home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285234 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11145: 08 Mar 2012, 14:55 »

For det første, så var min kommentar ikke møntet på din kommentar.

Og grunden til at Mourinho skulle blandes ind i det, var jo bare, for lige at pointere, at der er præcedens i den slags sager. Og så husker jeg i øvrigt et enormt hylekor herinde, dengang det var Mourinho der var ude med riven efter dommeren - Det var nok godt nok ikke de samme personer, der hylede op dengang, som nu ikke synes det var så galt, at Wenger gjorde stort set det samme. Jeg undrede mig bare over den totale udeblivelse af en reaktion, som stod i skarp kontrast til hvordan Mourinho blev svinet til i sin tid.

Og hvilken grund skulle jeg have, til at lukke galde ud? Det var jo mit hold der gik videre  Wink Efter en kamp, der var mere spændende, end den var god.

Edit:
Er i øvrigt nogenlunde på linje med KongFjong.

Ja, nemlig. Hvorfor gjorde du det så? Wink

Der var jo ikke uenighed.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #11146: 08 Mar 2012, 14:55 »

Og hvilken grund skulle jeg have, til at lukke galde ud? Det var jo mit hold der gik videre  Wink

Jeg siger tak, det var jeg glad for!  Thumbs Up

Vi kan ikke vinde den, så ingen grund til at bruge for mange kræfter på det, og det samme med Milan Opstemt de kommer heller ikke til at vinde den her turnering, så det passer mig fint nok Smiley

Jeg har ikke set nogle Mourinho kommentare herinde, på noget tidspunkt? eller set han er blevet svinet Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11147: 08 Mar 2012, 14:58 »

Well, der er jo tosser i alle klubtrådene, og denne er ingen undtagelse Tunge

Men jeg synes nu også det var lidt underligt at blande en påstået tilsvining af Mourinho fra nogle helt andre brugere ind i denne diskussion.

Så vidt jeg erindrer, har jeg i hvert fald ikke udtalt mig om andre managers' brok over dommerne.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 14:59 af g00n » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11148: 08 Mar 2012, 15:02 »

Så vidt jeg erindrer, har jeg i hvert fald ikke udtalt mig om andre managers' brok over dommerne.

Må indrømme jeg ikke har set det herinde, og vidst slet ikke fra de "normale brugere" i den her tråd Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11149: 08 Mar 2012, 15:25 »

Blev lige nødt til at tjekke - en søgning viser at jeg har nævnt Mourinho 3 gange, og ingen af gangene havde det noget med brok over dommerne at gøre Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #11150: 08 Mar 2012, 15:28 »

Blev lige nødt til at tjekke - en søgning viser at jeg har nævnt Mourinho 3 gange, og ingen af gangene havde det noget med brok over dommerne at gøre Wink

Præcis Smiley!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11151: 08 Mar 2012, 16:49 »

Som sagt, det var kontrasten jeg bed mærke i, jeg sagde ikke det var det samme hylekor (den eneste jeg helt tydeligt husker fra dengang er Ali  Smiley og så vidt jeg husker, så var det da vist Arsenal han hældte mest til af Engelske hold). Mourinho sagen ligger en del år tilbage (2005). Og hylekoret var vist mest i Barcelona- og Chelsea tråden.

Dengang var der nærmest lynchstemning, der på det nærmeste krævede livslang karantæne til Mourinho. Idag lader Wengers opførsel knap nok til at kunne fremkalde mere end et skuldertræk.

Ja, nemlig. Hvorfor gjorde du det så? Wink

Der var jo ikke uenighed.

Det mener jeg jo netop heller ikke jeg gjorde. Men jeg kan godt se, at man skal passe på med hvad man siger om Wenger herinde, i er åbenbart meget glade for ham, og lidt nærtagende på hans vegne  Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11152: 08 Mar 2012, 16:53 »

Jeg siger tak, det var jeg glad for!  Thumbs Up

Vi kan ikke vinde den, så ingen grund til at bruge for mange kræfter på det, og det samme med Milan Opstemt de kommer heller ikke til at vinde den her turnering, så det passer mig fint nok Smiley

Jeg har ikke set nogle Mourinho kommentare herinde, på noget tidspunkt? eller set han er blevet svinet Smiley

Milan vinder jo alligevel Serie A, så kan man jo lige så godt tage de penge og UEFA koefficient point med, der er i at komme langt i Champions League  Wink

Men nej, med de backs vi råder over, så vinder vi den heller ikke.

Hvad det sidste angår, så har du vel været omkring 12 dengang, ved ikke om du var aktiv herinde dengang? Og som sagt, det foregik i Barcelona og Chelsea trådene.

Edit:
Ville lige prøve at kigge tilbage i arkiverne, og finde kommentarterne omkring Mourinho. Men det ligger så langt tilbage, at det foregik på det gamle CmFreaks, og altså det gamle site, så det lader sig ikke finde herinde mere. Så du er ikke frikendt endnu g00n  Wink
« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 16:58 af DNE » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11153: 08 Mar 2012, 17:17 »

Og som sagt, det foregik i Barcelona og Chelsea trådene.

Hvorfor pokker skal det så nævnes herinde?? .. Gå dog ind og skriv det ved dem så Opstemt?

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11154: 08 Mar 2012, 17:23 »

Hvorfor pokker skal det så nævnes herinde?? .. Gå dog ind og skriv det ved dem så Opstemt?

Fordi det var herinde der ikke blev reageret alverden på Wengers opførsel. Det er jo ikke aktuelt, at debattere Wengers opførsel i Barcelona og Chelsea trådene.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11155: 08 Mar 2012, 17:32 »

Edit:
Ville lige prøve at kigge tilbage i arkiverne, og finde kommentarterne omkring Mourinho. Men det ligger så langt tilbage, at det foregik på det gamle CmFreaks, og altså det gamle site, så det lader sig ikke finde herinde mere. Så du er ikke frikendt endnu g00n  Wink

Haha, så frikender jeg altså mig selv Wink

Det ligger heller ikke til mig at kommentere sådan noget, så det ville undre mig meget.

Szczesny
Manager

« Svar #11156: 08 Mar 2012, 17:44 »

Fordi det var herinde der ikke blev reageret alverden på Wengers opførsel. Det er jo ikke aktuelt, at debattere Wengers opførsel i Barcelona og Chelsea trådene.

Ligesom det ikke er aktuelt at bringe Mourinho ind i denne diskussion.

Wengers opførsel bliver også diskuteret, men vi råber sjovt nok ikke korsfæstelse, ligesom de færreste Milan-tilhængere vel gør, når det gælder egne folk, men derimod er helt oppe når det gælder Inter - eller enkelte tilfælde (læs: dig), når det gælder Arsenal Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11157: 08 Mar 2012, 17:55 »

Ligesom det ikke er aktuelt at bringe Mourinho ind i denne diskussion.

Wengers opførsel bliver også diskuteret, men vi råber sjovt nok ikke korsfæstelse, ligesom de færreste Milan-tilhængere vel gør, når det gælder egne folk, men derimod er helt oppe når det gælder Inter - eller enkelte tilfælde (læs: dig), når det gælder Arsenal Wink

Jeg har sådan set ikke noget imod Arsenal eller Wenger for den sags skyld, jeg har faktisk stor respekt for ham, når bare han ikke opfører sig som han gjorde efter kampen i tirsdags. Det jeg har noget imod, er når han opfører sig, som han gjorde efter kampen i onsdags.

Folk plejer da også nok at kunne finde ind i Milan tråden, når de har noget at sige om Gattusos opførsel, eller når de mener Abbiati er overvurderet, eller når der skal kommenteres på Berlusconis galimatias osv. Og det er da bare fint, når det er der, der er noget at debattere. Men herinde må man måske kun kommentere, hvis man har noget positivt at sige om Arsenal?  Wink

Og som sagt (en halv milliard gange efterhånden), så nævnte jeg Mourinho episoden fra 2005, fordi den mindede om Wengers opførsel i tirsdags, mens reaktionen var en helt anden (i helt ekstrem grad endda). Det kaldes sammenligning  Wink

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #11158: 08 Mar 2012, 17:59 »

Fantastisk kamp af Arsenal i tirsdags. Selvom de ikke er videre, må det give noget selvtillid.

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

PhilipFlink
Manager

« Svar #11159: 10 Mar 2012, 15:46 »

Bolton vandt lige med Ryo på banen 2-1 over QPR. Ryo lavede assist til Boltons 2 mål, og blev kåret MOTM .. Bliver godt at se ham i Arsenal efter sommer Smiley

Sider: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010