home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 882 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285340 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11100: 06 Mar 2012, 22:42 »

Det er jeg ikke rigtigt. Man håbede på det i halvlegen, men efterhånden som vi ikke fik scoret i halvlegen fes håbet ud, og så blev det aldrig rigtig til flere chancer bortset fra den til Van P i starten. God fight, og godt forsøgt, men det gik ikke i dag. Cadeau til spillerne, de kæmpede røven ud af bukserne i dag. Nu handler det om at komme over Sp*rs i ligaen.

Fantastisk publikum i dag i øvrigt, det har jeg savnet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #11101: 06 Mar 2012, 22:42 »

Respekt for at i skaber en god kamp for os neutrale folk, men i mangler lige Henry til at score til sidst Wink
« Seneste Redigering: 06 Mar 2012, 22:50 af Messi1987 » Logged

Chamberlain15
Manager

« Svar #11102: 06 Mar 2012, 22:48 »

Selvfølgelig er man tilfreds med præstationen, for 3-0 over Milan er jo fantastisk. Men når man er så tæt på, så er det svært ikke at være skuffet. Det er en forfærdelig følelse det her. Og Van Persie...Hvorfor spille smart og lobbe bolden? Den skulle bare bankes ind. Men okay, fordi du er verdens bedste angriber, så er du tilgivet herfra. Nu skal vi over Sp*rs. Vil jeg også næsten hellere, end at komme videre i Champions League på nuværende tidspunkt. Hader, hader, hader Sp*rs!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ptrN
Manager

« Svar #11103: 06 Mar 2012, 22:49 »

Husk på at vi var nede med 4, og vores chancer var minimale. Jovist vi var tæt på, og vi havde os fortjent og gå videre, men det skulle bare ikke være. Jeg er pisse stolt over holdet. Alle havde dør os sikkert ude, men vi bed fra os, og har nu slået Tottenham, Loverpool og Milan i de tre seneste kampe, og har scoret 10 mål.

Gunners <3

welbz is dat guy

bøvle
Manager

« Svar #11104: 06 Mar 2012, 22:52 »

Ikke for på nogen måde at være lyseslukker, men mener du helt oprigtigt at i over de to kampe havde fortjent at gå videre? Smiley

Men ja, jeres offensiv kører ret godt fortiden. Håber ikke for jer i render ind i et LFC-syndrom med at smide mange point mod de små hold Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11105: 06 Mar 2012, 22:55 »

Ikke for på nogen måde at være lyseslukker, men mener du helt oprigtigt at i over de to kampe havde fortjent at gå videre? Smiley

Men ja, jeres offensiv kører ret godt fortiden. Håber ikke for jer i render ind i et LFC-syndrom med at smide mange point mod de små hold Smiley

Det håber jeg ikke, for det havde vi absolut ikke. I første kamp spillede vi forfærdeligt over alle 90 minutter, og i denne kamp spillede Milan kun forfærdeligt i første halvleg og gassen gik af vores ballon i anden. Vi skulle bare have smidt os til et straffe i anden halvleg som Zlatan gjorde, så havde det stået helt lige.. Wink

Heldigvis har vi ikke ret mange udekampe tilbage, for der har vi haft det virkelig svært i år... Det bliver et tæt løb om 4. pladsen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #11106: 06 Mar 2012, 22:57 »

Husk på at vi var nede med 4, og vores chancer var minimale. Jovist vi var tæt på, og vi havde os fortjent og gå videre, men det skulle bare ikke være. Jeg er pisse stolt over holdet. Alle havde dør os sikkert ude, men vi bed fra os, og har nu slået Tottenham, Loverpool og Milan i de tre seneste kampe, og har scoret 10 mål.

Gunners <3

I spillede en fantastisk første halvleg, men Milan var bedst i de tre andre, hvilket gør det fortjent, at de går videre. Derfor var det dog stadig en fuldstændig perfekt halvleg i fik leveret, men det var så alligevel ikke nok. Jeg mener dog kun i kan takke jer selv for jeres exit efter den første kamp i Milano, for jeg mener stadig i er et klart bedre hold.  Smiley

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11107: 06 Mar 2012, 23:17 »

Og Van Persie...Hvorfor spille smart og lobbe bolden? Den skulle bare bankes ind.

Hvis han bare havde banket til den, 1 meter fra målmanden, havde han højst sandsynligt ramt ham alligevel. Chippet var den helt rigtige løsning, det var så bare uheldigt at han lige fik labben op.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11108: 06 Mar 2012, 23:20 »

Hvis han bare havde banket til den, 1 meter fra målmanden, havde han højst sandsynligt ramt ham alligevel. Chippet var den helt rigtige løsning, det var så bare uheldigt at han lige fik labben op.

Det var jo bare heldigt/"godt?" at han fik labben på der.. Hvis han havde scoret havde der jo også været en anden lyd, men altså, det gjorde han ikke, og der er ingen angribere i verden der score på alt Smiley

Når, jeg er måske egentlig tilfreds nok med ikke at gå videre.. Skuffende er det, for jeg ville gerne se klubben få international succes.. Men lige nu vil jeg hellere have sikret en top 4 plads. Må indrømme, at jeg ikke ville tro vi kunne vinde CL alligevel, så det er måske godt nok at komme ud nu, uden at have brugt for mange kræfter.. Selvom der blev brugt en del i aften!

Fantastisk kæmpet af hele holdet, og lad os tage det positive med og sige vi scorede 3 mål, ubesejret i 3 kampe mod 3 "store hold", og vi holdte buret rent Smiley lad os komme videre, og få sikret en top 4 plads Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11109: 07 Mar 2012, 02:34 »

Jeg har først set kampen nu (optaget), og det er måske meget godt for mit helbred. Ved ikke om det er mig, der overreagerer, men den dommer.. mere om det senere - runder lige præstationen først.

Første halvleg spiller vi super godt, og Milan er helt fra den. Anden halvleg er vores spillere enormt trætte, og Milan tager sig sammen, men alligevel er den rimelig lige, og jeg føler sådan set, at vi bør få scoret det 4. mål. Intet at klage over ved spillerpræstationen, da problemet vel overordnet er, at vi ikke har nogen central midtbanespiller at sætte ind, mens alle 3, vi har på banen, ender med at være så trætte, at de dårligt kan gå. Spændende kamp at se, og held og lykke til Milan i næste runde.

Nu kan man så spørge, hvorfor jeg mener, at jeg var gået amok, men det kan jeg så lige skrive en seriøs wall of text om: Hvad sker der dog for ringe dommer? En ting er, at jeg føler, at han holder 300% med Milan. Der er det let at sige, at det er fordi jeg er Arsenal-fan, og det er sandsynligvis også årsagen. Derfor er det ikke så meget det, der pisser mig af. Det er i stedet hans generelle måde at dømme på, som virker fuldstændigt sindssyg. Vi fik et målspark i en situation, hvor det er HELT tydeligt, at den rammer Sagna, og ingen anden, og så får 2 Milan-spillere ovenikøbet gult kort for det. Hvad sker der for det? Og hvad med den situation hvor Zlatan sparker lige ned i jorden, for så at blive belønnet med et frispark + et gult kort til Song? Jeg mindes ærligt talt ikke tidligere, at have set en dommer, der har dømt så elendigt over 90 minutter. Bevares, jeg har set større enkelt-fejl, end vi oplevede det i dag, men han fløjtede jo for fanden hver gang nogen faldt. Med undtagelse af de gange, hvor der helt klart burde uddeles kort. Dette gælder begge veje. Nej, hvor er jeg chokeret. Og fuldstændigt uforstående for, at han ikke alene dømmer CL knockout-kampe, men tilmed også er taget med som dommer til EM. Håber godt nok ikke, at han skal dømme nogen store kampe til den tid. Eller nogen af Danmarks.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11110: 07 Mar 2012, 08:03 »

Jeg tror jeg overbelastede mit stemmebånd lidt, da Mexes helt slap for tiltale efter at have braget direkte ind i Vermaelen.

Chamberlain15
Manager

« Svar #11111: 07 Mar 2012, 14:15 »

Wojciech Szczesny: "I wouldn't settle now for 4th place. We're four points behind the other North London club and hopefully we can challenge them. Hopefully Chelsea can challenge them for a 4th spot as well. I'd be pleased to see Tottenham in the Europa League next season."

What a legend! Han har så meget ret, og jeg er 100% enig! Det bliver en MEGET spændende afslutning på sæsonen, og lad os nu fortsætte vores nuværende fantastiske stime!

ARSENAL <3

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager

« Svar #11112: 07 Mar 2012, 14:23 »

Mandfolkeindsats igår. Det giver forhåbentlig et moralsk boost til resten af sæsonen, startende mandag mod Newcastle. I øvrigt så er det vist meget godt med en mandags-kamp, lige i den runde Smiley

Det eneste der ærgrer mig, er den tamme tamme indsats i Milano - tænk at der skal sådan noget til, før holdet "gider" spille som de gjorde igår. Tænk hvis man gik ud og ofrede sig 100% HVER gang. Hvad kunne det ikke blive til?

Jeg tror jeg overbelastede mit stemmebånd lidt, da Mexes helt slap for tiltale efter at have braget direkte ind i Vermaelen.

Det samme skete her.

Derudover var jeg træt af at se på Zlatan. Han synes selv han er sådan en stor karl, men bare nogen kigger på ham, så ligger han ned. Vor herre til hest!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11113: 07 Mar 2012, 16:24 »

Lader til at bossen er enig med jer, omkring dommerens præstation.

http://onside.dk/nyheder/champions-league/wenger-til-dommer-du-er-en-f-skaendsel

Jeg skal ikke kunne udtale mig, da jeg ikke så kampen(!), men af hvad jeg har hørt, lyder han nu også lidt som en tøs... Til gengæld, synes jeg godt nok at det er imponerende at gå ud og leverer sådan en første halvleg, og stadig have troen, trods det svære udgangspunkt.

Og faktisk ser det jo ikke så slemt ud ligaen (går det op for mig), hvor der jo faktisk kun er 4 point op endnu! \o/

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11114: 07 Mar 2012, 16:43 »

Vi er jo allerede på 4. pladsen, der må betragtes som det vigtigste, 2. prioriteten er så at ende over Sp*rs, mens 3. prioriteten må være en 3. plads. Pt. er vi som du siger kun 4 point fra 2. og 3. prioriteten.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 739 740 [741] 742 743 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010