home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 1008 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285517 gange)
Kokkedal
Lilleputspiller
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11055: 03 Mar 2012, 17:08 »

God taktik eller ej, viser det vel i det mindste, at vi har mere end en måde at spille på, selvom diverse journalister har sagt det modsatte gennem flere år (hvor det måske nok også var sandt i starten).

Jeg synes også det virker spændende, men som sagt, er det Liverpool eller Wengers skyld at vi står så dybt?

Hvis det er en bevidst taktik fra wenger, synes jeg det var et mærkeligt valg, hvorfor ikke prøve at gå ud og dominere kampen, som vi gjorde mod tottenham? Et tottenham som jeg i øvrigt synes er bedre pt end liverpool..

Fakta er at vi er alt for usikre i defensiven til at forsvare i 90 min, det så vi blandt andet som du selv nævner  i Milan kampen

ptrN
Manager

« Svar #11056: 03 Mar 2012, 17:25 »

Hold kæft hvor er jeg glad for sejren idag. Jovist, Liverpool spiller bedst idag, men dem der scorer flest mål fortjener sejren, og vi scorede jo trods alt 3. Høhø.

Dejligt at se at Wojciech i dag står en konge kamp, og endda disker frem med to verdensklasserednin ger ved straffesparket. Et straffespark som forresten aldrig skulle være dømt.

Diaby gjorde et rigtigt fint indhop, hvilket understreges af denne;
"Diaby spent less than 30 mins on the pitch, but had 100% shot, long ball and passing accuracy, two dribbles and one interception."
Desværre erhvervede han sig en forstrækning, og er nu igen ude.

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #11057: 03 Mar 2012, 17:42 »

West Brom!!! Hvor vil det være en fantastisk dag hvis de holder den! Og tænk lige en ekstra gang på hvis Tottenham også taber Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Mar 2012, 17:43 af Naustratze » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11058: 03 Mar 2012, 18:18 »

Undskyld, men nogen der har hørt noget om Arteta???

Så ikke kampen, men hørte han bare faldt om??

AFC
Manager

« Svar #11059: 03 Mar 2012, 18:24 »

Ikke andet end at han overnatter på hospitalet i nat. Det så ikke alt for godt ud i hvert fald.

Til kampen:

Lækkert med en sejr! Liverpool var godt nok uskarpe og ineffektive og dominerede stort set hele første halvleg, hvor de får tilkendt et straffespark, som ikke skulle være dømt. Szczesny får så disket to rigtig flotte redninger frem ved Kuyts straffespark. Legendary!

Liverpool kommer så foran på et selvmål af Bosschielny, men så er det godt at vi har vores alle sammens elskede van Persie som leverer to flotte mål og virkelig understreger, at han hører til blandt verdens bedste for tiden!

Alt i alt dejligt at slå Liverpool og så lige i overtiden. Må være en lækker tur drengene har haft hjemad til London!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11060: 03 Mar 2012, 18:35 »

Han var involveret i et sammenstød med Hendersen, hvor han fik et slag på kæben. Han skulle eftersigende have fået sig en hjernerystelse.

AW on Arteta: "It was precautionary for the spine. We had to be cautious and take him off. We hope we get some good news from the hospital."

EDIT:

Update - Mikel Arteta went to a local hospital after the game as a precaution but has travelled back with the squad in good spirits.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2012, 18:41 af g00n » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #11061: 03 Mar 2012, 19:02 »

Super! var bange for det værste Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11062: 03 Mar 2012, 20:01 »

Dejlig at Arteta har det godt, han er pivvigtig for holdet, især nu hvor Ramsey (og Wilshere) er ude!

Med henblik på kampen så jeg kun lige den første halve time helt, og resten foregik med halvt øje (og missede de første 20 min af anden halvleg) da jeg havde gæster og de skulle hentes. Første halvleg så ikke ret godt ud, men Van P slår til igen, og målet i overtiden var voldsomt høj klasse! Svær teknik at first time den bold ind! Det irriterede mig dog at kommentatoren (på Tv2 Sport Premier League) blev ved med at snakke om hvor ufortjent det var og Liverpool havde fortjent bedre osv osv. Ja ja, de havde bolden mest, men det var fedt at vi også kunne vinde en kamp uden at spille alt for godt, især nu hvor det var SÅ vigtig en kamp at vi lagde afstand til Liverpool, Chelsea tabte så også, og så mistede vi trods alt ikke terræn mod Sp*rs som jeg dog forventer vinder i morgen(?)

I øvrigt: Føj Suarez! Ulækkert at vi møder to 'tophold' som begge lykkedes i at filme sig til straffe via deres bedste spiller.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11063: 03 Mar 2012, 21:29 »

Jeg synes også det virker spændende, men som sagt, er det Liverpool eller Wengers skyld at vi står så dybt?

Hvis det er en bevidst taktik fra wenger, synes jeg det var et mærkeligt valg, hvorfor ikke prøve at gå ud og dominere kampen, som vi gjorde mod tottenham? Et tottenham som jeg i øvrigt synes er bedre pt end liverpool..

Fakta er at vi er alt for usikre i defensiven til at forsvare i 90 min, det så vi blandt andet som du selv nævner  i Milan kampen

Jeg tror, det er en bevidst taktik. Hvis vi fulgte logikken om, at Tottenham er et bedre hold end Liverpool, og vi blev presset ned af Liverpool, og ikke Tottenham, så må det være pga. udebanen. Hvis det er tilfældet, kunne det jo lige så godt være årsagen til, at man vælger at bruge en kontra-taktik (min teori).

Anyway, som sagt er det ikke nødvendigvis nogen god "anden"-taktik, men det er trods alt tegn på, at der er en back-up strategi. Om så den er god eller ej, det er en anden sag.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #11064: 03 Mar 2012, 21:32 »

Det der spine board bruger de ret ofte gør de ikke i England? Det virker som en slags "for en sikkerheds skyld" Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #11065: 03 Mar 2012, 22:15 »

Dejlig at Arteta har det godt, han er pivvigtig for holdet, især nu hvor Ramsey (og Wilshere) er ude!

Med henblik på kampen så jeg kun lige den første halve time helt, og resten foregik med halvt øje (og missede de første 20 min af anden halvleg) da jeg havde gæster og de skulle hentes. Første halvleg så ikke ret godt ud, men Van P slår til igen, og målet i overtiden var voldsomt høj klasse! Svær teknik at first time den bold ind! Det irriterede mig dog at kommentatoren (på Tv2 Sport Premier League) blev ved med at snakke om hvor ufortjent det var og Liverpool havde fortjent bedre osv osv. Ja ja, de havde bolden mest, men det var fedt at vi også kunne vinde en kamp uden at spille alt for godt, især nu hvor det var SÅ vigtig en kamp at vi lagde afstand til Liverpool, Chelsea tabte så også, og så mistede vi trods alt ikke terræn mod Sp*rs som jeg dog forventer vinder i morgen(?)

I øvrigt: Føj Suarez! Ulækkert at vi møder to 'tophold' som begge lykkedes i at filme sig til straffe via deres bedste spiller.
Der var kontakt.. Det så jeg da de zoomede helt vildt ind på det efter pausen. Suarez bliver ramt på skinnebenet.

Vigtig sejr, og vigtigt at West Brom hjælper os!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11066: 04 Mar 2012, 00:09 »

Der var kontakt mellem Suarez og Szczesny, bevares Suarez er allerede halvvejs igennem sit fald da han rører vores målmand, i en berøring hvis hårdhed næppe retfærdiggør et straffe, men jo en smule kontakt er der.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Naustratze
Gæst

« Svar #11067: 04 Mar 2012, 18:01 »

Holder Man U den hjem så er den perfekte weekend opnået Opstemt Og 3. pladsen er ikke længere umulig.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #11068: 04 Mar 2012, 19:05 »

Vi bliver nummer tre!

Vi er inde i en fucking god periode, og nu vinder vi også kampe vi ikke burde vinde ift. spillet på banen. Det er for fedt! Chelsea's løb er kørt, de får ikke styr på det galehus før til sommer. Tottenham har lukket otte mål ind i de sidste to kampe, og deres forsvar står ikke alt for godt for tiden. Liverpool er 10 point væk og ude af kampen, ligesom Newcastle kommer længere og længere væk.

Jeg tror vi indhenter Tottenham, men vi har selvfølgelig stadig kampe mod City og Chelsea. Mener dog begge er på Emirates?? Eller det bare mig?

Kom så Arsenal! Gør det ingen troede vi kunne gøre! Også hent et par navne til sommer, så vi kan komme endnu tættere på toppen!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11069: 04 Mar 2012, 19:13 »

Ja, kampene mod City og Chelsea er hjemme. Ellers har vi overstået 'storholdene' nu.

Vigtigt med Utds sejr, selvom jeg sjældent hepper på dem. Vi skal bare hen og overhale Sp*rs, og det ser pludseligt lovende ud - de har stadig et par svære kampe tilbage også..

Det vigtigste er bare at ende minimum som nr. 4, så Van P bliver og vi kan tiltrække kvalitetsspiller til sommer (som Wenger alligevel ikke køber - nu kommer Wilshere og de udlånte spillere jo tilbage, og de er 'like new signings'). At ende over Sp*rs ville bare være fjeret i hatten!

Men lad os nu ikke sætte forhåbningerne alt for højt op, vi kan hurtigt smide det hele væk igen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 736 737 [738] 739 740 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010