home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285934 gange)
Badefar
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10920: 15 Feb 2012, 22:50 »

Er ked af at sige det, men Chesney er altså ikke nær god nok til at stå for Arsenals first eleven.

Sammenlignet med resten af holdet passer hans niveau jo meget godt, men nej hvis vi snakker det her niveau i CHL så er han ikke helt oppe på de tinder endnu. Det ville da klart være mest optimalt hvis han kunne modnes et par år på bænken eller lånt ud, for jeg ser ham da som vores fremtidens keeper, vi har desværre bare ikke noget alternativ pt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10921: 15 Feb 2012, 22:55 »

Statistisk er han en af de ringeste keepere i ligaen, og han udviser ikke nær det "mentale overskud", som han gjorde tidligere.

Tror mere det tømmermændene fra de gamle keepere der taler, når det er. For enhver ville jo se god ud i lyset af Almunia, Fabianski og 40-årige Lehmann. Så kommer en gut på 21, og så er alle benovede. Men han har på ingen måde overbevist på det seneste, og har -om muligt - præsteret endnu værre end forsvaret

Jeg er slet ikke enig. Han har ikke været fænomenal i samtlige kampe i denne sæson, men det forventer jeg heller ikke af en så ung målmand. Han har vist at han kan, og når han har yderligere et par års PL-rutine er jeg ret sikker på at han er blandt de bedste keepere i ligaen.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10922: 15 Feb 2012, 22:56 »

Det var godt nok noget af det værste jeg har set os levere i lange tider, men hey, vi skal vist ikke meget længere end 2-3 kampe tilbage for at finde en situation, jeg omtalte med de samme ord.

Min eneste forklaring på det der skete i dag er, at vi i det første halve minut så ud som om, vi lige skulle have fast jord under fødderne før vi kunne gå i gang, og eftersom Milan stormede frem i et angreb fra første sekund, endte vores forsvar med at se svagt ud i den situation formentlig grundet forvirring/nervøsitet, og det lod ligesom til at give dem en eller anden idé om, at Milan simpelthen bare var en fantastisk modstander, hvorfor spillerne så rystende nervøse ud hver eneste gang italienerne kom frem på banen i kampens første halvleg. Anden halvleg var meget bedre, og ser man bort fra de første fem minutter spillede vi faktisk acceptabelt. Vi havde en periode på 10-15 minutter hvor vi ligefrem spillede godt. Trist at der kommer lige så mange mål mod os under de forhold, som der gjorde i vores skræmmende dårlige første halvleg.
Ja, der var offside ved mål nummer to, og vi blev snydt for et straffe til sidst, som ihvertfald var større end det Milan fik, i en lignende position - enten er der ikke straffe på nogen af dem, eller også er der på begge. Det havde i det mindste set bedre ud med et 3-1 nederlag, selvom vi ikke fortjente meget bedre end dette. Trist.

Nå, men tillykke til Milan, de spillede godt, og især Kevin Toogaytosay Boateng, Robinho og Tiago Silva imponerede mig.

tl;dr Milan spillede udmærket, vi spillede dårligt, elendigt men fair resultat, lots of rage etc etc

Szczesny
Manager

« Svar #10923: 15 Feb 2012, 23:05 »

Sammenlignet med resten af holdet passer hans niveau jo meget godt, men nej hvis vi snakker det her niveau i CHL så er han ikke helt oppe på de tinder endnu. Det ville da klart være mest optimalt hvis han kunne modnes et par år på bænken eller lånt ud, for jeg ser ham da som vores fremtidens keeper, vi har desværre bare ikke noget alternativ pt.

Ja, fremtidens keeper, ikke nutidens. Han passer fint ind i truppen, men så må alle bare erkende, at vores mål ikke skal være trofæer længere. I hvert fald ikke de store, og det er jo det udmeldingerne ellers går på.

Jeg er slet ikke enig. Han har ikke været fænomenal i samtlige kampe i denne sæson, men det forventer jeg heller ikke af en så ung målmand. Han har vist at han kan, og når han har yderligere et par års PL-rutine er jeg ret sikker på at han er blandt de bedste keepere i ligaen.

Nej, han har ikke været fænomenal, og det forventer jeg heller ikke. Men se på vores forsvarskæde, den skifter fra dag til dag, og så med en novice i målet, så bliver det ikke bedre. En mand som kan gå ind og dominere, ikke kun i feltet, men også på holdet - og sætte folk på plads, det mangler!

Jeg er ikke i tvivl om at han har talentet (se mit brugernavn), han er der bare ikke helt endnu. Optimalt set ville han vel stå for en oprykker i en sæson, og få noget hår på brystet - blive testet 20 gange hver kamp osv, men han nægtede jo allerede endnu en udlejning op til sæsonen, så vidt jeg husker

Det statistiske er i øvrigt ikke til at være uenig i Tunge

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10924: 15 Feb 2012, 23:38 »

Den stærkeste backkæde siden... ja, meget, meget lang tid siden. Jeg synes, at Koscielny og Vermaelen er blandt de mest undervurderede spillere i PL og de har bestemt potentialet til at danne den bedste duo i PL. Sagna er Sagna og har i en årrække bevist, at han er blandt de 5 bedste i verdenen på sin position. Eneste spørgsmåltegn er Gibbs, men jeg synes, at når han endeligt spiller, gør han det fortrinligt. Hvis han kan blive sine skadesproblemer kvit, ser jeg ham absolut som en langvarig løsning på positionen og muligvis også det engelske landshold. Han minder meget om Ashley Cole.

Det er selvfølgelig uheldigt, men jeg synes, at man skal tage det med oprejst pande og håbe på, at vi ikke bliver ramt af flere skader - for når vi stiller med de 4, har vi, i mine øjne, det bedste forsvar i PL. Mange ville være uenige, men jeg er sikker på, at det nok skal vise sig, hvis de over en længere periode får chancen for at spille sammen uden at vi konstant skal rotere og skifte ind og ud.

Dette indlæg var selvfølgelig ment som komplet ironi. Det hele. Kom tilbage, Mertesacker.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10925: 16 Feb 2012, 08:05 »

Ja, fremtidens keeper, ikke nutidens. Han passer fint ind i truppen, men så må alle bare erkende, at vores mål ikke skal være trofæer længere. I hvert fald ikke de store, og det er jo det udmeldingerne ellers går på.

Nej, han har ikke været fænomenal, og det forventer jeg heller ikke. Men se på vores forsvarskæde, den skifter fra dag til dag, og så med en novice i målet, så bliver det ikke bedre. En mand som kan gå ind og dominere, ikke kun i feltet, men også på holdet - og sætte folk på plads, det mangler!

Jeg er ikke i tvivl om at han har talentet (se mit brugernavn), han er der bare ikke helt endnu. Optimalt set ville han vel stå for en oprykker i en sæson, og få noget hår på brystet - blive testet 20 gange hver kamp osv, men han nægtede jo allerede endnu en udlejning op til sæsonen, så vidt jeg husker

Det statistiske er i øvrigt ikke til at være uenig i Tunge

Jeg synes nu netop at det med at dominere, både i feltet, og også kommunikationen med forsvaret er en af hans store forcer. Det eneste han mangler efter min mening er lidt mere rutine - og det skal nok komme, så længe han får kampe i benene (og hænderne).

EDIT: Og statistikkerne mht. redningsprocenter osv. tilskriver jeg nu mest af alt vores elendige forsvar, som absolut ikke har hjulpet ham i denne sæson - ikke mindst pga. de absurd mange skader. Det taler sit tydelige sprog, at vi har startet med 7 forskellige spillere på venstre back.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2012, 08:06 af g00n » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10926: 16 Feb 2012, 08:06 »

Nej nej, den sidste halvdel af sidste sætning var helt rigtig Riis. På papiret den stærkeste kæde i lang tid...

Der er i øvrigt en nederlagsstemning der vil noget på twitter. Generelt virker det til at folk har accepteret at dette er Wengers sidste sæson, og det er da også tydeligt at manden er skuffet.. I hans pressekonference bitchede han som aldrig før over holdet:

We were never in the game. We were very poor offensively and defensively. It was shocking to see how we were beaten everywhere. It was our worst performance in Europe by far. We were shocking tonight. Out of shape, no unity defensively/offensively. Massive mistake on first goal. Not once in the 90 minutes were we in the game. You question everything on a night like that but it’s difficult to analyse and it’s better not to talk too much, analyse it with a cooler head and to regroup for the next game. We don’t live in a dream world. There is may be 2% or 5% chance statistically, but realistically we are out of this competition. We made mistake after mistake and we were punished. Our performance was the same level as the pitch

Det er i øvrigt en masse quotes jeg har sat sammen, så I skal ikke lige tænke på at noget af det er gengivelser eller ikke hænger sammen, da det er givet til forskellige tv-stationer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10927: 16 Feb 2012, 08:58 »

Statistisk er han en af de ringeste keepere i ligaen, og han udviser ikke nær det "mentale overskud", som han gjorde tidligere.

Tror mere det tømmermændene fra de gamle keepere der taler, når det er. For enhver ville jo se god ud i lyset af Almunia, Fabianski og 40-årige Lehmann. Så kommer en gut på 21, og så er alle benovede. Men han har på ingen måde overbevist på det seneste, og har -om muligt - præsteret endnu værre end forsvaret
Det var jo heller ikke fordi han redder os fra et nederlag i Sunderland med ihvertfald 2 klasse redninger, grunden til det med statikken ligger jo nok osse lige så meget i vores "fantastiske" forsvar...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10928: 16 Feb 2012, 09:49 »

Derudover fortæller sådanne statstikker ikke ret meget om størrelserne på chancerne. Langt de fleste mål imod os i denne sæson har efter min erindring været hvor Szczesny er blevet fuldstændig solgt, fordi forsvaret sejler.

Szczesny
Manager

« Svar #10929: 16 Feb 2012, 13:27 »

Derudover fortæller sådanne statstikker ikke ret meget om størrelserne på chancerne. Langt de fleste mål imod os i denne sæson har efter min erindring været hvor Szczesny er blevet fuldstændig solgt, fordi forsvaret sejler.

7 af målene i PL er scoret uden for feltet. Ligaens højeste. Selvom forsvaret står skidt, så er det virkelig mange mål uden for feltet. Clear cut chances tager han heller ikke ofte. Vi er enige om at han gjorde det i starten, men det er ved at være lang tid siden. Ja, forsvaret sejler, men det betyder jo ikke at målmanden bare kan gives fripas til at lukke en masse mål ind.

Det var jo heller ikke fordi han redder os fra et nederlag i Sunderland med ihvertfald 2 klasse redninger, grunden til det med statikken ligger jo nok osse lige så meget i vores "fantastiske" forsvar...

Nej, men hvad kostede han så mod Fulham? Og igår? Det er jo nemt at finde eksempler på begge. Og dér ligger problemet. Det skal ikke være nemt at finde eksempler på fejlene. Og så inden for så kort tidsrum. Havde Fabianski gjort det - eller Almunia for den sags skyld - så havde I alle himlet op.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10930: 16 Feb 2012, 13:39 »

7 af målene i PL er scoret uden for feltet. Ligaens højeste.

Hvor mange af dem var braget op i hjørnet? Jeg kan i hvert fald huske 2 mod Man Utd, som ingen andre keepere i ligaen havde taget, og der er sikkert flere. Hæng dig nu ikke alt for meget i statistikker, Szczesny er er rigtig god målmand (også lige nu), og vil være det for os de næste 10-12 år. Det er altså de færreste målmænd som står fejlfrit, og der har da såmænd også været situationer i denne sæson hvor Joe Hart har set skidt ud, men jeg håber da vi alle kan blive enige om at han er en klassekeeper, og den bedste i ligaen alligevel. Forstår slet ikke den pludselige uvilje mod Szczesny.

Der er selvfølgelig ting han kan (og skal) forbedre - Kicking og Positioning, hvis vi bliver i FM-termer, og så måtte hans Eccentricity også gerne være en lille smule mindre. Men al snakken om at han ikke er god nok til vores startopstilling finder jeg mildest talt chokerende.

Szczesny
Manager

« Svar #10931: 16 Feb 2012, 13:49 »

Hvor mange af dem var braget op i hjørnet? Jeg kan i hvert fald huske 2 mod Man Utd, som ingen andre keepere i ligaen havde taget, og der er sikkert flere. Hæng dig nu ikke alt for meget i statistikker, Szczesny er er rigtig god målmand (også lige nu), og vil være det for os de næste 10-12 år. Det er altså de færreste målmænd som står fejlfrit, og der har da såmænd også været situationer i denne sæson hvor Joe Hart har set skidt ud, men jeg håber da vi alle kan blive enige om at han er en klassekeeper, og den bedste i ligaen alligevel. Forstår slet ikke den pludselige uvilje mod Szczesny.

Der er selvfølgelig ting han kan (og skal) forbedre - Kicking og Positioning, hvis vi bliver i FM-termer, og så måtte hans Eccentricity også gerne være en lille smule mindre. Men al snakken om at han ikke er god nok til vores startopstilling finder jeg mildest talt chokerende.

Ja, men den ene mod Utd kan vel afværges ved at stille en mand på stolpen. Det sagde kommentatorerne også på alle efterfølgende frispark, men han nægtede det kategorisk. Jeg siger også at han nok skal blive klasse, men han svinger ligesom resten af holdet, men consistency er bare key for en målmand. Ikke mindst for at give ro til bagkæden - ISÆR når denne ændres så ofte.

Og nej, kan ikke rigtig huske noget med Joe Hart, men kan da huske han reddede point så sent som mod Villa, med et par klasseredninger sent i kampen

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10932: 16 Feb 2012, 14:02 »

Ja, men den ene mod Utd kan vel afværges ved at stille en mand på stolpen.

Jeg tænkte såmænd ikke på frisparkene, men mere på de to nærmest identiske mål Ashley Young scorede. De var også udenfor feltet, var de ikke?

Szczesny
Manager

« Svar #10933: 16 Feb 2012, 14:04 »

Jeg tænkte såmænd ikke på frisparkene, men mere på de to nærmest identiske mål Ashley Young scorede. De var også udenfor feltet, var de ikke?

Jo. Den ene var i hvert fald, men der kan han intet gøre. Ærgerligt at Young toppede i den kamp.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10934: 16 Feb 2012, 14:34 »

men der kan han intet gøre.

Netop Wink

Derfor skal man også være påpasselig med de statistikker der, for de siger jo i bund og grund ikke meget om Szczesnys niveau.

Sider: 1 ... 727 728 [729] 730 731 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010