home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 725 726 [727] 728 729 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286044 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10890: 15 Feb 2012, 19:59 »

Kampen er selvfølgelig på 3+ eftersom Man U spiller om torsdagen, så det er bare om at sidde foran flimmerkassen i dag. Come on you Gunners!

Haha, Hawk, du er sgu så sjov  Wink

Held og lykke i aften, jeg har smidt lidt på en sejr til jer, så jeg håber for en gang skyld, at jeg kan vinde lidt  Smiley
« Seneste Redigering: 15 Feb 2012, 20:12 af Metsu1 » Logged

Naustratze
Gæst

« Svar #10891: 15 Feb 2012, 20:01 »

Vi gør lige kunststykket fra 2008 igen. Sjovt med lynet Rosicky på kanten Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10892: 15 Feb 2012, 20:06 »

Hvad sker der lige for en lortebane?

Naustratze
Gæst

« Svar #10893: 15 Feb 2012, 20:11 »

Ikke en anstændig bane -.- Mon de har haft for travlt til det sidste stykke  Shockeret
« Seneste Redigering: 15 Feb 2012, 20:15 af Naustratze » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #10894: 15 Feb 2012, 20:12 »

Hvad sker der lige for en lortebane?

Uha uha.... det må være lærlingen der har været på spil

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10895: 15 Feb 2012, 20:16 »

Ikke en anstændig bane -.- Mon de har haft for travlt til det sidste stykke  Shockeret

De lagde jo nyt græs på siderne i mandags, men det er ikke faldet på plads endnu, og derfor er det ikke just ret pænt til i dag, desværre.. Lad os håbe at det ikke giver skader!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10896: 15 Feb 2012, 20:20 »

Det er uden tvivl med vilje, for at ødelægge vores spil på kanterne!

Naustratze
Gæst

« Svar #10897: 15 Feb 2012, 21:36 »

Jeg har da ligegodt aldrig set noget lignende.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10898: 15 Feb 2012, 21:38 »

Nå, så er vi tilbage ved det sædvanlige tandløse spil, og vi er slet ikke farlige når vi har bolden.

For en sjælden gangs skyld ser Szczesny ikke helt godt ud ved det første mål, hvor han først sparker halvskidt ud, og derefter står dårligt placereret og reagerer langsomt.

Det andet mål er der ikke så meget at sige til - det lignede offside, men derfor er det stadig skidt af Sagna ikke at spille til fløjten lyder.

Der skal helt andre boller på suppen i 2. halvleg, men ligesom før kampen føler jeg at vi med blot ét udebanemål stadig vil have en god chance på hjemmebane.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10899: 15 Feb 2012, 21:39 »

Forfærdelig første halvleg. Lad os starte fra bunden:

Jeg ved ikke om Szczesny ikke kan få en lyd frem i stadionet eller han bare nægter at kommunikere, men der har været nogle store brist der. Og så kan han godt tage en del af skylden for første mål på sin kappe.

Sagna har været fuldstændig solgt på sin højre back. Ved 2-0 målet luntede han blot tilbage fordi han troede at der ville blive dømt offside og så nåede han ikke sin mand. Walcott har flere gange solgt ham og Song har ikke fungeret den backup som han plejer, så vores højre back har været meget meget nem at komme igennem på.

Kos har været ganske ok, men blev så skadet og så kom Djourou ind, hvilket jo nok også kommer til at koste i det lange løb. Lad os håbe at skaden ikke er alvorlig, men mon ikke den er? Det værste er egentlig at vi nu kun har 3 angrebsindskiftning er tilbage, så vi kan ikke sætte Ox, Henry og Arshavin ind.. Mon ikke det bliver de to førstnævnte i stedet?

Vermaelen har slet ikke husket hvordan det er at spille central forsvarer, for han er da også fuldstændig væk. Den ringeste halvleg af ham nogensinde. Gibbs har egentlig været ok, men har også et par gange været solgt fordi deres backs kommer så langt frem.

Song har været helt væk og agerer nærmest midterforsvarer når han i stedet skal hjælpe hvor vi er i undertal. Det har været alt for tit at han har hængt ud ved Koscielny i stedet for at hjælpe Sagna.

Fremadrettet har vi skabt noget nær intet. Vi har ingen pres på boldholderen og står for langt tilbage, og når vi så endelig får bolden, så smider vi den væk på dårlige afleveringer, misforståelser eller at de glider i banen. Det virker til at den lorte bane kan tage en del af skylden for det manglende offensivt. Men det går altså også alt for langsomt, der er ingen løb og vi satser for lidt offensivt.

Lad os håbe at der bliver råbt med store ord i halvlegen og vi så kommer ud for fulde drøn i anden halvleg. Jeg frygter det værste med det forsvar, men 2-1 ville ikke være helt dårligt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10900: 15 Feb 2012, 21:43 »

Hvis man ikke kan slå hold som Milan, har man intet at gøre i CL Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #10901: 15 Feb 2012, 21:45 »

Ja får Wenger ikke vågnet sine spillere her i pausen er det hele afgjort allerede efter første kamp for så nøjes i ikke med et 2-0 nederlag i dag. Det er længe siden jeg har set jer sejle sådan rundt på banen.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10902: 15 Feb 2012, 21:45 »

Lige nu ligner det dog mere 4-0 end 2-1.

Tv-billederne har så lige bekræftet, at Zlatan var offside ved det 2. mål.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10903: 15 Feb 2012, 21:48 »

Lige nu ligner det dog mere 4-0 end 2-1.

Tv-billederne har så lige bekræftet, at Zlatan var offside ved det 2. mål.

men selvfølgelig bliver den ikke godkendt.. Det er jo Italiensk fodbold  Thumbs Up

Naustratze
Gæst

« Svar #10904: 15 Feb 2012, 21:48 »

Kan godt forstå at Sagna hænger lidt i starten ved andet mål, men hvorfor begynder han ikke at løbe med det samme det går op for ham at linjedommeren ikke løfter flaget. Og Szczesny mangler da lige lidt koncentration og kommunikation i dag. Ærgerlig dag at have en off-day :-(

Sider: 1 ... 725 726 [727] 728 729 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010