home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 07:41:50 Broen13 Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23337
  1 Bruger, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KerryPem
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346856 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10455: 06 Dec 2011, 20:21 »

Kan helt seriøst ikke se, hvorfor du gerne ville starte med Arshavin inde. Synes han har fået sine chancer og han har nu vist i 1 1/2 år, at han IKKE kan komme tilbage, selvom der virkeligt bliver prøvet. Vi er 100% sikre på førstepladsen og skal derfor i stedet for Arshavin stille med en ung gut, som rent kan og gider spille fodbold. Arshavin er fortid.

Tager den lige frem igen. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor Rosicky ikke starter inde i stedet for Arshavin, som virker meget mere motiveret og få gange rent faktisk også har vist, hvorfor vi smed 100 millioner efter ham. I sær husker jeg Sunderland-kampen, hvor jeg synes, han var rigtig god. Giv ham chancen i stedet for den fuldstændige uduelige russer, som skal fucke så langt væk..

Undskyld for det sure opstød  Skuffet

PhilipFlink
Manager

« Svar #10456: 06 Dec 2011, 20:22 »

Tager den lige frem igen. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor Rosicky ikke starter inde i stedet for Arshavin, som virker meget mere motiveret og få gange rent faktisk også har vist, hvorfor vi smed 100 millioner efter ham. I sær husker jeg Sunderland-kampen, hvor jeg synes, han var rigtig god. Giv ham chancen i stedet for den fuldstændige uduelige russer, som skal fucke så langt væk..

Undskyld for det sure opstød  Skuffet

Er Rosicky ikke lige kommet tilbage fra en skade Smiley?

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10457: 06 Dec 2011, 20:26 »

Er Rosicky ikke lige kommet tilbage fra en skade Smiley?

Ingen anelse, men der er også andre alternativer, bl.a. park, som ikke rigtigt får nogle chancer. Synes det havde været mere passende at starte ham fremfor Arshavin, når Arshavin trods alt bliver indskiftet i nærmest hver kamp i PL trods en sjældent set elendighed.

Jeg er bare imod det faktum, at det virker som om, at Wenger stadig tror, at Arshavin kommer tilbage og spiller på det niveau, som han gjorde for 2 år siden.. Det gør han ikke og synes det virker naivt konstant at bruge ham fremfor f.eks. Park eller Rosicky.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10458: 06 Dec 2011, 20:34 »

Ingen anelse, men der er også andre alternativer, bl.a. park, som ikke rigtigt får nogle chancer. Synes det havde været mere passende at starte ham fremfor Arshavin, når Arshavin trods alt bliver indskiftet i nærmest hver kamp i PL trods en sjældent set elendighed.

Jeg er bare imod det faktum, at det virker som om, at Wenger stadig tror, at Arshavin kommer tilbage og spiller på det niveau, som han gjorde for 2 år siden.. Det gør han ikke og synes det virker naivt konstant at bruge ham fremfor f.eks. Park eller Rosicky.

Altså, så vil jeg sige, at han kommer da ALDRIG tilbage på det niveau, hvis han ikke får chancen Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10459: 06 Dec 2011, 20:44 »

Selvfølgelig gør han ikke det - og det gør han heller ikke, hvem man bruger ham. Derfor skal han væk Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10460: 06 Dec 2011, 21:16 »

Han har da fået chancen gennem det sidste 1½ år, uden at have grebet den.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10461: 06 Dec 2011, 21:36 »

Sikke dog en fantastisk første halvleg. Jeg så ikke lige de første 20-25 minutter, men derefter har det i hvert fald været horribelt. Squid og Djourou har i samarbejde med Frimpong været absolut umulige i pasningsspillet, og ud over første mål var Mannones forsøg på at sparke den væk i feltet helt hul i hovedet og Frimpong har slet ikke kunne holde fast i bolden. Olympiakos har læst på lektien og presser vores unge spillere der slet ikke er klar nok i hovedet til at kunne spille den videre. Er Chamakh stadig på banen?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10462: 06 Dec 2011, 21:47 »

Ok, jeg vil prøve at være positiv.

...
...
Coquelin var i stand til at fortsætte.
...
Vi er kun bagud med 2.

Jeg ved virkelig ikke, hvad der foregår for spillerne. Djourou har især været helt forfærdelig i sådan en grad, at jeg næsten håber, at han bliver straffet med en bøde i samme størrelse, som præmiepengene for en ChL-sejr ligger på. Måske han kan dele den med Mannone, for Gud hvor var det da idiotisk, hvad den mand forsøgte ved det andet mål. Det værste er næsten, at han rent faktisk reddede os senere, fordi forsvaret er ringe i dagens anledning, at selv vores 3. målmand, efter sit livs dummeste fejl, skal ind og feje op. Flot.
Ærligt talt føler jeg mig målløs. Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvad der foregår, og håber inderligt, at Wenger råber og skriger, til spillerne får så meget adrenalin ud i blodet grundet frygt/vrede/whatever, at de spiller anden halvleg i et tempo, som var de på speed. Så kan vi måske redde lidt ære. Eller tappe dem for blod og sælge det til diverse junkier, for mere end spillerne kan være værd efter sådan en præstation.

Nå jo, der er en positiv ting ved kampen: Chamakh forsøgte at sparke på mål på et tidspunkt, og endda fra en svær position. Hurra.

Så dropper jeg pessimismen nu, vi henter dem, og sikrer i sidste sekund en 3-2 sejr, og jeg kan sidde og være flov over dette indlæg efter kampen. Please?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10463: 06 Dec 2011, 22:02 »

Hey, de første 10 minutter var rigtig gode, og vi kom frem til 3 kæmpechancer. Det kunne have været en helt anden kamp!!

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #10464: 06 Dec 2011, 22:06 »

Hvor bliver kampen vist? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10465: 06 Dec 2011, 22:43 »

Hey, de første 10 minutter var rigtig gode, og vi kom frem til 3 kæmpechancer. Det kunne have været en helt anden kamp!!

Det skulle jeg have set!

Det positive fra i dag:
Fantastisk mål fra Benayoun
Miquel spillede udemærket da han blev skiftet ind

Det negative fra i dag:
Vi har ingen andre målmænd end Szczesny
Santos blev skadet

Resten er vel egentlig ligegyldigt. Vi vidste alle at Chamakh, Squid og Arshavin ville spille rinde, derudover var Djourou en skændsel, Frimpong fandt aldrig det rigtige flow og målmændene behøves vist ikke at nævnes.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10466: 06 Dec 2011, 22:49 »

Hehe. Miquel blev nu overløbet nogle gange grundet hans manglende hurtighed. Ellers var han fin, ja. Jeg stoler fortsat på, at han kan blive en dygtig central forsvarsspiller. Derudover synes jeg faktisk, så utroligt som det lyder, at Chamakh virkede farlig i de sidste 2-3 minutter (dvs. efter hans offside-mål). Det var som om, han fik selvtillid af, at han formåede at lobbe bolden i mål, selvom han nu var dømt offside, og det kan være, at det kan få ham til at spille mindre dårligt fremover. Man har lov at håbe.

Skaden til Santos er trist, og jeg håber virkelig ikke, at han kommer til at sidde ude i alt for lang tid, for så har vi da nogle problemer med den position. Miquel virker som sagt en anelse for langsom til at spille back, selvom han i det mindste ikke er nær så ringe som Djourou, for det var da godt nok noget nær den dårligste kamp af en Arsenal-spiller, jeg nogensinde har oplevet. Det var langt værre end den gang, Eboué blev skiftet ind, for så at gå ud efter 10 minutter. Virkelig.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #10467: 06 Dec 2011, 23:38 »

Mannone............ jeg så ikke kampen, men efter at have set highlights behøver jeg vel heller ikke rigtig sige mere...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10468: 07 Dec 2011, 08:43 »

Angående Mannones gøglerier, har jeg efter at have tænkt over det faktisk en lille smule forståelse for ham. Det er sgu ikke nemt at løbe ud af feltet, heade bolden væk, løbe baglæns ind i feltet igen, og samtidig med at holde øje med bolden skulle holde øje med om man er inde i feltet eller ej.

Det kommer til at se temmelig komisk ud at han sparker et hul i luften, men som målmand kan jeg egentlig sagtens forstå hans beslutning om ikke at gå efter den med hænderne, hvis ikke han er 100% sikker på at han er nået ind i feltet - da han selv er skiftet ind har vi jo ikke længere end målmand på bænken, og hvis han ikke er sikker på at han er inde i feltet, ville det nok være ENDNU dummere at have hapset sig et rødt kort der, og så lade os spille med en markspiller på mål resten af kampen...

Den beslutning ender jo så med at få ham til at ligne en idiot, hvilket måske er lige unfair nok. Når det er sagt, så priser jeg mig nu også lykkelig for at vi har Szczesny...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10469: 07 Dec 2011, 10:23 »

I øvrigt så leder Santos' skade i går tankerne hen på de mest irriterende skadeshelveder i FM:

Højre backs:

Bacary Sagna - SKADET
Carl Jenkinson - SKADET

Venstre backs:

Kieran Gibbs - SKADET
André Santos - SKADET

Dermed skal vi sandsynligvis endnu engang til at spille med 4 midterforsvarere i forsvaret - vælg selv positionerne for Djourou, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Miquel.

Sider: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010