home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I dag kl. 07:41:50 Broen13 Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23337
  1 Bruger, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KerryPem
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346858 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10440: 04 Dec 2011, 20:15 »

I dit link står der "goles en la liga: 2"

Så det var hans andet i ligaen i denne sæson Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10441: 04 Dec 2011, 20:18 »

Salmon skin roll

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #10442: 05 Dec 2011, 10:32 »

Kan Arsenal forventes at stille op i stærkeste opstilling i morgen?

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #10443: 05 Dec 2011, 10:48 »

Det vil jeg da bestemt ikke håbe, da man har vundet gruppen, er dette da en perfekt chance for at give de bærende spiller en pause, og give dem der ikke spiller så meget lidt spilletid  Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10444: 05 Dec 2011, 10:48 »

Det tror jeg absolut ikke du skal regne med - opstillingen bliver nok nærmere noget i retningen af den som blev brugt mod Man City i Carling Cuppen.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10445: 05 Dec 2011, 11:36 »

Det vil overraske kraftigt hvis vi har bare en spiller fra kampen mod Wigan i startopstillingen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ptrN
Manager

« Svar #10446: 05 Dec 2011, 12:05 »

Lad os for guds skyld stille med; Frimpong, Coquelin og Oxlade for at give dem noget erfaring.

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #10447: 05 Dec 2011, 12:55 »

Fuldstændig enig. Fab-Fab den anden på mål, Squid og Miquel skal have spilletid, ligesom Frimmers, the Coq og A Ox også skal. Derudover er der vel plads til Park, Chamakh, Yossi og Arshavin. Så har jeg sat holdet for Wenger. Vi spiller kun med 3 forsvarere, så får han til gengæld lov til at vælge den sidste!

ptrN
Manager

« Svar #10448: 05 Dec 2011, 13:01 »

Fuldstændig enig. Fab-Fab den anden på mål, Squid og Miquel skal have spilletid, ligesom Frimmers, the Coq og A Ox også skal. Derudover er der vel plads til Park, Chamakh, Yossi og Arshavin. Så har jeg sat holdet for Wenger. Vi spiller kun med 3 forsvarere, så får han til gengæld lov til at vælge den sidste!
Miguel glemte jeg. Nævnte blot de unge, da de er spændende at se, frem for spillere som Squid, Bennayoun osv.

Jeg vil i princippet skide på om vi vinder; så længe vi ikke bruger unødvendige kræfter hos vores startere, så er jeg glad.

welbz is dat guy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10449: 05 Dec 2011, 15:11 »

Kan helt seriøst ikke se, hvorfor du gerne ville starte med Arshavin inde. Synes han har fået sine chancer og han har nu vist i 1 1/2 år, at han IKKE kan komme tilbage, selvom der virkeligt bliver prøvet. Vi er 100% sikre på førstepladsen og skal derfor i stedet for Arshavin stille med en ung gut, som rent kan og gider spille fodbold. Arshavin er fortid.

Szczesny
Manager

« Svar #10450: 05 Dec 2011, 15:39 »

Kan helt seriøst ikke se, hvorfor du gerne ville starte med Arshavin inde. Synes han har fået sine chancer og han har nu vist i 1 1/2 år, at han IKKE kan komme tilbage, selvom der virkeligt bliver prøvet. Vi er 100% sikre på førstepladsen og skal derfor i stedet for Arshavin stille med en ung gut, som rent kan og gider spille fodbold. Arshavin er fortid.

Hvis du kigger på den udtagede trup, så er det kun Walcott der kan gå ind og tage kanten. Vil nu hellere have ham på 100 % til Everton

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10451: 06 Dec 2011, 19:44 »

Vi stiller faktisk med et lidt stærkere hold end forudsagt!

Fabianski
Djourou - Squillaci - Vermaelen - Santos
Frimpong - Coquelin
Benayoun
The Ox          -            Arshavin
Chamakh

Bænken: Rosicky - Mannone - Miquel - Eastmond - Ozyakup - Yennaris - Park Ju Young

Jeg havde ikke lige forventet Vermaelen eller Santos, men ellers er det hvad jeg regnede med. Det skal nok blive spændende, og man glæder sig selvfølgelig til at se The Dench Man, Coquelin og Oxen føre sig frem igen. Et eller andet sted kan man godt bekymre sig om Santos der tager alt for let på det fordi vi er kvalificeret og forsøger hele tiden at brille uden at tage sig af det defensive. Samtidig kan man overveje hvor motiverede Arshavin og Chamakh vil være.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10452: 06 Dec 2011, 19:59 »

Vi stiller faktisk med et lidt stærkere hold end forudsagt!

Fabianski
Djourou - Squillaci - Vermaelen - Santos
Frimpong - Coquelin
Benayoun
The Ox          -            Arshavin
Chamakh

Bænken: Rosicky - Mannone - Miquel - Eastmond - Ozyakup - Yennaris - Park Ju Young

Jeg havde ikke lige forventet Vermaelen eller Santos, men ellers er det hvad jeg regnede med. Det skal nok blive spændende, og man glæder sig selvfølgelig til at se The Dench Man, Coquelin og Oxen føre sig frem igen. Et eller andet sted kan man godt bekymre sig om Santos der tager alt for let på det fordi vi er kvalificeret og forsøger hele tiden at brille uden at tage sig af det defensive. Samtidig kan man overveje hvor motiverede Arshavin og Chamakh vil være.

"Forstår ikke det sidste du skriver" Smiley Det er da lige præcis nu de skal ind og vise de vil være med senere hen.. De kan ikke bare gå og lalle, og være umotiverede Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10453: 06 Dec 2011, 20:09 »

"Forstår ikke det sidste du skriver" Smiley Det er da lige præcis nu de skal ind og vise de vil være med senere hen.. De kan ikke bare gå og lalle, og være umotiverede Smiley

Nej, men nu har især Arshavin men også Chamakh virket utroligt uengagerede og umotiverede når de endelig blev smidt ind i en PL kamp, og så kan jeg kun forestille mig at det bliver værre når de skal spille en kamp som overhovedet ikke gør en forskel. Men det er nok bare min negativitet der skinner igennem Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #10454: 06 Dec 2011, 20:11 »

Nej, men nu har især Arshavin men også Chamakh virket utroligt uengagerede og umotiverede når de endelig blev smidt ind i en PL kamp, og så kan jeg kun forestille mig at det bliver værre når de skal spille en kamp som overhovedet ikke gør en forskel. Men det er nok bare min negativitet der skinner igennem Wink

Håber hver gang jeg ser at de starter/ kommer ind, at de endelig kan finde deres gamle niveau igen.. Idag er ingen undtagelse Wink så må man jo se, om det er skuffelsen der kommer igen Opstemt

Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010