home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347015 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10095: 18 Sep 2011, 11:27 »

Men som jeg ser det, mangler Arsenal ikke en ægte flækker dernede, men en ægte leder.. Når jeg ser Arsenals forsvar uden Vermaelen( Som jo desværre for jer ganske ofte er ude) så ser jeg et forsvar hvor alle ser på hinanden og ingen rigtig ved hvem der gør hvad..

Det gør det heller ikke nemmere at Wenger åbenlyst gerne vil have at forsvarskæden står højt.. Der er det netop vigtigt at man har en person som virkelig siger" Så drenge nu skal far nok styre det, så skal i bare gøre som jeg siger".. Per Mertesacker kan måske blive den spiller med tiden, men er det ikke nu.. Koscielny er det i hvert fald slet ikke, og jeg må bare være ærlig og erkende at jeg ikke kan se hvilket lys mange Arsenal fans ser i ham.. Synes han er en evig kilde til uro i Arsenal forsvar, og hans evne til at placere sig rigtigt er ofte en mangelvare..

Et midterforsvar der hedder Vermaelen-Mertesacker tror jeg kan give jer en smule mere ro.. Hvis da såfremt Santos på venstrebacken er bedre defensivt end i går, for var det ikke ham der to gange spillede Yakubu onside? ( Husker måske forkert crazy )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10096: 18 Sep 2011, 11:41 »

Koscielny vil altid være andenviolin i forsvaret. Han er ikke typen der leder og fordeler, men derimod typen der gør som hans makker siger. Ham og Vermaelen er et perfekt makkerpar, men Vermaelen er desværre ude. Mertesacker skulle også være ledertypen der dirigerer hans forsvar, men da han er helt ny og skal vænne sig til engelsk fodbold, ser det ikke ud til at han hverken leder eller dirigerer, hvilket man så konsekvensen af mod Blackburn. Hvis du havde set kampen mod Dortmund (gjorde du det?) ville du forhåbentlig kunne se hvad Arsenal fansene ser i Koscielny. Han kom meget tit i vejen for opspil og lavede nogle forrygende taklinger og er ikke bange for at sætte hovedet ind hvor det gør ondt. Også i luftspillet dominerede han, og det er derfor vi ser så stort et håb i ham og Vermaelen. Desværre fungerer Koscielny ikke så godt uden en leder ved siden af ham, og det har vi ikke lige pt.

Jo, Santos stod og snorksov ved det første mål og spillede ham onside. Ved det andet mål var der så offside, men det var tæt på at Santos igen spillede ham onside. Men det er jo de fejl man ser i forsvar der ikke er sammenspillet, og med Santos og Mertesacker og ingen til at dirigere skulle det jo næsten gå galt. Santos kan sagtens nå at blive en gevinst når han bliver spillet ind på holdet - Han stod faktisk bedre defensivt end Sagna gjorde i går.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10097: 18 Sep 2011, 11:48 »

Koscielny vil altid være andenviolin i forsvaret. Han er ikke typen der leder og fordeler, men derimod typen der gør som hans makker siger. Ham og Vermaelen er et perfekt makkerpar, men Vermaelen er desværre ude. Mertesacker skulle også være ledertypen der dirigerer hans forsvar, men da han er helt ny og skal vænne sig til engelsk fodbold, ser det ikke ud til at han hverken leder eller dirigerer, hvilket man så konsekvensen af mod Blackburn. Hvis du havde set kampen mod Dortmund (gjorde du det?) ville du forhåbentlig kunne se hvad Arsenal fansene ser i Koscielny. Han kom meget tit i vejen for opspil og lavede nogle forrygende taklinger og er ikke bange for at sætte hovedet ind hvor det gør ondt. Også i luftspillet dominerede han, og det er derfor vi ser så stort et håb i ham og Vermaelen. Desværre fungerer Koscielny ikke så godt uden en leder ved siden af ham, og det har vi ikke lige pt.

Jo, Santos stod og snorksov ved det første mål og spillede ham onside. Ved det andet mål var der så offside, men det var tæt på at Santos igen spillede ham onside. Men det er jo de fejl man ser i forsvar der ikke er sammenspillet, og med Santos og Mertesacker og ingen til at dirigere skulle det jo næsten gå galt. Santos kan sagtens nå at blive en gevinst når han bliver spillet ind på holdet - Han stod faktisk bedre defensivt end Sagna gjorde i går.

Det er faktisk det som er sjovt ved Koscielny.. I kampe hvor i kommer under massivt pres, og spiller mod en bedre modstander har han ofte spillet sine bedste kamp.. Hvorimod jeg synes han ofte sejler i kampe hvor i møder mindre modstandere, og hvor i ikke kommer under det samme tryk.. Det som kan gøre ham god er åbenbart når hans spændingsniveau er helt i top Smiley..
Men igen må jeg bare indrømme at han taktisk i mine øjne er noget specielt, og det er som jeg ser det den vigtigste ingrediens i et velfungerende forsvar .. Jeg ser så heller ikke alle Arsenal kampe, så det er da muligt han gør det godt af og til Wink.. Så desuden ikke Dortmund kampen.

Det var også bare en hentydning, så kun første halvleg af jeres kamp i går, og lagde ikke specielt mærke til ham der, udover ved deres mål.. Men har set målene i anden halvleg, og de kommer godt nok nemt til det..

Det minder mig skræmmende meget om Liverpools forsvar sidste år crazy.. Netop det med den manglende leder da Carragher var ude.. Kyrgiakos-Skrtel var simpelthen en lang katastrofe Grin..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10098: 18 Sep 2011, 12:41 »

Ja i fik da ihf ingen røde kort eller skader  Peace

Må altså indrømme at jeg seriøst begynder at have ondt af jer. I  bliver jo ramt af uheld som andre hold skal bruge årtier til at opnå, og sæsonen er knap begyndt endnu.

Umiddelbart mener jeg dog i skal se det på den lyse side fra nu af, det kan vel næppe blive værer end det er nu  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10099: 19 Sep 2011, 08:38 »

Ja i fik da ihf ingen røde kort eller skader  Peace

Må altså indrømme at jeg seriøst begynder at have ondt af jer. I  bliver jo ramt af uheld som andre hold skal bruge årtier til at opnå, og sæsonen er knap begyndt endnu.

Umiddelbart mener jeg dog i skal se det på den lyse side fra nu af, det kan vel næppe blive værer end det er nu  Peace

Jeg synes sgu altid vi har været ramt af sygt meget uheld. Vi må have kreglet os Uniteds uheld da de indgik en pagt med djævlen, og da vi var heldige mod Swansea skulle det gå grueligt galt i lørdags... Og lad lige være med at jinxe det, selvfølgelig kan det blive meget værre! Vi får da Szczesny og Van Persie skadet i næste kamp hvor vi scorer 3 selvmål og får Walcott og Arteta udvist.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10100: 19 Sep 2011, 10:39 »

Jeg synes sgu altid vi har været ramt af sygt meget uheld. Vi må have kreglet os Uniteds uheld da de indgik en pagt med djævlen, og da vi var heldige mod Swansea skulle det gå grueligt galt i lørdags... Og lad lige være med at jinxe det, selvfølgelig kan det blive meget værre! Vi får da Szczesny og Van Persie skadet i næste kamp hvor vi scorer 3 selvmål og får Walcott og Arteta udvist.

Hvis det sker, vil jeg næsten love 99% at jeg bliver Gunners fan  crazy  Græder

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10101: 19 Sep 2011, 13:39 »

Her i al snakken om Arsenal i Krise og Fyr Wenger og alt det fis, så er det godt med et optimistisk syn på sæsonen:

http://gunnerblog.com/2011/09/19/of-course-arsenes-arsenal-can-finish-fourth/

Læs og lad synke ind! Tunge

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10102: 19 Sep 2011, 16:21 »

Her i al snakken om Arsenal i Krise og Fyr Wenger og alt det fis, så er det godt med et optimistisk syn på sæsonen:

http://gunnerblog.com/2011/09/19/of-course-arsenes-arsenal-can-finish-fourth/

Læs og lad synke ind! Tunge

Arsené er manden for Gunners, uden tvivl. Fans der snakker om fyringer aner tydeligvis ikke, hvad han har betydet for klubben. 2 sæsoner mere uden titler, ville jeg begynde at tvivle, men som det ser ud nu, er han klart at foretrække. Vis manden lidt respekt.

Men må indrømme, at det ser lidt sværere ud. Heldigvis, er Liverpool heller ikke så stærke som først antaget, mens Tottenham også sagtens kan gå hen og blive en større trussel, en man lige går og tror. 33%, 33%, 34% i Arsenals favør :p

Btw, nice artikel. Keep postin'

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10103: 20 Sep 2011, 21:11 »

Jeg er godt nok træt af at kampen i dag ikke bliver vist, det kunne have været spændende med følgende opstilling:

Fabianski
Jenkinson Djourou Miquel Gibbs
Coquelin  Frimpong,
Benayoun
The OC         Park,
Chamakh

Bænken er fyldt med topnavne: Martinez, Yennaris, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo, Watt

Oh yes..! Jeg følger kampen på Twitter, hvor Chamakh har haft et par store chancer der er blevet reddet og storholdet Shrewsbury har splittet vores forsvar og ramt stolpe... Tæt kamp mod en modstander på vores niveau!

EDIT: Og så kom vi bagud.. 0-1 og der bliver buh'et på Emirates

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10104: 20 Sep 2011, 22:51 »

Nææh og jeg ved ikke, om alle Pool-fans har stimlet op foran kanal 6 og fistet dem alle sammen, fordi de bliver tilsyneladende ved med at vise Pool i stedet for Gunners. Skuffende, da det kunne have været den ultimative lørdag.

.. og AOC er i gang. Epic!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10105: 21 Sep 2011, 09:10 »

For alle os der ikke kunne se kampen, men gerne highlights, findes de her: http://arsenalist.com/video/?id=xl7k9z

Dejligt at oksen skyder så meget ude fra, han har et drøn af et skud ser det ud til! Det skulle desuden være Coquelin som den bedste spiller, og han ser også ud til have haft nogle gode interceptions på klippet Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10106: 21 Sep 2011, 09:55 »

Nææh og jeg ved ikke, om alle Pool-fans har stimlet op foran kanal 6 og fistet dem alle sammen, fordi de bliver tilsyneladende ved med at vise Pool i stedet for Gunners. Skuffende, da det kunne have været den ultimative lørdag.

.. og AOC er i gang. Epic!

Så kan i lære det kan i Wink

Personligt er jeg også lidt forundret over de mange Liverpool kampe der bliver vist. Ikke fordi jeg klager, men det som om vi skal vises fremfor mange andre hold, det må jeg give dig ret i  Peace

Camus
Gæst

« Svar #10107: 21 Sep 2011, 19:45 »

Så kan i lære det kan i Wink

Personligt er jeg også lidt forundret over de mange Liverpool kampe der bliver vist. Ikke fordi jeg klager, men det som om vi skal vises fremfor mange andre hold, det må jeg give dig ret i  Peace
Det er vel rimelig logisk.. Der er ( gætter jeg på)  en del flere Liverpool fans end Arsenal ditto i Danmark, og seertallene bliver nok derefter... Og da vi jo ikke har planøkonomi her i landet, har seertal nok en lille indflydelse på hvilke kampe der bliver vist på 6'eren. ..

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10108: 24 Sep 2011, 01:22 »

"JackWilshere Jack Wilshere
hopefully i will return to action around christmas time. i am in good hands! thanks for your support everyone!"

Oh to be a Gunner...

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10109: 24 Sep 2011, 08:41 »

Ja, klubben har også bekræftet de forfærdelige nyheder. Den 'protective boot' som han har gået rundt med, har ikke hjulpet på hans ankel, så nu skal han opereres i foden. Juletid er endda et positivt gæt, der kan sagtens gå en del længere tid før han er klar. Utroligt som vi skal rammes af skader der starter med at være et par uger og så bliver til halve sæsoner. Og typisk nok, rammer de altid vores bedste spillere. Det bliver et hårdt efterår uden vores bedste midtbanespiller!

In other good news, så kan vi risikere endnu flere Nasri situationer med van Persie, Walcott, Vermaelen og Arshavin som alle kun har et år af deres kontrakt tilbage til sommer. Så er det om at kridte skoene!
« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 09:06 af Gazlgor » Logged

Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010