home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 671 672 [673] 674 675 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347017 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10080: 17 Sep 2011, 15:40 »

Huh sikken en afslutning - men fakta er at Arsenal tabte og selvom der var mange gode takter så sejler defensiven IMO pg indimellem så virker holdet mentalt væk ....... der er virkelig noget at arbejde med for Wenger.

YNWA

ptrN
Manager

« Svar #10081: 17 Sep 2011, 15:42 »

Jeg er målløs. To selvmål, og et Yakubu-mål på offside.

welbz is dat guy

Seller95
Manager

« Svar #10082: 17 Sep 2011, 15:43 »

Huh sikken en afslutning - men fakta er at Arsenal tabte og selvom der var mange gode takter så sejler defensiven IMO pg indimellem så virker holdet mentalt væk ....... der er virkelig noget at arbejde med for Wenger.
Er det nødvendigt, at du efter hver kamp skal skrive her i tråden? Det du skriver, tror jeg alle godt er klar over, og det gør det blot mere irriterende..

Arsenal <3

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #10083: 17 Sep 2011, 15:45 »

Klart når de ikke har en Fabregas eller "bare" Nasri mere. Så skal men lige vende sig til at spille fodbold på en anden måde + Ens selvtillid kan være langt nede! Tror stadig i slutter i top 6.

Edit: I spillet en god omgang fodbold til sidste Smiley
« Seneste Redigering: 17 Sep 2011, 15:48 af Messi1987 » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10084: 17 Sep 2011, 16:00 »

Offensiven så ret godt ud i dag, sgu ikke dér der mangler.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

DeBuur
Manager

« Svar #10085: 17 Sep 2011, 16:02 »

Er det nødvendigt, at du efter hver kamp skal skrive her i tråden? Det du skriver, tror jeg alle godt er klar over, og det gør det blot mere irriterende..

Du er da helt væk - jeg skriver det jeg mener - overholder retningslinjerne - provokerer ingen og er på ingen måde hånende - hvis du har et problem med det så må du leve med - i øvrigt har jeg stor sympati for Arsenal men vil sgu ha lov til at være kritisk..ta en tude kiks hvis du ikke er et mandfolk der kan tåle et nederlag  Wink

YNWA

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10086: 17 Sep 2011, 16:05 »

Jeg er målløs. To selvmål, og et Yakubu-mål på offside.

Og det ene selvmål kom endda som følge af et frispark, jeg ikke mente var der. Måske jeg bare så forkert, men det virkede som om, Arshavin tog bolden før han ramte manden. Anyway kan det være lige meget nu. Vi spillede en god første halvleg, plus ti gode minutter til sidst. Det efterlader os med 35 minutter, hvor vi langt fra præsterede godt nok. To selvmål vil næppe gavne selvtilliden, og det er nok mest af alt den front, vi mangler et boost på. I de sekvenser, hvor spillerne ser ud til at tro på det, spiller vi jo fint, så ja.. vi må håbe på, at vi kan tage en stor sejr i Carling Cuppen, og så følge op med en 2-3 måls sejr mod Bolton. Så skulle troen på tingene gerne vende tilbage hos spillerne. Mere analyse af tingene orker jeg simpelthen ikke pt., da jeg (som de fleste andre, vil jeg gå ud fra), er enormt skuffet.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10087: 17 Sep 2011, 16:06 »

provokerer ingen og er på ingen måde hånende

ta en tude kiks hvis du ikke er et mandfolk der kan tåle et nederlag

Ok taget ud af sammenhæng, synes dog det var for åbenlys en mulighed.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

DeBuur
Manager

« Svar #10088: 17 Sep 2011, 16:43 »

Ok taget ud af sammenhæng, synes dog det var for åbenlys en mulighed.

Hvis du kigger mit indlæg efter som Seller mener er generende så er der intet der er hånende... jeg kommenterer udelukkende på det faktum at Seller ikke finder det ok at jeg skriver i denne tråd og IMO så er det på plads - der er intet i retningslinjerne der beskriver at der ikke må gives kritik i disse tråde.

Jeg oplever det som taber attitude hvis "man" ikke kan tåle at der gives kritik at et holds resultater...som sagt der var absolut intet hånende eller nedgørende i mit indlæg om dagens resultat - en kamp hvor jeg i øvrigt holdt med Arsenal.... men en ting er sikkert
Arsenal var mental væk i perioder af kampen og defensivt sejlede det ...kig på målscoren det siger alt.

YNWA

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10089: 17 Sep 2011, 17:08 »

Orbinho Orbinho
FT Stats Blackburn v Arsenal Shots 8-23 On target 4-9

Og så ender kampen 4-3. Fedt at komme hjem til.

DeBuur
Manager

« Svar #10090: 17 Sep 2011, 17:24 »

Dette er så Wengers kommentar

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-43807946:wenger-er-sur-p%C3%A5-vaklende-forsvar.html?forside

Seller...vil du også forhindre Wenger i at udtale sig ?

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10091: 17 Sep 2011, 18:13 »

Orbinho Orbinho
FT Stats Blackburn v Arsenal Shots 8-23 On target 4-9

Og så ender kampen 4-3. Fedt at komme hjem til.

Hellere se statsene end kampen. Det er ubeskriveligt.

Første halvleg gik nogenlunde. Vi stod solidt, og kom fortjent foran efter 10 min på et flot mål af Gervinho. De får så udlignet hvor Santos ophæver en offside og hvor forsvaret generelt stod meget skævt og slet ikke var opmærksom på Yakubus løb. Andet mål er rigtig flot gennemspillet hvor Arteta hamrede den i nettaget, og herefter stod der Arsenal på resten af første halvleg og vi kunne og burde have scoret flere. I anden halvleg scorede vi et freak goal hvor et frispark ikke bliver clearet og i stedet rammer Songs knæ og går ind. Derefter kom vi lidt under pres, og Szczesny får lavet en god redning. Lidt hjælper det da, da de på et hjørnesparksretur sparker bolden indover, og så kan Yakubu prikke den ind i en marginal offside position. Den er dog svær at se for linjevogteren, da Santos træder et skridt tilbage og står på linje med Yakubu da den blev smidt ind over. Her efter prøvede vi at skubbe frem, men efter et Arsenal hjørne gik det stærkt den anden vej. Djourou fejlede en takling (han var generelt utroligt ringe kampen igennem) og modstanderen (kan ikke lige huske hvem) sætter Song på kanten af feltet hvorefter han spiller en stille bold ind til Koscielny. I stedet for at cleare den, rammer han den dog skævt, og scorer selvmål. Ufatteligt at vi er 4-2 bagud. Chamakh kom ind, og vi pressede højt op på banen. Mertesacker kom mod slutningen også op foran mål, og Chamakh får fortjent reduceret med 5 min igen på et flot hovedstød. I de sidste 10 minutter kom der bunkevis af chancer, både et hovedstød tæt under mål af Mertesacker der går lige over, og en stor chance til Chamakh. Men ind vil den ikke, og vi taber en kamp 4-3 som vi slet ikke skulle have tabt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10092: 18 Sep 2011, 08:39 »

Hmm hvis det fortsætter sådan her må Wenger vel få sparket, siger ikke det sker hvis vi taber den næste. Men hvis han nu blev fyret hvem skulle så overtage, vi er jo flere gange blevet sammenlignet med Barca så har tænkt en lidt vild tanke... Vi får jo nok ikke ligefrem pep, men han praktisere jo den fodbold vi vel spille.. Det synes jeg osse en anden gør M laudrup ved godt Laudrup ikke har det store cv, men han ville jo spille det samme bold som barca, Wenger havde jo heller ikke det største cv der han kom til... Tror at det kunne være rimelig spændene med ham vis det nogensinde sker.... Hva synes i, og har i andre muligheder vis vi skal fortsætte den stil vi spiller nu Huh

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10093: 18 Sep 2011, 09:09 »

Problemet med Arsenal lige pt. er jo at vi ikke kan forsvare. Selvom nedgangen skulle fortsætte over de næste par måneder og Wenger blive fyret så ville Laudrup ikke være løsningen. Hans filosofi er også angrebsfodbold, men det hjælper jo ikke på vores forsvarsproblem. Hverken Pep eller Laudrup er særligt gode defensivt, og det skal løses ved enten at hente et par trænere som kan forbedre den del og lade Wenger tage sig af den offensive del, eller ved at vi henter en træner fra f.eks. Italien der har styr på det. Capello kunne være et godt bud (ikke at jeg nødvendigvis vil anbefale ham).

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #10094: 18 Sep 2011, 09:24 »

Hvor findes der en bedre træner end Wenger ?

Laudrup har intet vist som træner og Wenger er IMO klasser bedre - men der hvor det halter det er at Wenger eller ledelsen ikke har forstået at følge med udviklingen og de har alt for sent erkendt at de har brug for rutinerede forstærkninger.

Sjældent har jeg set et Arsenal hold sejle så konsekvent på de 4 bagerste pladser - Mertesacker er måske ikke helt kørt ind endnu...men de andre gør det sgu ikke bedre - at indkassere 4 mål mod Blackburn det var altså ringe.
Arsenal skulle hente en britisk forsvars type - en der er 100% sikker på at ville kæmpe som en vanvittig - men som måske ikke er på det sædvanlige tekniske niveau som Wenger tydeligt foretrækker.... men en sådan spiller koster typisk 200 millioner.... så åben pungen i vinter pausen for ellers ser vi Arsenal i den rolle som Liverpool har indtaget de sidste 10 år...og det er ikke sjovt.

YNWA

Sider: 1 ... 671 672 [673] 674 675 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010