home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 963 Gæster Online.

Nyeste Bruger: RenewNof
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347075 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10005: 07 Sep 2011, 14:13 »

Sådanne udbrud hører til i chatten og ikke her. Uanset om det så er en ny spillertrøje eller når dit hold scorer et mål.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10006: 09 Sep 2011, 12:56 »

Szczesny skulle have spillet en fuldstændigt latterligt god kamp mod Tyskland, glæder mig til at se highlights.

Ja det må man da sige :O Tror han bliver rigtig rigtig STOR

http://www.youtube.com/v/m4y6SHVFKxY

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10007: 09 Sep 2011, 13:17 »

Ja, der var sgu et par ret fantastiske redninger! Kloses opfølgning på Podolskis skud som han reflexer på, og så det langskud som han får vippet op på overliggeren er i høj, høj klasse!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10008: 10 Sep 2011, 08:12 »

Så er det i dag at sæsonen begynder! Vi tager imod Swansea på Emirates, og det eneste spørgsmål vi burde stille til den kamp er hvor meget vi vinder med. Til kampen mangler vi selvfølgelig Wilshere og Vermaelen, og derudover er der tvivl om Rosicky, mens Song, Gervinho og Jenkinson alle har karantæne. Derimod har vi Frimpong tilbage, ligesom Walcott og Gibbs er klar til kamp. Følgende opstilling derfor:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Mertesacker  Gibbs
Frimpong
Arteta  Ramsey
Walcott       Arshavin
Van Persie

Benayoun kunne måske komme ind for Arshavin eller evt. Ramsey, men ellers ligner det holdopstillingen. Det bliver spændende at se Mertesacker og selvfølgelig Arteta som arkitekt, mens Santos nok starter på bænken. Kampen bliver ikke vist på dansk TV, så det er om at finde et (lovligt) stream til kampen.

3 point, tak!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10009: 10 Sep 2011, 09:06 »

Kamen bliver vist på viaplay, mener det er 199kr om måneden også kan man se ALLE kampe fra PL live Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #10010: 10 Sep 2011, 09:40 »

Fantastiske redninger ja. Han har helt sikkert potentialet til at blive rigtig stor, hvilket nok også kun få betvivler efterhånden. Min eneste anke til redningerne i videoen er, at han giver rigtig mange bolde væk, som han ikke griber. Mange af dem knækker dog i luften, og ellers får han slået dem godt uden for området..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10011: 10 Sep 2011, 10:00 »

Det er rigtigt nok, der er mange returer men han får god fart i så de er sværere at kontrollere for hvem end der får fat i dem. Det kommer vel også med rutinen.. En lidt usleben diamant Smiley Roman: Ja eller hvis man kan nøjes med Arsenal stream og kampene på 6eren, kan man få Arsenal Player i et år for lidt over 300 kr Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10012: 10 Sep 2011, 11:35 »

Nu viser Arsenal Player jo ikke kampene før dagen efter, så ift. at se dem live, er det vel lidt ligegyldigt om man har Arsenal Player.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #10013: 10 Sep 2011, 15:10 »

Hold da helt op, hvor jeg glæder mig til at se Mertesacker og specielt Arteta i kamp!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10014: 10 Sep 2011, 15:17 »

Han er så vild !

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10015: 10 Sep 2011, 15:28 »

Nu viser Arsenal Player jo ikke kampene før dagen efter, så ift. at se dem live, er det vel lidt ligegyldigt om man har Arsenal Player.

What, bliver de ikke vist direkte på Arsenal Player?

EDIT: ikke overraskende var min startopstilling rigtig. Bænken er: Fabianski, Santos, Djourou, Benayoun, Chamakh, Park.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 15:30 af Gazlgor » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #10016: 10 Sep 2011, 15:47 »

Alt andet end en sejr, om den så bliver på 1-2-3-4-5 eller flere mål vil vel være en katastrofe.

Det er i en sådan kamp i skal vise i vil være med.

Jeg synes i er lidt heldig med at møde vel rækkens dårligste hold idag og ikke et af de etablerede midter/tophold.
Nu har i alle muligheder for at komme på tavlæen Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10017: 10 Sep 2011, 15:53 »

Alt andet end en sejr, om den så bliver på 1-2-3-4-5 eller flere mål vil vel være en katastrofe.

Det er i en sådan kamp i skal vise i vil være med.

Jeg synes i er lidt heldig med at møde vel rækkens dårligste hold idag og ikke et af de etablerede midter/tophold.
Nu har i alle muligheder for at komme på tavlæen Wink

Jamen okay, det er vel så også første gang i år, at vi er heldige.

I øvrigt sjovt du nærmest mener, at kampen mod Stoke bliver en tur i parken. Det bliver det ikke og jeg glæder mig til til om et par timer, hvor i har smidt 2 point Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10018: 10 Sep 2011, 16:06 »

Jamen okay, det er vel så også første gang i år, at vi er heldige.

I øvrigt sjovt du nærmest mener, at kampen mod Stoke bliver en tur i parken. Det bliver det ikke og jeg glæder mig til til om et par timer, hvor i har smidt 2 point Smiley

Kan du ikke lige fortælle mig hvor jeg har skrevet at en tur til Stoke er en formsag?

Jeg har skrevet at det at spille i Stoke ikke er nemt, men hvis vi vil være med i toppen skal vi have 3 point. Det kan jeg på ingen måde for til at hænge sammen med at sige det er en tur i parken!

Og hvorfor skal Liverpool blandes sammen med at i skal møde en nem modstander?  Huh

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10019: 10 Sep 2011, 16:21 »

Kan du ikke lige fortælle mig hvor jeg har skrevet at en tur til Stoke er en formsag?

Jeg har skrevet at det at spille i Stoke ikke er nemt, men hvis vi vil være med i toppen skal vi have 3 point. Det kan jeg på ingen måde for til at hænge sammen med at sige det er en tur i parken!

Og hvorfor skal Liverpool blandes sammen med at i skal møde en nem modstander?  Huh

Well, du mener at i vinder 2-0 og at, hvis man ville være i top-4, skal vinde i Stoke. Det er direkte forkert - alle hold taber point i Stoke.
1-0.

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010