Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 14:53:48
ydersog
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I går
kl. 20:33:03
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
I går
kl. 13:15:29
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49
Broen13
Klubsøgnin...
Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere:
23343
0 Brugere, 867 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
DarrylMug
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
658
659
[
660
]
661
662
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1347172 gange)
Wonderboii
Juniorspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #9885:
01 Sep 2011, 14:20 »
Citat af: sarcas 01 Sep 2011, 14:04
Hvad er det for noget pis at skrive du håber Jenkinson Dør, er du syg eller hva gi dog manden en chance han er kommet fra den 3 bedste række det er da ikke hans skyld at wenger smider ham ud hvor han ikke kan bunde..Arteta har haft 1 alvorlig skade så sammeligne ham med RVP og Diaby er langt ude
Rolig nu bassemand, læs det med smil på læben og lad vær med at tro, at jeg virkelig mener det!
Selvfølgelig skal manden ikke dø, det var billedligt ment- og du kan vælge at tolke det som om, at hans fodbold karriere gerne må slutte nu. Er det nemmere for dig at sluge sådan?
Wenger skulle aldrig have købt ham og hvis han endelig skulle, så skulle manden have været lejet ud af flere omgange, før han nogensinde bliver bare i nærheden af god nok til EPL.
Arteta han kun haft en sæson i Everton, hvor han har spillet over 30 ligekampe.. Han er ligesom dem jeg sammenligner ham med, altid små skadet og de kampen han spiller, bruger han så på at finde niveauet.
Der er ingen tvivl om, at Arteta har nogle spillemæssige kvaliteter- Han er bare ikke en Csec, og tvivler på, at han er ret meget anderledes end Rosicky.
Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!
verdenskrig
Manager
«
Svar #9886:
01 Sep 2011, 14:22 »
Citat af: Wonderboii 01 Sep 2011, 14:20
Der er ingen tvivl om, at Arteta har nogle spillemæssige kvaliteter- Han er bare ikke en Csec, og tvivler på, at han er ret meget anderledes end Rosicky.
De minder faktisk en del om hinanden ja, bortset fra at Arteta nok lige er et hak bedre trods alt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #9887:
01 Sep 2011, 14:28 »
Citat af: verdenskrig 01 Sep 2011, 14:22
De minder faktisk en del om hinanden ja, bortset fra at Arteta nok lige er et hak bedre trods alt
Tjaa, Jeg synes nu- at Rosicky var fantastik for Dortmund og hans anden sæson i Arsenal var på papiret også god.
Ser dem som helt samme typer. Kreative og gode i pasningsspillet, manglende speed og styrke.
Men hey- Rosicky har bestemt også sine momenter af sin gamle styrke, så mon ikke også Arteta nok skal levere med mellemrum.
verdenskrig
Manager
«
Svar #9888:
01 Sep 2011, 14:42 »
Citat af: Wonderboii 01 Sep 2011, 14:28
Tjaa, Jeg synes nu- at Rosicky var fantastik for Dortmund og hans anden sæson i Arsenal var på papiret også god.
Ser dem som helt samme typer. Kreative og gode i pasningsspillet, manglende speed og styrke.
Men hey- Rosicky har bestemt også sine momenter af sin gamle styrke, så mon ikke også Arteta nok skal levere med mellemrum.
Bestemt bestemt
.. Jeg mener bestemt ikke Arteta er en dårlig spiller, og jeg er da sikker på at han er en spiller som nok skal levere nogle assist og mål med mellemrum.. Der hvor jeg mere har min tvivl, er om han er en spiller som kan være med til at løfte Arsenals niveau.. For da Arsenal mistede Fabregas mistede de ikke blot en fremragende fodboldspiller.. Her kan Arteta godt gå ind og gøre mange af de samme ting.. Men de Arsenal mistede også en leder på midtbanen.. Kan Arteta gå ind og tage taktstokke på samme måde som fabregas gjorde.. Der tvivler jeg mere
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #9889:
01 Sep 2011, 14:47 »
Citat af: verdenskrig 01 Sep 2011, 14:42
Bestemt bestemt
.. Jeg mener bestemt ikke Arteta er en dårlig spiller, og jeg er da sikker på at han er en spiller som nok skal levere nogle assist og mål med mellemrum.. Der hvor jeg mere har min tvivl, er om han er en spiller som kan være med til at løfte Arsenals niveau.. For da Arsenal mistede Fabregas mistede de ikke blot en fremragende fodboldspiller.. Her kan Arteta godt gå ind og gøre mange af de samme ting.. Men de Arsenal mistede også en leder på midtbanen.. Kan Arteta gå ind og tage taktstokke på samme måde som fabregas gjorde.. Der tvivler jeg mere
Det lader til, at vi er fuldstændig enige her
-LFC-
Manager
«
Svar #9890:
01 Sep 2011, 15:12 »
Citat af: sarcas 01 Sep 2011, 13:20
Craig Bellamy ?
Også kan du lægge de seks andre spillere vi hentede oveni her til sommer, og se, at vi er kommet betragteligt styrket ud af dette vindue i forhold til jer. som jeg synes på den ene side er noget svækkede og også lidt styrkede.
På plussiden har i ENDELIGT fået noget rutine, råstyrke og højde i forsvaret. Jeg har siddet og gloet på jeres hold i et par år efterhånden, og hvor har i dog manglet en type som Mertesacker. En rigtig god forstærkning, og godt set af Wenger, det er jeg ikke i tvivl om. Derudover kan man vel godt sige, at i har en ganske god og fornuftig bredde.
På minussiden, så har i mistet jeres to bedste spillere, og står vel kun tilbage med Van Persie som imo. kan betegnes som en decideret klassespiller. I har flere gode spillere som Vermaelen, Sagna, Sczecny udover de to, men jeg ser især skævt til jeres midtbane ifølge Gazlgor med Song defensivt og Wilshere - Arteta. Ganske udmærkede spillere, og især Wilshere er et stort talent, men jeg tror den midtbane bliver mast når i møder hold der er omkring jeres standard.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9891:
01 Sep 2011, 15:17 »
Arteta er en meget undervurderet fodboldspiller. Når han er i form, og ikke er skadet er han helt fantastisk. Var jeg Del Bosque var han meget tæt på det spanske landshold, når han var fit for fight. Jeg vil ikke sige han er lige så god som Fabregas for det er han ikke, men han er dælme ikke langt efter, og han var Evertons klart bedste spiller sammen med Tim Cahill. Jeg synes det er en yderst glimrende signing.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #9892:
01 Sep 2011, 15:25 »
Citat af: petur 01 Sep 2011, 14:05
Jeg har været på lejr med min skole de sidste to dage, så jeg har ikke haft mulighed for at følge med i vores handler.
Men hvor er det dog nogle dejlige navne vi har hentet! Jeg kunne ikke være mere tilfreds, og lige nu er jeg mere optimistisk end nogensinde før!
OOOOOOOOH TOOOO BEEEE AAAA GUUUUUNNEEEER!
Det jo løgn.
Chamberlain15
Manager
«
Svar #9893:
01 Sep 2011, 16:07 »
Citat af: HansenLFC 01 Sep 2011, 15:25
Det jo løgn.
Ja okay. At sige jeg ikke kunne være mere tilfreds er måske en overdrivelse. Men jeg er i hvert fald godt tilfreds med de spillere Wenger har hentet, og glæder mig til at se hvad de kan udrette!
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
DeBuur
Manager
«
Svar #9894:
01 Sep 2011, 16:18 »
Citat af: petur 01 Sep 2011, 16:07
Ja okay. At sige jeg ikke kunne være mere tilfreds er måske en overdrivelse. Men jeg er i hvert fald godt tilfreds med de spillere Wenger har hentet, og glæder mig til at se hvad de kan udrette!
Netop... Wenger kan nu vise at han som træner er genial og det kan vel kun gå fremad... eller kan det
YNWA
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9895:
01 Sep 2011, 16:25 »
Jeg er godt nok overrasket over dobbeltmoralen ... Mertesacker er tidligere blevet omtalt som et rigtigt godt køb, bl.a. i Liverpool tråden, og jeg citerer: "Hvad angår Cahil, så sys jeg han minder rigtig meget om Agger. Det er grundlæggende temmelig positivt, ser dog gerne agger som en fast del af fremtidens liverpool-forsvar, og så mener jeg ikke at en konstallation med de to er særlig optimal. Der ser jeg hellere en fysisk stærk og hovedstødsstærk spiller som eksempelvis Mertesacker eller Hangeland, eller den type". Han stod som nr 11 på Goals top 15 liste over bedste forsvarere i 2009, og han er vel ikke blevet dårligere med erfaringen? Det er lige præcis sådan en signing vi har håbet på, og bare fordi folk ikke følger med i Wolfsburg kan han sagtens vise sig at være mindst lige så succesfuld som man kunne have forventet af Cahill. OOg så endda for knap £10mio billigere. Arteta har også længe været den langt bedste spiller i Everton, og var også klart den bedste i 2008/2009 som må betegnes som Evertons bedste år. Han har længe bejlet til de større klubber, men det er ikke blevet til noget før nu, og pludselig er han heller ikke god nok.
Synes folk har en tendens til straks at prøve at finde fejl i hvad Wenger laver, og selvom vi måske ikke fik en verdensstjerne i går, så har han gjort nogle rigtig gode indkøb som tydeligt har forstærket holdet. Det er vel logisk at modstander fansene prøver at tænke negativt om vores hold og nedgøre vores indkøb, men Arsenal fansene burde støtte op omkring vores hold og anerkende at vi nu har et rigtig godt hold der godt kan spille med i toppen. Måske bliver det ikke til en første plads, men det er slet ikke så slemt som visse folk herinde gør det til
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #9896:
01 Sep 2011, 16:31 »
Citat af: -LFC- 01 Sep 2011, 15:12
Også kan du lægge de seks andre spillere vi hentede oveni her til sommer, og se, at vi er kommet betragteligt styrket ud af dette vindue i forhold til jer. som jeg synes på den ene side er noget svækkede og også lidt styrkede.
På plussiden har i ENDELIGT fået noget rutine, råstyrke og højde i forsvaret. Jeg har siddet og gloet på jeres hold i et par år efterhånden, og hvor har i dog manglet en type som Mertesacker. En rigtig god forstærkning, og godt set af Wenger, det er jeg ikke i tvivl om. Derudover kan man vel godt sige, at i har en ganske god og fornuftig bredde.
På minussiden, så har i mistet jeres to bedste spillere, og står vel kun tilbage med Van Persie som imo. kan betegnes som en decideret klassespiller. I har flere gode spillere som Vermaelen, Sagna, Sczecny udover de to, men jeg ser især skævt til jeres midtbane ifølge Gazlgor med Song defensivt og Wilshere - Arteta. Ganske udmærkede spillere, og især Wilshere er et stort talent, men jeg tror den midtbane bliver mast når i møder hold der er omkring jeres standard.
Med al respekt, så skulle der vel heller ikke alverden til, før I kom styrkede ud af vinduet? Det Dalglish har sørget for, er en rigtig god bredde, og spillere der kender ligaen. Midtbanen har fået et gevaldigt løft, hvor marginalspillere er røget, og impact-spillere hentet ind.
At vi kommer svækkede ud, gjorde så at i forvejen havde de impact-spillere, men af forskellige grunde måtte afsætte dem. Vi er nok enige om at vinduet kunne være håndteret noget bedre, men på de sidste dage blev bredden genoprettet, og de spørgsmålstegn jeg vil stille er på kanterne og i front.
Mht klassespillere på de to mandskaber, så vil jeg da godt give Liverpool to. Gerrard (spiller han stadig?
) og Suarez. Derudover er der gode og fornuftige spillere rundt omkring på de andre pladser, men det løfter altid et hold, at vide de har en spiller der kan afgøre en kamp ud af ingenting (Suarez).
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Szczesny
Manager
«
Svar #9897:
01 Sep 2011, 16:35 »
Citat af: Gazlgor 01 Sep 2011, 16:25
Jeg er godt nok overrasket over dobbeltmoralen ... Mertesacker er tidligere blevet omtalt som et rigtigt godt køb, bl.a. i Liverpool tråden, og jeg citerer: "Hvad angår Cahil, så sys jeg han minder rigtig meget om Agger. Det er grundlæggende temmelig positivt, ser dog gerne agger som en fast del af fremtidens liverpool-forsvar, og så mener jeg ikke at en konstallation med de to er særlig optimal. Der ser jeg hellere en fysisk stærk og hovedstødsstærk spiller som eksempelvis Mertesacker eller Hangeland, eller den type". Han stod som nr 11 på Goals top 15 liste over bedste forsvarere i 2009, og han er vel ikke blevet dårligere med erfaringen? Det er lige præcis sådan en signing vi har håbet på, og bare fordi folk ikke følger med i
Wolfsburg
kan han sagtens vise sig at være mindst lige så succesfuld som man kunne have forventet af Cahill. OOg så endda for knap £10mio billigere. Arteta har også længe været den langt bedste spiller i Everton, og var også klart den bedste i 2008/2009 som må betegnes som Evertons bedste år. Han har længe bejlet til de større klubber, men det er ikke blevet til noget før nu, og pludselig er han heller ikke god nok.
Synes folk har en tendens til straks at prøve at finde fejl i hvad Wenger laver, og selvom vi måske ikke fik en verdensstjerne i går, så har han gjort nogle rigtig gode indkøb som tydeligt har forstærket holdet. Det er vel logisk at modstander fansene prøver at tænke negativt om vores hold og nedgøre vores indkøb, men Arsenal fansene burde støtte op omkring vores hold og anerkende at vi nu har et rigtig godt hold der godt kan spille med i toppen. Måske bliver det ikke til en første plads, men det er slet ikke så slemt som visse folk herinde gør det til
Werder Bremen
Er ellers rimelig enig i det du siger, Gaz - omend jeg stadig hellere havde set Cahill.
Problemet for udestående er jo netop, som -LFC- også pointerer, så ligner det vi har solgt vores to største navne (Cesc og Bendtner) uden at få ordentlige erstatninger ind. "Ordentlige" af navnemæssig forstand. Jeg er ikke i tvivl om, at Arteta er en god spiller, men han bliver jo aldrig et navn i Cesc/Samir størrelse, hvor især Cesc jo nærmest er et brand.
Glæder mig til Swansea-kampen, så vi kan få set de nye i aktion!
Philips
Gæst
«
Svar #9898:
01 Sep 2011, 16:42 »
Citat af: Szczesny 01 Sep 2011, 16:35
vi har solgt vores to største navne (Cesc og
Bendtner
)
Er det en joke eller mener du Nasri?
Szczesny
Manager
«
Svar #9899:
01 Sep 2011, 16:44 »
jk
Sider:
1
...
658
659
[
660
]
661
662
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »