home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DarrylMug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347168 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9870: 01 Sep 2011, 08:41 »

Mikel Arteta <3

Jeg må sige, at jeg er nogenlunde tilfreds med vinduet, det så skidt ud, men fik hentet et par spillere.

Per Mertesacker, har ikke set det helt store til ham, men fast mand på det tyske landshold, anfører for Werder Bremen, helt dårlig kan han ikke være.

André Santos lyder som en rigtig spændende spiller, bare i tvivl om han defensive mangler bliver et stort problem.

Park Øhh Øhh.. igen spændende spiller, hvis han bare er på niveau med Park Ji Sung fra United, har Wenger gjort det godt her.

Yossi Benayoun god breddespiller, og tror han kan gøre nogle gode indhop, gjorde det godt i Liverpool.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9871: 01 Sep 2011, 09:13 »

Hvorfor er det folk er så meget i himlen over Arteta? Jeg ville være total glad, hvis det var sket for 2 sæsoner siden at han var hentet til Emirates. Men nu er han altså en skadespræget fodboldspiller, der i de sidste to sæsoner har været den største skuffelser for Evertons fans (kan ikke lige huske kilde, men har de udtalt). I sidste sæson spillede han 33 kampe, hvor af der var 3 mål og 4 assist. Hold da op, hvor er det bare Cesc værdigt (NEJ VEL!!).

Ingen tvivl om han er en god spiller, og han er god til dødbolde osv., men han er ikke den spiller han var for et par sæsoner siden. Jeg er ikke så begejstret for denne handel, for jeg synes det er langt under, hvad vi SKAL forvente som en topklub. Vi skal have store spillere som Kaka, Sneijder, Hazard - altså FUCKING QUALITY som vi skriger efter. Spillere der giver modstanderne frygt bare ved tanken. Hold som Stoke og Newcastle tager til Emirates for at vinde, for år tilbage var alle hold på nær United bange for at tage til Highbury, fordi de vidste vi var mægtige der.

Jeg er skuffet, som I sikkert kan se.... Arteta giver os ikke et mesterskab, og hvorfor ser vi os lige pludselig tilfreds med bare at komme i Europa? Fuck, det er uambitiøst...

DeBuur
Manager

« Svar #9872: 01 Sep 2011, 09:24 »

Så er transfervindue færdigt..

I det store hele er jeg faktisk utrolig skuffet. Wenger har hele tiden sagt, at han vil købe 'super quality', men hvor pokker er den blevet af? Han har sagt, at han ikke har købt før nu, fordi det er svært at finde 'super quality', uden det koster en formue? (ÅBEN DINE ØJNE, SÅDAN ER MARKEDET NU!!!) - og nu ender vi med at hente spillere fra anden øverste skuffe. Nasri er bedre end Arteta og Benayoun til sammen, og Fàbregas er tæt på at være uerstattelig.

Men okay, vi er kommet svækket ud af transfervinduet, men stadigvæk har vi fået noget rutine ind som vi har hungret efter i mange sæsoner. Jeg føler bare lidt jeg hellere ville have haft andre spillere. Baines fremfor Santos. Hazard fremfor Yossi. Cahill frem for Sacker. Benzema (whatever) i stedet for Ju... Arteta er fin nok, han har rutinen og erfaringen fra PL, men han er ikke en Fàbregas og ved ikke hvem vi skulle have hentet i stedet.

Jeg følger Wenger ikke har brugt de penge han burde, og der er lang vej for at være rygtet med spillere som Sneijder, Kaka og Hazard til at ende med FUCKING Yossi Benayoun. De andre klubber griner af os, vi henter Chelsea's (!!!!!) overskudslager. Hvor pinligt er det ikke lige? Står lidt med samme følelse som da vi signede Silvestre.

Alt i alt er jeg skuffet, men efter Wenger har fejlet i den, er det fedt han forsøger at rette fejlen en smule. Det må man i det mindste give ham.

Op på hesten og kom i top 6, så er jeg 'tilfreds' ud fra vilkårene.

Wenger og bestyrelsen OUT!

I henter Liverpools overskudslager som ikke kunne slå igennem i Chelsea.... hmm jo det er til at grine af  Wink

Men jeres forsvar bliver da forstærket betragtelig ogmed Wilshere og Ramsey på midten har i stadig 2 af fremtidens stjerner.

Men samlet set så er jeres hold altså blevet noget reduceret på kvaliteten og det havde jeg ikke forventet med den økonomi der er i Arsenal - held og lykke og tænk på om 6 måneder hvis Arsenal ligger nr 3 eller bedre så har det vist sig at Wenger er genial..positive tanker kan medføre noget godt  Peace

YNWA

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9873: 01 Sep 2011, 10:09 »

Jeg er dybt uenig med dig Cesc.

Vi er kommet ganske hæderligt ud af transfervinduet. Vi har fået forstærket bagkæden hvor Squid er blevet skiftet ud med Mertesacker. Mertesacker er stor og stærk og lige hvad vi har ønsket at kunne bruge i kampe mod tonserholdene som Stoke, så utilfredsheden med ham kan jeg ikke lige se hvorfor skal eksistere. Vermaelen har vist at ham og Koscielny danner et rigtig godt par, så der er vi dækket fint ind. Tvivler på at Cahill ville have været en bedre forstærkning end Mertesacker. Jeg kender ikke nok til Santos til at vurdere om han er bedre end Clichy, men det kan vel ikke være værre. På midtbanen har vi sagt farvel til en af verdens bedste midtbanespillere, og er derfor en smule svækket i forhold til Cesc. Arteta er dog rigtig, rigtig god, og jeg glæder mig til at se ham hos Arsenal. Derudover bliver Wilshere endnu vildere end sidste sæson, så en stor svækkelse tror jeg ikke det bliver. Cesc var jo også skadet i meget af sidste sæson, og fandt aldrig rigtig formen. Derudover har Frimpong fået sit gennembrud, og med tiden skal han nok blive en god backup for Song. På fløjen har vi mistet Nasri ja ja, men vi har i stedet hentet Gervinho der ser ud til at være minimum lige så farlig. Nasri havde et par halve sæsoner hvor han var god, men jeg ser det ikke som et tab at bytte de to ud. I angrebet har vi mistet Bendtner der alligevel aldrig spillede der, og hentet Ju som skal fungere som backup og han kan vel ikke være dårligere end Chamakh? Ikke den store ændring der. På bænken vil jeg påstå at Benayoun og Ramsey er bedre at have siddende end Diaby og Denilson, og Djourou/Koscielny foran Djourou/Squid er da også at foretrække. Og så må vi heller ikke glemme Chamberlain og Miyiachi til kanterne hvis nu Arshavin bliver ved med at spille af lort til.

Ja, selvfølgelig kunne det have været bedre, men du må også tænke på at vi har Wenger ved roret, og derfor ville der aldrig komme de stjerner som man havde ønsket på. Men hvis man ser i forhold til sidste sæson mener jeg at vi kommer stærkere ud af transfervinduet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9874: 01 Sep 2011, 10:12 »

Jeg er enig - det eneste sted, hvor jeg føler vi ser svage ud, er når Walcott eller Gervinho sidder ude med skader eller karantæne. Her har vi aldrende Arshavin og Rosciky samt unge Chamberlain - det kunne godt blive en smule problematisk, men ikke værre, end det kunne have været. Jeg er også ganske positiv, må jeg sige Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9875: 01 Sep 2011, 11:34 »

Hvor mange hele negle har i tilbage?  Cool

Set med Liverpool øjne synes jeg i har haft et rigtig godt transfer vindue, og det skal desværre for jer forståes negativt  Peace

Jeg synes altså ikke jeres nye spillere er noget at råbe højt hurra for.
Bevars enkelte spillere har da et ganske pænt niveau, men de fleste ser jeg ikke som nogle der kan gøre en forskel når det for alvor gælder.

Jeg skrev det allerede i går eftermiddag, og jeg vil stadig stå ved det. Jeg synes den trup i har idag er den dårligste jeg har set jer have i mange mange år Peace

Jeg håber bestemt ikke de modbeviser mig  Wink men jeg vil umiddelbart sige at jeg har svært ved at se jer i CL til næste år.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9876: 01 Sep 2011, 13:20 »

Hvor mange hele negle har i tilbage?  Cool

Set med Liverpool øjne synes jeg i har haft et rigtig godt transfer vindue, og det skal desværre for jer forståes negativt  Peace

Jeg synes altså ikke jeres nye spillere er noget at råbe højt hurra for.
Bevars enkelte spillere har da et ganske pænt niveau, men de fleste ser jeg ikke som nogle der kan gøre en forskel når det for alvor gælder.

Jeg skrev det allerede i går eftermiddag, og jeg vil stadig stå ved det. Jeg synes den trup i har idag er den dårligste jeg har set jer have i mange mange år Peace

Jeg håber bestemt ikke de modbeviser mig  Wink men jeg vil umiddelbart sige at jeg har svært ved at se jer i CL til næste år.
Craig Bellamy ?

verdenskrig
Manager

« Svar #9877: 01 Sep 2011, 13:22 »

Hvad er der med ham? En spiller som er købt ind som tredjevalg, og en spiller der tidligere har vist at han kan klare gamet i PL.. Aggressiv, godt spark, og bevægelig..

Jeg vil da langt hellere have ham som tredjevalg, end en eller anden ukendt koreaner fra den franske liga som ingen ved hva står for..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonderboii
Juniorspiller
**

« Svar #9878: 01 Sep 2011, 13:27 »

Jeg må sgu også krybe til korset og indrømme min skuffelse over cirkus-Arsenal ano 2011.
For det første er det utilfredsstillende, at man ikke formår at forlænge kontrakter med spillere som Clishit og Nasri- Så man evt. ville stå stærkere når der skal forhandles bud fra andre klubber. Jeg håber virkelig, at Arsenal har lært af dette og får sikret kontrakterne på resten af truppen.  ticked off
Når det så er sagt, så er det utroligt skuffende, at man siden sidste sommer har været mere eller mindre sikker på, at Csec ville tage til Barca- At man ikke har brugt tiden fornuftigt og fundet en kompetent afløser. Og til dem som vil nævne Wilshere her, vil jeg bare sige, at jeg ikke er lige så imponeret over ham, som resten af Arsenals fans. Han er god og har uden tvivl et talent, men synes han skulle have været lejet ud igen, synes ikke han er god nok til Toppen af EPL og CL, endnu. Salget af Clishit er mig herimod fuldt ud forståeligt, aldrig har man set en back ophæve så mange offsides og være en så elendig markeringsspiller oven i købet. Indlæg kunne han i øvrigt heller ikke! Man må give ham, at han havde en flot speed, men når man ikke kan andet, så er det fint nok, at komme af med ham. Santos bliver spændende at følge, selvom man ikke rigtigt ved, hvad man skal forvente af ham. Tvivler dog på, at han er særlig kompetent i defensiven, men hvis han har utrolige offensive evner, så kunne det godt gå hen og blive win. Især når Arshavin efterhånden ligner en afdanket serie spiller. Mertesacker kan kun blive en forstærkning, så fremt at hans tilstedeværelse skubber Djourou og Squilashit helt ud af truppen. De kan da tage prisen, som de dårligste forsvarsspillere i historien. Øv, hvor er Djourou bare evigt dårlig og kan mere eller mindre klantes på alle mål mod Arsenal- Til helved med det fjols og please tag Diaby med.  funny
Indkøbene af af Yossi, chu og Arteta er vel bare en blåstempling af, at Arsenal bare ikke er det tophold, som vi alle sammen gerne vil have dem til at være. De tre spillere har en fin teknik, men har jo lige så langt et skadesCV som Rosicky, RPV og diaby. Hovedløse panikkøb, der er vel hvad de er. Havde hellere set alle de unge få chancen end det der. Ramsey er den eneste der har holdt et nogenlunde niveau i år, og Wilshere er der helt sikkert også fremtid i, så det havde jeg klart fortrukket i stedet for en middelmådig gammel spanier, der har haft sine bedste år og nu ikke laver andet end at lede efter fodomsstyrke. Men så passer han vel meget godt til Rosicky og Arshavin  Rullende Øjne
Yossi, det er simpelthen den største joke jeg længe har hørt. Manden kunne ikke komme på Liverspools kagehold og ej heller chelseas, hvad i al verden skal han dog i Arsenal?? Chu, kan blive en joker- Manden kan helt sikkert spille fodbold, men om han kan klare sig i EPL virker svært at spå om. Alt held og lykke til ham, håber bare ikke- at jeg skal se på ham som fast mand på noget tidspunkt i Arsenal! Så er der også lige Gervinho, som jeg overhovedet ikke er spor imponeret over i kampene mod Newcastle og Udine. Han har selvfølgelig en vis klasse, men han virker på ingen måde lige så sprudlende som Nasri. Gervinho virker bange for at bruge sin venstreben, og når man endelig ser ham gøre det- så forstår man ham godt.. Han skulle også have været en flittig målscore i Lille, men med de afslutninger der, så bliver han da ikke spor farlig?? Håber inderligt, at det bare er tilvænningsperioden der trygger ham og at han hiver noget klasse frem, ligesom Nasri gjorde det- Vi har bare ikke tid til, at vente lige så lang tid.  Shockeret
Tilgengæld så glæder jeg mig til at se spillere som Walcott, RVP og Vermaelen, hvis de kan holde sig skadesfri- De virker til at have den klasse som Arsenal har ledt længe efter. Song var vildt imponerende sidste sæson og virker som en af de absolut bedste på sin position, mon vi snart mister ham også lol Wink Sagna er også kæmpe god og altid en fornøjelse at se på. Det leder os videre til vores kæmpe talenter Szcesny, Wilshere og ikke mindste Ramsey. De er helt sikkert fremtiden og det er lovely. Læg dertil uprøvet spillere som Frimpong, Miyaichi og Chamberlin - det skal nok bliver spændende at følge dem også  Smiley
Udover det, så håber jeg lidt at se Chamarkh finde for formen og jeg håber at Jenkinson dør!  Peace
Alt i alt, må der være klasse nok i truppen til at gå videre fra gruppespillet i CL og kæmpe om 4-6 pladsen i EPL- så det bliver endnu engang en spændende sæson i lige er gået i gang med.

Jeg forventer virkelig ikke feedback på dette, jeg havde bare brug for at komme ud med det!  crazy  

Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9879: 01 Sep 2011, 13:43 »

Det er utroligt som folk altid skal være efter Wenger, og hvad han køber ind.. Selvom han hentede en stjerne ind, så lyder det som om i ikke er tilfredse med 1 finger, men æder i stedet hele hånden..

prøv at vær tilfreds med at han overhoved gjorde noget.. Og igen.. At udtrykke bekymring om spillere vi ikke har set spille i nu er helt hen i vejret .. Giv dem chancen inden i begynder at kalde dem for marginal spillere og bla bla...

Og - Der er altså kun spillet 3 kampe af PL ? Det er jo iiiiiiiiiingenting !!!! selvom vi allerede har mistet, 6 point (8 hvis man synes man skulle have 3 på Newcastle stadion), Så er det jo noget man sagtens kan hente igen? så synes egentlig folk skulle slappe lidt af, og i stedet opsummere på tingene til vinter igen .. Så kan vi begynde at snakke om, om spillerne har været flops...

Til Arteta snakken:

Det er jo klart hans statistik ikke ser specielt god ud? Han spillede altså for Everton, som ikke var kendt for det mest offensive fodbold (I min bog) .. Jeg så en statistik inde fra Twitter.. En der kommer med rigtige og nyttige statistiker for PL ..

Han kom med en igår omkring Arteta ..

2.7 - Only five players have created more chances per 90 mins in the Premier League since 06/07 than Mikel Arteta. Bid

5 - The five players above Arteta are Fabregas (3.5), Giggs (3.5), Malouda (3.1), Lampard (3.0) and Nani (2.8) - Arteta (2,7). Ranking

Her vises det også, at det næsten er umuligt at erstatte Fabregas? Men synes også det ser ud til at vi har fået en af de bedste midtbane spillere siden 06/07 til at skabe chancer? Nani er ikke på midten, og det samme er Malouda heller ikke.. Det vil sige han var den 3 bedste midtbane spiller i PL siden 06/07, hvis man ser ud fra at skabe chancer.. Og når han så kommer ind på et hold som Arsenal, hvor de spillere der allerede er der, er rigtig gode til at se de huller de skal løbe i osv.. Så kan jeg kun se at han kommer længere op i statistikken ...
« Seneste Redigering: 01 Sep 2011, 13:48 af Flink14 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #9880: 01 Sep 2011, 13:55 »

Du kan finde statistik for meget, men man kan jo omvendt også argumentere for at Arteta nu skal vende sig til en helt ny måde at spille fodbold på.. Han har igennem mange år, været en del af Moyes taktiske fodbold med livrem og seler.. Nu skal han pludselig spille på et hold hvor det forventes at man tager langt flere chancer i sit spil..

Men Arteta er da ud fra de få gange jeg har set ham en ganske fin spiller med en ganske fin teknik, men jeg synes i kunne have fået noget der var bedre hvis i havde været villige til at spendere en smule mere Peace.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Naustratze
Gæst

« Svar #9881: 01 Sep 2011, 13:59 »

• [/li][li]
Er som dig også rigtig positiv omkring Arteta. Synes virkelig han er en typisk spansk central midt, samme stil som Xavi, Fabregas og Alonso. Glæder mig helt sikkert til at følge ham i år.

Han får samtidig en frihed til at spille offensivt på midten modsat da han spillede i Everton.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9882: 01 Sep 2011, 14:03 »

Du kan finde statistik for meget, men man kan jo omvendt også argumentere for at Arteta nu skal vende sig til en helt ny måde at spille fodbold på.. Han har igennem mange år, været en del af Moyes taktiske fodbold med livrem og seler.. Nu skal han pludselig spille på et hold hvor det forventes at man tager langt flere chancer i sit spil..

Men Arteta er da ud fra de få gange jeg har set ham en ganske fin spiller med en ganske fin teknik, men jeg synes i kunne have fået noget der var bedre hvis i havde været villige til at spendere en smule mere Peace.

Kunne læse at Arteta er fra den samme tid i Spanien som Xabi Alonso er.. Altså skolet på samme måde Smiley - Tror ikke det bliver noget problem for ham at tilpasse vores måde at spille på.. Tvivler ikke 1 sek på det Smiley

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9883: 01 Sep 2011, 14:04 »

Jeg må sgu også krybe til korset og indrømme min skuffelse over cirkus-Arsenal ano 2011.
For det første er det utilfredsstillende, at man ikke formår at forlænge kontrakter med spillere som Clishit og Nasri- Så man evt. ville stå stærkere når der skal forhandles bud fra andre klubber. Jeg håber virkelig, at Arsenal har lært af dette og får sikret kontrakterne på resten af truppen.  ticked off
Når det så er sagt, så er det utroligt skuffende, at man siden sidste sommer har været mere eller mindre sikker på, at Csec ville tage til Barca- At man ikke har brugt tiden fornuftigt og fundet en kompetent afløser. Og til dem som vil nævne Wilshere her, vil jeg bare sige, at jeg ikke er lige så imponeret over ham, som resten af Arsenals fans. Han er god og har uden tvivl et talent, men synes han skulle have været lejet ud igen, synes ikke han er god nok til Toppen af EPL og CL, endnu. Salget af Clishit er mig herimod fuldt ud forståeligt, aldrig har man set en back ophæve så mange offsides og være en så elendig markeringsspiller oven i købet. Indlæg kunne han i øvrigt heller ikke! Man må give ham, at han havde en flot speed, men når man ikke kan andet, så er det fint nok, at komme af med ham. Santos bliver spændende at følge, selvom man ikke rigtigt ved, hvad man skal forvente af ham. Tvivler dog på, at han er særlig kompetent i defensiven, men hvis han har utrolige offensive evner, så kunne det godt gå hen og blive win. Især når Arshavin efterhånden ligner en afdanket serie spiller. Mertesacker kan kun blive en forstærkning, så fremt at hans tilstedeværelse skubber Djourou og Squilashit helt ud af truppen. De kan da tage prisen, som de dårligste forsvarsspillere i historien. Øv, hvor er Djourou bare evigt dårlig og kan mere eller mindre klantes på alle mål mod Arsenal- Til helved med det fjols og please tag Diaby med.  funny
Indkøbene af af Yossi, chu og Arteta er vel bare en blåstempling af, at Arsenal bare ikke er det tophold, som vi alle sammen gerne vil have dem til at være. De tre spillere har en fin teknik, men har jo lige så langt et skadesCV som Rosicky, RPV og diaby. Hovedløse panikkøb, der er vel hvad de er. Havde hellere set alle de unge få chancen end det der. Ramsey er den eneste der har holdt et nogenlunde niveau i år, og Wilshere er der helt sikkert også fremtid i, så det havde jeg klart fortrukket i stedet for en middelmådig gammel spanier, der har haft sine bedste år og nu ikke laver andet end at lede efter fodomsstyrke. Men så passer han vel meget godt til Rosicky og Arshavin  Rullende Øjne
Yossi, det er simpelthen den største joke jeg længe har hørt. Manden kunne ikke komme på Liverspools kagehold og ej heller chelseas, hvad i al verden skal han dog i Arsenal?? Chu, kan blive en joker- Manden kan helt sikkert spille fodbold, men om han kan klare sig i EPL virker svært at spå om. Alt held og lykke til ham, håber bare ikke- at jeg skal se på ham som fast mand på noget tidspunkt i Arsenal! Så er der også lige Gervinho, som jeg overhovedet ikke er spor imponeret over i kampene mod Newcastle og Udine. Han har selvfølgelig en vis klasse, men han virker på ingen måde lige så sprudlende som Nasri. Gervinho virker bange for at bruge sin venstreben, og når man endelig ser ham gøre det- så forstår man ham godt.. Han skulle også have været en flittig målscore i Lille, men med de afslutninger der, så bliver han da ikke spor farlig?? Håber inderligt, at det bare er tilvænningsperioden der trygger ham og at han hiver noget klasse frem, ligesom Nasri gjorde det- Vi har bare ikke tid til, at vente lige så lang tid.  Shockeret
Tilgengæld så glæder jeg mig til at se spillere som Walcott, RVP og Vermaelen, hvis de kan holde sig skadesfri- De virker til at have den klasse som Arsenal har ledt længe efter. Song var vildt imponerende sidste sæson og virker som en af de absolut bedste på sin position, mon vi snart mister ham også lol Wink Sagna er også kæmpe god og altid en fornøjelse at se på. Det leder os videre til vores kæmpe talenter Szcesny, Wilshere og ikke mindste Ramsey. De er helt sikkert fremtiden og det er lovely. Læg dertil uprøvet spillere som Frimpong, Miyaichi og Chamberlin - det skal nok bliver spændende at følge dem også  Smiley
Udover det, så håber jeg lidt at se Chamarkh finde for formen og jeg håber at Jenkinson dør!  Peace
Alt i alt, må der være klasse nok i truppen til at gå videre fra gruppespillet i CL og kæmpe om 4-6 pladsen i EPL- så det bliver endnu engang en spændende sæson i lige er gået i gang med.

Jeg forventer virkelig ikke feedback på dette, jeg havde bare brug for at komme ud med det!  crazy  
Hvad er det for noget pis at skrive du håber Jenkinson Dør, er du syg eller hva gi dog manden en chance han er kommet fra den 3 bedste række det er da ikke hans skyld at wenger smider ham ud hvor han ikke kan bunde..Arteta har haft 1 alvorlig skade så sammeligne ham med RVP og Diaby er langt ude

Chamberlain15
Manager

« Svar #9884: 01 Sep 2011, 14:05 »

Jeg har været på lejr med min skole de sidste to dage, så jeg har ikke haft mulighed for at følge med i vores handler.

Men hvor er det dog nogle dejlige navne vi har hentet! Jeg kunne ikke være mere tilfreds, og lige nu er jeg mere optimistisk end nogensinde før!

OOOOOOOOH TOOOO BEEEE AAAA GUUUUUNNEEEER!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010