home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347250 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9765: 31 Aug 2011, 23:16 »

Nu siger rygterne at Arteta er off... Hvis den bliver bekræftet, så går jeg sgu i seng

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Naustratze
Gæst

« Svar #9766: 31 Aug 2011, 23:16 »

Hvilke rygter læser du?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9767: 31 Aug 2011, 23:16 »

Der bliver jublet over Santos, ikke Yossi eller Park. Det er gode breddespillere, ikke mere. Derimod bliver der jublet over, at vi ser ud til at får Arteta oveni Mertesacker og Santos, for meget indre end hvad i sær jeg havde forventet, vi ville slippe for spillere i den klasse på sidste dag. Se bare Liverpool og Carroll.

Alt i alt kan du være ganske tilfreds.

Nu er det jo heldigvis ikke op til dig om jeg kan være tilfreds eller ej, men umiddelbart er jeg endnu ikke imponeret. Det er selvfølgelig godt at vi har fået handlet kraftigt ind, og alt er bedre end ingenting, men...

Park-Chu Young - OK, billig angriber for et par sæsoner. Alt er bedre end Chamakh. Mener stadig vi mangler en kompetent konkurrent til van Persie.

Mertesacker - Uden tvivl en fin spiller, men er det ikke også bare et panik-andet-tredjevalg? Vi har i hvert fald budt på både Cahill og Jagielka tidligere, men vil ikke lige give de sidste par millioner, og så må vi "nøjes".

André Santos - Wenger havde tidligere udtalt at han ville satse på Gibbs, men han er selvfølgelig blevet skadet igen igen, og så måtte han jo til lommerne alligevel. Endnu engang vælges der en relativt ukendt spiller fra den tyrkiske liga, som dog trods alt har en del landskampe på bagen. Lad os se med ham.

Arteta - Udmærket spiller, men en del skadet. Et gamble at tage med en mand på 29, og er vel heller ikke i nærheden af at have samme klasse som Cesc - men hvem har også det.

Yossi - Virker mest som en nødløsning hvis handlen med Arteta ikke blev/bliver til noget. Under alle omstændigheder ikke imponerende at hente en spiller som hverken Liverpool eller Chelsea kan bruge.

Seller95
Manager

« Svar #9768: 31 Aug 2011, 23:17 »

Håber inderligt, at vi signer Arteta.. Come on! Hvor har du det fra Szcz?

Arsenal <3

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9769: 31 Aug 2011, 23:18 »

Fair nok, Gazlgor.

Vil råde jer til at stole på ham, drenge, da jeg også blot skimtede det for omkring en halv times tid siden. Måske lidt mere endda. :-)

Nu siger rygterne at Arteta er off... Hvis den bliver bekræftet, så går jeg sgu i seng

Haha. Så får du sgu nok truet klubben til at købe ham!! crazy Ej, det ville være tragisk, hvis vi virkelig er så tætte på ham. Han ville være en super spiller at få ind til denne sæson.

Szczesny
Manager

« Svar #9770: 31 Aug 2011, 23:19 »

Hvilke rygter læser du?

Duncancastles på twitter... Siger at Everton alligevel sagde nej til £10mio. Arsenal og Arteta var enige

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9771: 31 Aug 2011, 23:22 »

Duncancastles på twitter... Siger at Everton alligevel sagde nej til £10mio. Arsenal og Arteta var enige

We've cut the price on Mikel Arteta staying at Everton to 5/6 amid rumours that the deal will not get done in time.

Seller95
Manager

« Svar #9772: 31 Aug 2011, 23:23 »

For fanden da...

Arsenal <3

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9773: 31 Aug 2011, 23:23 »

gOOn: Naturligvis er det ikke det. Jeg bliver bare en smule forundret over, at du som situationen er nu, ikke kan være tilfreds. Det er selvfølgelig ikke op til mig at være smagsdommer, men umiddelbart ville jeg mene, at det her var mere end hvad vi kunne forvente, når alt kommer til alt og vi ikke havde hentet noget for 5-6 timer siden.

Desuden er Santos åbenbart ligeså god hvis ikke bedre end Bastos og Marcelo, da han over de seneste år har spillet en del landskampe, hvilket altså vidner om høj klasse. Der er ingen tvivl om, hvad end du vil det eller ej, at han var noget af det bedste, vi overhovedet kunne ønske hos rent kvalitetsmæssigt. Bedre end Vargas og imo. også Baines, som dog også kunne have været spændende.

Arteta passer bare generelt fantastisk ind i vores spilsystem, mens jeg også stadig er lidt skeptisk overfor Mertesacker, hvor jeg meget hellere havde set Cahill. Jeg mener dog også, at Koscielny er en rigtig god spiller og håber derfor, at Mertesacker skal agere backup i første omgang.

De 2 andre, er som nævnt før, rene breddespillere som vi trods alt har hentet for slik.

Edit: Ok, med Arteta handlen falder mig indlæg lidt til jorden.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9774: 31 Aug 2011, 23:25 »

DuncanCastles Duncan Castles
 by DarrenArsenal1
...Moyes doesn't want to sell playmaker this late + Wenger would not go higher. Arteta angry he missed out again after #MCFC offer last year

Riis: Jeg ville nu klart have foretrukket Baines, men det er også pga. hans PL-erfaring. Han skal ikke settle in, som en brasilianer utvivlsomt skal. Jeg forholder mig stille og roligt indtil videre, og håber naturligvis at alle de købte spillere viser sig at være kanon-awesome!

Naustratze
Gæst

« Svar #9775: 31 Aug 2011, 23:25 »

Hvis de ikke når det nu håber jeg de henter ham i vintertransferen. Men det er måske for sent Shockeret Kom nu Wenger!

Til indlæg ovenover: Tror ikke Santos får kæmpe succes her, en brasilianer spiller normalt hurtig fodbold, og ville nok passe bedre i spansk fodbold. Jeg synes personligt at Baines er en fuldstændig fremragende spiller, så havde gerne set ham. Men lad os nu se hvad Santos har at nyde på.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 23:28 af Naustratze » Logged

Seller95
Manager

« Svar #9776: 31 Aug 2011, 23:27 »

Tror desværre ikke på Arteta handlen, og derfor bliver Yossi nok sidste handel, desværre..

Arsenal <3

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #9777: 31 Aug 2011, 23:28 »

tror ikke dét med Porto har noget på sig.
SSN snakker i hvert fald stadig om Bendtner til S'land,
S. Bruce havde jo også Bendtner under sine vinger,
da han var udlejet til B'ham Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9778: 31 Aug 2011, 23:29 »

SKysport:We are still waiting on an announcement from Sunderland regarding the signing of Nicklas Bendtner.

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #9779: 31 Aug 2011, 23:30 »

Hvorfor er Wenger så stædig og nærig, at i henter Benayoun, Mertesacker, Santos og ham koreaneren synes jeg slet slet ikke er godt nok sammenlignet med de spillere i har mistet, Nasri og Fabregas, jeres to bedste midtbanespillere er væk, og i har fået rigtig gode penge for dem. Jeg kan ikke se jeg ende i top4 med den trup i har nu, og det er ikke fordi jeg er Chelsea-fan, men fordi jeg synes i er blevet svæket rigtig meget Ubeslutsom

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 650 651 [652] 653 654 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010