home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347300 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9675: 31 Aug 2011, 21:13 »

Tjaaa det ser faktisk meget stærkt ud :-) Håber på Mertesacker + Vermaelen midterforsvar, og det bliver det nok også. Glæder mig til at følge Chamberlain, lidt ala en ny Walcott Opstemt

En ny Walcott, som erstatning for den nuværende Walcott på 22? Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Seller95
Manager

« Svar #9676: 31 Aug 2011, 21:16 »

Kunne være nice, hvis vi lige snuppede Christian Eriksen her inden midnat. Thumbs Up

Arsenal <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9677: 31 Aug 2011, 21:17 »

Kunne være nice, hvis vi lige snuppede Christian Eriksen her inden midnat. Thumbs Up
Dream about it crazy
Men jeg giver dig ret i at det kunne være nice. Selvom vi nok mere har brug for noget rutine Wink

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9678: 31 Aug 2011, 21:18 »

Jeg sad og tænkte på hvor nice det kunne være hvis vi lige smed £50mio på bordet og snuppede Modric ud af ingenting Opstemt

Ditto. Har altid ment, at han var en fantastisk spiller, helt tilbage til før han signede for Sp*rs (selvfølgelig. Ellers havde jeg aldrig indrømmet, at han var god.. Wink)

En ny Walcott, som erstatning for den nuværende Walcott på 22? Smiley

Den sammenligning hører man jo konstant - og det eneste grundlag er vel, at de kommer fra det samme akademi? Theo er lynende hurtig, mens Oksen ser noget stærkere ud, og samtidig skulle have et langt bedre overblik (han fungerede som playmaker før han røg ud på kanten - hvilket kun var pga. de manglede kantspillere på 1. holdet, så vidt jeg ved). I det hele taget skulle Oksen være noget mere talentfuld en Theo, i følge diverse Southampton-fans. :-)

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9679: 31 Aug 2011, 21:21 »

Ditto. Har altid ment, at han var en fantastisk spiller, helt tilbage til før han signede for Sp*rs (selvfølgelig. Ellers havde jeg aldrig indrømmet, at han var god.. Wink)

Den sammenligning hører man jo konstant - og det eneste grundlag er vel, at de kommer fra det samme akademi? Theo er lynende hurtig, mens Oksen ser noget stærkere ud, og samtidig skulle have et langt bedre overblik (han fungerede som playmaker før han røg ud på kanten - hvilket kun var pga. de manglede kantspillere på 1. holdet, så vidt jeg ved). I det hele taget skulle Oksen være noget mere talentfuld en Theo, i følge diverse Southampton-fans. :-)
Vil bare lige påpege den sidste sætning Wink

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9680: 31 Aug 2011, 21:23 »

Hvad er der galt med den? Begge spillere kom fra Southampton, og dermed så disse fans dem begge bryde ind på førsteholdet som 16-årige. Alle dem, jeg har hørt fra, har sagt at Oksen var bedre da han kom ind på holdet, end Theo var dengang han kom på holdet.

Szczesny
Manager

« Svar #9681: 31 Aug 2011, 21:24 »

Hehe.. Ja, og så er han 5 år yngre, så der er stadig lang vej. Håber da også at han bliver bedre end Walcott, og han har da også forudsætninger for det, qua hans fysik.

Overblikket fra at spille center, sidder nok ikke så dybt i ham om 5 år, når han senest spillede positionen som 16-årig

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9682: 31 Aug 2011, 21:26 »

Hvad er der galt med den? Begge spillere kom fra Southampton, og så dem begge bryde ind på førsteholdet som 16-årige. Alle dem, jeg har hørt fra, har sagt at Oksen var bedre da han kom ind på holdet, end Theo var dengang han kom på holdet.
Ville bare lige fremhæve at det var Southamptonfans der havde fortalt det, og det er da klart at man mener ens ejne spillere er bedst. Og man ved jo heller aldrig med sådan nogle Southamfans Hævet Øjenbryn

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9683: 31 Aug 2011, 21:27 »

Du har selvfølgelig ret i, at det ikke vil gøre ham til nogen fantastisk playmaker, men pointen var blot, at han nok har mere blik for spillet, end Theo. Sidstnævnte er jo ofte blevet kritiseret for sin manglende spilforståelse. Dette vil næppe være tilfældet med en tidligere playmaker. Wink

Ville bare lige fremhæve at det var Southamptonfans der havde fortalt det, og det er da klart at man mener ens ejne spillere er bedst. Og man ved jo heller aldrig med sådan nogle Southamfans Hævet Øjenbryn

Det var nu efter transferen, og dermed var begge lige meget "deres spillere". Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9684: 31 Aug 2011, 21:29 »

Det var nu efter transferen, og dermed var begge lige meget "deres spillere". Smiley
Jaja, u know what I mean Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9685: 31 Aug 2011, 21:35 »

verdenskrig
Manager

« Svar #9686: 31 Aug 2011, 21:36 »

Tror i egentlig at Arteta har det som skal til for at tage over efter Fabregas Smiley ?.. Jeg må indrømme at det er sparsomt hva jeg har set til ham de senere år.. Everton er ikke just det hold jeg går mest op i Wink

Men da altid noget at i valgte at vente med jeres oprustning til at vi havde fået vundet en kamp på emirates Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9687: 31 Aug 2011, 21:38 »

Bendtner til Sunderland på en Låne aftale

philmcnulty: RT @Iandennisbbc: Niklas Bendtner to Sunderland on season long loan from Arsenal #safc #afc #bbcfootball [via Twitter]
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 21:40 af BIF-Boy » Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9688: 31 Aug 2011, 21:39 »

Tror i egentlig at Arteta har det som skal til for at tage over efter Fabregas Smiley ?..

No idea. Men absolut bedre end Benayoun. Eller slet ingen.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9689: 31 Aug 2011, 21:39 »

Hvor tæt er vi overhovedet på Arteta

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 644 645 [646] 647 648 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010