home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347241 gange)
Søgaard
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9660: 31 Aug 2011, 20:56 »

Tjaaaa, det er jo et godt reservehold Opstemt Det med en talentfuld målmand er fint til en andenmålmand, ihvertfald 2-3 år endnu. Jeg synes vi mangler en stjerne i målet. Ikke en fremtidig stjerne.
Jeg tror målmandsposten er en af de få pladser, hvor Arsenal netop ikke leder efter forstærkninger. De har to stærke polakker som duo derinde, som egentlig begge er stærke nok til Premier League og Szczesny må da betegnes for at være en af de bedste unge målmænd i verden lige nu.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9661: 31 Aug 2011, 20:56 »

Ja, QPR skulle også være tæt på SWP. Og samtidig skulle Bellamy være tæt på Liverpool, ikke at det er relateret.

Jeg mener bestemt at Hazard er Arsenal fan, og jeg tror helt ærligt ikke at Liverpool ender over Arsenal i år. Så er det sagt.

Mener også, at Hazard er en Arsenal-dreng. Derfor er det nok den vej, han tager. Medmindre han får et kæmpebud fra City/Chelsea - eller at Lille gør det, så de kun accepterer deres, og beder os matche det.

Bellamy til Liverpool hørte jeg noget om, skulle være en misforståelse. I stedet skulle han i virkeligheden være på vej til QPR. Endnu en! Shockeret

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9662: 31 Aug 2011, 20:59 »

Jeg mener bestemt at Hazard er Arsenal fan, og jeg tror helt ærligt ikke at Liverpool ender over Arsenal i år. Så er det sagt.
Optimismen længe leve Peace

Man må i hvert fald håbe at de nyindkøbte (kommende nyindkøb) kan rette lidt op på vores håbløse kurs, for min fodboldverden som Arsenal-og Brøndbyfan, begynder da at være lidt pinlig... C'mon Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9663: 31 Aug 2011, 20:59 »

Morgenens overskrift: QPR amok i indkøb på vinduets sidste dag.

EDIT:

Charlie M
by gunnerblog
Can confirm QPR's interest in Bendtner. No idea how close they are to deal, but interest was definitely lodged this pm

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9664: 31 Aug 2011, 21:01 »

Szczesny er jo ikke en fremtidig stjerne, han er allerede stjerne nu? Vi kan ikke købe en målmand og tage ham af posten, det ville være fuldstændig hovedløst.

Ja, QPR skulle også være tæt på SWP. Og samtidig skulle Bellamy være tæt på Liverpool, ikke at det er relateret.

Fair nok og det havde jeg nok også forventet.

Men som det ser ud til vil jeg have lov til at have mine tvivl.  Jeg ser den tyndeste og måske dårligste Arsenal trup i mange mange sæsoner pt. Og det kan et par indkøb altså ikke ændre på.
Men som før sagt, måske ser det lidt anderleds ud om nogle timer Wink

Naustratze
Gæst

« Svar #9665: 31 Aug 2011, 21:02 »

Optimismen længe leve Peace

Man må i hvert fald håbe at de nyindkøbte (kommende nyindkøb) kan rette lidt op på vores håbløse kurs, for min fodboldverden som Arsenal-og Brøndbyfan, begynder da at være lidt pinlig... C'mon Gunners!
Siger du ikke, EFB og Gunners fan.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9666: 31 Aug 2011, 21:05 »

Siger du ikke, EFB og Gunners fan.
Nej?

verdenskrig
Manager

« Svar #9667: 31 Aug 2011, 21:05 »

Vi er allerede 6 point foran jer, og har jer i en hjemmekamp.. Plus i har det klart dårligste hold i mange år.. Ender vi ikke over jer i år sker det jo aldrig crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9668: 31 Aug 2011, 21:06 »

Tja, vi ser også et Liverpool mandskab, som har smidt 300 efter en uduelig angriber og yderligere 300 efter 2 relativt uprøvede midtbanetalenter. Derudover er kaptajnen skadet, faldet i form og jeres forsvar ser yderst skrøbeligt ud efter skader.

Santos er fantastisk, Mertesacker er fint. Nu mangler vi bare Arteta og så skal vi nok komme i top-4. Jeg er optimistisk Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #9669: 31 Aug 2011, 21:06 »

Vi er allerede 6 point foran jer, og har jer i en hjemmekamp.. Plus i har det klart dårligste hold i mange år.. Ender vi ikke over jer i år sker det jo aldrig crazy

Det kan vi godt aftale Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9670: 31 Aug 2011, 21:07 »

Fair nok... Smiley

Tja, jeg synes faktisk det ser bedre ud end sidste sæson, hvis vi blot hentede en fuldgod erstatning for Cesc

Szczesny (kom først for alvor med i slutningen af sidste sæson)
Sagna   Mertesacker/Koscielny (bedre)  Vermaelen/Djourou (V skadet hoveddelen af sidste sæson) Santos/Gibbs (kan vel ikke være værre end Clichy?

Song/Frimpong (nu har vi da en backup for Song)
Wilshere (kan kun blive bedre end sidste sæson) Huh (Her er Cesc's afløser)
Walcott (bliver stadig bedre)              Gervinho (tror han bliver mindst lige så god som Nasri)
Van Persie (ser endelig ud til at finde formen)

Bænken: Fabianski, Koscielny/Djourou, Gibbs, Arshavin, Ramsey, Ju, Chamberlain/Miyiachi/Rosicky/Benayoun....

Hvis vi får hentet en forstærkning ud over Benayoun, så ser vi væsentligt stærkere ud end sidste sæson IMO.

Har forklaret det med holdet. Pointene kan sagtens hentes, sæsonen er lang Smiley En skade til Suarez og så er i fucked Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9671: 31 Aug 2011, 21:09 »

Jeg bidrager lige med lidt dum humor, for at dulme nerverne.

Modric forsøger at snige sig væk fra White Hart Lane..

Det samme sagde folk forud for 07/08-sæsonen, som endte med at være den, hvor vi var tættest på at tage mesterskabet, siden sidst vi rent faktisk vandt det. Samtidig også den sæson, vi spillede pænest fodbold i - i mange år endda.

Szczesny
Manager

« Svar #9672: 31 Aug 2011, 21:10 »

Nu linker BBC både os og QPR med Adam Johnson - altså udover Stoke... Sæt igang!!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9673: 31 Aug 2011, 21:11 »

Jeg bidrager lige med lidt dum humor, for at dulme nerverne.

Modric forsøger at snige sig væk fra White Hart Lane..

Hahaha, fremragende billede Grin Jeg sad og tænkte på hvor nice det kunne være hvis vi lige smed £50mio på bordet og snuppede Modric ud af ingenting Opstemt

Naustratze
Gæst

« Svar #9674: 31 Aug 2011, 21:11 »

Tjaaa det ser faktisk meget stærkt ud :-) Håber på Mertesacker + Vermaelen midterforsvar, og det bliver det nok også. Glæder mig til at følge Chamberlain, lidt ala en ny Walcott Opstemt

Sider: 1 ... 643 644 [645] 646 647 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010