home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347245 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9645: 31 Aug 2011, 20:40 »

Spot on som altid JKJ Smiley

Vi skulle efter sigende have fået bekræftet buddet på £10mio for Arteta og det var ikke Everton der lod handlen falde til jorden, men derimod Arteta der skulle have forlangt alt for høj løn.

Joe Cole er i øvrigt ikke et rygte, han er blevet præsenteret med trøjenr og det hele. Smiley Men ja, det med forkøbsret ser ud til at være rigtigt. Bare surt at Hazard ikke vil til Liverpool men derimod Arsenal Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9646: 31 Aug 2011, 20:41 »

Ang rygterne om Hazard er der jo forlydner om at Liverpool har forkøbsret på ham efter Joe Cole rygterne.

Det er vel ikke ligefrem gode nyheder for jer hvis det er sandt

Igen er du for langsom - det er skrevet for længe siden herinde Tunge

DuncanCastles Duncan Castles
 by gunnerblog
According to Everton, #AFC offer for Arteta was £10m. Deal has fallen through over personal terms. Taking Benayoun on loan instead. #afc

Interessant at det er lønnen der ikke kan enes om.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9647: 31 Aug 2011, 20:41 »

Kan forstå der allerede er mange negle der er spist ned til roden allerede nu  Peace

Jeg er ikke bare stoppet ved neglen.. Har allerede mistet en af mine fingre ......

Wenger!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Naustratze
Gæst

« Svar #9648: 31 Aug 2011, 20:41 »

Synes nu stadig vi mangler en målmand... Og troede egentlig på at Wenger var klog nok til at købe Arteta.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9649: 31 Aug 2011, 20:42 »

Synes nu stadig vi mangler en målmand...

Wtf ... Shockeret

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #9650: 31 Aug 2011, 20:42 »

Synes nu stadig vi mangler en målmand... Og troede egentlig på at Wenger var klog nok til at købe Arteta.
Vi har en af de mest talentfulde målmænd i verden?

JKJ
Gæst

« Svar #9651: 31 Aug 2011, 20:43 »

Igen er du for langsom - det er skrevet for længe siden herinde Tunge

DuncanCastles Duncan Castles
 by gunnerblog
According to Everton, #AFC offer for Arteta was £10m. Deal has fallen through over personal terms. Taking Benayoun on loan instead. #afc

Interessant at det er lønnen der ikke kan enes om.

Ja ja ved det godt, har lige været væk fra computeren i nogle timer eller fire  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9652: 31 Aug 2011, 20:44 »

Jeg går med på wtf  Huh bølgen.

Gilberto Silver har fået en tekst over at Bendtner er i forhandlinger med QPR. Ser ud til at de har tænkt sig at nappe hele vores reservehold.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9653: 31 Aug 2011, 20:47 »

Ang rygterne om Hazard er der jo forlydner om at Liverpool har forkøbsret på ham efter Joe Cole rygterne.

Det er vel ikke ligefrem gode nyheder for jer hvis det er sandt

Der var en masse snak om, at I ville få forkøbsret på ham, men det er afvist af flere forskellige troværdige kilder. Joe Cole-handlen har intet at gøre med Hazard.

Gilberto Silver har fået en tekst over at Bendtner er i forhandlinger med QPR. Ser ud til at de har tænkt sig at nappe hele vores reservehold.

QPR går da helt amok. De har vel snart hentet 30 spillere?

JKJ
Gæst

« Svar #9654: 31 Aug 2011, 20:48 »

Spot on som altid JKJ Smiley

Vi skulle efter sigende have fået bekræftet buddet på £10mio for Arteta og det var ikke Everton der lod handlen falde til jorden, men derimod Arteta der skulle have forlangt alt for høj løn.

Joe Cole er i øvrigt ikke et rygte, han er blevet præsenteret med trøjenr og det hele. Smiley Men ja, det med forkøbsret ser ud til at være rigtigt. Bare surt at Hazard ikke vil til Liverpool men derimod Arsenal Tunge

Er det noget i ved eller noget i håber på?  Huh

For umiddelbart vil jeg, med min farvede briller på, at Liverpool tiltrods for deres manglende europæiske deltagelser ligner en mere spændene klub at komme til end i er.
Det vil nok være nemmere at komme på hold hos jer, men som tingene ser ud her og nu så får i en særdeles hård sæson og skal kæmpe for hvert eneste point  Peace

Naustratze
Gæst

« Svar #9655: 31 Aug 2011, 20:48 »

Tjaaaa, det er jo et godt reservehold Opstemt Det med en talentfuld målmand er fint til en andenmålmand, ihvertfald 2-3 år endnu. Jeg synes vi mangler en stjerne i målet. Ikke en fremtidig stjerne.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9656: 31 Aug 2011, 20:48 »

De har jo også en "sugar-daddy" Smiley

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #9657: 31 Aug 2011, 20:51 »

Tjaaaa, det er jo et godt reservehold Opstemt Det med en talentfuld målmand er fint til en andenmålmand, ihvertfald 2-3 år endnu. Jeg synes vi mangler en stjerne i målet. Ikke en fremtidig stjerne.
Hvad er din begrundelse for det?

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9658: 31 Aug 2011, 20:52 »

De har jo også en "sugar-daddy" Smiley

Sandt nok. Virker dog alligevel lidt i overkanten. :-)

Sczsesny er allerede en af vores bedste spillere i mine øjne. Tolk det som du vil.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9659: 31 Aug 2011, 20:54 »

Szczesny er jo ikke en fremtidig stjerne, han er allerede stjerne nu? Vi kan ikke købe en målmand og tage ham af posten, det ville være fuldstændig hovedløst.

Der var en masse snak om, at I ville få forkøbsret på ham, men det er afvist af flere forskellige troværdige kilder. Joe Cole-handlen har intet at gøre med Hazard.

Ja, QPR skulle også være tæt på SWP. Og samtidig skulle Bellamy være tæt på Liverpool, ikke at det er relateret.

Er det noget i ved eller noget i håber på?  Huh

For umiddelbart vil jeg, med min farvede briller på, at Liverpool tiltrods for deres manglende europæiske deltagelser ligner en mere spændene klub at komme til end i er.
Det vil nok være nemmere at komme på hold hos jer, men som tingene ser ud her og nu så får i en særdeles hård sæson og skal kæmpe for hvert eneste point  Peace

Jeg mener bestemt at Hazard er Arsenal fan, og jeg tror helt ærligt ikke at Liverpool ender over Arsenal i år. Så er det sagt.

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010