home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347257 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9525: 30 Aug 2011, 17:04 »

Medmindre det er sandt at Cahill handlen er faldet sammen .. Så.. Hvis det ikke er Cahill.. Hvem så ? Opstemt

EDIT: Og hvis vi siger det heller ikke er Benayoun .. Hvem er de 2 så Wink?

Måske er det bare rygter det hele, og vi har købt det vi skal nu Tunge

Men med de billige handler vi har lavet (Park £3M, Santos £6M, Mertesacker £9M), lugter det lidt af at der bliver skudt en ordentlig slat afsted efter en spiller eller 2 i morgen. Hvem det er må guderne vide.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9526: 30 Aug 2011, 17:06 »

Men med de billige handler vi har lavet (Park £3M, Santos £6M, Mertesacker £9M), lugter det lidt af at der bliver skudt en ordentlig slat afsted efter en spiller eller 2 i morgen. Hvem det er må guderne vide.

Drømmer stadig om Hazard  Thumbs Up

Brøndby ´96
Arsenal ´96

PhilipFlink
Manager

« Svar #9527: 30 Aug 2011, 17:07 »

Tja, hvis det er rigtigt har vi jo fået afvist bud på 300 mil for Gotze Smiley .. Så bange for at bruge penge er han ikke Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #9528: 30 Aug 2011, 17:15 »

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9529: 30 Aug 2011, 17:18 »

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9530: 30 Aug 2011, 17:20 »

Drømmer stadig om Hazard  Thumbs Up

Den tror jeg også på.. Men bliver da spændende og se hvad der sker :-)

Hvornår lukker vinduet - imorgen kl 23.59?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #9531: 30 Aug 2011, 17:22 »

Tja, hvis det er rigtigt har vi jo fået afvist bud på 300 mil for Gotze Smiley .. Så bange for at bruge penge er han ikke Opstemt

Lad nu være. Selvfølgelig har Wenger ikke budt 300 kroner på en spiller - det burde du vide som Arsenal fan. Og skulle Wenger bruge 300 millioner, så burde han være fornuftig og ikke sende dem afsted efter et talent, men efter en Sneijder.

Men anyway, så er jeg tilfreds med købet af Ju. Ikke lige den spiller jeg havde regnet med vi skulle signe, men han skal sikkert vise sig som en fin reserve og vil kunne lave et mål i ny og næ. Han bliver spændende at se i Arsenaltrøjen, og jeg glæder mig til hans debut.

Tror også vi signer Andre Santos, også håber jeg vi signer Cahill fremfor Mertesacker, men tror det bliver sidstnævnte der ryger vores vej. Fine handler, men ikke noget der gør os til mester - og det er det jeg synes vi skal være. Vi kan ikke stille os tilfredse med at blive nummer 3-6 - det er simpelthen for uambitiøst, men det er jo blevet normalt for denne klub.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9532: 30 Aug 2011, 17:26 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #9533: 30 Aug 2011, 17:26 »

Lad nu være. Selvfølgelig har Wenger ikke budt 300 kroner på en spiller - det burde du vide som Arsenal fan. Og skulle Wenger bruge 300 millioner, så burde han være fornuftig og ikke sende dem afsted efter et talent, men efter en Sneijder.

Men anyway, så er jeg tilfreds med købet af Ju. Ikke lige den spiller jeg havde regnet med vi skulle signe, men han skal sikkert vise sig som en fin reserve og vil kunne lave et mål i ny og næ. Han bliver spændende at se i Arsenaltrøjen, og jeg glæder mig til hans debut.

Tror også vi signer Andre Santos, også håber jeg vi signer Cahill fremfor Mertesacker, men tror det bliver sidstnævnte der ryger vores vej. Fine handler, men ikke noget der gør os til mester - og det er det jeg synes vi skal være. Vi kan ikke stille os tilfredse med at blive nummer 3-6 - det er simpelthen for uambitiøst, men det er jo blevet normalt for denne klub.

Jeg tror det har været oppe i den prisklasse han har budt ..  200-300 mil ..

angående Ju ..

Park: "I feel really proud to have 2.5 years at Arsenal. They are the last team I will be with before I go back to Korea."

Så det er nok sikkert han skal hjem igen Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9534: 30 Aug 2011, 17:37 »

Hvis vi ikke går efter at smide en masse penge efter Cahill nu, er det så ikke bare at vente 5 måneder, skrive kontrakt med ham og få ham gratis til næste sommer? Han har så vidt vides selv udtalt at han gerne ville skifte til Arsenal, så han går vel næppe ud og skriver under på en ny kontrakt. Så kan det selvfølgelig være at der er et par rigmandsklubber der hijacker det, men mon ikke det lige har kostet Bolton £12-14M at de stædigt har holdt fast på salgsprisen på £17-18M?

PhilipFlink
Manager

« Svar #9535: 30 Aug 2011, 17:38 »

Hvis vi ikke går efter at smide en masse penge efter Cahill nu, er det så ikke bare at vente 5 måneder, skrive kontrakt med ham og få ham gratis til næste sommer? Han har så vidt vides selv udtalt at han gerne ville skifte til Arsenal, så han går vel næppe ud og skriver under på en ny kontrakt. Så kan det selvfølgelig være at der er et par rigmandsklubber der hijacker det, men mon ikke det lige har kostet Bolton £12-14M at de stædigt har holdt fast på salgsprisen på £17-18M?

Som jeg forstår er Tottenham efter ham.. Harry byder åbenbart på alle dem Wenger er efter .

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9536: 30 Aug 2011, 17:41 »

Som jeg forstår er Tottenham efter ham.. Harry byder åbenbart på alle dem Wenger er efter .

Jojo, men det var ikke lige det jeg mente med rigmandsklubber. Hvilke spillere som ikke er mentalt retarderede ville vælge Tottenham fremfor Arsenal? Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #9537: 30 Aug 2011, 17:46 »

Jojo, men det var ikke lige det jeg mente med rigmandsklubber. Hvilke spillere som ikke er mentalt retarderede ville vælge Tottenham fremfor Arsenal? Tunge

nej nej ved !! Opstemt men det jeg mente var bare, at han er ikke fri om 6 måneder, hvis Tottenham køber ham Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9538: 30 Aug 2011, 18:26 »

Det er selvfølgelig rigtigt. Og der er måske noget om det:

JamieDalton82 Jamie Dalton
Enjoy Thursdays Gary. #ThursdaysareSpursdays.

Camus
Gæst

« Svar #9539: 30 Aug 2011, 18:27 »

Hmm.. For 2 år siden ville jeg ikke have kommenteret på det der. Men lige nu, er Tottenhams trup i hvert fald ikke ringere end Arsenals ditto. Det er de fleste der ikke mentalt retarderede, nok i stand til at indse.. ( Ja jeg vil endda tro, at også de såkaldte mentalt retarderede, hvad det så end dækker over, vil være enige med mig)

Sider: 1 ... 634 635 [636] 637 638 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010