home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23346
  0 Brugere, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Korrnus
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347462 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9240: 24 Aug 2011, 22:47 »

JackWilshere 
Sorry Spurs fans....we will not be joining you this year! Enjoy Opstemt
Klasse verdensklasse af Jack

Genialt! Grin

Utrolig vital sejr, da en plads i EL ikke ligefrem ville gøre os mere interessante for de topspillere, som vi mangler. Enig med dig Martin. Sczcesny er verdens bedste!

Nu må vi håbe på at der sker noget inden lørdag, selvom jeg tvivler meget på det. In Arsene we try to trust!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JKJ
Gæst

« Svar #9241: 24 Aug 2011, 22:50 »

Ikke lige den mest imponerende første halvleg. Angrebet er meget stillestående, men alligevel er vi kommet frem til nogle store chancer. At Walcott ikke putter den ind, er mig ubegribeligt. I den anden ende har forsvaret været usikkert, og det har hver gang været omkring Djourou der fortsætter sin tendens med ikke at ane hvordan man dækker op. Man kan tydeligt se hvorfor vi har brug for en centerforsvarer. Samtidig ville det nok være en god idé at smide Sagna over på højre, og Jenkinson over på venstre. Hvis vi får lidt mere gang i dybdeløbene og de hurtige kombinationer i anden halvleg, skal der nok opstå nogle chancer hvor vi kan score - Også i takt med at Udinese bliver trætte, det er de allerede... Up the Arse!!

Vigtig sejr, og rigtig rigtig fornuftigt spil af drengene. Jeg har sagt det før, men Szczesny er bare verdens bedste målmand. Solid kamp af Gervinho og Walcott, og i modsætning til kommentatorerne, syntes jeg det var helt rigtigt set at sætte en mere rutineret spiller som Sagna over på en uvant plads, og lade unge Jenkinson spille sin højre back, hvor han gør det ganske udmærket.
Og så synes jeg i øvrigt at kommentatorerne ellers var rigtig fine at høre på i dag, for en gangs skyld.

Der må altid være gang i diskutionerne til famile sammenkomsterne  Tunge

Men flot i kom videre, det havde jeg nok ikke helt troet på.

Spændene at se om i så får hentet nogle folk ind inden på søndag eller vi skal vente til på onsdag samme tid som nu Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9242: 24 Aug 2011, 22:53 »

Hehe, Jenkinson var jo rystende usikker på venstre back i den første kamp, og jeg ville uden tvivl også have valgt som Wenger i aften. Jenkinson spiller normalt en sikker højre back, og Sagna er trods alt så rutineret at han har nemmere ved at omstille sig til det i sådan en vigtig kamp, end en 19-årig som spillede i Conference League for 1 år siden...

Godt indhop af Rosicky i aften også by the way.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #9243: 24 Aug 2011, 22:55 »

Tillykke med gruppespillet. Det dejligt i kom med .

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #9244: 24 Aug 2011, 22:56 »

Tillykke med jeres plads i CL Smiley.. Det må godt nok betyde meget for jer, midt i al den virak der er om klubben.. Håber i nyder jeres færd i CL i år, for næste år hapser Liverpool pladsen fra jer Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #9245: 24 Aug 2011, 22:58 »

Tillykke med jeres plads i CL Smiley.. Det må godt nok betyde meget for jer, midt i al den virak der er om klubben.. Håber i nyder jeres færd i CL i år, for næste år hapser Liverpool pladsen fra jer Wink

Vi er da ligeglade med om i får 4 pladsen, når vi kommer i top 3 alligevel Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9246: 24 Aug 2011, 23:01 »

Det er længe siden jeg synes kampen har været så vigtig som i dag. Vi skal vel tilbage til semifinalerne/finalen i Champions League for 5 år siden. Men da Szczesny redder det straffe der.... dér havde jeg gode fornemmelser Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #9247: 24 Aug 2011, 23:08 »

Det er længe siden jeg synes kampen har været så vigtig som i dag. Vi skal vel tilbage til semifinalerne/finalen i Champions League for 5 år siden. Men da Szczesny redder det straffe der.... dér havde jeg gode fornemmelser Tunge

Det er så pisse vigtigt !!

ikke bare det at vi tjener mange penge på CL, men at vi nu måske kan få købt de spillere vi vil, fordi de kan se vi skal spille i Champions League .. Det er så pisse vigtigt for klubben !

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9248: 24 Aug 2011, 23:16 »

Er superglad for sejren i dag, men ville dog lige spørge om noget mega offtopic, men synes jeg kan huske noget om et billede herinde som jeg synes var super fedt. Det var en dreng med en trøje hvor der stod:
  Nasri
Gervinho

Overvejede bare at bruge det som avatar, men kan ikke lige finde det (hvis det overhoved var herinde jeg så det) Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #9249: 24 Aug 2011, 23:17 »

Du så det herinde, bare kig en del sider tilbage Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9250: 24 Aug 2011, 23:19 »

Det her er saftsusme sjovt:

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9251: 24 Aug 2011, 23:19 »

Du så det herinde, bare kig en del sider tilbage Smiley
Tak... bladre :S

EDIT: Tak g00n Wink

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9252: 25 Aug 2011, 12:20 »

Newton Heath
Manager

« Svar #9253: 25 Aug 2011, 12:21 »

Ikke for at træde i det eller noget, men jeg tror næppe jeres lønstruktur vil falde i god jord hos pengeglade Kaka. ;-)

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9254: 25 Aug 2011, 12:24 »

Jeg tror også det er derfor de har tilbudt en lejeaftale :-)

Men alligevel!

Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010