home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23346
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Korrnus
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 614 615 [616] 617 618 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347450 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9225: 24 Aug 2011, 20:02 »

Bendtner er ikke med i truppen. Er det et tegn på, at I stadig vil sælge ham?

Ja, det har altid været planen. Bendtner har kun været på bænken i mangel af bedre. Han er stadig under kontrakt og har været rigtig god til træning, og da vi så var bagud mod Liverpool, var han den skarpeste offensive at sætte ind. Men det er stadig planen at sælge ham.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9226: 24 Aug 2011, 20:14 »

Samir Nasri in 2010 : "I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds."

Gael Clichy in 2009 : "If any player Only wants Money , He will go to Manchester City."

Kolo Toure in 2008 : "City may spend a lot , but they will never overtake the Top 4 of the Premiership"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9227: 24 Aug 2011, 20:15 »

Ja, penge har magt...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9228: 24 Aug 2011, 20:15 »

Gael Clichy in 2009 : "If any player Only wants Money , He will go to Manchester City."

Måske ville Clichy bare gerne have penge? :-)

PhilipFlink
Manager

« Svar #9229: 24 Aug 2011, 20:19 »

Måske ville Clichy bare gerne have penge? :-)

præcis ..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9230: 24 Aug 2011, 20:20 »

Samir Nasri in 2010 : "I think we have more merit as a club than those who have built their teams with millions of pounds."

Kolo Toure in 2008 : "City may spend a lot , but they will never overtake the Top 4 of the Premiership"

Skræmmende..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9231: 24 Aug 2011, 20:22 »

Tja, der har jo været planer om at sælge Clichy i lang tid, så det var nu ikke fordi at vi prøvede på at overtale ham til at blive, som tilfældet var med Kolo og Nasri. Clichy vidste bare at City altid har plads til en 'stjernespiller' mere.

I øvrigt pudsigt at Ad£bayor ikke var ude og snakke om Citys penge før han skiftede. Og gad vide om han havde været en lige så stor nar hvis han vidste at han skulle ende med at blive lånt ud til Sp*rs et par sæsoner eller to senere.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9232: 24 Aug 2011, 20:27 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1607186.ece

Nogen der har læst det her??

Det kan betyde selvom vi taber, går vi stadig videre Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9233: 24 Aug 2011, 20:30 »

Ja, Arsenal er vel det højest rangerede hold af alle sammen, så hvis de har tænkt sig at regne det ud på den måde, er vi vel sikker? Men nu må vi se...

I øvrigt sjovt at høre Nasri snakke om at Arsenal fansene ikke er så passionerede på Emirates som på Highbury, når han aldrig spillede på Highbury Opstemt

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9234: 24 Aug 2011, 20:54 »

Så skal han da ikke glæde sig til karrieren i City, de kan knap nok fylde deres stadion.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9235: 24 Aug 2011, 20:56 »

Så skal han da ikke glæde sig til karrieren i City, de kan knap nok fylde deres stadion.
Ja og halvdelen hopper med ryggen til Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9236: 24 Aug 2011, 21:35 »

Ikke lige den mest imponerende første halvleg. Angrebet er meget stillestående, men alligevel er vi kommet frem til nogle store chancer. At Walcott ikke putter den ind, er mig ubegribeligt. I den anden ende har forsvaret været usikkert, og det har hver gang været omkring Djourou der fortsætter sin tendens med ikke at ane hvordan man dækker op. Man kan tydeligt se hvorfor vi har brug for en centerforsvarer. Samtidig ville det nok være en god idé at smide Sagna over på højre, og Jenkinson over på venstre. Hvis vi får lidt mere gang i dybdeløbene og de hurtige kombinationer i anden halvleg, skal der nok opstå nogle chancer hvor vi kan score - Også i takt med at Udinese bliver trætte, det er de allerede... Up the Arse!!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #9237: 24 Aug 2011, 21:36 »

UEFA har meddelt, at det bliver Trabzonspor og IKKE FCK eller arsenal der overtager Fenerbahces ledige CL-plads. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9238: 24 Aug 2011, 22:38 »

Vigtig sejr, og rigtig rigtig fornuftigt spil af drengene. Jeg har sagt det før, men Szczesny er bare verdens bedste målmand. Solid kamp af Gervinho og Walcott, og i modsætning til kommentatorerne, syntes jeg det var helt rigtigt set at sætte en mere rutineret spiller som Sagna over på en uvant plads, og lade unge Jenkinson spille sin højre back, hvor han gør det ganske udmærket.

Og så synes jeg i øvrigt at kommentatorerne ellers var rigtig fine at høre på i dag, for en gangs skyld.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #9239: 24 Aug 2011, 22:42 »

JackWilshere 
Sorry Spurs fans....we will not be joining you this year! Enjoy Opstemt
Klasse verdensklasse af Jack

Sider: 1 ... 614 615 [616] 617 618 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010