home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  1 Bruger, 928 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347605 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9195: 23 Aug 2011, 20:36 »

Vi håber vel alle herinde... Jeg har dog svært ved at forestille mig at han han får fingeren ud, og køber en stjernespiller eller to. Tror at når han endelig vågner op, får han købt et par ukendte franske talenter eller lign. og satser på klubbens ungdomsspillere for resten af pengene.
Jeg skal selvfølgelig ikke udtale mig for hurtigt, og håber selvfølgelig inderligt at han overrasker mig. Og gerne snart! Smiley

Jeg kunne faktisk godt forestille mig at der blev købt endnu flere "talenter" fremfor store spillere.
Jeg tror ihf ikke at der kommer mere end maks 2 såkaldte stjerner og resten bliver så talenter.

Jeg håber for jeres skyld at det ikke ender sådan, men jeg vil slet ikke blive overrasket hvis det ender sådan  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9196: 23 Aug 2011, 20:39 »

Jeg tror så at der kommer 2, måske 3 signings hvis vi er heldige. 2 midtbanespillere og en enkelt forsvarer.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #9197: 23 Aug 2011, 20:47 »

Jeg tror så at der kommer 2, måske 3 signings hvis vi er heldige. 2 midtbanespillere og en enkelt forsvarer.

Mit bud er én spiller. 2 hvis han vælger at lave at sats, med en vi aldrig har hørt om

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9198: 23 Aug 2011, 21:35 »

Jeg forbereder mig stille og roligt på, at den trup vi har nu, også er den vi ser den 1. september.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9199: 23 Aug 2011, 21:36 »

Så kan man heller ikke blive skuffet! Medmindre vi sælger flere self....

I øvrigt vildt at se at vores 18-mands trup mod Udinese indeholder 4 midtbanespillere. Inkl. Rosicky der er halvskadet. Fantastisk at se fra et såkaldt top-hold fra verdens bedste liga..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9200: 23 Aug 2011, 21:37 »

Jeg forbereder mig stille og roligt på, at den trup vi har nu, også er den vi ser den 1. september.

Hehe medmindre der bliver solgt et par stykker mere  Peace

Ej, vil nu blive overrasket hvis i ikke henter et par stykker. Men hvilket niveau de så er på tør jeg ikke sige noget om  Wink

Szczesny
Manager

« Svar #9201: 23 Aug 2011, 21:38 »

Du tror simpelthen vi får lov til at beholde BÅDE RvP OG Vermaelen  Huh

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9202: 23 Aug 2011, 21:49 »

Ahh ja, det kunne jo selvfølgelig være vi fik solgt et par stykker mere. Bendtner, Almunia, Arshavin er vel stadig mulige salgsemner.

Vermaelen og van Persie har vist kontraktudløb om 2 år, så mon ikke de bliver solgt næste sommer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9203: 23 Aug 2011, 22:31 »

Interessante tweets fra ArseBlog, der plejer at være ganske troværdige:

arseblog
Hearing we might be in for a centre-half. Can't say who, Premier League player though.

arseblog
t's not Gallas. Or Senderos. Or Sylvester. Or Richard Dunne. Or Ryan Shawcross. It's Steven Taylor. I'm kidding. It's not that cunt

Szczesny
Manager

« Svar #9204: 23 Aug 2011, 22:32 »

Ja - jeg grinte af den sidste Grin

Den første gør også, at det ikke er Scott Dann - ikke dårligt Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #9205: 23 Aug 2011, 22:35 »

arseblog
t's not Gallas. Or Senderos. Or Sylvester. Or Richard Dunne. Or Ryan Shawcross. It's Steven Taylor. I'm kidding. It's not that cunt

Grin

Hvor jeg dog krydser fingre for Gary Cahill, eller Samba! Man må vel formode at det er en af de to? Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

verdenskrig
Manager

« Svar #9206: 23 Aug 2011, 22:46 »

Der er vel større sandsynlighed for at i henter Tim Hooglaand i Schalke el, hvis man kender Wenger ret Wink

Men tror -Vermaelen- Cahill ville give jer en stabil base nede bagved. Så ham burde i imo hente Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9207: 23 Aug 2011, 22:52 »

Cahill ville være fremragende. Det siges jo også at vi har scoutet ham en hel del på det sidste - selvom det vel må formodes at vi efterhånden har set ham i aktion nok til at vide at han er bedre end Squillaci.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9208: 24 Aug 2011, 08:09 »

Grin

Hvor jeg dog krydser fingre for Gary Cahill, eller Samba! Man må vel formode at det er en af de to? Smiley

Ja, det skulle man næsten tro, jeg kan også forestille mig at det er grunden til at han ikke nævner en af de to. Jeg hælder også mest til Cahill, så lad os da krydse fingre for at det endelig er lykkedes. Vi prøver også at skille os af med Squid, men det lader ikke til at nogen klubber vil have ham. Huh

Der er vel større sandsynlighed for at i henter Tim Hooglaand i Schalke el, hvis man kender Wenger ret Wink

Men tror -Vermaelen- Cahill ville give jer en stabil base nede bagved. Så ham burde i imo hente Smiley

Han er vel ikke en Premier League defender, hvis man går ud fra hvad ArseBlog har skrevet? Opstemt Men ja, vi har også længe ønsket os Cahill. Sikke et forsvar vi ville have med Vermaelen og Cahill - Så mangler vi bare en stabil venstre back (som der dog ikke kommer..)

JKJ
Gæst

« Svar #9209: 24 Aug 2011, 09:53 »

Ja, det skulle man næsten tro, jeg kan også forestille mig at det er grunden til at han ikke nævner en af de to. Jeg hælder også mest til Cahill, så lad os da krydse fingre for at det endelig er lykkedes. Vi prøver også at skille os af med Squid, men det lader ikke til at nogen klubber vil have ham. Huh

Han er vel ikke en Premier League defender, hvis man går ud fra hvad ArseBlog har skrevet? Opstemt Men ja, vi har også længe ønsket os Cahill. Sikke et forsvar vi ville have med Vermaelen og Cahill - Så mangler vi bare en stabil venstre back (som der dog ikke kommer..)

hehe den kender vi alt for godt i Liverpool.  Alligevel er det lykkedes os at komme af med bla Soto og Jovanovic  Peace

Så alt håb er ikke ude endnu  Thumbs Up

Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010