home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  1 Bruger, 690 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347620 gange)
BL83
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9165: 22 Aug 2011, 14:39 »

Nu siger JKJ at det er 11/12 sæsonen der står på spil..

Jeg tror det er meget mere end det, for imens alle hold i toppen henter spillere ind, sælger Arsenal ud.
Og jo Hr. Wenger har før været god til at hente unge spillere, dog mangler der sku noget rutine og kvalitet på holdet. Samt de unge har for mange udfald til at kunne holde holdet i toppen. Hvis der ikke sker noget voldsomt i det her vindue, så tror jeg ikke på en top 4 til jer.  

Og heller ikke fremover hvis den artikel fra sportingintelligens holder stik, så ser det virkelig skidt ud for Arsenal, hvilket i mine øjne vil være synd for engelsk fodbold.

True Blue since  1995!
Brøndby siden 1989

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9166: 22 Aug 2011, 16:09 »

Det bliver sikkert M'Vila vi signer så. Men er han god. I FM er han god, men er han også rigtigt det??

Hvis man skal tro de velinformerede folk på Twitter, så har Rennes som sagt udtalt at han ikke bliver solgt, og spilleren har selv udtalt at han gerne vil blive i Rennes.

Det forlyder derfor at vi nu er droppet ned til 2. hylde, og går efter Sochauxs Kevin Anin. Suk.

http://www.mercato365.com/infos-clubs/sochaux/sochaux-arsenal-fonce-sur-anin-734335.shtml

JamieDalton82 Jamie Dalton
I know you're all saying "Who?" - Kevin Anin failed to impress on trial at Spurs.

You know when Arsenal failed to buy Subotic and ended up with Squillaci in dire panic - Replace M'Vila with Anin and it's groundhog day

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9167: 22 Aug 2011, 16:46 »

Howard Webb skal dømme Man U-Arsenal i weekenden. Give me strength.

Szczesny
Manager

« Svar #9168: 22 Aug 2011, 16:48 »

Endelig et lyspunkt i denne mørke tid

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9169: 22 Aug 2011, 16:51 »

Tillykke til Man Utd med 3 point.

Angående ham Kevin Anin, er han så virkelig så dårlig? Jeg har aldrig set ham spille, og selvom det ikke er rart, at måtte nøjes med andetvalget, så er det vel til tider nødvendigt - hvis han da er noget som helst værd. At han ikke har "imponeret" til prøvetræning med Spurs, kan vel ligge flere år tilbage? Eller også har de ikke kunnet se talentet, hvilket Wenger måske kan? (Han har jo trods alt "opdaget" en række af spillere, som senere er gået hen og blevet top-klasse.)
Har du selv set ham spille, eller er det blot en enkelt rapporter, der skriver det om ham? Either way, er det selvfølgelig skuffende, når man har gået og håbet på M'Vila.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9170: 22 Aug 2011, 16:58 »

Hvad med en mand som Moussa Sissoko, er han ikke en mulighed længere?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9171: 22 Aug 2011, 17:00 »

Tillykke til Man Utd med 3 point.

Angående ham Kevin Anin, er han så virkelig så dårlig? Jeg har aldrig set ham spille, og selvom det ikke er rart, at måtte nøjes med andetvalget, så er det vel til tider nødvendigt - hvis han da er noget som helst værd. At han ikke har "imponeret" til prøvetræning med Spurs, kan vel ligge flere år tilbage? Eller også har de ikke kunnet se talentet, hvilket Wenger måske kan? (Han har jo trods alt "opdaget" en række af spillere, som senere er gået hen og blevet top-klasse.)
Har du selv set ham spille, eller er det blot en enkelt rapporter, der skriver det om ham? Either way, er det selvfølgelig skuffende, når man har gået og håbet på M'Vila.

Jeg kender absolut intet til manden, og viderebringer blot rapporteringerne som jeg får dem. Skuffelsen er udelukkende et udtryk for at det endnu engang lader til at vi må nøjes med andenrangsspillere - og det harmonerer såmænd heller ikke helt med den artikel som der blev linket til herinde for nylig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9172: 22 Aug 2011, 18:48 »

Wenger er vel klar over at han i yderst sjældne tilfælde kommer til at mangle både Song og Frimpong (Song er generelt meget sjældent skadet) og derfor må man formode at han henter en lidt ringere spiller, da han alligevel kun skal være 3. valg på den plads. At vi så kommer til at bruge ham de næste 2 kampe i PL (hvoraf den ene er ude mod United) er vel bare uheldigt..

Og fuck hvor får vi tæv hvis Webb skal være dommer Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9173: 22 Aug 2011, 18:55 »

Rennes har netop udtalt at M'Vila ikke bliver solgt.

Forstår ikke at du ikke ønsker en ny venstre back. Kan godt være der er fremtid i Gibbs, men det går bare ikke at have en spiller som fortsætter trenden med at være skadet det meste af tiden som førstevalg på pladsen. Når den næste i rækken er Traore, står det ret klart at det er en plads der trænger til forstærkning. Baines ville være perfekt.

Cahill eller Jagielka, bare vi kunne få en af dem, så ville jeg være glad.

EDIT: I øvrigt menes det at forskellen mellem den pris Chelsea køber Mata for, og den pris Wenger var villig til at betale, er på €4M. Fuldstændig latterligt.

Mener ikke, at Jagielka er god nok og mener, at Gibbs er fremtidens mand. Derfor skal vi i mine øjne ikke betale 30 pund for et par spillere, som allerhøjest kan skubbe os ind i top-4.

Og det er jo bare en skræmmende artikel. Arsenals bestyrelse er noget fucking lort. De har åbenbart ikke forstået, at vi altså spiller Premier League i 2011 og altså ikke 1998. Fucking amatørbestyrelse. Og det er da klart, at Wenger ikke køber nogle, da de eneste, som ville gå på kompromis med Arsenals latterlige lønninger, er middelmådige spillere som Samba og Dann, hvor det ganske rigtigt nævnes i artikel, at Koscielny er bedre. Er helt enig med Wenger her - der skal handles på første hylde  og gør vi ikke det, ender vi op som Liverpool endte op, hvilket jeg ikke på nogen måde håber.

Hvor er det sørgeligt. Vi kunne holde på Nasri, købe Hazard, Subotic/Hummels/Gahill og muligvis Sissoko, men i stedet har vi købt Gervinho, en hovedløs fløjspiller, hvor jeg alligevel hellere havde set Chamberlain og Ryo foran i køen. Virkeligt sur over at læse den artikel, hvis det passer. Men hvorfor skulle det ikke det?

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9174: 22 Aug 2011, 19:10 »

Er sikker på at Arsenal kvalificere sig til Champions League. Vi er jo stadigvæk et bedre hold end vores modstander. Og hvis at Wilshere er klar der, kan det jo kun blive bedre. Er sikker på at vi sagtens kan ende i top 4 Smiley Men så skal Wenger dælme også se at komme igang og hente en midtbanespiller og en midter forsvar.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9175: 22 Aug 2011, 19:30 »

bla bla bla

Nu er det trods alt en artikel der citerer en 'anonym kilde' og i tabloidaviserne er det ofte bare det pure opspind. Denne hjemmeside er trods alt lidt mere anerkendt, men man skal stadig tage det med et gran salt.

ArseBlog skriver: Lots of questions about the Wenger v board rift article. Am told it's wide of the mark.

Og Tim Payton skriver: I know its not true. AFC always given Arsene total say over football finances. His decision not to spend in last yr.

Folk tror den er 100% sandfærdig fordi det passer så godt, men det er ikke nødvendigvis sandt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9176: 22 Aug 2011, 19:34 »

Og Jamie Dalton skriver:

It makes sense because people want it to be true.

Jeg forholder mig skeptisk indtil videre.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9177: 22 Aug 2011, 19:37 »

Det giver mening, fordi at folk vil tro, at det er rigtigt. Det er korrekt.

Jeg læser ikke Twitter, jeg læser ikke Engelske-Arsenal sider, men det faktum at det er helt rigtigt, at flere og flere spillere fravælger Gunners, oven i købet til vores værste konkurrenter, er skræmmende. Jeg siger ikke, at det er rigtigt, men jeg ser ingen grund til ikke at tro på det, i det det for mig virker ret fortroligt Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9178: 22 Aug 2011, 19:39 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=83200
Ifølge caughtoffside.com vil Wenger nu tilbyde Bendter og 80 mio. DKK. for Peter Mertesacker.

Jeg vil ikke have noget imod at han kom til Arsenal, men werder bremen havde jo udtalt at de vil sælge til ca. 50 mio. DKK. Så fatter ikke at han så vil byde 80 mio. DKK. Er der kommet nyt i sagen om M'Vila eller Sissoko??

Arsenal FC!!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9179: 22 Aug 2011, 19:44 »

I bør gå efter Tim Cahill, som efter min mening er en af PrLs bedste ledere.
Så ham meget gerne i Liverpool, men det kommer aldrig til at ske.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 610 611 [612] 613 614 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010