home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347627 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9090: 20 Aug 2011, 13:13 »

Ja. Arsenal har jo den nye Messi Opstemt

Arsenal FC!!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9091: 20 Aug 2011, 13:14 »

Klasse opstilling. Håber Nasri bliver!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9092: 20 Aug 2011, 13:16 »

Arh, den sammenligning er måske ikke så god.. Chamberlain er hurtig, men også høj (180) og fysisk robust, så hans tyngdepunkt er nok ikke så lavt, så en Messi bliver han nok ikke Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9093: 20 Aug 2011, 13:17 »

Det var ikke Chamberlain jeg mente. det var Ryo jeg mente.

Arsenal FC!!

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9094: 20 Aug 2011, 14:05 »

Puha vi er hårdt ramt af skader i øjeblikket

Brøndby ´96
Arsenal ´96

JKJ
Gæst

« Svar #9095: 20 Aug 2011, 14:14 »

Nu sidder jeg lige og kigger på jeres bænk.

Jeg kender faktisk ikke halvdelen. Er den god nok til at gå ind når og hvis det virkelig bliver nødvendig? Bænken ser også ret ung ud, har de overhovedet den fysik det kræves at spille i PL?

ptrN
Manager

« Svar #9096: 20 Aug 2011, 14:20 »

Nu sidder jeg lige og kigger på jeres bænk.

Jeg kender faktisk ikke halvdelen. Er den god nok til at gå ind når og hvis det virkelig bliver nødvendig? Bænken ser også ret ung ud, har de overhovedet den fysik det kræves at spille i PL?
Du kender ikke, Fabianski, Chamberlain, Chamakh eller Bendtner?

Men af bænken er det kun Chamakh(til dels) og Bendtner der kan være med fysisk.

Gad dog godt se Ryo inde.

welbz is dat guy

JKJ
Gæst

« Svar #9097: 20 Aug 2011, 14:27 »

Du kender ikke, Fabianski, Chamberlain, Chamakh eller Bendtner?

Men af bænken er det kun Chamakh(til dels) og Bendtner der kan være med fysisk.

Gad dog godt se Ryo inde.

Chamberlain kender jeg af navn og ikke andet  Peace

Og det er jo så halvdelen Wink

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9098: 20 Aug 2011, 14:34 »

Tror vores kære japaner står foran Chamberlain i køen for at få debut. Begge har dog gode muligheder, for Arshavin kan da umuligt få lov at spille hele kampen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9099: 20 Aug 2011, 15:43 »

Selvom det måske er selvforskyldt, så er det ærgeligt, at dommeren får så stor indflydelse på kampen. Han dømte ellers udmærket, men det første gule til Frimpong virker før mig helt forkert. Så aldrig et replay, men det lod til, at han bad om bolden, og at Liverpool-spilleren så slår ud efter ham. Det andet gule er der ikke noget at sige til. Ved begge mål er Suarez offside, og da han har indflydelse på begge, så.. ja.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9100: 20 Aug 2011, 15:47 »

Ja selvfølgedig er vi uheldige. Men synes det er komplet idioti af Wenger ikke har været ude efter nogle forstærkninger udover gervinho. Det bliver en hård periode det her :/ spændene uge vi går i møde med hensyn til transfers

Brøndby ´96
Arsenal ´96

JKJ
Gæst

« Svar #9101: 20 Aug 2011, 15:49 »

Tak for kampen  Peace

Nu er det temmelig sikkert ikke det rette tidspunkt at spørge om dette på, og det er virkelig ikke for at provokere.

Men i har efter 2 kampe fået 2 røde kort plus Song også har fået 3 dages karentæne. Har i et diciplins problem på banen?
Jeg synes i de seneste år har spillet det måske bedste bold i PL, det virker slet ikke som det Gunners hold jeg har set skal spille på den måde.

Så kan vi snakke om forkert af dommeren eller ej. De røde kort plus karentænene til Song er blevet givet og det er jo facts.

JKJ
Gæst

« Svar #9102: 20 Aug 2011, 15:53 »

Siger mange tak til Frimpong og Ramsey.. YOU NEVER WALK ALONE Opstemt

Fis nu ind i Liverpool tråden, så kan vi hovere derinde.

Du vil selv blive pisse irriteret hvis en Arsenal fan skrev noget tilsvarende i vores tråd!!

-LFC-
Manager

« Svar #9103: 20 Aug 2011, 15:56 »

Selvom det måske er selvforskyldt, så er det ærgeligt, at dommeren får så stor indflydelse på kampen. Han dømte ellers udmærket, men det første gule til Frimpong virker før mig helt forkert. Så aldrig et replay, men det lod til, at han bad om bolden, og at Liverpool-spilleren så slår ud efter ham. Det andet gule er der ikke noget at sige til. Ved begge mål er Suarez offside, og da han har indflydelse på begge, så.. ja.
Frimpong skulle have det gule kort med sin monstertackling inden han han gjorde det der.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9104: 20 Aug 2011, 15:59 »

Frimpong skulle have det gule kort med sin monstertackling inden han han gjorde det der.

Den kan så diskuteres. Jeg husker ikke 100% hvordan han gik ind i den, men så vidt jeg husker, kunne der godt være givet gult, ja. Det var dog hans første tackling i kampen, og så var den heller ikke værre (ikke knopperne forrest, eller på nogen anden måde farlig, så vidt jeg husker - må lige se den igen!), men jo, den kunne have givet gult. Som skrevet, var det "måske selvforskyldt".

Har i et diciplins problem på banen?

Godt spørgsmål. Gervinho kan selvfølgelig forsvare sit røde kort med, at han følte sig truet, men spørgsmålet er, om en mere erfaren PL-spiller havde gjort det samme. Frimpong, hvis første gule ikke burde være givet (sådan som jeg ser det - men som jeg skrev tidligere, har jeg endnu ikke set noget replay/lignende), spillede alligevel enormt aggressivt, og kunne muligvis have fået et andet gult kort senere i stedet. Ikke, at jeg synes, han var svinsk, for det mener jeg absolut ikke, men han stormer ind i alt og alle, hvilket nok må tolkes som et tegn på hans unge alder. Songs stempling på Barton var idiotisk, selvom vi selvfølgelig ikke ved, hvad der er gået forud for det.

Nu endte jeg med at hoppe lidt væk fra spørgsmålet, og vil vende tilbage til det. Min personlige opfattelse er, at enkelte spillere kan have disciplinære problemer (Diaby, til dels Song, Van Persie (selvom det måske går i sig selv, nu da han er blevet anfører) osv.), men ofte er det altså også bare statistik, der "lyver". Sidste år var Koscielny en af de spillere i hele PL, der fik flest disciplinær-point (mener jeg da nok, de kaldes?), men af dem var der bl.a. et direkte rødt, for at skubbe til en som bagerste mand (selvfølgelig et rødt, men det er jo ikke ligefrem fordi han er voldsom/ukontrolleret), samt et for at bolden blev sparket op på armen af ham, da han havde et gult i forvejen. Overordnet set er der nok et par spillere, der gerne måtte lære at styre sig lidt, og en knægt som Frimpong måtte måske gerne være lidt bedre til at vurdere, om han kan nå at udføre tacklingen, men alt i alt, tror jeg ikke, det er et kæmpe problem.

Siger mange tak til Frimpong og Ramsey.. YOU NEVER WALK ALONE Opstemt

Tag dig sammen.

EDIT: Det er lige gået op for mig, at du udover at have skrevet den dumhed her, MichaelPaw, også har gjort det både i "chatten", og i Liverpool-tråden. Hvor meget opmærksomhed har de tåbelige ord virkelig brug for?
« Seneste Redigering: 20 Aug 2011, 16:09 af Indsæt_Navn » Logged

Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010