home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347857 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8760: 08 Aug 2011, 20:48 »

Ja, nu begynder jeg snart at blive "rystet" ....

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal synes.. Hvorfor får vi ikke solgt Nasri når han ikke gider skrive en ny kontrakt?? Hvad får vi ud af at have ham nu? - at han ryger for 0 kr til vinter ... Er jeg den eneste der tænker sådan? Hvorfor pokker bliver han ikke solgt.. Så gerne han fik en ny kontrakt, men synes ikke det ser ud til at han gider lave en ?

Jeg tror personligt, at Wengers plan er, at vi skal ligge så godt i efteråret, at Nasri får troen på, at vi sagtens kan vinde trofæer, og derfor forlænger. Det ville være fantastisk hvis det skete, men det er altså noget af et sats, for hvis nu ikke det går alt for godt, så har vi praktisk talt smidt de £15-20m, vi kunne få for knægten ud af vinduet. Det kan da også være, at det er fordi, han har sagt, han forlænger, hvis der kommer et par signings, og vi så derfor venter og ser, om det kan lade sig gøre. Hvem ved?

Angående Chokolade Oksen, så tror jeg nok, han skal blive spændende at følge. Det er klart, at han ikke er den signing, vi alle har håbet på, men bare fordi der mangler kvalitet på nogle pladser i øjeblikket, skal vi ikke glemme fremtiden helt. Derfor er det en fin signing hvis der samtidig bliver hentet de nødvendige forstærkninger. Her er jeg så godt klar over, at vi risikerer, de ikke kommer, og at der så vil blive sagt "jamen Wenger kunne jo bare have brugt de penge, der gik til Southampton i forbindelse med Oxlade, på at forhøje budene på de potentielle forstærkninger", men vi er jo nok nødt til at indse, at det ikke er så forfærdelig let at hente reelle forstærkninger til klubben, som vi ellers har gået og troet. Personligt stoler jeg på, at Wenger forsøger. Ofte mener jeg, at han bare bør smide lidt ekstra penge, og så få de spillere, der er behov for - f.eks. siges det, at Mertesacker er til salg for £5M. Så bør han måske bare smide pengene med det samme, og takke ja. Men på den anden side, kan det jo være, at en spiller som Cahill pludselig bliver ledig i morgen. Skal man så også købe ham, og lade Mertesacker ryge ud på bænken, og få penge for ingenting? Der er en masse faktorer i spil, og selvom jeg selvfølgelig er enig i, at Wenger godt snart må tage sig sammen, og hente de nødvendige spillere, er vi nødt til at forstå, at det nok ikke altid er så let.

Når det er sagt, håber jeg på en forsvarsspiller eller to, en defensiv midtbane, og hvis Cesc/Nasri ryger; nogen til at erstatte dem.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #8761: 08 Aug 2011, 21:26 »

Barton vil jeg heller ikke se i Arsenal. Mertesacker vil jeg dog gerne. Vi har i forvejen en boldspiller i Vermaelen og at have en høj tonser er lige hvad vi har brug for - det er netop derfor vi har haft kigget på Samba, men Mertesacker er altså en niveau højere. Simon Kjær derimod er stadig en uslebet diamant, og det ville være at skyde sig selv i foden at hente endnu en urutineret, ustabil forsvarer til Arsenal - på trods af at han er dansker Tunge

For en gangs skyld har Arsenal.com været hurtige i skoene og bekræftet OC handlen: http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-sign-oxlade-chamberlain

Jeg ville ikke ligefrem sige, at Simon Kjær er urutineret - for hvis et køb af denne "urutinerede" forsvarspiller, som har spillet 2 sæsoner i Serie A og 1 i Bundesligaen og spillet et VM, er at skyde sig selv i foden.. hvad er et køb af Chamberlain så, hvor man allerede har forstærket sig i år? Tror sagtens at Simon Kjær ville være i stand til at spille ved siden af Vermaelen, i det mindste er han i mine øjne et bedre alternativ end Mertesacker, som jeg ville være ret ked af, hvis vi købte.

Men det er vel i sidste ende subjektivt, ligesom jeg i øvrigt ikke mener, at Mertesacker ikke er et niveau højere end Samba. Et andet noget bedre alternativ, ville være at investere i en af Dortmunds forsvarspillere, hvis det er muligt, selvom Wenger sikkert er for nærig til det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8762: 09 Aug 2011, 12:31 »

Jeg kan ikke lige se hvordan Chamberlain købet er relateret til Simon Kjær eller Mertesacker. Ja, jeg er godt klar over at Kjær har spillet i både Wolfsburg og Palermo (wee), men så er niveauet altså ikke højere, og han blev hæftigt kritiseret de første mange måneder af sit ophold i tysk fodbold - Samtidig synes jeg også han har vist usikkerhed og svaghedstegn i de få kampe han har nået op landsholdet, og hvis der er noget vi ikke har brug for, så er det endnu en urutineret forsvarer der spiller usikkert og laver dumme småfejl og markeringsfejl som Kjær trods alt gør. Der ville vi være bedre stillet med en lidt 'ældre' forsvarer som har PL erfaring, hvilket netop er hvorfor Wenger har gået efter Cahill, Dann, Samba og Jagielka der alle opfylder de krav (Dann udtaget grundet hans alder (og klub) hvilket også har gjort at der har været lidt kritik af disse planer).

Med hensyn til Nasri, så tyder meget på at han er på vej ud af døren. Seneste rygte siger at Arsenal har forlangt at City smider £22mio på bordet kontant, og så må de få ham - Netop derfor har vi forstærket os på pladserne med AOC og Gervinho, og så kunne vi godt undvære Nasri. Cesc er dermed en mere speget sag, og jeg tror at Wenger vil gøre alt hvad han kan for at holde på ham - Hvis vi modtager et bud omkring de £35-40mio, så ryger han nok, men kun hvis vi kan erstatte ham. Som Wenger selv har sagt tidligere, så ville det være selvmord at sælge begge.

Men det er dejligt at se Wenger hente nogle britiske spillere, og det lyder fra mange steder hos Charlton fansene at AOC virker til at være et større talent i forhold til Walcott da han fik sit gennembrud, så det kan da kun tegne godt. Jeg citerer lige en af kilderne:

"It’s easy to sit here and compare Alex Chamberlain with Theo Walcott because they are similar players and both chose Arsenal as the club to further their careers. But if you were to ask me who was better when they broke through to the Southampton first team, I would have to say Alex Chamberlain.

His all-round game is better, he’s physically stronger and has a composure on the ball that belies his young age. A direct runner and crowd pleaser, he literally tore League One defences apart last season."

Det kan jo kun blive godt, ikke? Peace
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 12:33 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8763: 09 Aug 2011, 14:02 »

det lyder fra mange steder hos Charlton fansene at AOC virker til at være et større talent i forhold til Walcott

Hvorfor har Charlton-fans noget at sige? Tunge

Szczesny
Manager

« Svar #8764: 09 Aug 2011, 14:10 »

Hvorfor har Charlton-fans noget at sige? Tunge

Det var en aftale vi lavede, da vi signede Jenkinson Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8765: 09 Aug 2011, 16:57 »

Det var selvfølgelig Sunderland jeg mente. Nu var det jo et langt indlæg og knægten vågnede kl 5.30 i morges, så jeg er undskyldt!

EDIT: I øvrigt skulle Miyiachi have fået sin arbejdstilladelse, så han også kan husere på fløjen hos Arsenal. Jeg tror vi har plads til at sælge Nasri nu, med alle de 17-18 årige wings vi har Tunge
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 17:00 af Gazlgor » Logged

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8766: 09 Aug 2011, 17:15 »

Det var selvfølgelig Sunderland jeg mente. Nu var det jo et langt indlæg og knægten vågnede kl 5.30 i morges, så jeg er undskyldt!

EDIT: I øvrigt skulle Miyiachi have fået sin arbejdstilladelse, så han også kan husere på fløjen hos Arsenal. Jeg tror vi har plads til at sælge Nasri nu, med alle de 17-18 årige wings vi har Tunge

Sikker på du mener Sunderland Tunge

Vigtigt med Ryodinho, han ser meget spændende ud! Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mist747
Ynglingespiller

« Svar #8767: 09 Aug 2011, 17:21 »

Sikker på du mener Sunderland Tunge

Vigtigt med Ryodinho, han ser meget spændende ud! Smiley

Mon ikke det er Southampton han mener  funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8768: 09 Aug 2011, 19:00 »

Gider ikke mere, I ved hvad jeg mener! Tunge

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8769: 09 Aug 2011, 19:00 »

Haha, Sunderland Opstemt

Stærkt at Miyaichi har fået sin arbejdstilladelse. Så har vi lige pludselig Gervinho, Chamberlain og Miyaichi som nye spillere til fløjene... Mon ikke det passer, når forlydenerne siger at Nasri er tæt på et skifte.

EDIT: Hvis ikke I har set den endnu, så... enjoy!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hDBLSUKJiDY
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 19:21 af g00n » Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8770: 09 Aug 2011, 19:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Fabregas-og-Nasri-i-Arsenals-ChL-trup

Arsenal har udtaget både Nasri og Fabregas til Champions League truppen. Hvis Fabregas spiller, så kan Barca ikke bruge ham i Champions League (Hvis de altså køber ham.

Jeg håber at Fabregas spiller på imorgen. For det kan betyde at han bliver i Arsenal, hvilket vil være positivt for den kommende sæson. Han er en enorm vigtig spiller for Arsenal. Nasri syntes jeg bare at vi skal sælge og så købe Mata. Han gider ikke forlænge sin kontrakt med Arsenal, så hvorfor ikke bare sælge ham og få de ca. 200 DKK så vi kan købe Mata eller måske Hamsik hvis han kunne være en mulighed,

Arsenal FC!!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #8771: 09 Aug 2011, 19:26 »

Haha, Sunderland Opstemt

Stærkt at Miyaichi har fået sin arbejdstilladelse. Så har vi lige pludselig Gervinho, Chamberlain og Miyaichi som nye spillere til fløjene... Mon ikke det passer, når forlydenerne siger at Nasri er tæt på et skifte.

Amaury Bischoff, the one who had no knees Grin Klasse video!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8772: 09 Aug 2011, 19:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Fabregas-og-Nasri-i-Arsenals-ChL-trup

Arsenal har udtaget både Nasri og Fabregas til Champions League truppen. Hvis Fabregas spiller, så kan Barca ikke bruge ham i Champions League (Hvis de altså køber ham.

Jeg håber at Fabregas spiller på imorgen. For det kan betyde at han bliver i Arsenal, hvilket vil være positivt for den kommende sæson. Han er en enorm vigtig spiller for Arsenal. Nasri syntes jeg bare at vi skal sælge og så købe Mata. Han gider ikke forlænge sin kontrakt med Arsenal, så hvorfor ikke bare sælge ham og få de ca. 200 DKK så vi kan købe Mata eller måske Hamsik hvis han kunne være en mulighed,

Almunia og Eboue er såmænd også i truppen, så det at de er med er i hvert fald ikke ensbetydende med at de ikke bliver solgt.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #8773: 09 Aug 2011, 19:50 »

Haha, Sunderland Opstemt

Epic video!! Jeg var flad af grin!!

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8774: 09 Aug 2011, 20:02 »

Almunia og Eboue er såmænd også i truppen, så det at de er med er i hvert fald ikke ensbetydende med at de ikke bliver solgt.

Nej nej. Men muligheden er større for at de bliver.

Arsenal FC!!

Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010