home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:37:09 stabgenMn Blogs Polakens arena
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
Antal Registrerede Brugere: 23350
  0 Brugere, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347888 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8685: 28 Jul 2011, 16:07 »

Glem det, du. Cesc ryger afsted som verdens dyreste reservespiller til Barca ;-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8686: 28 Jul 2011, 16:08 »

Ikke umuligt, desværre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8687: 28 Jul 2011, 16:26 »

Så vidt vides (Young Guns Blog) gælder hans frikøbsklausul altså stadig kun spanske klubber. Men ja, det forlyder at vi er enige med Valencia om et beløb. Det spekuleres dog i at han skulle være afløseren for Cesc, som så er på vej væk, hvis altså Barcelona byder nok (håber stadig på at historien om Milan er sand...) - jeg havde nu hellere set ham spille den venstre fløj i vores 4-3-3, tror den plads ville passe ham perfekt.

Ellers er det jo ikke nogen overraskelse at Bendtner er på vej væk, og £8M er vel en helt fin pris. Så er vi efterhånden også ved at have tyndet ud i truppen (Clichy, JET, Denilson, Bendtner, måske Eboue og Lansbury og evt. Nasri/Cesc), så det skal blive spændende at se om der snart kommer flere tilngange...

Ja jeg havde også klart foretrukket at han spillede venstre kant og vi så skilte os af med Nasri for noget nær samme beløb. Det ville da vist kun være en win-win. Med Gervinho, Mata, Arshavin og Walcott ser kanterne fine ud, så beholder vi så lige Cesc, og så er vi dækket godt ind..

Milans direktør har så insisteret på at de ikke er interesseret i Cesc, så jeg tror ikke at han bliver sendt mod dem. Jeg håber virkelig at han bliver, alene fordi at Barcas propaganda metoder ikke skal have lov til at virke - Men det ser efterhånden en anelse sort ud. Så håber jeg bare at Wenger stadig skiller sig af med Nasri og så køber en central midt der skal afløse Cesc. Her skulle vi have været intersseret i Kovacic fra Zagreb (han er dog kun 17) men blevet skræmt af hans pris. Det er så deres sportsdirektør der udtaler det, men jeg håber da bestemt at vi kigger efter nogle lidt mere etablerede spillere...

Og ja, £8mio for Bendtner er et ganske udemærket beløb, især nu hvor han ikke ryger til PL. Det salg er jeg godt tilfreds med.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #8688: 28 Jul 2011, 17:08 »

Vores traditionelle 4-3-3, med;
                  Szczęsny
Sagna - Koscielny - Vermaelen - Baines

Wilshere - Song
          Nasri - Fabregas - Mata
                 Van Persie

Så ville jeg være tilfreds. Dog lurer et luksusproblem, i at Gervinho ikke er iblandt de startende elleve. Men håber vi sælger Arshavin, og så roterer Nasri, Mata, Van Persie og Gervinho.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8689: 28 Jul 2011, 21:26 »

Jeg er desværre snart ved at være overbevist om at Cesc ryger når/hvis vi henter Mata. Wenger ser ud til at ville lade Cesc gå og så tilgengæld smide Nasri ind på midten og Mata ud på kanten, så opstillen bliver

Szczesny
Sagna Jagielka Vermaelen Gibbs
Song  Wilshere
Nasri
Gervinho          Mata
Van Persie

Det er også den position som Nasri har plaget om at få, så han får en vigtigere rolle på holdet og samtidig får vi hentet forstærkninger - Måske krydser Wenger fingre mht. en ny kontrakt? Og så med Walcott, Arshavin, Ramsey, Chamakh, Koscielny, Fabianski og Eastmond på bænken nok.. Og så selvfølgelig lidt rotation i truppen.

Mht Jagielka skulle vi have oppet vores £10mio bud til £13mio og Eastmond ser ud til at nærme sig førsteholdstruppen. . Og Wenger har selv udtalt at han regner med at Gibbs overtager for Clichy, så du skal ikke forvente Baines i truppen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8690: 28 Jul 2011, 22:36 »

Jeg er desværre snart ved at være overbevist om at Cesc ryger når/hvis vi henter Mata. Wenger ser ud til at ville lade Cesc gå og så tilgengæld smide Nasri ind på midten og Mata ud på kanten, så opstillen bliver

Szczesny
Song  Wilshere
Nasri
Gervinho          Mata
Van Persie

Det er også den position som Nasri har plaget om at få, så han får en vigtigere rolle på holdet og samtidig får vi hentet forstærkninger - Måske krydser Wenger fingre mht. en ny kontrakt? Og så med Walcott, Arshavin, Ramsey, Chamakh, Koscielny, Fabianski og Eastmond på bænken nok.. Og så selvfølgelig lidt rotation i truppen.

Mht Jagielka skulle vi have oppet vores £10mio bud til £13mio og Eastmond ser ud til at nærme sig førsteholdstruppen. . Og Wenger har selv udtalt at han regner med at Gibbs overtager for Clichy, så du skal ikke forvente Baines i truppen.

Eastmond? Så foretrækker jeg da virkelig Frimpong. Eastmond har slet ikke set ud til at kunne klare mosten de gange han har fået chancen.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #8691: 28 Jul 2011, 23:05 »

Vores traditionelle 4-3-3, med;
                  Szczęsny
Sagna - Koscielny - Vermaelen - Baines

Wilshere - Song
          Nasri - Fabregas - Mata
                 Van Persie

Så ville jeg være tilfreds. Dog lurer et luksusproblem, i at Gervinho ikke er iblandt de startende elleve. Men håber vi sælger Arshavin, og så roterer Nasri, Mata, Van Persie og Gervinho.
Hvorfor håber du at Arshavin bliver solgt, så heller at ma solgte Nasri når han nu ikke vil forlænge, plus at AA23 stats faktisk var meget bedre end Nasri`s i sidste sæson.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8692: 29 Jul 2011, 01:19 »

Ifølge Sportings præsident ryger Bendtner ikke til Lisabon. Derudover er rykker vi ifølge Matt Law fra Daily Express ind på Mata og Jagielka, så må vi se om det er rigtigt, min erfaring er at han er ret pålidelig og har gode kilder.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8693: 29 Jul 2011, 12:21 »

Szczesny
Song  Wilshere
Nasri
Gervinho          Mata
Van Persie

Ser ud til at være en realistisk opstilling. Bliver spændene om Mata kommer til Arsenal.

Arsenal FC!!

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #8694: 29 Jul 2011, 12:35 »

Hvis i får Mata kan jeg kun ønske jer tillykke.

Han er en af de spaniere der kan klare sig i PL, da han er meget arbejdsom, der er ikke så meget bullshit med ham, han gør hvad han bliver sat til. Hans talent kan der ikke sættes noget spørgsmålstegn ved.

Men det sker selvfølgelig ikke, tak Smiley

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8695: 29 Jul 2011, 14:49 »

Mente selvfølgelig Frimpong i stedet for Eastmond.

Ja, vi skulle have rykket tættere på Mata og Jagielka de sidste par dage. Mange medier rapporterer i dag at vi er blevet enige med Valencia om Mata, så det er forhåbentlig kun et par dage før vi kan afsløre ham som ny signing. Det ville imo være et rigtig godt køb, og for en gangs skyld et køb hvor man tænker 'wow, en stjernespiller'. Jeg håber det er rigtigt. Vi skulle så også nærme os en enighed med Everton om Jagielka der lyder omkring de £15mio hvilket ikke er slemt for en engelsk forsvarer med PL erfaring. Med de to køb ser truppen rigtig stærk ud - stærkere end sidste sæson, og så begynde man at tro at vi igen kan kæmpe med om mesterskabet. Så er spørgsmålet om Fabregas/Nasri smutter og om vi i så tilfælde henter en erstatning.

Vi skulle i øvrigt være så tæt som man kan komme på alligevel at hente Joel Campbell... Lad os håbe at det kun er hans far der er en arrogant nar, og at de har lært noget af episoden..
« Seneste Redigering: 29 Jul 2011, 14:58 af Gazlgor » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8696: 30 Jul 2011, 16:29 »

Så er det tid igen, opstilling er som følger:

----------------Fabianski----------------
Jenkinson-Djourou-Koscielny-Traore
----------------Frimpong---------------
-------------Nasri-----Wilshere--------
Gervinho---------------------Arshavin
-------------------RvP-------------------
Reserver: Sagna, Vela, Ramsey, Song, Squillaci, Mannone, Eboue, Gibbs, Chamakh, Afobe, Bartley.

Ikke helt stærkeste opstilling, men nogen skal vel spares til i morgen.

Håber at vi får Afobe og Bartley at se, og hvor er Vermaelen blevet af?
« Seneste Redigering: 30 Jul 2011, 16:34 af KrookDale » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8697: 31 Jul 2011, 16:04 »

Nu skal der jo spilles både i går og i dag, så det er vel halvt om halvt hold. Så må vi se hvordan startopstillingen bliver i dag.

I går var det gode gamle Arsenal. Vi så farlige og hurtige ud på kontra, og så viste Squid hvorfor han snart er 5. valg på forsvarspladsen og Djourou at han er nede i noget af et formdyk.. Men i dag møder vi Henry og hans hold, så det bliver rigtig lækkert at se ham spille i dag og spændt på vores hold.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8698: 31 Jul 2011, 16:38 »

Ifølge Matt Law vil Henry muligvis trække en Arsenaltrøje over hovedet i løbet af kampen, kunne være ganske sjovt at se.

Ellers er der vel ikke så meget at sige udover at vi da forhåbentlig spiller bedre end i går, bliver dejligt at se Vermaelen igen, havde næsten glemt hvor glad jeg er for ham igennem sidste sæson.

Og jeg kom også ved første mål til at tænke på den dvd jeg har stående med highlights fra 49 Arsenalkampe (gæt selv hvilke..), det mindede meget om tidligere tiders effektive kontrafodbold.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8699: 31 Jul 2011, 16:51 »

Jeg har så hørt at Henry gerne ville, men han måtte ikke da det ikke var en testamoniel kamp .. Men hvis han bliver skiftet ud kan det da være at han sætter sig på bænken eller tilskuerpladserne med en arsenal trøje på.

Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010