home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347794 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8505: 06 Jul 2011, 00:38 »

Jeg tvivler stærkt på at Vermaelen bliver rykket ud på venstre back. Folk leder lidt efter alternative løsninger da de ved at Wenger har for vane at sælge spillere og ikke erstatte dem ordentligt eller at lave nogle hovsa løsninger. Vermaelen som venstre back er af sidstnævnte kategori. Jeg frygter lidt meget at Wenger igen går i spare-mode og regner med at Gibbs på mirakuløs vis bliver skadesfri og samtidig meget mere defensivt stabil end hand trods alt har været i den seneste sæson. Så stærk har han nu heller ikke set ud.. Og så beholder Traore som en reserve for ham, og håbe på at Gibbs slår igennem på ægte Clichy vis. Det er bare imo slet slet ikke en holdbar løsning og jeg håber virkelig at han får købt en god venstre back.

On another subject, er der nogen der ved hvem nr. 25 er? Jeg kunne ikke lige genkende ham i Pre-season træningen. I øvrigt nice at vores lille asiat rendte rundt med nr. 93 så vidt jeg lige hurtigt så...

Og skægt at se Bendtner rende rundt, når han alligevel ikke kommer til at spille for os i næste sæson. Og hvorfor bliver Eboue ved med at rende rundt i den sports-bh... Han er sgu ikke helt normal Opstemt

25 er den nye signing Carl Jenkinson. Nok derfor du ikke kan genkende ham Peace

og ja, Eboue er sgu en crazy gut. Også straks igang med at lave sjov med Ryodinho Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8506: 06 Jul 2011, 18:25 »

Ah ja, det har nok noget med det at gøre Opstemt Kunne heller ikke lige finde ham på trupsiden med nr...

Men forholdsvist gode nyheder i dag: Gervinho skulle nu være ankommet til lægecheck i dag, så hvis alt går vel, så skulle han blive annonceret i løbet af de næste par dage.

Derudover skulle Nasri nu også have interesse fra Chel$ki og vores lille argentiner Alvarez skulle have lavet en aftale med Inter, så ham går vi glip af..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8507: 06 Jul 2011, 21:45 »

Wenger's only summer signing to date is 19-year-old striker Carl Jenkinson from Charlton and Sansom identified five areas he would like to see strengthened before the window closes.

Nice one, Sky Sports.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_7021430,00.html

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8508: 06 Jul 2011, 23:23 »

Pålidelige og velinformerede som altid.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8509: 07 Jul 2011, 04:04 »

Hvis man skal tro en mand som John Cross fra Daily Mirror, er Gervinho så godt som på plads, og skal med på tour til Asien. Derudover nævner han flere andre transfermål:

Arsenal’s new £12m signing Gervinho underwent a medical yesterday and will be on the plane on Sunday.

Wenger is also closing in on Valencia’s Spanish star Juan Mata, who is believed to be keen on joining Arsenal, as is Bolton’s Gary Cahill.

The club also want to complete a deal for Southampton's 17-year-old winger Alex Chamberlain, 17, with Saints' left-back Luke Shaw, 16, to be thrown into any transfer.

Det meste af resten af artiklen er noget vi har hørt 100 gange før, men kan alligevel ikke lade være med at grine over et par citater:

Barca sporting director Andoni Zubizaretta added: “The subject has not stopped. Now we want a movement from Arsenal because really the decision corresponds to them."

What? Det er vist rimelig meget Barcelona der har 'the ball in their court'. CUoCO.

“We respect the clubs that own the players that we would like to sign. We work along the lines of respect.”

*Indsæt passende bræk-smiley her*

Her er linket til artiklen, hvis det skulle interessere nogen: http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Arsenal-warned-Barcelona-wont-pay-40m-Cesc-Fabregas-will-bid-30m-plus-two-youngsters-article761281.html

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8510: 07 Jul 2011, 09:21 »

Hvis den gode John Cross har ret, så ser det spændende ud. Jeg glæder mig i hvert fald til at se Gervinho, og hvis vi også får hentet Mata og Cahill, så mangler vi kun en defensivt midtbane og en venstre back... Men med Gervinho og Mata, ville vi kunne sælge Nasri, og stadig have et forstærket hold. Så er det bare spændende hvad der sker med alle de andre spillere som vi nok skal sælge - hvordan de bliver erstattet. Altså Denilson, Bendtner, evt. Almunia, Cesc og Arshavin

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8511: 07 Jul 2011, 14:10 »

Cross har en meget høj stjerne hos mig, og når han skriver sådan en artikel tror jeg egentlig at hvert et ord er sandt. Det ser lige pludselig spændende ud.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #8512: 07 Jul 2011, 14:30 »

Hvor ender Bendtner?

Ja han har jo hård, hård, hård konkurrence og han får jo begrænset spilletid i klubben og han sidder jo på bænken.

Jeg synes ikke han gør det godt hverken for Danmark eller Arsenal eller kan jo ikke rigtig udtale mig om det når jeg ikke ser Arsenals kampe. :-P Men jeg synes klart at han er overvuderet og jaja han har sikkert et talent men hvor er det henne nu? Sgu lang tid siden man har se ham præstere! Tror at en evt. transfer eller lejemål ville være godt for manden, men så bliver det højst sandsynlig først ved næste transfervindue.

Men tror ikke bare Bendtner giver op, tror han vil kæmpe 100% for sin plads og når Van Persie jo ofte er skadet så... Ja og han kan vel bruges på både venstre kanten og oppe i front? Smiley Men har Bendtner ikke på et tidspunkt udtalt at han IKKE er interreseret i at blive lejet ud? Peace Men synes i bund og grund at han er overvuderet, det er vel kun os danskere der ser noget specielt i ham?
« Seneste Redigering: 07 Jul 2011, 14:33 af TheisHansen v.2 » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #8513: 07 Jul 2011, 14:34 »

Cross har en meget høj stjerne hos mig, og når han skriver sådan en artikel tror jeg egentlig at hvert et ord er sandt. Det ser lige pludselig spændende ud.

Hvad er det der ser meget spændende ud?

Han skriver at Mata er interesseret i Arsenal, men det er ikke længe siden (2 uger max) at både Mata selv, og Valencia udtalte at han bliver. Han bliver meget dyr. At Cahill gerne vil til Arsenal er jo heller ikke noget nyt. Det er nærmere prisen der skal arbejdes på. Så må man bare håbe, at det er det første Wenger gør, når han har lukket Gervinho-handlen fuldstændig.

Synes ikke at Cross kommer med voldsomt ny information på det område, men rart at se, at klubben sætter hårdt mod hårdt i Nasris tilfælde. En skam er det dog, at Cesc ikke tager med til Asien - så vi også lige kunne spytte Barca lidt i fjæset dér.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8514: 07 Jul 2011, 17:02 »

Hvor ender Bendtner?

Ja han har jo hård, hård, hård konkurrence og han får jo begrænset spilletid i klubben og han sidder jo på bænken.

Jeg synes ikke han gør det godt hverken for Danmark eller Arsenal eller kan jo ikke rigtig udtale mig om det når jeg ikke ser Arsenals kampe. :-P Men jeg synes klart at han er overvuderet og jaja han har sikkert et talent men hvor er det henne nu? Sgu lang tid siden man har se ham præstere! Tror at en evt. transfer eller lejemål ville være godt for manden, men så bliver det højst sandsynlig først ved næste transfervindue.

Men tror ikke bare Bendtner giver op, tror han vil kæmpe 100% for sin plads og når Van Persie jo ofte er skadet så... Ja og han kan vel bruges på både venstre kanten og oppe i front? Smiley Men har Bendtner ikke på et tidspunkt udtalt at han IKKE er interreseret i at blive lejet ud? Peace Men synes i bund og grund at han er overvuderet, det er vel kun os danskere der ser noget specielt i ham?

En af hovedårsagerne til at Bendtner ikke er succesfuld for tiden, er efter min mening jo Wenger. Han har blevet ved med at insistere på at skifte ham ind på fløjen når han endelig fik spilletid i Arsenal, og det har meget haltet hans ellers udemærkede talent. Det kan godt ske at han ikke havde en chance på top i en klub med Van Persie, men når han så blev skiftet ind, burde man have sat Van P ned på fløjen eller spillet med begge i front. At lade Bendtner spille kant har imo hæmmet hans udvikling og derfor har han ikke fundet nogen som helst form som frontngriber. Det er jo stortset kun på landsholdet han har spillet det, og derfor har han heller ikke været i form til det. Problemet ligger i at vi spiller med 1 mand på toppen, og der ville Bendtner aldrig slå Van Persie af. Så det er klart bedst for ham at han finder en mindre klub eller en med to mand i front, hvor han så er den ene. Det vigtigste er at han får spilletid i top, så er jeg sikker på at han nok skal blive en del bedre end vi har set ham hidtil.

Og lige for at få det på det rene, så er Bendtner på vej væk fra Arsenal, så du skal nok ikke regne med at han bliver solgt i næste transfervindue Smiley Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han bliver solgt i dette - når han først indser at det bliver rigtig svært for ham at spille i en klub der spiller europæisk.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8515: 08 Jul 2011, 00:25 »

Så er der gang i rygterne igen - ifølge Daily Mail har Arsenal budt £27M for Benzema, og i samme artikel mener de at vide, at Barcelona nu tilbyder Maxwell som en del af en eventuel handel med Cesc. Så vil jeg alligevel hellere splashe £15M på Baines...

Derudover påstår flere medier at vi nu er efter Ezequiel Lavezzi, og efter sigende skulle være klar med £24M for ham. Ifølge express.co.uk ligger Arsenal i forhandlinger med Valencia om Juan Mata. De nævner dog at han har en frikøbsklausul på £22M, men ifølge Young Guns Blog gælder den kun for spanske klubber.

Quack quack til det meste, tror jeg...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8516: 08 Jul 2011, 11:37 »

Det er uden tvivl et spændende transfervindue .. Det irriterer mig bare at Wenger siger at vi ikke har travlt og der først kommer gang i tingene i slutningen af juli. Synes nu der er gange i mange, og det er også ret vigtigt at vi får truppen på plads så hurtigt som muligt, i stedet for stadig at udskifte når vi er i august og sæsonen er i gang..

I øvrigt nice skrevet af ArseBlog mht. Barca's latterlige forsøg på prisnedslag fordi vi snuppede to mere unge fra dem:

The Cesc thing rumbles on. Barcelona say they’re happy to wait but we simply can’t allow that to happen. This issue over the two youngsters, Toral and Bellerin, seems to be causing a problem but all it does is show what a pack of talk big, act small cunts they are. Next they’ll be saying that they left Puyol’s hairbrush behind when we allowed them to use our training ground ahead of the Champions League final, and that should be discounted from the price too.

JKJ
Gæst

« Svar #8517: 08 Jul 2011, 11:51 »

Det er uden tvivl et spændende transfervindue .. Det irriterer mig bare at Wenger siger at vi ikke har travlt og der først kommer gang i tingene i slutningen af juli. Synes nu der er gange i mange, og det er også ret vigtigt at vi får truppen på plads så hurtigt som muligt, i stedet for stadig at udskifte når vi er i august og sæsonen er i gang..
I øvrigt nice skrevet af ArseBlog mht. Barca's latterlige forsøg på prisnedslag fordi vi snuppede to mere unge fra dem:

The Cesc thing rumbles on. Barcelona say they’re happy to wait but we simply can’t allow that to happen. This issue over the two youngsters, Toral and Bellerin, seems to be causing a problem but all it does is show what a pack of talk big, act small cunts they are. Next they’ll be saying that they left Puyol’s hairbrush behind when we allowed them to use our training ground ahead of the Champions League final, and that should be discounted from the price too.

Kan i ikke også risikere at prissen presses godt op ad når i venter så lang tid?
Klubberne ved jo at jo længere tid man venter jo mere kan de presse prisen fordi, Arsenal i det her tilfælde, bliver mere og mere presset i jagten på nye folk.

Jeg synes et hold som Man U har vist skræmmende styrke på ganske kort tid på transfermarkedet mens i vel intet har fortaget jer endnu, bortset fra at sælge en venstreback og hente en ung mand ind som vel ikke skal spille ret meget i denne sæson.
Imo sender det et signal om en særdeles handlekraftig klub der sætter handling bag ordene mens Wenger mange udtalelser (igen) falder lidt til jorden.

Ang Mata rygterne er det nu også kommet frem at Liverpool er mere end interesseret hvis vores sidste bud på Downing også bliver afslået.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8518: 08 Jul 2011, 12:06 »

Ifølge dagens rygter op indkast.dk, skulle barca være villige til at smide Maxwell eller Abidal oven i handelen med Fabregas. Jeg tror dog ikke at det passer. Vi skal ikke have Maxwell til Arsenal, vi skal have Baines. Abidal der imod, ville jeg godt have til barca. Han er verdens bedste venstre back syntes jeg, så ham kunne vi godt bruge. Tror dog ikke at Barca vil slippe ham.

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8519: 08 Jul 2011, 12:07 »

Kan i ikke også risikere at prissen presses godt op ad når i venter så lang tid?
Klubberne ved jo at jo længere tid man venter jo mere kan de presse prisen fordi, Arsenal i det her tilfælde, bliver mere og mere presset i jagten på nye folk.

Jeg synes et hold som Man U har vist skræmmende styrke på ganske kort tid på transfermarkedet mens i vel intet har fortaget jer endnu, bortset fra at sælge en venstreback og hente en ung mand ind som vel ikke skal spille ret meget i denne sæson.
Imo sender det et signal om en særdeles handlekraftig klub der sætter handling bag ordene mens Wenger mange udtalelser (igen) falder lidt til jorden.

Ang Mata rygterne er det nu også kommet frem at Liverpool er mere end interesseret hvis vores sidste bud på Downing også bliver afslået.

Jo det kan det helt sikkert. Der er mange ulemper ved at hente spillere sent, medmindre man går efter folk som Nasri der kan forlade klubben gratis sommeren efter, da man jo så ellers kan risikere at de ryger på en Bosman. Det er lidt fesent at se at United henter gode forstærkninger i form af Young og De Gea, mens vi selv laller lidt rundt og ikke kan få finaliseret nogle handler. Jeg ville også ønske at Wenger var mere handlekraftig, men det har han desværre aldrig været og vil aldrig blive. Det ser ud til at Gervinho kommer snart, men ellers er alt stadig på rygtebasis, hvor der kommer et nyt navn frem hver dag. Lad os da få laver handlerne færdige, så vi kan blive klar til næste sæson, der vel kan betegenes som knald eller fald for Wenger.

Og hvad sker der for at Liverpool foretrækker Downing frem for Mata.. Det siger vist alt om deres transferpolitik Wink

Sider: 1 ... 566 567 [568] 569 570 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010