home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:37:09 stabgenMn Blogs Polakens arena
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
Antal Registrerede Brugere: 23350
  0 Brugere, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347888 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8010: 10 Apr 2011, 14:00 »

Nu hvor jeg er kommet på Twitter, er teamsheet kommet ud! Den viser at Sagna ikke er med, det er derfor Eboue der tager fløjen. Ellers er den gættede opstilling korrekt.

Bænken er således: Rosicky, Lehmann, Walcott, Ramsey, Gibbs, Chamakh, Bendtner.

Jeg glæder mig igen til hvis Ramsey kommer i aktion. Han har brug for spilletid så han kan komme tilbage i omdrejninger!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8011: 10 Apr 2011, 14:13 »

Eboue tager fløjen? Du mener vel backen.

Desuden forlyder det at Almunia er blevet skadet under opvarmningen, så Lehmann skal starte på kassen...

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #8012: 10 Apr 2011, 14:13 »

Lehman starter for The Arsenal idag Almunia skadet under opvarminingen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8013: 10 Apr 2011, 14:18 »

Ja Lehmann starter. Det bliver spændende at se!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #8014: 10 Apr 2011, 14:29 »

Dælme også sygt så mange skader I render ind i på målmandsposten...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8015: 10 Apr 2011, 14:30 »

Ja, det må siges.

Almunia skulle efter sigende have skadet sit knæ. Lehmann spiller sin kamp nr 200 for Arsenal.

Szczesny
Manager

« Svar #8016: 10 Apr 2011, 15:43 »

Clichy igen manden der ophæver offsiden... En eller anden lær ham den regel

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8017: 10 Apr 2011, 15:45 »

Ja det er mange gange han har ophævet den.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8018: 10 Apr 2011, 19:26 »

Vigtig, vigtig sejr i dag. Jeg havde dog håbet på en større sejr, for mere selvtillid, men det blev lidt usikkert til tider. Nu har vi lidt selvtillid til næste weekend hvor vi hjemme spiller Liverpool om søndagen. Til den kamp er der også håb om både Szczesny og Djourou tilbage.

Skægt at se Lehmann tilbage, som ganske sikker skanse, i sin kamp nr 200, mens Cesc spillede sin kamp nr. 300 for klubben.

Mht. det rygte der gik for nogle dage siden, tyder noget på at den store nyhed bliver at Kroenke får købt de resterende procentdele, til at byde på klubben. Mere om det her: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6864040,00.html

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8019: 11 Apr 2011, 10:32 »

Ja, det må siges at rygterne talte sandt. Kroenke købte i går Nina Bracewell-Smith samt Danny Fiszmans aktier, hvilket får hans andel op på 62,89%. Han er dermed 'tvunget' til at byde på de resterende aktier i klubben. Folk er ikke tvunget til at sælge, men man kan ledes til at tro at Usmanovs firma Red & White Holdings vil gøre det, eftersom de vil få en profit på salget, ikke har nogen chance for selv at overtage klubben og samtidig ikke har lov til at sidde i bestyrelsen på trods af de mange aktier (27%). Hvis det sker, kommer Kroenke op på at have 90% af aktierne, forudsagt at resten af aktieholderne ikke sælger.

Rent holdmæssigt, betyder overtagelsen nok ikke det store. Kroenke har siddet i bestyrelsen siden 2008, og har derfor god fornemmelse af hvordan klubben opererer, og hvad klubben står for. Han ejer i forvejen Colorado Rapids, der er forsvarende MLS mestre, Denver Nuggets, Colorado Avalanche og St. Louis Rams, så klubejerskab er ikke nyt for ham. Han er kendt for ikke at blande sig i managerpolitikken, men stadig gerne at ville købe enkelte stjernespillere. Markedsføringsmæssi gt er han en klog og fornuftig mand, så vi vil nok se noget ske på den front. Vigtigst af alt, kommer han ikke med en røvfuld gæld som klubben evt. skal dække over, som tilfældet f.eks. er med Man Utd, så det er selvfølgelig en rigtig positiv ting.

Rent bestyrelsesmæssigt beholder vi de siddende, altså vil Peter Hill-Wood fortsætte som formand for klubben. Det bliver spændende hvad der kommer til at ske i klubben fremover, med denne overtagelse!

http://www.arsenal.com/news/news-archive/important-information-arsenal-football-club

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8020: 13 Apr 2011, 00:46 »

Det er egentlig imod min religiøse overbevisning at glæde mig over en Man Utd sejr, men man kommer ikke udenom at det vil øge vores spinkle chance for at tage mesterskabet hjem hvis de skal ud i to hårde kampe i semifinalen. Omend Schalke selvfølgelig vil være en overkommelig opgave.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8021: 15 Apr 2011, 10:54 »

Næste sæsons udebanetrøje er blevet afsløret på arsenalinsider, og kommer til at se således ud:

Det kan godt ske at blå generelt er en flot farve, men hvad pokker har det med Arsenal at gøre? Og hvorfor i alverden skal vi have en olivenkrans eller hvad det nu er, rundt om logoet? Det er jo tudegrimt..! Hvis det var udebanetrøjen for et eller andet ukendt sejt hold, så fint nok, men det der er jo latterligt og har intet med Arsenal at gøre..  Huh

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8022: 15 Apr 2011, 11:24 »

Var godt nok også ved at få min juice galt i halsen da jeg så det billede, håber det er en hoax, men arsenalinsider har jo en ganske pæn troværdighed desværre.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2011, 11:27 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8023: 15 Apr 2011, 11:24 »

For jeres skyld, så håber jeg virkelig ikke det passer med den udebanetrøje. Må være noget af det grimmeste jeg har set i lang tid crazy

19-18!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #8024: 15 Apr 2011, 12:29 »

Trøjen er da nice, omend den intet har med Arsenal at gøre!

Sider: 1 ... 533 534 [535] 536 537 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010