home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:37:09 stabgenMn Blogs Polakens arena
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
Antal Registrerede Brugere: 23350
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 532 533 [534] 535 536 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347910 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7995: 07 Apr 2011, 13:54 »

Ville i Arsenal fans se positivt på, hvis jeres potencielt nye ejer vil bruge masser af penge på spillerkøb? Altså nærmest det modsatte af talentsatsningen der bruges nu.
Hvis Arsenal begynder at bruge en masse penge på rigtige klassespillere, mener i så at Wenger også skal erstattes? Wenger er måske verdens bedste til at håndtere og udvikle unge spillere, men kan han håndtere de rigtig store stjerner og lede holdet til pokaler når det allermest gælder? Jeg tvivler lidt.

Smiley

Jeg mener personligt at Wenger har fået sin chance. Han har stadig ikke fattet at vi har brug for verdensklasse erfarne spillere, i stedet for at præge vores trup af unge spiller og så købe folk som Squillaci. Jeg ville se positivt på det, hvis vi fik en mand som IKKE havde sin formue baseret på gæld eller mafia, og så en manager som kunne formå at møblere dem fornuftigt, uden at overspendere i City, Real, Chelsea forstand.

Jenkinson handlen skulle faktisk være gået igennem, hvilket kun øger rygterne om at Clichy ryger til Real til sommer. Han har trukket sig fra kontraktforhandling ene, og sidste sæson var det vist kun manglen på backup der gjorde at vi ikke solgte ham. At vi så står med Gibbs, der ikke er klar til PL bold, og Jenkinson, en 18 årig fra Charlton, som førende venstre backs, gør mig ikke specielt tryg.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #7996: 07 Apr 2011, 13:57 »

Ville i Arsenal fans se positivt på, hvis jeres potencielt nye ejer vil bruge masser af penge på spillerkøb? Altså nærmest det modsatte af talentsatsningen der bruges nu.
Hvis Arsenal begynder at bruge en masse penge på rigtige klassespillere, mener i så at Wenger også skal erstattes? Wenger er måske verdens bedste til at håndtere og udvikle unge spillere, men kan han håndtere de rigtig store stjerner og lede holdet til pokaler når det allermest gælder? Jeg tvivler lidt.

Smiley

Sikke en masse hypoteser, du vil have os til at tolke på Wink

For det første, så vil jeg ikke have en ny ejer. Der er penge nok allerede ny til at købe de 1-2-3 spillere, som skal forstærke holdet. Bredden er god nok de fleste steder, men vi er sårbare centralt på den defensive midt, i forsvaret, og centralt i målet. Det har manglet længe, og det må Wenger, snart indse - kan han ikke det, så er det vist snart adieu.

Tror sagtens at Wenger vil kunne håndtere stjernerne, men de store navne (kan ikke se hvem det sku' være) vil være med til at forstyrre det interne hieraki, som er blevet bygget op gennem lang tid.

Men igen, det er mange hypoteser du forholder dig til, og vil have os til at forholde os til. Det gider jeg egentlig ikke yderligere, før vi finder ud af hvad den potentielt store historie er Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager

« Svar #7997: 07 Apr 2011, 13:59 »

Jenkinson handlen skulle faktisk være gået igennem, hvilket kun øger rygterne om at Clichy ryger til Real til sommer. Han har trukket sig fra kontraktforhandling ene, og sidste sæson var det vist kun manglen på backup der gjorde at vi ikke solgte ham. At vi så står med Gibbs, der ikke er klar til PL bold, og Jenkinson, en 18 årig fra Charlton, som førende venstre backs, gør mig ikke specielt tryg.

Spændende

Jeg ser dog Gibbs som mere komplet end Clichy, så det gør mig ikke det store. Det er mere hans svage knogler, der går mig på nerverne. Han viser langt mere offensiv composure, end Clichy gør - og defensivt ser jeg ikke den store forskel på de to.

Hvad ham Jenkinson så kan, det må vi se på til sommer Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7998: 07 Apr 2011, 14:04 »

For det første, så vil jeg ikke have en ny ejer. Der er penge nok allerede ny til at købe de 1-2-3 spillere, som skal forstærke holdet. Bredden er god nok de fleste steder, men vi er sårbare centralt på den defensive midt, i forsvaret, og centralt i målet. Det har manglet længe, og det må Wenger, snart indse - kan han ikke det, så er det vist snart adieu.

Tror sagtens at Wenger vil kunne håndtere stjernerne, men de store navne (kan ikke se hvem det sku' være) vil være med til at forstyrre det interne hieraki, som er blevet bygget op gennem lang tid.

Men igen, det er mange hypoteser du forholder dig til, og vil have os til at forholde os til. Det gider jeg egentlig ikke yderligere, før vi finder ud af hvad den potentielt store historie er Peace

Det ved jeg nu ikke... Jeg mener også at vi mangler en kreativ kraft mere på midtbanen, og så mangler vi at kunne gå på kompromis med vores taktik, når det er nødvendigt. Det kan ikke passe at Fabregas og til dels Nasri (der i øvrigt kun er god når Fab spiller), skal være vores eneste offensive og kreative kræfter på midtbanen. Wilshere mangler stadig lidt, og jeg kunne godt tænke mig en Gourcuff til at ligge ved siden af Fabregas - i hvert fald på hjemmebane hvor vi sagtens kan ofre enten Song eller Wilshere for en mere offensiv midtbanespiller, når modstanderholdende alligevel pakker sig. Det virker til at vi kun kan spille med den samme gruppe spillere, og ikke kan tilpasse os dem vi spiller mod, hverken taktisk eller mandskabsmæssigt.

Jeg tror også at Wenger ville kunne håndtere en stor stjerne. Men jeg synes tilgengæld ikke at vi skal sætte lighedstegn mellem en stor stjerne og uro i hierakiet. Vi kunne i min mening sagtens skille os af med Diaby, Denilson, Squillaci, Almunia, Eboue, Clichy uden den store skade, og erstatte dem med 2-3 klassespillere. Der sker simpelthen for lidt på transfermarkedet, både mht. hvem vi sælger, og hvem vi køber. Og det er, når alt kommer til alt, Wengers ansvar - både det taktiske og på transfermarkedet. Og med al respekt for den spillestil han kører, SKAL der forandringer til - Og det kommer der kun med en ny manager, det har han bevist med alle de år han har fået.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7999: 07 Apr 2011, 14:06 »

Mange hypoteser ja, men jeg havde ldit svært med rigtigt at få det frem som jeg ville spørge om  Wink

http://arsenal-mania.com/articles/3110113/Keown-Wengers-five-year-plan-has-failed-there-will-be-change.html
Keown siger at Wenger vil få flere penge at handle for og ar der vil ske forandringer til sommer i Arsenal. Så er spørgsmålet bare om han faktiskt vil bruge de penge. Som jeg ser det mangler der en klasse målmand (Szczesny mener jeg stadig er for ung) og en central forsvarsspiller. Det må da kunne lade sig gøre at skaffe  Tunge

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8000: 07 Apr 2011, 14:07 »

Spændende

Jeg ser dog Gibbs som mere komplet end Clichy, så det gør mig ikke det store. Det er mere hans svage knogler, der går mig på nerverne. Han viser langt mere offensiv composure, end Clichy gør - og defensivt ser jeg ikke den store forskel på de to.

Hvad ham Jenkinson så kan, det må vi se på til sommer Smiley

Jeg synes godt at man kan se at Gibbs er en uslebet diamant. Vel er han talentfuld, men han mangler stadig en hel del defensivt, hvor han tit står forkert i banen og ikke har overblikket eller den taktiske snilde til at kunne eliminere sin direkte modstander. Clichy laver graverende fejl, ingen tvivl om det, men han er stadig en smule stærkere end Gibbs stadig, og erfaringen gør forskellen. Pointen er sådanset blot at vi ikke har en kompetent venstre back, hvilket er nødvendigt når man står over for folk som Nani, Valencia, Messi, Kuyt (hahahah) osv., på topplan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8001: 07 Apr 2011, 14:10 »

Mange hypoteser ja, men jeg havde ldit svært med rigtigt at få det frem som jeg ville spørge om  Wink

http://arsenal-mania.com/articles/3110113/Keown-Wengers-five-year-plan-has-failed-there-will-be-change.html
Keown siger at Wenger vil få flere penge at handle for og ar der vil ske forandringer til sommer i Arsenal. Så er spørgsmålet bare om han faktiskt vil bruge de penge. Som jeg ser det mangler der en klasse målmand (Szczesny mener jeg stadig er for ung) og en central forsvarsspiller. Det må da kunne lade sig gøre at skaffe  Tunge

Det vil jeg ikke sige burde være vores hovedmål. Fabianski og Szczesny er, når ikke skadet, begge habile nok til at kunne stå for os. Szczesny bør nok være første målmand, da han trods alt bedre kan håndtere sit forsvar end Fabianski. Centerforsvarsmæssi gt går rygterne stærkt på at Mertesacker bliver vores til sommer, hvilket jeg kun kan billige. Med ham, Vermaelen (han må blive klar engang), Djourou og Koscielny som backup, står vores forsvar stærkt nok. Så mangler vi imo. også en enkelt offensiv midt, og så må vi håbe at Chamakh snart viser hvad han duer til, ellers kan han og Bendtner godt pakke, og så skal vi have en klasse angriber mere.

Ah ja, og en venstre wing i stedet for Arshavin, tak!

Szczesny
Manager

« Svar #8002: 07 Apr 2011, 14:26 »

Det ved jeg nu ikke... Jeg mener også at vi mangler en kreativ kraft mere på midtbanen, og så mangler vi at kunne gå på kompromis med vores taktik, når det er nødvendigt. Det kan ikke passe at Fabregas og til dels Nasri (der i øvrigt kun er god når Fab spiller), skal være vores eneste offensive og kreative kræfter på midtbanen. Wilshere mangler stadig lidt, og jeg kunne godt tænke mig en Gourcuff til at ligge ved siden af Fabregas - i hvert fald på hjemmebane hvor vi sagtens kan ofre enten Song eller Wilshere for en mere offensiv midtbanespiller, når modstanderholdende alligevel pakker sig. Det virker til at vi kun kan spille med den samme gruppe spillere, og ikke kan tilpasse os dem vi spiller mod, hverken taktisk eller mandskabsmæssigt.

Jeg tror også at Wenger ville kunne håndtere en stor stjerne. Men jeg synes tilgengæld ikke at vi skal sætte lighedstegn mellem en stor stjerne og uro i hierakiet. Vi kunne i min mening sagtens skille os af med Diaby, Denilson, Squillaci, Almunia, Eboue, Clichy uden den store skade, og erstatte dem med 2-3 klassespillere. Der sker simpelthen for lidt på transfermarkedet, både mht. hvem vi sælger, og hvem vi køber. Og det er, når alt kommer til alt, Wengers ansvar - både det taktiske og på transfermarkedet. Og med al respekt for den spillestil han kører, SKAL der forandringer til - Og det kommer der kun med en ny manager, det har han bevist med alle de år han har fået.

At gå på kompromis med vores taktik mangler i den grad. Vi burde være i stand til at smide en lang bold i hjørnet, og så hurtigt skubbe kæderne og ligge pres på modstanderen af den led.

Vi kunne sagtens miste alle de spillere uden det gjorde den store forskel på banen, men jeg er ikke sikker på at det er det samme uden for banen.

Netop pga Wengers vage ageren på transfermarkedet, skal Dein tilbage - han var manden der ikke var bange for at "splashe the cash," hvis bare prisen var rigtig.

Ja, men det tror jeg så at alle Arsenal-fans har efterlyst i et pænt stykke tid efterhånden Wink

Jeg synes godt at man kan se at Gibbs er en uslebet diamant. Vel er han talentfuld, men han mangler stadig en hel del defensivt, hvor han tit står forkert i banen og ikke har overblikket eller den taktiske snilde til at kunne eliminere sin direkte modstander. Clichy laver graverende fejl, ingen tvivl om det, men han er stadig en smule stærkere end Gibbs stadig, og erfaringen gør forskellen. Pointen er sådanset blot at vi ikke har en kompetent venstre back, hvilket er nødvendigt når man står over for folk som Nani, Valencia, Messi, Kuyt (hahahah) osv., på topplan.

Jeg synes nu Clichy er det svageste led i forsvaret (i stærkeste opstilling). Jeg synes netop IKKE at Clichy viser sin erfaring, da han er meget "frembusende" i sit forsvarsspil, og ofte satser på forkerte tidspunkter, derudover er han ofte et helt andet sted end resten af kæden.

Jeg føler stadig Gibbs vil give os flere point, set over en sæson, end Clichy gør. Det er desværre et par år siden Clichy toppede.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8003: 07 Apr 2011, 14:37 »

At gå på kompromis med vores taktik mangler i den grad. Vi burde være i stand til at smide en lang bold i hjørnet, og så hurtigt skubbe kæderne og ligge pres på modstanderen af den led.

Vi kunne sagtens miste alle de spillere uden det gjorde den store forskel på banen, men jeg er ikke sikker på at det er det samme uden for banen.

Nej, det er muligt, men jeg tror ikke at nogle af de nævnte er de helt store talere i omklædningsrummet. Det virker meget til at vores stamspillere er nogle fåmælte nogle, og derfor ville andre af Fabregas, Nasri, Vermaelen og Szczesny hjælpe på det, da de ville kunne booste noget morale og selvtillid i et hold. Det kan ingen af de ovennævnte (ud over Eboue, der så tilgengæld bare er for ringe som fodboldspiller)

Citat

Netop pga Wengers vage ageren på transfermarkedet, skal Dein tilbage - han var manden der ikke var bange for at "splashe the cash," hvis bare prisen var rigtig.

Helt sikkert, men hvis man først sælger alle sine aktier til hvad.. £75mio, så kan jeg ikke se nogen lyst til at have noget med det administrative i Arsenal at gøre med mere.

Citat

Jeg synes nu Clichy er det svageste led i forsvaret (i stærkeste opstilling). Jeg synes netop IKKE at Clichy viser sin erfaring, da han er meget "frembusende" i sit forsvarsspil, og ofte satser på forkerte tidspunkter, derudover er han ofte et helt andet sted end resten af kæden.

Jeg føler stadig Gibbs vil give os flere point, set over en sæson, end Clichy gør. Det er desværre et par år siden Clichy toppede.

Jeg er godt klar over at Clichy laver masser af fejl, og er svageste led, men på den anden side: Hvor mange kampe har Gibbs haft på højeste niveau? Han har i alt spillet 16 kampe i denne sæson, hvoraf de 10 af dem har været i FA eller liga cuppen. Jeg synes ikke vi kan bedømme ham som værende bedre end Clichy på så svagt et grundlag. Jeg har set ham været svag imod de klubber som har gode wings, og der ville Clichy trods alt være bedre rustet. Gibbs er for ung og uerfaren til at overtage venstre back. Send ham på lån hos en lavere PL klub en halv sæson, så er han måske klar.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8004: 07 Apr 2011, 16:28 »

At vi så står med Gibbs, der ikke er klar til PL bold, og Jenkinson, en 18 årig fra Charlton, som førende venstre backs, gør mig ikke specielt tryg.
Samme her, især fordi Jenkinson primært er højreback og er højrefodet.

Bortset fra det har Gibbs slet ikke det defensive niveau til at være starter endnu. Bliver Clichy solgt er der ingen tvivl om at vi skal have en ny venstreback. Om det så bliver Baines eller en semiukendt franskmand á la Sagn er ikke så vigtigt i min optik.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8005: 10 Apr 2011, 12:22 »

I dag tager vi til Blackpool, og skal have 3 point, ikke blot for at holde en smule trit med Man Urin, men også for at holde afstanden til forfølgerne. Chelsea er kun et enkelt point bagefter, og det er simpelthen ikke godt nok. Vi mangler de sædvanlige, og så plus Song og der er tvivl om Sagna og Walcott. Jeg tror han gambler med Sagna, men ikke Walcott, hvilket giver følgende opstilling:

Almunia
Sagna  Squillaci  Koscielny  Clichy
Diaby Wilshere
Fabregas
Nasri           Arshavin
Van Persie

Kampen er kl 14.30, og bliver vist på 6'eren. Det er egentlig pudsigt at resten af vores kampe bliver spillet om søndagen. Nå, men god kamp fellow gunners fans, og lad os da for en gangs skyld få 3 point!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8006: 10 Apr 2011, 12:43 »

Jeg tror du rammer helt korrekt og håber (og tror) på at vi får en sejr og med den starter en god stime, tilsyneladende kan vi forvente at få en stor del af vores skadede spillere tilbage i de kommende 2 uger, og med kun 1 kamp om ugen resten af sæsonen er det ikke umuligt at vi vender tilbage til bedre form i stil med det vi så før og efter årsskiftet.

Jeg har desværre ikke mulighed for at se kampen, da jeg selv har kampstart der.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8007: 10 Apr 2011, 12:48 »

Jeg tror du rammer helt korrekt og håber (og tror) på at vi får en sejr og med den starter en god stime, tilsyneladende kan vi forvente at få en stor del af vores skadede spillere tilbage i de kommende 2 uger, og med kun 1 kamp om ugen resten af sæsonen er det ikke umuligt at vi vender tilbage til bedre form i stil med det vi så før og efter årsskiftet.

Jeg har desværre ikke mulighed for at se kampen, da jeg selv har kampstart der.

Hvem forventer du at få tilbage inden for 2 uger, siden du siger 'en stor del'? Song, Denilson og Ramsey er vel de eneste, da både Vermaelen, Szczesny, Fabianski og Djourou iflg. physioroom (http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php) er ude indtil juni. Men det synes jeg også lyder pudsigt, da jeg ikke mener at hverken Szczesny eller Djourou skulle være ude så længe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8008: 10 Apr 2011, 13:10 »

Wenger:

[Aaron Ramsey] is fit. Thomas Vermaelen and Johan Djourou are doing very well, both of them will be in the squad very soon. Johan Djourou next week and Wojciech Szczesny next week and Vermaelen maybe in two weeks.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8009: 10 Apr 2011, 13:56 »

Wenger:

[Aaron Ramsey] is fit. Thomas Vermaelen and Johan Djourou are doing very well, both of them will be in the squad very soon. Johan Djourou next week and Wojciech Szczesny next week and Vermaelen maybe in two weeks.

Det lyder super! Så burde physioroom lige opdatere! Wink

Sider: 1 ... 532 533 [534] 535 536 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010