home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23350
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347949 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7920: 09 Mar 2011, 11:04 »

Men men men, så glemmer man det straffe der burde være dømt i 1. halvleg og som kunne have åbnet kampen endnu mere op noget tidligere i kampen, som også kunne have været game-changing...

Hvis vi skal snakke om game-changing episoder, som gik dommerens næse forbi, så var der også et kvælertag før pausen. Men ja, Messi ku nok godt ha fået straffe der... Den game-changing episode han rent faktisk vælger at slå ned på, er derimod en afslutning ét sekund efter han har fløjtet, samtidig med at 95k hujer.

edit: sagt (om det røde kort) af Wenger efter kampen: "I just spoke to Uefa people. They are shocked as well as it killed a promising, fantastic match"

« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 12:06 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ptrN
Manager

« Svar #7921: 09 Mar 2011, 16:35 »

Set ud fra holdenes spil og chancer, og sådan som kampen udviklede sig efter RvP's udvisning, så må Arsenal jo nok egentlig være glade for kun at tabe 3-1. Tilsidst virkede holdet meget usikkert, og Barca havde oceaner af store chancer. Noget jeg bed mærke i var, hvor fantastisk Almunia egentlig stod. Nøøj han havde mange flotte redninger, mange af dem en mod en, og de 3 mål mod ham kan han jo ikke gøre meget ved..
Ja men samtidig glemmer du jo, at Arsenal ikke forsøgte at skabe noget i første halveg. Deres primære fokus lå på at står solidt i defensiven, og frem for alt ikke at lukke mål ind. Dette lykkedes delvist, indtil lige inden halvegen, hvor Messi scorer.

Og ja, til sidst virkede holdet usikkert; dette lå helt sikkert i forlængelse af at skulle spille en mand i undertal, grundet en kæmpe dommerfejl, i stort set hele anden halveg, hvilket trættede spillerne. Dette faktum, og så at Barcelona har verdens bedste pasningsspil, gjorde at de så trætte ud til sidst.

Jeg er ikke nogen fan af Almunia, men jeg er enig i, at han i dag stod en god kamp. Målene kunne han intet stille op ved, og han hev flere fantomredninger op i løbe af kampen.

Hilsen en Arsenal-fan.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7922: 09 Mar 2011, 18:22 »

Både Nasri og Wenger er blevet tiltalt for upassende opførsel angående deres kommentarer om dommeren. De risikerer 2 karantænedage, men jeg er helt ærligt ligeglad, synes sgu det er dejligt at han får en sviner Opstemt Så skide være med de karantænedage..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7923: 09 Mar 2011, 19:54 »

Arsenal sucks!
Enig, 0 afslutninger Forseglede Læber Det kan ALLE hold i f.eks La Liga gør bedre.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 19:56 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7924: 09 Mar 2011, 19:56 »

Enig, 0 afslutninger Forseglede Læber
Giv mig en god grund til at bringe dette på banen igen? Den var afsluttet, og han havde undskyldt.

Vi ved godt du elsker Messi, og at Barcelona er gået videre, men der er en grund til at håne andre hold.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7925: 09 Mar 2011, 19:58 »

Kan man undres barnet ikke er bannet endnu.

Der skal åbenbart meget til..

Szczesny
Manager

« Svar #7926: 09 Mar 2011, 20:41 »

Det er vel bare at rapportere, når man ser han troller... Så har man da ihvertfald gjort sit

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DeBuur
Manager

« Svar #7927: 09 Mar 2011, 20:56 »

Enig, 0 afslutninger Forseglede Læber Det kan ALLE hold i f.eks La Liga gør bedre.

Kære Messi1987 du bedes venligst men bestemt læse retningslinjerne..f orholde dig til dem og ikke mindst efterleve dem.

Din adfærd i denne tråd er uinteressant og umoden.

MvH DeBuur Forum Moderator

YNWA

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7928: 09 Mar 2011, 21:13 »

Kære Messi1987 du bedes venligst men bestemt læse retningslinjerne..f orholde dig til dem og ikke mindst efterleve dem.

Din adfærd i denne tråd er uinteressant og umoden.

MvH DeBuur Forum Moderator

*Synes godt om

Messi1987 tag dig nu sammen, og skriv noget konstruktivt.

Ærgerlig kamp igår, og mærkelig udvisning af Persie. Men Barca er bare det bedste hold, og pt. er der nok ikke mange der kan udfordre dem i en kamp. Nu skal vi bare fokusere 200 % på at ende så højt i PL som muligt. Så gerne guldet komme hjem hvor det hører til.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7929: 09 Mar 2011, 23:35 »

Ny FIFA-reglen: http://twitpic.com/47w69k Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7930: 10 Mar 2011, 13:13 »

Lidt dårlige nyheder.. Fabregas har fået et tilbagefald af sin skade, og kommer ihf. ikke med mod Man Scums.. Derudover er det samme sket for Vermaelen der ikke kommer tilbage i marts, men i stedet nok kommer til at misse resten af sæsonen også. Song og Walcott når heller ikke at blive klar, og så er spørgsmålet hvor slem Szczesnys skade er. Hvis hans sene i fingeren er skade, kommer han nok til at misse resten af sæsonen. Hvis det er tilfældet ser det lidt sort ud. Almunia er vores sidste skanse, Mannone, Fabianski og Sczcesny skadet og Shea er udlånt resten af måneden. Jeg tror aldrig der har været så store målmandsproblemer i Arsenal. Lad os håbe at hans skade ikke er alvorlig!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7931: 10 Mar 2011, 13:33 »

Det undrer mig, at truppen år efter år løber ind i skade efter skade, på netop dette tidspunkt af sæsonen. Ikke sagt, at vi ikke er skadeplaget ellers - men jeg synes 'intensiteten' er skærpende i den sidste del af sæsonen. Det koster mesterskaber, og min egentlige pointe med dette indlæg er, om Arsenal, i form af en bedre lægestab, kan undgå disse?
Jeg mener, at A.C. Milan har haft succes på dette område, og vist nok også er de førende indenfor det fag - er det ikke noget Arsenal kan efterleve?

JKJ
Gæst

« Svar #7932: 10 Mar 2011, 13:40 »

Cesc var vel når alt kommer til alt ikke klar til en kamp mod Barca?

Dette er ikke en kritik af Arsenal for det sker i alle klubber. Men ser man ikke alt for tit at en profil skal spille lige meget om han er klar eller ej?
Det er vel en form for rovdrift på spillerne som kan få alvorlige konsekvenser på både den korte og den lange bane.

Er det ikke bedre at bruge en der er 100% klar frem for en profil der måske ikke er på mere end 70-80%?
Imo gør han mere skade end gavn da han jo åbenlyst ikke yder det optimale.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7933: 10 Mar 2011, 14:02 »

Lidt dårlige nyheder.. Fabregas har fået et tilbagefald af sin skade, og kommer ihf. ikke med mod Man Scums.. Derudover er det samme sket for Vermaelen der ikke kommer tilbage i marts, men i stedet nok kommer til at misse resten af sæsonen også. Song og Walcott når heller ikke at blive klar, og så er spørgsmålet hvor slem Szczesnys skade er. Hvis hans sene i fingeren er skade, kommer han nok til at misse resten af sæsonen. Hvis det er tilfældet ser det lidt sort ud. Almunia er vores sidste skanse, Mannone, Fabianski og Sczcesny skadet og Shea er udlånt resten af måneden. Jeg tror aldrig der har været så store målmandsproblemer i Arsenal. Lad os håbe at hans skade ikke er alvorlig!

Synes det er helt vildt som topklubberne løber ind i skader i denne sæson. Chelsea har haft deres og tabte en masse point på det, og med Arsenals og Utds problemer lige nu, så er Chelsea altså ikke længere væk end hvis man rammer en stime og skaderne forsætter med at hagle ned over de to klubber, så kan man godt hente dem.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7934: 10 Mar 2011, 14:05 »

Det undrer mig, at truppen år efter år løber ind i skade efter skade, på netop dette tidspunkt af sæsonen. Ikke sagt, at vi ikke er skadeplaget ellers - men jeg synes 'intensiteten' er skærpende i den sidste del af sæsonen. Det koster mesterskaber, og min egentlige pointe med dette indlæg er, om Arsenal, i form af en bedre lægestab, kan undgå disse?
Jeg mener, at A.C. Milan har haft succes på dette område, og vist nok også er de førende indenfor det fag - er det ikke noget Arsenal kan efterleve?

Det er helt sikkert et besynderligt fænomen. Jeg tror så måske også det kan forklares med den unge trup der ikke er vant til at skulle spille så mange kampe på en sæson, som man jo ikke gør i de yngre rækker - eller når man er ung og bliver skiftet ind engang imellem.

Cesc var vel når alt kommer til alt ikke klar til en kamp mod Barca?

Dette er ikke en kritik af Arsenal for det sker i alle klubber. Men ser man ikke alt for tit at en profil skal spille lige meget om han er klar eller ej?
Det er vel en form for rovdrift på spillerne som kan få alvorlige konsekvenser på både den korte og den lange bane.

Er det ikke bedre at bruge en der er 100% klar frem for en profil der måske ikke er på mere end 70-80%?
Imo gør han mere skade end gavn da han jo åbenlyst ikke yder det optimale.

Det er helt sikkert dumt... Man må formode at Cesc selv har påstået at han var klar, da han heller ikke var på Camp Nou sidste sæson, og nu har han trods alt specielle bånd med dem - Og hvis han selv følte at han var nogenlunde klar, tror jeg da også at han har overdrevet det for at få lov til at spille med. Det har desuden nok også været påvirket af vores skadessituation at han kom med. Hvis hele truppen var klar, var der nok større chance for at vi kunne sætte ham på bænken i stedet, men da Denilson eller Ramsey var næste valg til at komme ind i stedet for, kan jeg godt forstå at Wenger tog chancen. Set i backspejlet var det nok ikke en god idé, eftersom han havde en dårlig kamp, lagde næsten op til deres første mål og blev skadet..

Sider: 1 ... 527 528 [529] 530 531 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010