home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23350
  2 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347971 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7875: 08 Mar 2011, 23:10 »

Om han kunne høre fløjten eller ej, så er det en joke at han får rødt. Dommeren var absolut ikke med Arsenal i dag, men selv med en fair dømmende dommer tvivler jeg nu stærkt på de var gået videre. Barca var simpelthen bare langt, langt, langt bedst. Punktum.

Vuelve la ilusión

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7876: 08 Mar 2011, 23:11 »

Om han kunne høre fløjten eller ej, så er det en joke at han får rødt. Dommeren var absolut ikke med Arsenal i dag, men selv med en fair dømmende dommer tvivler jeg nu stærkt på de var gået videre. Barca var simpelthen bare langt, langt, langt bedst. Punktum.

Det var de helt sikkert ja. Men med en mand mere i 35-40 minutter, levnede han ikke Arsenal megen chance for at komme tilbage i opgøret. Vi så jo i første kamp at Arsenal var meget bedre i de sidste 25 min, så hvis vi havde været 11 mand på banen, havde det måske også vist sig i denne kamp.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7877: 08 Mar 2011, 23:13 »

I mine øjne burde Abidal have fået rødt for det kvælertag på Van Persie. Van Persie burde lige derefter havde fået rødt for at slå Alves i hovedet med vilje (nice gjort i øvrigt). Og Alves skulle have haft gult for da han førte benet igennem og nakkede Wilshere.
Endelig en Arsenal fan der kan se at RvP skulle have direkte rødt, for at slå Alves i hovedet! TAK!

Liverpool F.C

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7878: 08 Mar 2011, 23:14 »

Endelig en Arsenal fan der kan se at RvP skulle have direkte rødt, for at slå Alves i hovedet! TAK!

Yes, det er flot. Synes ikke rigtigt du bidrager med andet end konstant at være på tværs.

Ringeste kamp jeg har set Arsenal spille. Nogensinde.

Elendigt

Szczesny
Manager

« Svar #7879: 08 Mar 2011, 23:16 »

Vi figtede godt i dag, men Barca var bare bedre. Igen får vi lov til at spille dem med 10 mand, da Van Persie meget gavmildt bliver udvist. Jeg synes generelt at dommeren var rigtig gavmild Barcas vej, der fik alle små frispark, mens vi knapt nok fik 2 i løbet af hele kampen.. Men nok om det, Bendtner skulle have scoret på sin chance og man kunne se at Wilshere ikke er så erfaren da vi i overtiden fik et frispark som han tog hurtigt, i stedet for at smide alt frem og så losse den.

Men Barca var bare bedre, både mod 11 og mod 10 mand. Synd, men nu er vores chancer i ligaen tilgengæld blevet en smule bedre.

Jeg så kun fra der var spillet 10-15 minutter, men talte hele 3 frispark til The Arsenal.. Meget imponerende dommerpræstation

Santin kunne høre Pinto fløjte - Mon ikke RVP også kunne høre dommeren Wink

Hahaha.. det var godt nok sjovt *fnis*
« Seneste Redigering: 08 Mar 2011, 23:18 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7880: 08 Mar 2011, 23:16 »

Det var de helt sikkert ja. Men med en mand mere i 35-40 minutter, levnede han ikke Arsenal megen chance for at komme tilbage i opgøret. Vi så jo i første kamp at Arsenal var meget bedre i de sidste 25 min, så hvis vi havde været 11 mand på banen, havde det måske også vist sig i denne kamp.

Enig. Sad hele kampen og tænkte på, at det var i de sidste 20 minutter, vi skulle op at score 1-2, hvis vi skulle gøre os forhåbninger om at gå videre, da Barca nok ville få et par kasser inden da.

Barcelona presser enormt godt, MEN de bruger virkelig meget energi på det, og de har næppe samme udholdenhed, som man får af at spille i Premier League - akkurat som vi så i det første opgør. Da vi fik udlignet tænkte jeg derfor "ok, nu skal vi bare holde dem nogenlunde væk i et kvarter til, og så presser vi på derefter, så de ikke scorer i sidste øjeblik." Fem minutter efter er vi en mand i undertal, og chancerne forsvundet.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7881: 08 Mar 2011, 23:18 »

Yes, det er flot. Synes ikke rigtigt du bidrager med andet end konstant at være på tværs.

Ringeste kamp jeg har set Arsenal spille. Nogensinde.

Elendigt
Kan bare ikke se hvorfor Arsenal fansne brokker sig konstant. De tabte til et langt bedre hold, og samlet set var dommeren ikke meget på Barcelona side. Arsenal kunne jo ikke gøre noget? De havde ikke de stor chancer idag, så ved ikke hvor dårligt det var.

Liverpool F.C

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7882: 08 Mar 2011, 23:19 »

Kan bare ikke se hvorfor Arsenal fansne brokker sig konstant. De tabte til et langt bedre hold, og samlet set var dommeren ikke meget på Barcelona side. Arsenal kunne jo ikke gøre noget? De havde ikke de stor chancer idag, så ved ikke hvor dårligt det var.

Han siger jo sådan set også, at Arsenal var elendige, hvilket nok må tolkes som, at han ligeledes mener, at Barcelona alligevel havde hentet sejren.

verdenskrig
Manager

« Svar #7883: 08 Mar 2011, 23:20 »

Hahaha.. det var godt nok sjovt *fnis*

Det var faktisk ikke kun ment i sjov.. I det øjeblik RVP afslutter synes jeg ikke det virkede som om der var øredøvende larm.. Den kom først da han havde afsluttet..

Jeg må personligt erkende at jeg har svært ved at tro at han ikke kunne høre den, og jeg synes det er en dårlig undskyldning fordi han ikke gider have skurkerollen.. 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7884: 08 Mar 2011, 23:22 »

Han siger jo sådan set også, at Arsenal var elendige, hvilket nok må tolkes som, at han ligeledes mener, at Barcelona alligevel havde hentet sejren.
Han skriver netop det var deres dårligste kamp nogensinde, og de var elendige. Det må vel tolkes som om de kunne gøre det bedre, hvilket jeg tvivler på de kunne.

Liverpool F.C

søgaard
Gæst

« Svar #7885: 08 Mar 2011, 23:23 »

arseblog arseblog
RVP - "In my opinion the ref killed the game. The sending off had a big influence. It was a total joke. How can I hear the whistle?"

Enig.
De viste så lige kommentaren samt mere af interviewet i studiet og ingen tvivl om at han får en karantæne for det. Det røde kort var hårdt dømt, men det er jo direkte dum af Van Persie at sige sådan noget, da UEFA alle dage har været hårde, når det kommer til at kritisere dommerne.

Anden halvleg var en katastrofe for Arsenal, som vel aldrig fik mere end 5-6 afleveringer i træk. Hele midtbanen løb forgæves rundt og vi var nærmest en halv time inde i anden halvleg før jeg opdagede at Wilshere stadigvæk var på banen. Han var virkelig usynlig og ham og de andre midtbanespillere blev kørt alt for meget rundt og formåede sjældent at få ro på sagerne, hvilket ikke var til Arsenals fordel og især efter udvisningen, så var det katastrofalt at I ikke fik aflastet forsvaret. Jeg synes det var tydeligt at Fabregas først lige var vendt tilbage fra en skade, for det drive med bolden, som han normalt har, fandtes ikke i aften og generelt manglede han det overblik og overskud, som han normalt har.

At gøre Bendtner til syndebuk er jo bare sørgeligt. Det var en umulig mission han var på i en ikke-eksisterende offensiv, hvor han alligevel kommer frem til den største chance, som Arsenal har gennem hele kampen. Han manglede det perfekte touch, hvilket han i øvrigt tit gør, men som det vist allerede er blevet nævnt, så var det blot 2-3. gang at han var i boldberørelse og det er altså sjældent at en spiller uanset niveau har et perfekt touch, når man har siddet på bænken i 75 minutter og så bliver smidt i aktion og skal præsterere fra første boldberøring nærmest.

Over de to kampe, så må man indse Barcelona var det klart bedste hold. Arsenal havde 15 minutter i det første opgør og skudstatistikken i dagens kamp gør at man egentlig ikke kan brokke sig over resultatet. Udvisning eller ej, da Arsenal jo heller ikke var kommet frem til en afslutning inden udvisningen til Van Persie. Hvis Barcelona og især Villa havde været mere kyniske, så kunne det nemt have været et meget større nederlag i dagens kamp og mens forsvaret og midtbanen stod godt i første halvleg, så skylder I vist Almunia et tak for hans indsats i anden halvleg, hvor han viste rigtig godt målmandsspil og var vel den bedste Arsenal spiller i dagens kamp.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7886: 08 Mar 2011, 23:23 »

Du er så nedern.

Læs hvad jeg skriver.

- verdenskrig, som PF siger, er der ikke andet for end at lade ham tvivlen komme til gode. Det er et for vagt grunlagt, det ved du ligeså godt som jeg. Han skal selvfølgelige lade vær at dømme den, ikke bare fordi jeg er Arsenal-fan, men fordi det skader kampen på et komplet ligegyldigt grundlag.

Godnat Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #7887: 08 Mar 2011, 23:26 »

Arsenal sucks!

Szczesny
Manager

« Svar #7888: 08 Mar 2011, 23:26 »

Det var faktisk ikke kun ment i sjov.. I det øjeblik RVP afslutter synes jeg ikke det virkede som om der var øredøvende larm.. Den kom først da han havde afsluttet..

Jeg må personligt erkende at jeg har svært ved at tro at han ikke kunne høre den, og jeg synes det er en dårlig undskyldning fordi han ikke gider have skurkerollen.. 

Nu var støjniveauet generelt nok bare en lille tak højere end til FCK-kampen - så at det ikke var på sit højeste lige netop der, det siger nok ikke så meget. Det var ellers pænt højt, hver gang Arsenal var over midten

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #7889: 08 Mar 2011, 23:26 »

Han skal selvfølgelige lade vær at dømme den, ikke bare fordi jeg er Arsenal-fan, men fordi det skader kampen på et komplet ligegyldigt grundlag.

Desværre er dommerens job nu engang at sørge for at reglerne bliver overholdt - Ikke at skabe et skønmaleri af en fodboldkamp  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010