home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:42:48 Dannytip Pro Cyclin... СÑылка на КР...
I dag kl. 13:42:06 Dannytip Klubsøgnin... СÑылка на КР...
I dag kl. 13:41:24 Dannytip Blogkonkur... СÑылка на КР...
I dag kl. 13:40:30 Dannytip Blogs Ð’Ñе рабочие ...
I dag kl. 13:39:47 Dannytip Challenges Ð’Ñе рабочие ...
I dag kl. 13:39:01 Dannytip Klubsøgnin... Зеркало на К...
I dag kl. 13:38:15 Dannytip Blogs Зеркало на К...
Antal Registrerede Brugere: 23350
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: stabgenMn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347989 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7845: 08 Mar 2011, 21:51 »

Undskylder til det første med dommeren, og er uenig i det andet.

Liverpool F.C

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7846: 08 Mar 2011, 22:44 »

Tak for kampen Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7847: 08 Mar 2011, 22:45 »

Ak ja, så kender vi Barca igen.

Udover man dømmer til deres fordel i store dele af kampen, får man et straffe som er ganske tyndt og en udvisning som også er tynd. Dommeren giver ikke 1 gult kort til Barca selvom, mens Arsenal får for det mindste.

Må de tabe alt.

Og nej jeg er ikke engang Gunners fan.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7848: 08 Mar 2011, 22:45 »

Fremragende kampe. Begge to. Arsenal fightede alt hvad de kunne, og RVP blev meget meget tvivlsomt vist ud. Der kan dog ikke være tvivl om at det er det rigtige hold der går videre.

Liverpool F.C

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7849: 08 Mar 2011, 22:47 »

Ak ja, så kender vi Barca igen.

Udover man dømmer til deres fordel i store dele af kampen, får man et straffe som er ganske tyndt og en udvisning som også er tynd. Dommeren giver ikke 1 gult kort til Barca selvom, mens Arsenal får for det mindste.

Må de tabe alt.

Og nej jeg er ikke engang Gunners fan.
Helt enig i at Van Persie ikke skulle have rødt, men ingen tvivl om straffet Smiley. Samlet set synes jeg dommeren var meget fair.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #7850: 08 Mar 2011, 22:47 »

Vi glemmer bare lige at Messi fik et korrekt mål annulleret på Emirates og blev snydt for straffe i første halvleg, og at både udvisningen og Straffesparket kan forsvares til fulde..

Jeg er hverken barca fan eller Arsenal fan, men det var sgu ikke dommeren der tabte denne kamp for Arsenal.. Fede kampe dog Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7851: 08 Mar 2011, 22:48 »

Vi figtede godt i dag, men Barca var bare bedre. Igen får vi lov til at spille dem med 10 mand, da Van Persie meget gavmildt bliver udvist. Jeg synes generelt at dommeren var rigtig gavmild Barcas vej, der fik alle små frispark, mens vi knapt nok fik 2 i løbet af hele kampen.. Men nok om det, Bendtner skulle have scoret på sin chance og man kunne se at Wilshere ikke er så erfaren da vi i overtiden fik et frispark som han tog hurtigt, i stedet for at smide alt frem og så losse den.

Men Barca var bare bedre, både mod 11 og mod 10 mand. Synd, men nu er vores chancer i ligaen tilgengæld blevet en smule bedre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #7852: 08 Mar 2011, 22:48 »

Straffesparket kan der nu ikke pilles ved. Den kan helt klart dømmes.

Dog ærgre det mig meget at en så vigtig kamp igen igen bliver afgjort af en kontroversiel dommerkendelse. det røde kort burde simpelthen aldrig været givet..! Syntes det er pinligt at det der burde være blandt verdens bedste dommere, begår så ringe en kendelse.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #7853: 08 Mar 2011, 22:49 »

Vi glemmer bare lige at Messi fik et korrekt mål annulleret på Emirates og blev snydt for straffe i første halvleg, og at både udvisningen og Straffesparket kan forsvares til fulde..

Jeg er hverken barca fan eller Arsenal fan, men det var sgu ikke dommeren der tabte denne kamp for Arsenal.. Fede kampe dog Thumbs Up

Det er da 2 forskellige dommere, så er det ganske svært at sammenligne kampene hvis du vil gøre det med dommere.

Udover det spiller Barcaspilleren jo ganske meget på straffet, jeg vil faktisk gå så langt og sige det næsten kun bliver dømt i Spanien.

Også er det for mig ganske underligt Alves ikke får 1 gult, når RvP kan blive smidt ud.

coKey
Ynglingespiller

« Svar #7854: 08 Mar 2011, 22:50 »

synes det er svært at vurdere ... havde barca fået det første straffe (som var klart) var den måske allerede afgjort tidligt... men det jo ren spekulation .. men generelt en skidt dommer og van Persie skulle ikke være vist ud for den der

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #7855: 08 Mar 2011, 22:51 »

Sådan. Så kan i koncentrere jer om at vinde det engelske mesterskab. Lad ikke United tage den Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7856: 08 Mar 2011, 22:52 »

Sådan. Så kan i koncentrere jer om at vinde det engelske mesterskab. Lad ikke United tage den Smiley

Det er så en aftale!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7857: 08 Mar 2011, 22:53 »

synes det er svært at vurdere ... havde barca fået det første straffe (som var klart) var den måske allerede afgjort tidligt... men det jo ren spekulation .. men generelt en skidt dommer og van Persie skulle ikke være vist ud for den der

Omvendt kunne røde kort til Alves & Abidal også have gjort det - men ok, hvis Barca havde fået det straffespark, som så vidt jeg husker var inden de to hændelser (?), så havde de nok ikke kogt over på den måde. Men ja, trist at en dommer kan have så stor indflydelse på en kamp - dermed ikke sagt, at Arsenal var gået videre ellers, men det kunne da have været rart, hvis man for en gangs skyld havde haft en hel kamp, uden at dommeren havde haft store fejlkendelser.

EDIT: Ikke at de nødvendigvis skulle have rødt, men de kunne meget vel være blevet givet.

coKey
Ynglingespiller

« Svar #7858: 08 Mar 2011, 22:55 »

fuldstændig enig mht. dommerpræstationen. .. ved dog hverken hvad Abidal eller Alves skulle have haft røde kort for ... kan være jeg har farvede briller

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7859: 08 Mar 2011, 22:55 »

I mine øjne burde Abidal have fået rødt for det kvælertag på Van Persie. Van Persie burde lige derefter havde fået rødt for at slå Alves i hovedet med vilje (nice gjort i øvrigt). Og Alves skulle have haft gult for da han førte benet igennem og nakkede Wilshere.

Sider: 1 ... 522 523 [524] 525 526 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010