home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 519 520 [521] 522 523 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348069 gange)
Grønthandleren
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7800: 07 Mar 2011, 16:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Song-kommer-ikke-med-paa-Camp-Nou

Hvor er det forfærdeligt. Det betyder vel at vi muligvis kommer til at spille med Diaby eller Denilson på den defensive. Sørgeligt. :-(
I forlængelse af den nyhed, har Arsenal.com også afsløret truppen som tager til Barcelona. Den inkludere følgende:
Manuel Almunia
Wojciech Szczesny
Johan Djourou
Gael Clichy
Emmanuel Eboue
Kieran Gibbs
Laurent Koscielny
Bacary Sagna
Sebastien Squillaci
Cesc Fabregas
Andrey Arshavin
Jack Wilshere
Tomas Rosicky
Samir Nasri
Abou Diaby
Denilson
Nicklas Bendtner
Marouane Chamakh
Robin van Persie

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7801: 07 Mar 2011, 16:56 »

Læg mærke til at RVP er med i truppen til Barca kampen og han har trænet med truppen i dag HÅB

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7802: 07 Mar 2011, 17:00 »

Lig mærke til at RVP er med i truppen til Barca kampen og han har trænet med truppen i dag HÅB
Præcist.

Men det største problem er i midt hoved midtbanen, da den er SÅ vigtig mod en modstander som Barca.
Håber Wenger rykker Nasri ind på midten, hvor Wilshere så trækker ned i den mere defensive rolle, som han foretrækker - og så håber jeg på at se Cesc fit for fight.
Mht. angrebet så skal van Persie selvfølgelig starte inde, hvis der er sagt god for det.

Hvad tror I andre? For hvis Nasri skal ind på midten og rumstere - hvem overtager så hans fløj? Jeg tror Arshavin er for udkørt, Rosicky mangler de sidste procent, Walcott er skadet... Muligvis Bendtner?

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7803: 07 Mar 2011, 17:07 »

Præcist.

Men det største problem er i midt hoved midtbanen, da den er SÅ vigtig mod en modstander som Barca.
Håber Wenger rykker Nasri ind på midten, hvor Wilshere så trækker ned i den mere defensive rolle, som han foretrækker - og så håber jeg på at se Cesc fit for fight.
Mht. angrebet så skal van Persie selvfølgelig starte inde, hvis der er sagt god for det.

Hvad tror I andre? For hvis Nasri skal ind på midten og rumstere - hvem overtager så hans fløj? Jeg tror Arshavin er for udkørt, Rosicky mangler de sidste procent, Walcott er skadet... Muligvis Bendtner?
Det bliver Denilson Eller Diaby, Nasri og Arshavin kommer til at spille på hver sin kant

Chamberlain15
Manager

« Svar #7804: 07 Mar 2011, 17:09 »

Det bliver Denilson Eller Diaby, Nasri og Arshavin kommer til at spille på hver sin kant

Sådan regner jeg også med at det bliver. Dog tror jeg på det bliver Bendtner fremme. Er bare ikke sikker på at RvP er klar nok til en startplads. Men man kan altid håbe. :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7805: 07 Mar 2011, 17:11 »

Har Wenger udtalt dette?
Jeg tror ikke han tør lade en af disse spille inde på midten. De er simpelthen for usikre og langsomme i deres boldbehandling - og jeg kan ikke se det som værende nogen fordel. Overhovedet. Specielt ikke når modstanderen hedder Barca. Deres pres-spil fungere rigtig godt og højt oppe på banen, hvor boldtab kan afgøre en kamp.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #7806: 07 Mar 2011, 17:29 »

Har Wenger udtalt dette?
Jeg tror ikke han tør lade en af disse spille inde på midten. De er simpelthen for usikre og langsomme i deres boldbehandling - og jeg kan ikke se det som værende nogen fordel. Overhovedet. Specielt ikke når modstanderen hedder Barca. Deres pres-spil fungere rigtig godt og højt oppe på banen, hvor boldtab kan afgøre en kamp.
Det kommer til at blive for offensivt med Nasri , Jack og Cesc tror ikke på at han vender trekanten mod Barca

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7807: 07 Mar 2011, 18:01 »

Jeg tror vi kommer til at se følgende:
              Szczesny
Sagna  Djourou  Kosc  Clichy
         Diaby    Wilshere
Nasri    Fabregas   Arshavin
        Bendtner/RvP

Jeg ved egentlig ikke hvor kritisk det er at vi har en fysisk spiller som Diaby/Song på midtbanen, for tidligere har det ikke spillet en videre voldsom rolle mod dem, og tror en knap så fysisk midtbane (Mascherano, Flamini måske de bedste eksempler) ville kunne gøre det lige så godt defensivt. Problemet er bare at Denilson, der ellers passer på den beskrivelse ikke er videre stærk defensivt, så i sidste ende tror jeg det ender med Diaby. Det passer mig også meget fint, for det vil kun øge den massive fordel vi kommer til at have under dødbolde, kan vi få et mål på en dødbold vil det se rigtigt godt ud for os. Jeg er i øvrigt i tvivl om hvorvidt det vil være en fordel at starte med van Persie, Bendtner vil have en stor fordel i det fysiske ift. deres forsvar.
« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 18:03 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7808: 07 Mar 2011, 20:47 »

Det kommer til at blive for offensivt med Nasri , Jack og Cesc tror ikke på at han vender trekanten mod Barca
Meget vel - du har fat i en pointe der. Dog er jeg stadig af den mening af Diaby som værende for langsom på bolden - han dvæler og bruger for meget tid på at få den videre og op af banen, desværre. Men som du siger, KrookDale, kan han gå hen og blive en vigtig mand i luftspillet med hans fysik.

Lige meget hvad, bliver det ufatteligt nervepirrende i morgen. Glæder mig til kick off!

EDIT: Med henblik på Bendtner/Chamakh rivaliseringen, har ArsenalColumn.co.uk kommet med en lidt dybere udgravning: http://arsenalcolumn.co.uk/?p=8303
« Seneste Redigering: 07 Mar 2011, 20:51 af Grønthandleren » Logged

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7809: 07 Mar 2011, 21:45 »

Jeg kan - modsat mange andre - egentlig rigtigt god lide Diaby. Jeg synes, at han er en ganske glimrende spiller med en enorm god fysik. Bevares, han er ikke den bedste med bolden, men mener i høj grad hans fremragende løbepensum og styrke kompenserer for dette, hvilket jeg ser for værende utroligt vigtigt mod Barca.

Er 100% Nasri ikke starter derinde hvertfald, da vi i så fald skulle spille med Rosicky eller Chamakh på kanten med Arshavin hvilket i mine øjne ville være en katastrofe i en så stor kamp, da jeg ikke synes, nogen af dem præsterer ret godt, selvom Arshavin er kommet efter det på det sidste.

Det er vel kune Wenger, som kan afgøre det mht. Persie, men jeg håber inderligt, at han starter inde. Han er så utrolig giftig med hans venstreskøjte og behøver bare én chance. Ellers skal han vel ind i 2. halveg indgang, hvis Barca evt. er foran 1-0

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7810: 07 Mar 2011, 23:48 »

Jeg har ligesom dig også en lille svaghed for Diaby, som det er nævnt mange gange i tråden taber vi ofte noget tempo og flow når han får bolden, til gengæld dribler han godt og har en evne til at tonse igennem adskillige spillere pga. kombinationen af eminent fysik og overraskende gode dribleevner. I en kanmp som i morgen hvor den store kamp skal kæmpes på midten af banen og spillerne konstant vil være under pres tror jeg såmænd godt det kan være nyttigt. Bortset fra det er jeg optimist, da jeg tror vi kommer til at stå lidt dybere end i første kamp og dermed ikke vil give helt så mange chancer væk, hvis bare vi kan lægge et ordentligt pres på deres to midtbanekreatører, og det synes jeg vi gjorde i første kamp, så mon ikke også vi gør her. Samtidig vil deres defensiv helt klart være til at tale med, og vi har en føring hjemmefra. Jeg skyder os til at have en ~35-40% chance for at gå videre.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7811: 08 Mar 2011, 09:09 »

Meget tegner på at i får Diaby at se i aften: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-wilshere-will-not-fill-song-gap

Derudover tror jeg desværre ikke van Persie bliver klar? Han har kommet sig hurtigt de sidste tre dage, men er det nok til at kunne spille mod Barca? Jeg tror på Bendtner i startomstillingen - om van Persie kommer ind senere, må vi se til Smiley

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #7812: 08 Mar 2011, 11:08 »

Nu slog Liverpool United så nu har Arsenal bare og selv afgøre deres sæson så United ikke overhaler Liverpool i flest Premiership titler Smiley

Derudover held og lykke mod Barca, tror helt sikkert i har en chance. Jeg er desuden fan af Diaby så min skyld ingen alarm han måske starter inde..

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7813: 08 Mar 2011, 12:48 »

Jeg tror på følgende opstilling:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Djourou  Clichy
Diaby
Fabregas    Wilshere
Nasri                 Arshavin
Bendtner

Jeg nægter at tro at Denilson efter sine seneste horrible kampe kommer ind på den defensive midtbane, og på trods af Wilsheres løbepensum, er han ikke fysisk stærk nok til at holde skansen defensivt. Vi har brug for 2 midtbanespillere som kan arbejde defensivt og hvis vi trak Wilshere ned, var hverken Fabregas eller Nasri gode nok til det. Så Diaby bliver den defensive midt, og Wilshere og Fab fremefter. Jeg tror også det er en god idé med Diaby da han trods alt er god til at holde på bolden, og kan skubbe lidt til Barca spillerne, så de ikke får deres spil i gang. Det er Wilshere for klein til.

Selvom VanP er med i truppen, tror jeg ikke vi tør tage nogen chance og starte med ham. Han kommer på bænken, og så er spørgsmålet om det bliver Bendtner eller Chamakh på toppen. Bendtner har vist lidt bedre målnæse på det sidste, men Chamakh viste at han var på vej tilbage da han kom ind mod Sunderland. Men da Bendtner trods alt scorede sidste år på Camp Nou, tror jeg det bliver ham igen.

Jeg tror stadig at vi bliver kørt ud af Camp Nou og hjem med en bét, men man kan da altid håbe på miraklet. De har trods alt en svækket defensiv og uafgjort vil være nok for os.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7814: 08 Mar 2011, 12:53 »

Det er vel vigtigt for Arsenal i aften, at man ikke bliver bange for at spille fodbold for nu at komme med en kliché. Det jeg mener er, at man ikke bliver bange for at angribe og ikke forsøger at forsvare noget hjem (før til allersidst self). Barca er ikke i topform, og kan rammes i defensiven, og om nogen har Arsenal spillerne til at ramme Barcas defensiv som jeg ser det. Jeg håber sgu på Arsenal i aften Smiley

Sider: 1 ... 519 520 [521] 522 523 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010