Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:42:10
Kenitho
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I går
kl. 08:02:15
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere:
23351
1 Bruger, 730 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Domobargy
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
512
513
[
514
]
515
516
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1348239 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #7695:
27 Feb 2011, 19:03 »
KÆMPE fejl mellem Szczesny og Laurent Koscielny sender trofæet til birminghamnej hvor har vi mange chancer til og lukke den kamp :O men osse ros til ben foster som nok står karrienrens kamp
Brøndby ´96
Arsenal ´96
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7696:
27 Feb 2011, 19:13 »
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Birmingham gav og en rigtig svær opgave, og spillede taktisk utroligt klogt. Da vi så endelig begyndte at spille os igennem deres forsvar, stod Foster bare en brandkamp, og når vi så laver en amatørfejl med 1 min igen, kan vi sgu kun bebrejde os selv. Rigtig rigtig ærgerligt, for en "nemmere" finale kommer man sjældent i.
Nu handler det om at vinde den næste kamp mod Leyton, for hvis vi først begynder at tabe nu, går holdet helt ned, og så vinder vi intet og ender ikke som hverken nr. 1 eller 2.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
«
Svar #7697:
27 Feb 2011, 19:13 »
Citat af: BIF-Boy 27 Feb 2011, 19:03
men osse ros til ben foster som nok står karrienrens kamp
Enig. Deres spillere tager presset på deres skuldre, udnytter deres chancer, og lukker af nede bagi. Vi virker tynget af forventningerne, laver flere fejlafleveringer end normalt, og indkasserer to mål, begge som følge af fejl (især det 2. var forfærdeligt; det første kunne man bedre forstå/acceptere). Jeg frygter for dette nederlags effekt på resten af sæsonen, da det meget vel kan tænkes, at det slår en stor del af selvtilliden i stykker. Omvendt kan det selvfølgelig også motivere spillerne - og jeg synes, vi har tendens til nærmest at SKULLE dumme os hver X. kamp, og så er det måske bedre, at det bliver i dag, end i ligaen, men meh.. den del er alligevel bare ren overtro, og uanset hvad, så var det katastrofalt at indkassere et mål så sent, og så endda som følge af en fejl, der ikke burde forekomme udenfor amatør-serierne.
Tragisk.
JKJ
Gæst
«
Svar #7698:
27 Feb 2011, 21:57 »
Citat af: Grønthandleren 27 Feb 2011, 14:57
Jeg er træt af at høre på dig, din 'tale' og din generalisering. Og for den sags skyld alle de andre, som tror de skal fortælle os om, hvor forfærdelige vi er at høre på, hvor ynkelige vi er og hvordan vi tror at hele verden er imod os.
Det er lige netop i form af sådan en 'tale', hvor du 'puster til ilden' og skubber, endnu engang, fokus over på denne 'selvmedlidenhed' som er diskuteret bredt de seneste par dage - og netop denne 'selvmedlidenhed' anser jeg i øvrigt ikke som et problem. Og har ej heller været.
Desuden forstår jeg ikke at du ser ondt på de fans, som tager fat i det negative ved en kamp? Jamen, hvorfor ikke? Det er da det negative som skal gøres bedre, ikke sandt? Og når fodbolden bliver spillet på sådan et plan som er tilfældet - er det ofte det negative som afgør en kamp - eller i hvert fald være med til at forme kampens udfald.
Hvorfor dog tage fat i alt det negative når i nu har så meget positivt at bidrage med?
Jeg kan huske indlæg hvor i har vundet med 3-4 mål men det der bliver fremhævet er at dommeren har dømt en tvivlsom off-side eller noget i den stil.
For pokker i spiller noget kanon bold, scorer masser af mål og alligevel bruger i tid på noget negativt?
Det er det jeg ikke forstår.
Jeg har ingen grund til at puste til ilden og det er på ingen måde det jeg er ude på.
Hvis i havde spillet elendigt, var slået ud af det hele og det hele bare kørte af helvede til kunne jeg måske forstå jer. Men det kan man jo ikke ligefrem påstå at det gør, tvært imod.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #7699:
27 Feb 2011, 22:22 »
Citat af: JKJ 27 Feb 2011, 21:57
Hvorfor dog tage fat i alt det negative når i nu har så meget positivt at bidrage med?
Jeg kan huske indlæg hvor i har vundet med 3-4 mål men det der bliver fremhævet er at dommeren har dømt en tvivlsom off-side eller noget i den stil.
For pokker i spiller noget kanon bold, scorer masser af mål og alligevel bruger i tid på noget negativt?
Jeg har ingen grund til at puste til ilden og det er på ingen måde det jeg er ude på.
Hvis i havde spillet elendigt, var slået ud af det hele og det hele bare kørte af helvede til kunne jeg måske forstå jer. Men det kan man jo ikke ligefrem påstå at det gør, tvært imod.
Jeg må erklære mig enig her.
Der er så meget positivt at hive fat i, og så bruger man alligevel sit krudt på det negative. Det forstår jeg skam heller ikke.
Grønthandleren
Ynglingespiller
«
Svar #7700:
27 Feb 2011, 22:36 »
Og jeg kan huske utallige indlæg, hvor de gode episoder bliver gransket, 'hyldet' og fulgt op på - samtidig med at negative episoder på samme måde bliver gransket og fulgt op på. Jeg synes det er et spørgsmål om overtolkning af et 'problem', som egentlig ikke finder sted.
Der har på det seneste været fokus på nogle mindre heldige episoder, hvor andre har fået skyld for diverse ting - nogle mere berettiget end andre - men ofte er tonen anderledes og det er jeg sikker på at mange, inklusiv dig, er klar over.
Der hvor jeg egentlig vil hen er, at det er i høj grad 'jer' som sætter spot/fokus på denne selvmedlidenhed - for hvis vi ser det i et større perspektiv, kan jeg ikke se det som værende værre end på andre tråde.
Grønthandleren
Ynglingespiller
«
Svar #7701:
27 Feb 2011, 22:53 »
For at komme tilbage til topic: Så frygter jeg et kollaps, som nævnt før, hvis vi ikke hurtigt kommer tilbage på sporet.
Flere medier, billeder mm. har illustreret hvor udslået vores unge Gunners var efter tabet i dag - nogle var grædefærdige og andre mindre skuffede, men generelt så truppen ud til have fået et stort knæk i moralen - og hvad bliver det næste skridt så? I mit hovedet kan det gå to veje.
Enten styrker det truppen. Og her tænker jeg primært på de yngste. De har nu mærket smerten ved et nederlag i en 'vigtig' kamp - skønt det kun var Mickey Mouse Cuppen. Forhåbentlig vil dette styrke truppen og efter et par dage med berretiget hængen med mulen, vil de rette fokus fremad og nu være ENDNU mere fokuseret på resten af sæsonen - at færdiggøre det. For som det ser ud nu, er muligheden for the treble stadig i live.
Den modsatte effekt vil selvfølgelig være katastrofal - truppen kommer ind i en dårlig stime, taber point i ligaen, ryger ud af ChL osv.
Nu kommer det store fede MEN: Arsenals stab og Arsene Wenger har stået i situationer som denne før, og dette er ikke jordens undergang - de burde kunne have en positiv effekt på truppen og specielt de yngre som Wilshere og Sczcesny. De har håndteret det før - så hvorfor ikke nu
sarcas
Ynglingespiller
«
Svar #7702:
27 Feb 2011, 23:36 »
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DEHdLgVfFrwI&h=a159c
Sådan har alle Gooners det
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #7703:
28 Feb 2011, 18:21 »
Det er da også rigtigt nok. Jeg tror at alle Arsenal fans er blevet så vant til at se fantastisk fodbold, at når det ikke lige lykkes eller tingene går imod os, så ramler verdenen for os.
Vi er blevet så hungrende efter succes (især pga. fodboldfilosofien) at når det så (IGEN!) går galt pga. en eller anden latterlig fejl, så kommer vi hurtigt op i det røde felt. Og når folk så begynder at kalde os for brokkerøve, whinere osv osv., så bliver negativiteten i hvert fald ikke vendt
Men ja, det er da rigtigt at vi skal se noget mere positivt på Arsenal. Vi har trods alt større chance for at vinde PL end vi har haft i mange år, spiller noget fantastisk fodbold, slog Barcelona for første gang nogensinde, kom i finalen i Carling Cup og er stadig med i FA Cuppen og Champions League. Så jo, der er utroligt meget positivt at se på. Det er bare frustrerende når det endnu engang går galt for os
EDIT: I øvrigt burde en Liverpool fan da mere end nogen anden kende til når alting begynder at ramle..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
JKJ
Gæst
«
Svar #7704:
28 Feb 2011, 18:33 »
Citat af: Gazlgor 28 Feb 2011, 18:21
EDIT: I øvrigt burde en Liverpool fan da mere end nogen anden kende til når alting begynder at ramle..
Nemlig
Og alligevel vil jeg påstå at tonen er mere positiv til tider end den er herinde
Men det er måske vi er blevet vandt til at det ramler både på oguden for banen selvom det bestemt er blevet bedre de seneste måneder
JKJ
Gæst
«
Svar #7705:
01 Mar 2011, 21:02 »
Så har i RvP ude igen.
Er der ikke lidt glasben i ham. Jeg synes han er ude jævn tit i løbet af en sæson.
Men noget af et slag i ansigtet for jer hvor i nu skal rejse jer igen, er med i PL titel kampen og ikke mindst skal møde Barca.
Bendtner er imo ikke i nærheden af hans klasse og Chamakh har været inde i en dårlig periode længe.
Vel ikke lige det bedste tidspunkt med den skade?
http://www.arsenal.com/news/news-archive/van-persie-out-for-a-minimum-of-three-weeks
Chamberlain15
Manager
«
Svar #7706:
01 Mar 2011, 21:07 »
Citat af: JKJ 01 Mar 2011, 21:02
Så har i RvP ude igen.
Er der ikke lidt glasben i ham. Jeg synes han er ude jævn tit i løbet af en sæson.
Men noget af et slag i ansigtet for jer hvor i nu skal rejse jer igen, er med i PL titel kampen og ikke mindst skal møde Barca.
Bendtner er imo ikke i nærheden af hans klasse og Chamakh har været inde i en dårlig periode længe.
Vel ikke lige det bedste tidspunkt med den skade?
http://www.arsenal.com/news/news-archive/van-persie-out-for-a-minimum-of-three-weeks
Det er virkelig det værste tidspunkt og jeg indrømmer da gerne at jeg tog mig til hovedet da jeg læste det. Altså det er helt vildt frustrerende at han er skadet så tit som han er. Han har jo bevidst siden han kom tilbage ved november-december at han er en klasse spiller. Ingen tvivl. Han er vores bedste angriber. Og at han ikke er med mod Barcelona. Det er jo et kæmpe tab. Samtidig med at vi kan risikere at have både Walcott og Cesc ude. Så må man vel sætte sin tillid til Chamakh oppe foran? Heller ham end Bendtner :-)
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #7707:
01 Mar 2011, 21:07 »
Som dansker håber jeg at dette giver plads til Bendtner og ikke mindst giver ham nogle flere kæmpe i træk på toppen. Modsat mange af jer andre så har jeg faktisk høje tanker om vores kære dansker, som jeg dog mener kræver nogle flere lampe i træk på toppen før at begynder at toppe.
Han er i mine øjne alt hvad man har brig for i en angriber på toppen hos Arsenal, da han både er teknisk god, relativ hurtig på fødderne, har en god spilforståelse og så er han god i hovedet og til at komme frem i feltet. Han er altså en meget komplet angriber i mine øjne, der blot mangler at få chancen på toppen i flere kampe i træk.
Jeg er overbevist om at hvis han f.eks. kommer til HSV så vil han blive en kæmpe gevinst for dem. Dette tror jeg også han kan blive for Arsenal hvis han fik lidt mere kontinuerlig spilletid på toppen..
Fernando
Gæst
«
Svar #7708:
01 Mar 2011, 21:10 »
Det vel lidt det samme med Agger? Han er da også skadet en del.
Ja håber i rejser jer efter finalen i Carling Cuppen og får slået Barcalona hele vejen ud af Champions League! Nej rigtig nok det du siger dér JKJ med Bendtner og Marouane Chamakh, men kan det mon være en god idé, at måske rykke enten Theo Walcott eller Arshavin op i angrebbet, hvis det ikke bliver Bendtner.
Men håber da naturligvis at se Bendtner inde og måske smække en kasse eller to ind i netmaskerne!
Yessir
Manager
«
Svar #7709:
02 Mar 2011, 00:27 »
Citat af: TheisHansen v.2 01 Mar 2011, 21:10
Det vel lidt det samme med Agger? Han er da også skadet en del.
Og det vel lidt det samme med Robben, Nesta, King og Owen? De er da også skadet en del.
Sider:
1
...
512
513
[
514
]
515
516
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »