home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348179 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7635: 26 Feb 2011, 14:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Skuffet-Fabregas-accepterer-Wengers-valg

Nå. Cesc spiller altså ikke med imorgen. Det passer mig helt fint. Der skal jo ikke tages chancer op til Barca kampen. Og jeg mener da også helt sikkert at vi bør kunne slå Birmingham uden Cesc. Så bliver midtben vel noget i retning af Wilshere-Alex Song-Diaby/Nasri/Rosicky.

Hvis man spiller Nasri på midten så står det jo klart at kanterne bliver Rosicky-Arshavin. Dog tror jeg på inden måde at Wenger spiller Nasri på midten. Det ville bare være bedre med Diaby/Rosicky på midten og så beholde Nasri på kanten! :-)
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:24 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager

« Svar #7636: 26 Feb 2011, 14:20 »

Ja, hvis ikke det var fordi Walcott var blevet skadet i den seneste kamp selvfølgelig Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chamberlain15
Manager

« Svar #7637: 26 Feb 2011, 14:22 »

Ja, hvis ikke det var fordi Walcott var blevet skadet i den seneste kamp selvfølgelig Wink

Hvad er det lige jeg har gang i. Jeg har lige været inde og tjekke vores skader og så nævner jeg Walcott i start 11'eren! crazy Retter lige mit indlæg :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7638: 26 Feb 2011, 14:37 »

Hvis man spiller Nasri på midten så står det jo klart at kanterne bliver Rosicky-Arshavin.

Ved nu ikke om det er så klart som du gør det til. Er faktisk tilbøjelig til at tro at Bendtner vil stå længere fremme i køen til en plads på højrekanten end Rosicky.

Når det er sagt, tror jeg nu også at Wenger kan finde på at bede Wilshere om at overtage Cescs rolle, og så med Song og Diaby/Denilson som de lidt mere defensivt orienterede, og dermed få Nasri lidt længere frem på banen.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7639: 26 Feb 2011, 14:46 »

Som jeg ser det, så kommer Nasri til at spille på midten, hvor vi så har Bendtner på højrekanten og Arshavin på venstre. På den måde har vi en masse kreativitet på midten, plus vi har Bendtner på både offensive og defensive dødbolde. Denilson er gået hen og er blevet utrolig middelmådig. Han skaber ikke det store, han spiller bare bolden videre. Diaby har jeg ikke tilgivet endnu. Diabys størrelse kan dog være et godt våben mod et hold, som gør alt for at ødelægge modstandernes spil, på den ene eller den anden måde.

Nu skal vi heller ikke glemme vores sidste CC-finale, hvor Wenger ikke var bleg for at spare næsten hele holdet. Jeg tror ikke, at det sker igen, men han har gjort det før, den kære Wenger.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 14:51 af ItaliensLarsen » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #7640: 26 Feb 2011, 14:53 »

Er rimelig overbevist om at Arshavin-Nasri bliver kanterne. Ved ikke hvorfor, men tror Rosicky-Wilshere-Song bliver den centrale konstellation, hvor Wilshere så skal svinge dirigentstokken, som Wenger selv har udtalt. Men lad os nu se - there's no end to the possibilities

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #7641: 26 Feb 2011, 16:16 »

Altså nu har Nasri jo efterhånden vist mange gange, at han spiller bedst centralt. Han har spillet gode kampe på venstrekanten, men hans klart bedste kampe har været som playmaker. Jeg husker tydeligt hvordan han spillede før Cesc blev klar igen. Så jeg gætter på at det bliver Wilshere-Song og Nasri som playmaker. Arshavin-Bendtner på kanterne vil jeg også gætte på. Ærgeligt at det lige netop er Birmingham vi skal møde. Så ender vi sikkert med en 2-3 skader og et enkelt brækket ben deriblandt. Jeg håber at vi kommer skadesfri ud af finalen, og med en pokal med hjem i bagagen.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 17:06 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7642: 26 Feb 2011, 20:15 »

Ærgeligt at det lige netop er Birmingham vi skal møde. Så ender vi sikkert med en 2-3 skader og et enkelt brækket ben deriblandt.
Hvorfor er det så sikkert?

Jeg synes bestemt ikke Birmingham spiller hårdere end alle andre Premier League-hold. Jeg husker godt Eduardo-episoden, og det var en frygtelig tackling. Men det er altså ingen garanti for at det sker igen. Det synes jeg ærlig talt er noget pjat. Alle ved der bliver gået til den i Premier League, og Birmingham er ikke værre end alle andre hold.

Chakana
Manager

« Svar #7643: 26 Feb 2011, 21:55 »

Hvis du havde set det seneste opgør imellem Arsenal og Birmingham, er jeg sikker på, at du ikke havde været uenig med mig. Og det opgør er blot et af mange, hvor Birmingham har spillet yderst hensynsløst og aggressivt i store dele af kampen. Jeg kan fremhæve Roger Johnson og Lee Bowyer. Det er i særdeleshed de to jeg lidt frygter, vil skade en eller flere spillere.

Arsenal Football Club

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7644: 26 Feb 2011, 22:58 »

Jeg så opgøret sidste gang, og jeg vil da godt indrømme, der blev gået hårdt til jeres spillere. Men forfanden da. Det er Premier League, og der skal gåes til den. Birmingham er stadigvæk ikke værre end alle andre, og Roger Johnson er en yderst fremragende forsvarsspiller, som jeg sammen med Scott Dann vil vurdere til at være i top 5 over bedste forsvarsduoer i Premier League. De vil 100 % ikke skade nogen med vilje. Det er en del af spillet, og i den grad Premier League. Man har ikke set Birminghams spillere gang på gang slagte folk ned helt umotiveret, så jeg synes ærlig talt det er noget pjat.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7645: 26 Feb 2011, 23:05 »

Nu var det sådan, at Bowyer tydeligvis gik efter at gøre Sagna ondt. Det er i hvert fald heller ikke første gang, at Bowyer har gjort nogle ondt med fuldt overlæg.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7646: 26 Feb 2011, 23:07 »

i denne sæson har Arsenals spillere heller ikke lagt til den lave side med de hårde tacklinger... og der har da også blevet vist et par eller syv røde kort til Arsenals spillere... så hvis man brokker sig er det bare dobbeltmoralsk Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7647: 26 Feb 2011, 23:11 »

Nu var det sådan, at Bowyer tydeligvis gik efter at gøre Sagna ondt. Det er i hvert fald heller ikke første gang, at Bowyer har gjort nogle ondt med fuldt overlæg.
Disse typer vil der jo altid være, og det kan aldrig bevises. Lee Cattermole, Karl Henry osv er også hårde nyser, og dem finder man på de fleste hold. Jeg synes det er noget brokkeri. Sidste gang, var det Stoke og Shawcross I vae efter, nu er det Birmingham, Bowyer og Roger Johnson. Det er Premier League det her..

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7648: 26 Feb 2011, 23:12 »

i denne sæson har Arsenals spillere heller ikke lagt til den lave side med de hårde tacklinger... og der har da også blevet vist et par eller syv røde kort til Arsenals spillere... så hvis man brokker sig er det bare dobbeltmoralsk Wink

Er det dobbeltmoralsk, at vi frygter for, at Bowyer vælger at lave en hjernedød tackling på Nasri, når vi ved, at han ikke er bleg for at gøre det? Birmingham er jo et typisk engelsk hold, som vil gøre alt for at ødelægge modstanderens spil. De bruger ikke altid lovlige midler til at stoppe modstanderne.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7649: 26 Feb 2011, 23:13 »

Disse typer vil der jo altid være, og det kan aldrig bevises. Lee Cattermole, Karl Henry osv er også hårde nyser, og dem finder man på de fleste hold. Jeg synes det er noget brokkeri. Sidste gang, var det Stoke og Shawcross I vae efter, nu er det Birmingham, Bowyer og Roger Johnson. Det er Premier League det her..

Det får mig til at tro, at du ikke så kampen, og i hvert fald ikke tacklingen. Manden fik 6 kampes karantæne, fordi FA så, at det var med vilje. Bolden er ikke i nærheden af de to, hvor Bowyer så vælger at stemple Sagna på låret. FA var da i hvert fald enig med os.
« Seneste Redigering: 26 Feb 2011, 23:15 af ItaliensLarsen » Logged

Sider: 1 ... 508 509 [510] 511 512 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010