home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 798 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348073 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7560: 20 Feb 2011, 21:21 »

Jeg må erklære mig enige med Gazlgor og resten af Arsenalgutterne. Selvom jeg også synes det er fedt, at de små hold laver overraskelser og at kommentatorerne er lidt farvede, når de kommenterer kampen, så blev det simpelthen for meget i dagens kamp. Fair nok, at de holder med det undertippede hold og generelt lovpriser de lavere rangerede holds indsats. Derfra og til at direkte juble, når der bliver scoret et gennemsnitligt mål, der er langt!

Medlevende kommentatorer ser jeg også gerne, men det kan man også sagtens være uden at direkte skulle juble og nedgøre Arsenal, som den ene kommentator mere eller mindre gjorde i slutminutterne af dagens kamp.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7561: 20 Feb 2011, 21:23 »

Jeg tror det eneste der virker er at vi tager nogle ungdomsspillere med, og putter ind i stedet for folk som Denilson, Chamakh og Bendtner. Så længe vi spiller mod hold der er under vores egen liga, så mener vores reservespillere åbenbart at de kan lalle den hjem. Trælst at vi får en ekstra kamp, selvom vi selvfølgelig slår dem hjemme. Men vi har rigeligt af kampe, og jeg håber at Wenger besluttede sig for at beholde dem på banen, så de kunne se at man faktisk sagtens kunne miste point når man spillede som en flok kegler. Det eneste lyspunkt i kampen var Arshavin som løb en del og prøvede at få spillet til at hænge sammen. Især Squillaci var også en hat igen, han fatter virkelig ikke opdækning. Ved deres to chancer (ud over målet hvor Almunia igen viser at han er super ringe) står han jo 5 meter fra sin markering. Han havde næsten fortjent at få fyret den bold i skallen.

Jeg håber godt nok at vi tager et bedre hold med til Old Crapford, for det her hold kan sgu ingenting.

Var jeg i øvrigt den eneste der var pisse træt af medkommentaroren der heppede på LO som var det Morten Bruun der så United? Ikke tit man hører en 'neutral' kommentator råbe JAAAAAAAAA når det ene hold scorer..

Jeg kunne godt lide medkommentatoren, en sand humørspreder må jeg sige.

Thaurat al Shabab

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7562: 20 Feb 2011, 21:32 »

Det er selvfølgelig helt fint at kommentatorer er medlevende og giver den gas i løbet af kampen - så synes jeg bare det skulle være i forhold til begge hold, og ikke på den måde de opførte sig i dag.

verdenskrig
Manager

« Svar #7563: 20 Feb 2011, 21:37 »

Det er nok umiddelbart svært at hidse sig op over en Arsenal scoring mod Leyton Orient.. Det er da helt naturligt at kommentatorene giver den mere gas hvis sådan et på papiret underlegent hold scorer mod PL's nr 2 med få min igen!  .. At han så i den øvrige del af kampen var for farvet er meget muligt.. Det har jeg ikke selv hørt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #7564: 20 Feb 2011, 21:45 »

Selvfølgelig lever kommentatorerne sig ind i kampene og snakker lidt højere, når det undertippede hold scorere. Grunden til det er åbenlys. Men én ting er, at kommentatoren giver den mere gas ved det undertippede holds scoring, hvilket jeg synes er helt forståeligt og samtidig helt okay. En anden ting er, at han decideret jubler, hvilket var tilfældet i dag. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har hørt en kommentator råbe "JAAAAAAA!" på direkte tv.

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #7565: 20 Feb 2011, 22:00 »

Tja det er vel et spørgsmål om smagssag Smiley.. Schæfer (Var det ikke ham) har været kommentator i mange år, og synes helt klart han er en af de fedeste netop fordi han ofte går amok og virkelig lever sig ind i kampene.. Videre objektivt er det ikke, men det er i min verden lige meget

Hver mand sin smag Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7566: 20 Feb 2011, 22:12 »

De sad og nedgjorde Arsenal hele kampen og så er det klart, at enhver Arsenal-fan ville reagere på den måde, som drengene herinde gjorde - det er jeg 100% på, at du også havde, verdenskrig, hvis det var relateret til Liverpool på den måde. Det er sgu let nok bare at sidde bag ved skærmen og sige, at det ikke gør dig noget, men det er jeg sikker på, at det havde gjort, hvis det var Liverpool eller et af den andre hold, du holder med.

At du så heller ikke så kampen, gør bare jo så bare, at du slet ikke ved, hvilet niveau det var på. Det lød sgu let ligesom TK og Bent Nyegaard i en VM-finale i håndbold og det er ikke acceptabel - heller ikke når LO udligner mod PL's nummer 2 i overtiden. Det er ikke i orden, når man som udgangspunkt skal kommentere fra et neutralt synspunkt - selvfølgelig er mange kommentatorer tilbøjelige til at tage lidt parti hos det ene eller andet hold, men det bliver simpelthen for træls, når man opfører sig sådan bag ved mikrofonen som d' herrer gjorde i dag. Det håber jeg alle og enhver som så kampen kan se - også selvom man holder med United, Liverpool, Chelsea eller Spurts.

verdenskrig
Manager

« Svar #7567: 20 Feb 2011, 22:19 »

De sad og nedgjorde Arsenal hele kampen og så er det klart, at enhver Arsenal-fan ville reagere på den måde, som drengene herinde gjorde - det er jeg 100% på, at du også havde, verdenskrig, hvis det var relateret til Liverpool på den måde. Det er sgu let nok bare at sidde bag ved skærmen og sige, at det ikke gør dig noget, men det er jeg sikker på, at det havde gjort, hvis det var Liverpool eller et af den andre hold, du holder med.

At du så heller ikke så kampen, gør bare jo så bare, at du slet ikke ved, hvilet niveau det var på. Det lød sgu let ligesom TK og Bent Nyegaard i en VM-finale i håndbold og det er ikke acceptabel - heller ikke når LO udligner mod PL's nummer 2 i overtiden. Det er ikke i orden, når man som udgangspunkt skal kommentere fra et neutralt synspunkt - selvfølgelig er mange kommentatorer tilbøjelige til at tage lidt parti hos det ene eller andet hold, men det bliver simpelthen for træls, når man opfører sig sådan bag ved mikrofonen som d' herrer gjorde i dag. Det håber jeg alle og enhver som så kampen kan se - også selvom man holder med United, Liverpool, Chelsea eller Spurts.

Jeg så dele af kampen, da jeg også havde et odds kørende i bundesligaen jeg skulle holde øje med..

Men du skal da overhoved ikke fortælle mig hvordan jeg ville have reageret hvis det var Liverpool.. Du har absolut ingen anelse om hvem jeg er som person eller hvad jeg normalt tager mig af når jeg ser bold.. Så tag du bare det jeg siger for gode vare.. Kommentatorenes reaktion mindes jeg ikke at have haft problemer med, da jeg lige kan forestille mig hvor let man kan blive revet med..

Jeg synes f.eks at Nygaard og TK er for nice et par, og det giver virkelig en slutrundekamp et ekstra krydderi..

Men hvis det er så stort et problem for mange af jer, så tag da og skriv en mail til kanal 6, om at i er utilfredse med Schæfers måde at kommentere den aktuelle kamp på.. Det er da langt mere gavnligt end at sidde tilbage og være fornærmet over en i mine øjne ret ubetydelig ting..

Cool

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7568: 20 Feb 2011, 22:35 »

Jeg har i mange år troet Henrik Liniger var FCK'er pga. hans råb da Peter Møller scorede, men det viser sig at han er OB fan.
Så lad nu vær med at kalde medkommentatoeren "fan" af Leyton, han lod sig rive med, og det ville jeg da også gøre selvom jeg var 1000% ligeglad med hvem der ville den kamp.

FCK

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7569: 20 Feb 2011, 22:57 »

Kalder ham ingen fan, Nicolaj Smiley

verdenskrig: Nej, det skal jeg selvfølgelig ikke. Men det er bare så fucking let at spille lidt hellig - jeg skal ikke kunne sige, om du ikke ville kunne lide det, men efter en kamp, hvor dit hold smider sejren væk i overtiden og kommentatoerne råber og skriger som Danmark vandt VM, bliver man muggen - det jeg siger er så, at jeg næsten er sikker på, at det ikke ville falde i god jord hos dig som fan. Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men det tror jeg, alle ville synes Smiley

Ja, TK og Bent Nyegaard er for nice. De skal sidde og råbe og skrige. De er SUBJEKTIVE, mens kommentatorerne gerne skulle være objektive uden at tage for meget parti i det ene eller andet hold. Og det skete åbenlyst ikke i dag og det er sådant set bare det, som pisser mig lidt af - og så det faktum, at du ikke mener, du ville have noget i mod det uden reelt helt at have set kampen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7570: 21 Feb 2011, 13:22 »

Det er fint at leve sig ind i kampen og til dels også håbe på en sensation, men der er et stykke vej fra at synes det var sjovt hvis der var spænding i en kamp, og så til at decideret juble når der bliver scoret. Jeg tror ikke at nogen fans ville synes om hvis begge kommentatoren sad og heppede på modstanderholdet, og jublede når det scoret - VK eller ikke VK.

Jeg har i øvrigt skrevet til 6'eren og brokket mig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7571: 21 Feb 2011, 18:33 »

Så ikke kampen på 6'eren. Kan sagtens følge at man bliver en smule provokeret, når en kommentator jubler, giver det jo på en eller anden måde et signal om at som neutral jubler man når der bliver scoret mod Arsenal, på trods af at det næppe var intentionen. Med det sagt synes jeg heller ikke man skal gøre det til mere end det er. Hvis han vil heppe på underdogen må han gøre det, og hvis han gør det hver gang kommer han alligevel næppe til at have det job i lang tid.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7572: 22 Feb 2011, 13:12 »

Hvis ikke man kan finde andet at brokke sig over, end en engageret (og muligvis farvet) kommentator, så går det jo nok meget godt.

Self holder Schæfer da med LO når de jagter en scoring til sidst. Havde Arsenal ført 5-0 havde han så men nok rost dem også, men sådan var det ikke. Synes ikke han nedgjorde Arsenal på nogen måde, men han var derimod spot on på at Arsenal bare spillede en ringe kamp. Så kan man diskutere hvor mange gange det skal nævnes, men sådan er det jo. Forventningerne er self store til Arsenal, så bliver man let skuffet.

Synes faktisk det var lidt fedt at han jublede til sidst. Ikke fordi jeg ville har Arsenal ud, dertil kom scoringen for sent, men fordi det for en gang skyld ikke var en grå og alt for neutral kommentator, der næste ikke tør sige noget.

Har set utallige kampe med Jens Jørgen Brinch i gamle dage, med Chelsea som han er supporter af, og selvom man har kunnet mærke hans kærlighed for Chelsea, så var det på ingen måde det der hang fast. Han jublede self heller ikke når de scorede, men tænk lige på hvor svært det må være, at være 100% neutral i sådan en kamp.

Og jeg kan sgu godt følge Schäfer. I dagens fodbold er der så få overraskelser, at det er de samme hold vi ser igen og igen og igen, til vi bliver fuldstændigt hjernevasket nærmest. Så er det sgu rart med overraskelser engang i mellem...

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7573: 22 Feb 2011, 13:14 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Arsenal-snupper-Barca-teenager

Sødt. Ekstra sødt at det er trænerens bror, der er agent, men sødt er det.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7574: 22 Feb 2011, 13:19 »

Det er sgu lidt spas. Gad vide om de snakker om den slag ved familiemiddage? Opstemt

Sider: 1 ... 503 504 [505] 506 507 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010