home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348015 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7545: 20 Feb 2011, 19:17 »

Du kender intet til min alder, så det må være en indskydelse du har. Jeg har været Chelsea-fan siden jeg var 5 år, hvor jeg fik en Zola-trøje af min mormor og morfar. Det var sommeren 2000, så i dag er jeg 16 år. Jeg har oplevet mange nedturer med mit fodboldhold, så jeg vil mene jeg har oplevet en del. Men det er typisk at generalisere på Chelsea-fans. Det er jeg efterhånden vant til.

Jamen det er da utrolig synd for dig.
Og det med din alder er heller ikke så svært at finde ud af, når man har Nichlas som ven på facebook http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1097238133 ..

19-18!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7546: 20 Feb 2011, 19:18 »

Og ja, Messi1987 skal selvfølgelig ignoreres som den troll han er. Det ville dog ikke have været nødvendig.t hvis jeg stadig var moderator..

Hahaha, er så enig.

Lige kamp. Der er nok ingen tvivl om, at det 1-1 havde været mest fair, men det er sjældent, at det bliver sådan. Synes det var rigtigt vigtigt, at det denne her gang var Arsenal og ikke vores modstander, som udnyttede de sidste minutter til at vinde op og ned på resultatet. Det har vi efterhånden set så mange gange - og ja, der har vi sgu også sagt, at det har været ufortjent (F.eks. mod Newcastle eller Tottenham) men denne her gang, synes jeg slet ikke man kan sige, at det var ufortjent. Det ville bare være mere fair med en uafgjort Smiley

Og bedst som jeg lige har skrevet det der.. karmaen boller mig så hårdt i røven. Shit.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #7547: 20 Feb 2011, 19:18 »

Så kan du vel også se at jeg er 16 år? Hvad er problemet så? Jeg forstår dig ikke.

Szczesny
Manager

« Svar #7548: 20 Feb 2011, 19:26 »

Så lav da det selvmål, så der ikke skal spilles en ekstra kamp i et, i forvejen, alt for presset kampprogram... Håbløst!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #7549: 20 Feb 2011, 19:27 »

Jeg vidste bare, at kampen ville ende med at blive spændende, på trods af modstanderholdets formodede styrke. Men det er jo Arsenal i en nøddeskal. Selvfølgelig tager vi dem på The Grove, men det er bare pisse irriterende, at vi skal til at bruge kræfter på en omkamp, når vi kunne afgøre det i dag. Sløset spillet!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7550: 20 Feb 2011, 19:34 »

Jeg tror det eneste der virker er at vi tager nogle ungdomsspillere med, og putter ind i stedet for folk som Denilson, Chamakh og Bendtner. Så længe vi spiller mod hold der er under vores egen liga, så mener vores reservespillere åbenbart at de kan lalle den hjem. Trælst at vi får en ekstra kamp, selvom vi selvfølgelig slår dem hjemme. Men vi har rigeligt af kampe, og jeg håber at Wenger besluttede sig for at beholde dem på banen, så de kunne se at man faktisk sagtens kunne miste point når man spillede som en flok kegler. Det eneste lyspunkt i kampen var Arshavin som løb en del og prøvede at få spillet til at hænge sammen. Især Squillaci var også en hat igen, han fatter virkelig ikke opdækning. Ved deres to chancer (ud over målet hvor Almunia igen viser at han er super ringe) står han jo 5 meter fra sin markering. Han havde næsten fortjent at få fyret den bold i skallen.

Jeg håber godt nok at vi tager et bedre hold med til Old Crapford, for det her hold kan sgu ingenting.

Var jeg i øvrigt den eneste der var pisse træt af medkommentaroren der heppede på LO som var det Morten Bruun der så United? Ikke tit man hører en 'neutral' kommentator råbe JAAAAAAAAA når det ene hold scorer..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager

« Svar #7551: 20 Feb 2011, 19:43 »

Var jeg i øvrigt den eneste der var pisse træt af medkommentaroren der heppede på LO som var det Morten Bruun der så United? Ikke tit man hører en 'neutral' kommentator råbe JAAAAAAAAA når det ene hold scorer..

Nej! Det kan jeg love dig for at du ikke var! Sad selv og hidsede mig op over det herhjemme. Det var dog forfærdeligt at høre på. "Det kunne da være sjovt hvis Leyton scorede her til sidst!" og "JAAAAAAA, der kom målet!!!"

Arsenal Football Club

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7552: 20 Feb 2011, 19:47 »

Jeg kunne da kun give ham ret, og jeg var 100% neutral, jeg håbede bare mest af alt at Bendtner ville spille en god kamp, men jeg håbede da det mål ville komme tilsidst. Det er jo som han selv siger altid sjovt når de små hold driller de store.

FCK

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7553: 20 Feb 2011, 19:49 »

Jeg kunne da kun give ham ret, og jeg var 100% neutral, jeg håbede bare mest af alt at Bendtner ville spille en god kamp, men jeg håbede da det mål ville komme tilsidst. Det er jo som han selv siger altid sjovt når de små hold driller de store.

Ja, det er også fint nok som fan. Men som kommentator skal man forsøge at holde sig neutral, og det formåede ingen, og især ikke medkommentatoren, i dag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7554: 20 Feb 2011, 19:50 »

Jeg blev mest irriteret over at høre dem i fuldt alvor sige at føringsmålet 'vel var ufortjent', og at udligningen var helt fortjent. Nok spillede vi ringe, men Leyton Orient havde vel knap noget der lignede en chance før Squillaci blev tyret ned?

Udmærket debut af Ignasi Miquel ellers. Der er selvfølgelig nogen ting han skal arbejde på, men samlet set spiller han en fin kamp.

verdenskrig
Manager

« Svar #7555: 20 Feb 2011, 20:19 »

Hold nu op med det pjat Opstemt.. Det er da helt naturligt at man håber at underdogsene overrasker, da det er en del af FA Cuppens charme.. Og det er da federe at en kommentator lader sig rive med, end at han sidder og leger Thomas Helveg hvor man nærmest skal hive hvert et ord ud af ham crazy..

Kommentatore er mennesker, ikke maskiner, og derfor er det befriende at høre dem gå lidt amok nogle gange og vise lidt følelser Smiley...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #7556: 20 Feb 2011, 20:38 »

Kan sagtens følge dig i din pointe, Nichlas! Men på den måde han gjorde det i dag, var det alt for åbenlyst at han ikke var i nærheden af at forholde sig neutralt. Og en kommentator skal så vidt muligt forholde sig neturalt og ikke sige ting der kan tolkes som rettede, eller rettet væk fra, det ene eller det andet hold. Det kunne han godt gøre bedre. Den cunt. :-)

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #7557: 20 Feb 2011, 20:45 »

Jeg tror bare det er tæt på umuligt som kommentator at reagere "neutralt" når man bliver overrasket over noget man slet ikke havde set komme Smiley.. Må indrømme jeg aldrig havde troet de ville komme tilbage da i kom foran.. Han har sikkert haft det på samme måde, og alle med hang til bold kan jo lide overraskelser...

Udover det så jeg kun kampen i glimt, så hvordan han har været udover scoringen kan jeg ikke rigtig diskutere Smiley

Men jeg kan da godt se at det må være trist som fan når man lige har mistet en sejr der burde have været sikker.. Personligt ville det dog ikke kunne hidse mig op :-)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7558: 20 Feb 2011, 21:08 »

Men jeg kan da godt se at det må være trist som fan når man lige har mistet en sejr der burde have været sikker.. Personligt ville det dog ikke kunne hidse mig op :-)

Jeg kunne forestille mig, at det, der generer folk er, at de samtidig skal høre på en kommentator, der hele kampen igennem har været helt liderlig efter Leyton Orient, komme med en så dum udtalelse som, at Arsenals mål var ufortjent, og at Orients var fuldt fortjent. Dumt, taget i betragtning af, at de ikke havde andre chancer end den, de scorede på, og dårligt rørte bolden.

Ikke at jeg personligt har hidset mig op over det, men jeg kan da sagtens forstå, hvis andre har, da det i mine øjne er at håne klubben. :-)

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #7559: 20 Feb 2011, 21:13 »

Hold nu op med det pjat Opstemt.. Det er da helt naturligt at man håber at underdogsene overrasker, da det er en del af FA Cuppens charme.. Og det er da federe at en kommentator lader sig rive med, end at han sidder og leger Thomas Helveg hvor man nærmest skal hive hvert et ord ud af ham crazy..
Kommentatore er mennesker, ikke maskiner, og derfor er det befriende at høre dem gå lidt amok nogle gange og vise lidt følelser Smiley...

Det forstod Strudal da under EM, hold kæft han snakkede...
Men ja det er lidt federe når medkommentatoeren også lader sig rive med, men det skal hellere ikke tage overhånd, de skal ikke fortælle hvad der sker i kampen osv. men skal holde fokus på det taktiske.

FCK

Sider: 1 ... 502 503 [504] 505 506 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010