home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348278 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7350: 05 Feb 2011, 18:00 »

DØ Dowd, DØ Barton, DØ Diaby, DØ Walcott, DØ Nolan

Øhh hvorfor skal Walcott dø?? Han gjorde da ikke noget forkert i kampen

PhilipFlink
Manager

« Svar #7351: 05 Feb 2011, 18:02 »

er fuldstændig mundlam.. Der er ingenting at sige ...

Udover at mesterskabet nok røg der ...

AFC
Manager

« Svar #7352: 05 Feb 2011, 18:04 »

Kun to ting kan siges om denne kamp:

1. Skuffelse
2. DØ Phil Dowd

FCK88
Manager

« Svar #7353: 05 Feb 2011, 18:05 »

Gad vide om Phil Dowd er PL's svar på Matthew Messias? Rullende Øjne

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Szczesny
Manager

« Svar #7354: 05 Feb 2011, 18:05 »

Øhh hvorfor skal Walcott dø?? Han gjorde da ikke noget forkert i kampen

Ved stillingen 4-0 i en kontra 3 mod 1, der vælger han at drible over til sit eget venstreben i stedet for at spille en af de andre, eller bare sparke den ind med højre. Han havde også en friløber i første halvleg ved 4-0, hvor han spiller den ind i en modstander, hvor han ellers har frit skud i modstanderens felt. Hvis han vil være angriber så afslutter han selv der!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7355: 05 Feb 2011, 18:07 »

Szczesny: Synes ikke man kan klantre Walcott noget. De fleste spillere ville nok have pjattet lidt dér, ved stillingen 0-4...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #7356: 05 Feb 2011, 18:09 »

Så er der jo begrebet personlig stolthed. Hvis han vil overbevise Wenger, om at han er center-angriber, så skal han også opføre sig som en foran mål - og det gør han sjældent

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7357: 05 Feb 2011, 18:16 »

Nu så jeg ikke kampen efter 3-0 målet, men det er self super nedtur for Arsenal. Lyder desværre til at Dowd havde nogle afgørende kendelser i newcastles favør, men han dømte tilsyneladende en forkert offside kort før 2-4 reduceringen også?
« Seneste Redigering: 05 Feb 2011, 18:22 af KongFjong » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7358: 05 Feb 2011, 18:21 »

Fra en Nettobetragtning gav han dem ikke nogle mål, de blev snydt for et mål der var onside, og efterfølgende stak han dem et straffe som kompensation.

Til gengæld skulle Barton imo have været vist ud 2 gange i løbet af kampen, og de fik generelt lov til at spille meget hårdt, mens vi fik dømt frispark (eller straffe...) i mod os hver gang der var noget der lignede kontakt. Et godt eksempel er nok efter deres første mål, hvor Szczesny holder bolden i 2 sekunder (jeg tog tid) og bliver skubbet i jorden af et par Newcastlefolk, for efterfølgende at få gult kort.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7359: 05 Feb 2011, 18:23 »

Fra en Nettobetragtning gav han dem ikke nogle mål, de blev snydt for et mål der var onside, og efterfølgende stak han dem et straffe som kompensation.

Til gengæld skulle Barton imo have været vist ud 2 gange i løbet af kampen, og de fik generelt lov til at spille meget hårdt, mens vi fik dømt frispark (eller straffe...) i mod os hver gang der var noget der lignede kontakt. Et godt eksempel er nok efter deres første mål, hvor Szczesny holder bolden i 2 sekunder (jeg tog tid) og bliver skubbet i jorden af et par Newcastlefolk, for efterfølgende at få gult kort.

dårlige undskyldinger er dårlige... man må aldrig smide en 4-0 føring væk og glemme at en fodboldkamp er 90minutter lang... funny funny funny funny

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #7360: 05 Feb 2011, 18:23 »

Korrekt. Ved Szczesny-situationen bør Nolan smides ud, da det ikke blot var et skub i jorden, men nærmere et overfald alá det, Diaby præsterede. Alt i alt en forfærdelig dommerpræstation.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7361: 05 Feb 2011, 18:24 »

dårlige undskyldinger er dårlige... man må aldrig smide en 4-0 føring væk og glemme at en fodboldkamp er 90minutter lang... funny funny funny funny
Kongfjong spurgte hvorfor folk synes dommeren var dårlig og jeg svarede. Hvor har jeg skrevet at det ikke var skidt af Arsenal?

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7362: 05 Feb 2011, 18:26 »

Kongfjong spurgte hvorfor folk synes dommeren var dårlig og jeg svarede. Hvor har jeg skrevet at det ikke var skidt af Arsenal?

ikke direkte ment på dig, men på dem som vil bruge dommeren som en undskyldning for "nederlaget" Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7363: 05 Feb 2011, 18:30 »

Tror ikke der er nogen her som har påstået at det ene og alene var dommerens skyld at vi smed sejren væk. Han havde bare en god stor andel i det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7364: 05 Feb 2011, 18:31 »

Jeg synes også at det var måske den mest biased dømte kampe jeg har set i min Arsenaltid (hvilket er ret imponerende ovenpå Evertonkampen i tirsdags), men bortset fra det er det jo fuldstændigt uacceptabelt at smide en 4-0 føring. Det er selvfølgelig rigtigt uheldigt at bedste forsvarsspiller bliver skadet (og erstattet af vores suverænt dårligste), samtidig med at det der i forvejen er en reserve på den defensive midt bliver smidt ud, men selv med det i betragtning er det sgu for skidt.

Sider: 1 ... 489 490 [491] 492 493 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010