home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348353 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7245: 30 Jan 2011, 13:46 »

Nu må man gå ud fra at Wenger har mere indblik i truppen end du har Peace.. Og hvis både han, den medicinske stab, og Nasri selv har ment at han var fit nok til at spille den kamp, så vælger han naturligvis Nasri..

Også i håb om at kampen hurtigt bliver afgjort så han derefter kunne tage sine profiler ud.. Frem for at skulle sætte dem ind i 20 hæsblæsende minutter fordi jeres reserver ikke har magtet opgaven Peace

Når jamen hvorfor så ikke starte med Fabregas, Clichy, song, Van Persie osv. inde??

Det er jo nok fordi de skal spares & fordi han ikke vil have de skal have skader. I disse kampe mod hold som Huddersfield er der overhoved ingen grund til at starte med Folk som Nasri inde?

Så kan ikke se hvor du vil hen. Der er en grund til at Squillaci, Denilson, Song, Arshavin, Bendtner, Diaby, Gibbs & Chamackh starter inde... Der kan ikke være nogen tvivl om at han sagtens kunne have startet med Rosicky inde når man møder hold som Huddersfield og allerede skal spille Premier League om 2 dage! Hvorfor risikere at profilerne bliver skadet? så kan han lige så godt give ROsicky chancen som, som regl ikke vil få chancen i PL udover måske at blive indskiftet.

verdenskrig
Manager

« Svar #7246: 30 Jan 2011, 13:53 »

Når jamen hvorfor så ikke starte med Fabregas, Clichy, song, Van Persie osv. inde??

Fordi de modsat Nasri har haft en større brug for pause, og man vinder trods alt oftere hvis man bruger en eller to af sine profiler i sådan en kamp.. Der er en grund til at dem du nævner er reserver hos jer, og det ville da uden tvivl løfte deres spil hvis man også havde et par stamspillere med..

Så er det jo meget naturligt at man vælger dem som pt har størst overskud :-)
Men forstår da udmærket at i er frustreret over hans skade, det er aldrig sjovt at få folk skadet som er vigtige Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7247: 30 Jan 2011, 13:54 »

Jeg er ked af at jeg ikke fik skrevet et optaktsindlæg, for det var præcis den opstilling som jeg havde regnet med.

Wenger starter med Nasri da Rosicky ikke var 100% klar, og samtidig har Nasri været hvilt meget i løbet af de seneste par uger, så han burde være frisk. At han så får en fiber, viser enten at han er en lille slapsvans, eller mega uheldig. Men jeg har intet problem med Wengers disposition, det var umuligt at forudse den skade.

I anden halvleg skal vi til at have mere gang i spillet. Vi laller lidt for meget rundt, og det frustrerer mig især at Diaby har endnu en kamp hvor han føler sig overlegen og bedre end de andre, og derfor slet ikke gider at kæmpe for holdet. Chamakh virker stadig langt fra topformen, men Arshavin er begyndt at vise glimt af hvad han kan. Pisse heldigt mål af Bendtner, men ikke desto mindre et mål af Bendtner, og så bliver Squillaci korrekt udvist i en situation der aldrig burde opstå. En venstre back fra et League One hold burde aldrig kunne tørre Denilson og smutte let igennem vores centerforsvarere. Endnu engang får vi bevist at Wenger skulle have købt en ny DC'er i transfervinduet, men det gør han selvfølgelig ikke. Men vi skal nok køre den hjem, evt. med 2-3 måls margin, alt efter om de får provokeret dommeren til også at smide Gibbs ud.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7248: 30 Jan 2011, 13:56 »

@Flink14
Nu antager jeg at du ikke ser kampen, ellers ville du selvfølgelig ikke skrive det der.

Som det ser ud pt. er vores defensiv himmelråbende skidt, og vi skal nok prise os lykkelige for at vi fik det mål mens Nasri stadig var inde, for ellers kan det snildt blive en rigtigt hård 2. halvleg. Hvilket det måske nok bliver alligevel, vi spiller trodsalt 10 mod elleve (9 mod ellevel hvis man trækker Chamakh fra, hvilket man nok bør.) og vores defensiv er det skrøbeligste jeg har set i jeg ved ikke hvor lang tid, hvilket alligevel siger en del når man er Arsenalfan.

*edit*
@Gazlgor
Som det så ud i første halvleg behøver de nu ikke provokere dommeren for at få smidt Gibbs ud, det klarer han ganske fint selv.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 13:58 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

verdenskrig
Manager

« Svar #7249: 30 Jan 2011, 13:57 »

Jeg er ked af at jeg ikke fik skrevet et optaktsindlæg, for det var præcis den opstilling som jeg havde regnet med.

Wenger starter med Nasri da Rosicky ikke var 100% klar, og samtidig har Nasri været hvilt meget i løbet af de seneste par uger, så han burde være frisk.

Så giver det jo endnu bedre mening at stille med ham :-)

Og nej som du påpeger, kunne Wenger jo aldrig forudse at det ville ske!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7250: 30 Jan 2011, 14:01 »

Som det så ud i første halvleg behøver de nu ikke provokere dommeren for at få smidt Gibbs ud, det klarer han ganske fint selv.

Tja, det var et korrekt gult, men der hvor Huddersfield spilleren sparker op på Gibbs' fod (benet var ganske vist udstrakt) og derefter smider sig og siger til dommeren at han skulle have smidt Gibbs ud.. Det var liige en anelse latterligt efter min smag. Men ja, han skal da passe på i anden halvleg, mon ikke også han får det at vide i pausen - Og de ikke vil forsøge at smide sig noget mere derovre for at få ham smidt ud.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #7251: 30 Jan 2011, 14:02 »

@Flink14
Nu antager jeg at du ikke ser kampen, ellers ville du selvfølgelig ikke skrive det der.

Som det ser ud pt. er vores defensiv himmelråbende skidt, og vi skal nok prise os lykkelige for at vi fik det mål mens Nasri stadig var inde, for ellers kan det snildt blive en rigtigt hård 2. halvleg. Hvilket det måske nok bliver alligevel, vi spiller trodsalt 10 mod elleve (9 mod ellevel hvis man trækker Chamakh fra, hvilket man nok bør.) og vores defensiv er det skrøbeligste jeg har set i jeg ved ikke hvor lang tid, hvilket alligevel siger en del når man er Arsenalfan.

Hmm... Selvfølgelig ser jeg kampen? det var da godt nok et dumt spørgsmål Smiley

også om Rosicky ikke var helt klar, kunne han have taget en yngre spiller at sætte ind, også kunne Nasri have fået en endnu længere pause og spille mere udvilet i næste kamp Smiley

& Alle managers skal være klar på at deres spillere får skader i deres kampe? nej de kan ikke vide det på forhånd, men de skal have det i baghovedet, om det er det værd at spille Nasri i sådan en kamp her. & Det var det så ikke - jaja, så kan jeg sidde og være bagklog, men det er ikke meningen at det skal lyde sådan. Men at spille Nasri i en kamp mod Hudderfield er dumt IMO. Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7252: 30 Jan 2011, 14:03 »

Ja de simulerer en smule, der var også en situation hvor Denilson går ind i en tofodstackling, der var så forsinket at han ikke kun missede bolden, men også manden, hvor Huddersfieldspiller en i to sekunder så ud som om han var ved at dø, på trods af at der ikke var kontakt.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 14:09 af KrookDale » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7253: 30 Jan 2011, 14:04 »

Hmm... Selvfølgelig ser jeg kampen? det var da godt nok et dumt spørgsmål Smiley

også om Rosicky ikke var helt klar, kunne han have taget en yngre spiller at sætte ind, også kunne Nasri have fået en endnu længere pause og spille mere udvilet i næste kamp Smiley

& Alle managers skal være klar på at deres spillere får skader i deres kampe? nej de kan ikke vide det på forhånd, men de skal have det i baghovedet, om det er det værd at spille Nasri i sådan en kamp her. & Det var det så ikke - jaja, så kan jeg sidde og være bagklog, men det er ikke meningen at det skal lyde sådan. Men at spille Nasri i en kamp mod Hudderfield er dumt IMO. Smiley
Jamen undskyld min arrogance så.

Jeg undres bare over at du ville have os til at spille endnu svagere op, når nu vi i nuværende opstilling på ingen måde har været overlegne. Jeg vil endda sige at der intet er til hinder for at vi smider sejren væk i anden halvleg, medmindre vi begynder at spille drastisk bedre i hvert fald.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7254: 30 Jan 2011, 14:06 »

Jeg vil da gerne vide hvem du ville have spillet af unge spillere i stedet for Nasri? Wilshere der har haft rigeligt med kampe på det sidste? Ramsey der er lejet ud, eller Lansbury der også er? Det er trods alt FA Cuppen som vi sætter rimelig meget pris på, så klart at han også stiller med nogle førsteholdsspillere, for at være 'sikker' på avancement.

I øvrigt en dejlig udskiftning i pausen - Song for Chamakh, så kommer Bendtner på toppen!

Krookdale: Helt enig i den situation hvor Denilson misser både bold og mand.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7255: 30 Jan 2011, 14:23 »

Krookdale, hvad mener du med, at du antager, at han ikke ser kampen? Det var da noget underligt noget at skrive og hvad får dig til det?

Jeg ser også kampen og deler Flinks synspunkt 100%. Synes du virker bedrevidende, tag dig dog i det mindste den tid det kræver at forklare hvorfor, at du mener, han ikke ser kampen? For kan umiddelbart da ikke se noget udsagn der skulle give udtryk for det Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #7256: 30 Jan 2011, 14:25 »

Krookdale, hvad mener du med, at du antager, at han ikke ser kampen? Det var da noget underligt noget at skrive og hvad får dig til det?

Jeg ser også kampen og deler Flinks synspunkt 100%. Synes du virker bedrevidende, tag dig dog i det mindste den tid det kræver at forklare hvorfor, at du mener, han ikke ser kampen? For kan umiddelbart da ikke se noget udsagn der skulle give udtryk for det Smiley

Tak - + Ingen ved om det ville hjælpe at have Nasri inde pt ??
Det kører ikke skide godt, og nu scorede de så :s .....

og vi er jo kun 10 mand..

Nu kommer Fabregas og Walcott nok ind.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7257: 30 Jan 2011, 14:26 »

Vi har desværre brugt 2 udskiftninger, så kan kun vælge mellem Walcott og Fabregas. Tror FAbregas kommer ind for Diaby eller Denilson snart.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7258: 30 Jan 2011, 14:27 »

Vi kan desværre kun sætte den ene af dem ind, røvirriterende, for vi kunne godt bruge begge. I sidste ende tror jeg det bliver Fabregas der kommer på.

Kan sagtens se os tabe den her.

*edit*
Stop så med at være hurtigere end mig!

PhilipFlink
Manager

« Svar #7259: 30 Jan 2011, 14:28 »

* Walcott kan ikke komme ind nej.. Min fejl Smiley

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010