home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  1 Bruger, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348396 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7155: 15 Jan 2011, 14:19 »

Tror din opstilling er 100% korrekt.
Jeg tror på en halvstor sejr til os, West Ham vil nok være tændte, men de mangler selvtillid og jeg tror vi vil se en trodsreaktion efter vores elendige præstationer i de to cupkampe. Derudover er det bare et rigtigt stærkt lineup, selvfølgelig mestendels fra Song og fremad.

Over 4,5 mål... Eller 1-4, hvis du hellere vil spille resultatet Peace

Det eneste der kan stoppe os i denne kamp, er os selv!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Lavezzi
Gæst

« Svar #7156: 15 Jan 2011, 14:25 »

Tror din opstilling er 100% korrekt.
Jeg tror på en halvstor sejr til os, West Ham vil nok være tændte, men de mangler selvtillid og jeg tror vi vil se en trodsreaktion efter vores elendige præstationer i de to cupkampe. Derudover er det bare et rigtigt stærkt lineup, selvfølgelig mestendels fra Song og fremad.
Vi mangler ikke selvtillid. Vi lever højt på sejren i cuppen.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7157: 15 Jan 2011, 15:15 »

Det kan der selvfølgelig være noget om, er dog stadig overbevist omkring resultatet.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7158: 15 Jan 2011, 18:08 »

Arsenal: Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Clichy, Song, Wilshere, Cesc, Walcott, Nasri, Van Persie.

Subs: Shea, Gibbs, Denilson, Arshavin, Chamakh, Bendtner, Vela

West Ham United: Green, Faubert, Tomkins, Upson, Bridge, Kovac, Noble, Spector, Sears, Hines, Cole

Subs: Boffin, Reid, Gabbidon, Boa Morte, Barrera, McCarthy, Nouble

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7159: 15 Jan 2011, 18:13 »

Som forventet fik Hawkins ret i opstillingen (og jeg fik ret i at han fik ret).
Håber og tror på at vi tæver dem sønder og sammen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7160: 15 Jan 2011, 18:14 »

Som forventet fik Hawkins ret i opstillingen (og jeg fik ret i at han fik ret).
Håber og tror på at vi tæver dem sønder og sammen.

Den kunne heller ikke have været ret meget anderledes. Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7161: 15 Jan 2011, 20:26 »

Nej det var vist another day at the office i dag. Dejligt at se at vi i første halvleg ikke lader os kurre af deres hårde spil som de fik lov til af Marriner, og i stedet bare spillede vores spil og udspillede dem til tider. For en gangs skyld var Djourou vores svageste spiller i dag, men en eller anden i forsvaret skal jo have en off-day. Altid noget at Szczesny igen var skarp i kassen. Van Persie ser også ud til at nærme sig topformen med en flot kasse og nogle genialiteter i løbet af kampen, og Walcott og Fabregas er også ved at være ved deres bedste. Nu skal vi bare holde os skadesfri, så kan vi sagtens spille med om mesterskabet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7162: 15 Jan 2011, 20:46 »

Fantastisk kamp og vigtige 3 point! Vi spiller fantastisk i første halveg. Robin van Persie begynder at være tilbage i fordums styrke, og det er fantastisk at se. Hans teknik var sublim i dag, og han ser skarp ud. Han beviste, at han er nr. 1 for fremtiden. Nasri var helt formidabel i dag. Missede han overhovedet en aflevering i hele kampen? Walcott gjorde virkelig Wayne Bridges debutkamp for West Ham til et mareridt. Det var muligvis den værste debutkamp, jeg nogensinde har set. Han blev udstillet gang på gang. Det var endda Walcotts PL kamp nr. 100, og en god en af slagsen. Song var et bæst, som han nu engang er. Over de sidste to sæsoner, er han den mest forbedrede, i mine øjne. Szczesny var fantastisk, og selv da Djourou/Eboue kom med sin forfærdelige tilbagelægning, var han klar og hev en god redning frem. Wilshere var dejligt livlig på midten, og spilede endnu en god kamp. Cesc var også rigtig god, stabile afleveringer som altid.

Djourou var ikke i sit es i dag. Han så ikke så sikker ud, da han havde bolden, og var lidt usikker i forsvaret. Intet der ødelægger helhedsbilledet af hans sæson so far, da alle kan have en dårlig kamp. Eboue var jeg heller ikke helt glad for. Han gjorde lidt, at Djourou så dårlig ud. Eboue positionerede sig dårligt, hvilket gjorde, at Djourou stod lidt alene.

Nice touch, at kameraet fangede 3 West Ham fans som sov i anden halveg. Grin

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #7163: 15 Jan 2011, 20:48 »

Jeg er virkelig imponeret over Song! Smiley

Hala Madrid!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7164: 15 Jan 2011, 21:14 »

Holdet spillede som de plejede.. der var én forbedring - Van Persie og det er så sindssygt vigtigt, at vi endeligt får gang i en at vores spillere på toppen. Det kan virkeligt være guld værd, hvis han fortsætter den form, som han tilsyneladende er kommet i henover de sidste par uger. Fremragende af ham i dag Smiley

Er som sædvanligt imponeret af Song og Walcott. Nasri spillede ikke sin bedste kamp, men alt i alt ganske, ganske fornuftig indsats hele vejen rundt (udover Djourou (er det trend at farve sit hår så grimt som overhovedet muligt) og det er dejligt at se. Nu må vi vel bare håbe, at de smider point mod Tottenham. Hvis de ikke gør det, kan jeg ikke se, hvor de ellers skal smide dem..

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #7165: 15 Jan 2011, 21:14 »

Man må sku sige Song fandt melodien Smiley

Vi skal alle være her.

Szczesny
Manager

« Svar #7166: 16 Jan 2011, 05:34 »

Man må sku sige Song fandt melodien Smiley

Det er jo nærmest poetisk ukorrekt

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7167: 16 Jan 2011, 14:29 »

Der er en akrobat gemt i vores polske ven Szczesny:

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kaller
Lilleputspiller
*

« Svar #7168: 16 Jan 2011, 23:56 »

Hej gunners.

Jeg står og skal til London i weekenden hvor arsenal spiller mod united, og vil derfor gerne have billetter til kampen.
Er der nogle af jer, der har erfaring med at skaffe disse, og som kender nogle steder, hvor det både er sikkert og billigt?

Chamberlain15
Manager

« Svar #7169: 16 Jan 2011, 23:59 »

Hej gunners.

Jeg står og skal til London i weekenden hvor arsenal spiller mod united, og vil derfor gerne have billetter til kampen.
Er der nogle af jer, der har erfaring med at skaffe disse, og som kender nogle steder, hvor det både er sikkert og billigt?

Arsenal skal spille imod Wigan i weekenden Peace

Kan btw ikke rigtig svare på dit spørgsmål! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 476 477 [478] 479 480 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010