home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  1 Bruger, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348499 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7065: 06 Jan 2011, 16:45 »

Det kommer jo an på, om man hentyder til klubben eller flystyrtet. Jeg vil da vælge at kalde klubben manure, fordi de er rivaler, og jeg mener de stinker (som gylle).
Flystyrtet er en sørgelig episode, men jeg har aldrig nogen grund til at kommentere det.

Nej, og det kan jeg også godt forstå, hvorfor skulle man det?

Nemlig.

Jeg har mange gange kaldt United for Manure, Man Scums, Moan Utd osv., intet af det hentyder til noget flystyrt. At der så er folk der render rundt og prøver at finde ting at blive fornærmede over, er deres eget problem. Jeg tvivler på at nogen her har lyst til at svine nogle folk der døde i et flystyrt, og at kalde United for manure har i vores hovedet intet med det at gøre - Det er blot et øgenavn. Så take a chill pill.

Og hvis der er nogle Man Scum fans der har lyst til at kalde Arsenal for Arse Anal, så skal de da også have lov til det - I deres egen tråd.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #7066: 06 Jan 2011, 16:53 »

Når ja, med snakken om, at Nasri kunne skifte til Barcelona, så er Nasri meget tæt på en ny kontrakt på 4 år. Hans far har sagt, at han tror, at hans udvikling skal foregå i Arsenal, og ikke andre klubber. Han fortsætter også med, at Arsenal er klubben som er tættest på Nasris hjerte. Tunge

Jeg har dog læst, at hans agent har udtalt, at han vil afvente en forlængelse indtil sommeren, og se på sine muligheder. Håber dog han forlænger hurtigst muligt!!

Nemlig.

Jeg har mange gange kaldt United for Manure, Man Scums, Moan Utd osv., intet af det hentyder til noget flystyrt. At der så er folk der render rundt og prøver at finde ting at blive fornærmede over, er deres eget problem. Jeg tvivler på at nogen her har lyst til at svine nogle folk der døde i et flystyrt, og at kalde United for manure har i vores hovedet intet med det at gøre - Det er blot et øgenavn. Så take a chill pill.

Og hvis der er nogle Man Scum fans der har lyst til at kalde Arsenal for Arse Anal, så skal de da også have lov til det - I deres egen tråd.

Hehe. hvilken herlig retorik Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7067: 06 Jan 2011, 17:02 »

Jeg har dog læst, at hans agent har udtalt, at han vil afvente en forlængelse indtil sommeren, og se på sine muligheder. Håber dog han forlænger hurtigst muligt!!

Det har jeg dog ikke læst, men denne artikel fra i dag, skriver lidt om, at en forlængelse er tæt på.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/premier-league/8242388/Samir-Nasri-close-to-agreeing-long-term-deal-to-stay-at-Arsenal-and-ward-off-Barcelona.html

Szczesny
Manager

« Svar #7068: 06 Jan 2011, 17:10 »

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7069: 06 Jan 2011, 18:08 »

Mon ikke Nasri forlænger, spørgsmålet er bare hvor meget vi kommer til at slippe for det.

Synes godt nok vores midtbane begynder at se farlig ud i øvrigt, kombination af Fabregas, Song og Wilshere har været meget dominerende i de kampe de har haft, og når vi samtidig kører med Nasri og RvP kombinerer vi altså som få andre hold.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7070: 06 Jan 2011, 18:42 »

Jeg synes personligt at det er frygteligt at vi ikke kan have en spiller der spiller godt, uden at Barca pludselig er ude efter dem. Lad os dog have vores spillere uden alle de transferrygter til Barca.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7071: 07 Jan 2011, 11:39 »

Dejligt med noget optimisme fra nogle Arsenal spillere, her Jack Wilshere, der ganske korrekt bemærker at Arsenal er ubesejrede i år.. (http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/06/jack-wilshere-arsenal)

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7072: 07 Jan 2011, 11:44 »

Dejligt med noget optimisme fra nogle Arsenal spillere, her Jack Wilshere, der ganske korrekt bemærker at Arsenal er ubesejrede i år.. (http://www.guardian.co.uk/football/2011/jan/06/jack-wilshere-arsenal)

Han er sgu en sej gut! Også det han sagde, med at efter City kampen skulle Balotelli nok kende hans navn. Tunge

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7073: 07 Jan 2011, 12:00 »

Jeg synes personligt at det er frygteligt at vi ikke kan have en spiller der spiller godt, uden at Barca pludselig er ude efter dem. Lad os dog have vores spillere uden alle de transferrygter til Barca.

Er det en slags hævn fra de unge spillere I har nakket fra dem i tidens løb? crazy

Men ellers kan I vel kun se det som et kompliment Smiley Omend irriterende kompliment (hvis de findes)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7074: 07 Jan 2011, 12:30 »

Han er sgu en sej gut! Også det han sagde, med at efter City kampen skulle Balotelli nok kende hans navn. Tunge

Hehe ja, han har kommet med nogle fede udtalelser .. Han er også sjov at følge på Twitter Opstemt

Er det en slags hævn fra de unge spillere I har nakket fra dem i tidens løb? crazy

Men ellers kan I vel kun se det som et kompliment Smiley Omend irriterende kompliment (hvis de findes)

Arh det er da vel kun Fabulous Fabregas og Merida vi har nuppet derfra? De har da fået både Overmars, Van Bronckhorst, Petit, Hleb og Henry fra os, af dem jeg lige kan huske på stående fod. Det må da være rigeligt? Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7075: 07 Jan 2011, 13:22 »

Haha ja der kan man bare se, var også de eneste to jeg kunne huske men tænkte "der måtte da være flere" men næ nej Smiley

Der er næppe nogen af de nævnte tidligere Arsenal-spillere, der har haft succes i Barca på Cesc-niveau Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7076: 07 Jan 2011, 20:22 »

Haha ja der kan man bare se, var også de eneste to jeg kunne huske men tænkte "der måtte da være flere" men næ nej Smiley

Der er næppe nogen af de nævnte tidligere Arsenal-spillere, der har haft succes i Barca på Cesc-niveau Smiley

Der er heller ingen der har været lige så god som Cesc Smiley Bortset fra Henry måske (hvis de to kan sammenlignes) men ham solgte vi jo da han var på vej ned. Det er Cesc ikke før om en 8 år.. Overmars havde da ellers også rimelig succes i Barca Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7077: 07 Jan 2011, 20:35 »

Hæhæ ja okay true Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7078: 07 Jan 2011, 23:34 »

Vi kan vel stille og roligt begynde at se frem mod lørdagens kamp. Det er i FA cuppen, hvor vi skal møde Leeds i tredje runde. Der er formentlig mange spillere, som bliver sparet, så de kan hvile sig, men ellers tror jeg vi stiller med et rigtig stærkt hold. I hvert fald de stærkeste reserver vi har. Jeg er lidt i tvivl om Ramsey kommer til at spille. Han startede inde for Forest mod netop en Championship modstander, og hvis han kan gøre det for dem, kan han også sagtens gøre det for os. Jeg ville meget gerne se Lansbury spille i den kamp, men han er først tilbage d. 16 fra sit ophold i Norwich, og han er forresten også skadet alligevel.

Szczesny
Eboue, Squillaci, Koscielny, Gibbs
Denilson
Rosicky, Cesc
Bendtner, Arshavin
Chamakh

Men efter hvad Wenger sagde sent i dag, tror jeg måske mere på denne holdopstilling:

Szczesny
Eboue, Squillaci, Djourou, Gibbs
Denilson
Rosicky, Ramsey
Arshavin, Vela
Bendtner

Jeg tror vi foretager hele 9 ændringer i forhold til City kampen. Det er kun Koscielny og muligvis Cesc som forbliver inde. Det er fordi Wenger har sagt, at Djourou bliver sparet i kampen, hvilket også er meget fortjent. Wenger har også været ude og sige, at der kommer mange ændringer til kampen. Jeg tror, at vi vil beholde Cesc inde, da jeg tror, at Wenger vil passe lidt på Ramsey her til at starte med. Glæder mig til at se Gibbs i kamp. Han har været skadet i noget tid, og efter min mening går der ikke lang tid, før han kan overtage for gøgleren Clichy.

Efter City kampen har truppen ikke fået flere skader, men Nasri og Van Persie har lidt ondt, efter nogle slag i kampen. Det er derfor helt sikkert, at Van Persie ikke spiller på lørdag, og Wenger har sagt, at Nasri formentlig heller ikke vil spille.

Glæder mig til kampen. Tror at holdet kan give os en sejr, og at man endelig kan sidde og se en kamp, uden at være dødnervøs. Godt at få reserverne lidt i gang, og det er jo bestemt ikke noget dårligt hold vi kan stille med. Efter min mening, har vi klart den bredeste trup, sammen med formentlig United.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2011, 12:31 af ItaliensLarsen » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7079: 08 Jan 2011, 02:03 »

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010