home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23352
  1 Bruger, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ReveBluew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348499 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7050: 06 Jan 2011, 13:59 »

Nu er Xavi og Iniesta også noget ældre. Fabregas og Nasri kan sagtens nå Xavi og Iniestas niveau, omend de ikke har de helt samme egenskaber. Der er jo en grund til at Barcelona har leget transfer-bullies de seneste vinduer mht Fabregas, og nu er de også efter Nasri, så helt uefne er de nok ikke, og kunne sagtens supplere Xavi/Iniesta og fungere som deres erstatninger, når de smider støvlerne.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7051: 06 Jan 2011, 15:05 »

Er Arsenals fans bedre?  Smiley Selvom det her er Arsenal tråden, så vil jeg nu stadig efterlyse et højere niveau, hvor man forhåbentlig kan rose sin klub uden og svine andre. Jeg er personlig også træt af de 13 årige tosser der roser United og sviner alle andre klubber

sarcas kommer endag med et meget nedsættende navn om vores hold, som blev brugt til at svine nogle mennersker der døde i en flyulykke

Skal jeg tage ansvaret for, hvad sarcas skriver i tråden? Jeg kan da ikke forhindre ham i at gøre det. Jeg kan da godt se, at det ikke er på det højeste niveau det han skriver, men det er i det mindste i den rigtige tråd. Havde han skrevet det i United tråden, så kan du klage, men du skal ikke klage over hvad Arsenal fans skriver i Arsenal tråden.

Er dog fuldstændig enig i at denne tråd har været børnehavemateriale størstedelen af de sidste 10 sider. Give or take

Størstedelen? De sidste 10, næsten sidste 20 sider, har der været god debat herinde, som jeg ikke forstår du karakteriserer som børnehavemateriale. Kan godt se, at der har været nogle usaglige og subjektive kommentarer ind imellem, men da slet ikke størstedelen af det der er blevet skrevet.

Per Mertesacker rygtet til Arsenal, som han plejer at være det. Hvad siger i til det?

Det er en bundrutineret mand, trods sine 26 år. Han har spillet 60 kampe for det tyske landshold, og man har set ham spille mange brandkampe for landsholdet. Han har meget af det vi leder efter. Han er 1.98 høj, og hans teknik med hensyn til hovedstød er nærmest perfekt. Vi har pt. nogle af mindste forsvarsspillere i ligaen, og det giver os jo selvfølgelig et kæmpe problem på dødbolde, som vi har set før. Han er meget langsom, men han har en god placeringsevne, som opvejer hans mangel på hurtighed. Jeg har dog læst, at han har haft en forfærdelig sæson, og slet ikke spillet op til hans niveau.

Jeg tror dog ikke på, at han kommer til klubben. Naldo er skadet resten af sæsonen, så de skal være meget desperate for at sælge ham. Jeg tror også, at vi kan finde bedre på markedet, også for en billigere pris. Mertesacker. De vil have £25 mio for ham, hvilket er alt for meget at give for en spiller i den klasse.

En spiller jeg er lidt i tvivl om jeg har lyst til at se i Arsenal, er Connor Wickham fra Ipswich. Han er 17 år gammel, og allerede debuteret for Englands u21 hold. Jeg synes lige, at jeg vil vise jer hans internationale karriere so far:

2008/2009 - 2 kampe - 8 mål (England u16)
2008/2010 - 13 kampe - 31 mål (England u17)
2010 - 3 kampe - 6 mål (England u19)
2010 - 1 kamp - 0 mål (England u21)

Jeg har set ham spille her i sommers for England, ved u17 EM. Jeg syntes han var dybt imponerende. Han er en rigtig målscorer, som dog godt kan bruge lidt mere selvtillid. Han kan sagtens trække ned i banen, og holde på bolden. I hans tid i Ipswich, har han kun scoret 4 mål, hvilket ikke er imponerende som angriber, men han har allerede spillet 42 kampe for Ipswich som 17 årig, hvilket er meget imponerende. Grunden til, at jeg ikke ved om jeg vil hente ham er, at Benik Afobe på vores ungdomshold, bestemt også kan blive en kvalitetsangriber, og de har lidt de samme kvaliteter. Hans prisskilt er £7 mio, som er mange penge, men det er næsten det samme beløb, som vi gav for Ramsey i sin tid. Vil dog absolut ikke blive ked af, at se ham i Arsenal. Stort talent uden tvivl.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7052: 06 Jan 2011, 15:08 »

Per Mertesacker ville IMO være et dårligt køb. Jeg ser hellere en spiller som Mexés eller Rami i klubben, hvor prisskiltet sikkert også er meget lavere Smiley

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #7053: 06 Jan 2011, 15:13 »

Per Mertesacker ville IMO være et dårligt køb. Jeg ser hellere en spiller som Mexés eller Rami i klubben, hvor prisskiltet sikkert også er meget lavere Smiley

Nok lidt svært at få fat i Rami nu hvor Valencia har købt ham.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7054: 06 Jan 2011, 15:13 »

Rami er der jo slet ingen chance for, at vi kan hente. Han er lige blevet købt af Valencia, som får ham til sommer. Mexes har sagt, at han vil blive i Roma, og vise sin loyalitet.

Jeg er dog helt enig i, at vi ikke skal købe Mertesacker. Tunge

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #7055: 06 Jan 2011, 15:32 »

Nu er Xavi og Iniesta også noget ældre. Fabregas og Nasri kan sagtens nå Xavi og Iniestas niveau, omend de ikke har de helt samme egenskaber. Der er jo en grund til at Barcelona har leget transfer-bullies de seneste vinduer mht Fabregas, og nu er de også efter Nasri, så helt uefne er de nok ikke, og kunne sagtens supplere Xavi/Iniesta og fungere som deres erstatninger, når de smider støvlerne.

Siger jo ikke at Fabregas og Nasri, ikke kan nå Xavi og Iniesta's niveau. Det jeg siger er at, lige pt. er Iniesta og Xavi, verdens 2 bedste midtbanespillere. Må indrømme at jeg har svært ved at se både Nasri og Fabregas komme til Barca, da jeg ikke kan se hvordan Xavi og Iniesta, altså to spillere som har spillet i klubben hele livet, kan erstattes med 2 spillere som aldrig har spillet der før (eller har Fabregas da han var ung?). Tror hellere de vil vælge at bruge Thiago, når Xavi og Iniesta engang mister niveau. Om ca. 5 år, kan deres centrale midtbane megel vel bestå af Fabregas og Thiago.

Liverpool F.C

Szczesny
Manager

« Svar #7056: 06 Jan 2011, 15:45 »

Størstedelen? De sidste 10, næsten sidste 20 sider, har der været god debat herinde, som jeg ikke forstår du karakteriserer som børnehavemateriale. Kan godt se, at der har været nogle usaglige og subjektive kommentarer ind imellem, men da slet ikke størstedelen af det der er blevet skrevet.

Måske ikke direkte til børnehaven, men så andre tråde:

De sidste 10 sider opsummeret:

461: 4 youtube-videoer hvor Elia vs vP diskuteres… håbløs diskussion der kører der, og som kørte flere siden inden 461 også…

462: ” Jeg tror ikke United bliver mestre. Tror det afgøres mellem Arsenal og Chelsea. Ærlig talt.” ”Okay, så vil jeg tolke ud fra det du skriver, at du er en irriterende lille provokerende skabsunited-fan” ” Du er jo til grin” ” Okay, du bliver jo ved, og kan åbenbart ikke forstå det” er blot nogle quotes, ind i mellem få brugbare indlæg

463: to indlæg omhandlende arsenal (gode bevares)… resten omhandler for det meste chelsea. Diskuteret af alle andre end arsenal-fans

464: faktisk en nogenlunde side

465: diskussion vedrørende held/uheld i fodbold. Ikke synderlig relevant for Arsenal-tråden, og meget teoretisk, hvilket og afføder nogle humoristiske indlæg

466: halvdelen omhandlende gårsdagens kamp, halvdelen omhandlende held.

467: samme som 466

468 & 69: god debat, afbrudt af Jeton – som afføder en del indlæg, af ramte folk, som siger han skal smutte

Så en del til børnehaven, og en del der bare burde være i andre tråde. Men nogen stor Arsenal-diskussion, ikke rigtig.

Per Mertesacker rygtet til Arsenal, som han plejer at være det. Hvad siger i til det?

Det kunne være meget interessant. Jeg forstår ikke hvor du får de 25(!!) mille fra. Alt peger på at Arsenal har budt 8.5 og Bremen vil have i omegnen af 10mil.. 25 for Per Mertesacker, haha Peace

Szczesny
Manager

« Svar #7057: 06 Jan 2011, 15:49 »

Siger jo ikke at Fabregas og Nasri, ikke kan nå Xavi og Iniesta's niveau. Det jeg siger er at, lige pt. er Iniesta og Xavi, verdens 2 bedste midtbanespillere. Må indrømme at jeg har svært ved at se både Nasri og Fabregas komme til Barca, da jeg ikke kan se hvordan Xavi og Iniesta, altså to spillere som har spillet i klubben hele livet, kan erstattes med 2 spillere som aldrig har spillet der før (eller har Fabregas da han var ung?). Tror hellere de vil vælge at bruge Thiago, når Xavi og Iniesta engang mister niveau. Om ca. 5 år, kan deres centrale midtbane megel vel bestå af Fabregas og Thiago.

Der er jo heller ingen der siger at de henter begge to. Men hvis en af dem kommer til Barcelona, så passer det perfekt med at supplere de to - som var det, det oprindelige indlæg omtalte - og med tiden/erfaringen erstatte dem. Det kan godt være de ikke er på helt samme niveau lige nu, men særlig langt fra er de heller ikke. Xavi udvikler sig nok næppe yderligere, i modsætning til Fabregas og Nasri - hvorfor hvis de skal formes til Barcelona-stilen også selv skal hentes, inden deres udvikling stagnerer.

Det er selvfølgelig kun hypotetisk - Fab og Nasri bliver i Arsenal og bliver klublegender Wink

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7058: 06 Jan 2011, 15:52 »

Måske ikke direkte til børnehaven, men så andre tråde:

Det kunne være meget interessant. Jeg forstår ikke hvor du får de 25(!!) mille fra. Alt peger på at Arsenal har budt 8.5 og Bremen vil have i omegnen af 10mil.. 25 for Per Mertesacker, haha Peace

I sommers bød Arsenal 10 millioner, hvor svaret på buddet hed 25 millioner. Har hørt rygter om, at der er blevet budt 8,5 på ham, men tror dog ikke på dem. Werder sælger ham ikke, især ikke for den nette sum, når deres anden forsvarsspiller er skadet resten af sæsonen.

Thore
Manager

« Svar #7059: 06 Jan 2011, 15:52 »

Skal jeg tage ansvaret for, hvad sarcas skriver i tråden? Jeg kan da ikke forhindre ham i at gøre det. Jeg kan da godt se, at det ikke er på det højeste niveau det han skriver, men det er i det mindste i den rigtige tråd. Havde han skrevet det i United tråden, så kan du klage, men du skal ikke klage over hvad Arsenal fans skriver i Arsenal tråden.

Næ men du genralisere United fans, så det er vel ikke anderledes.
Og jeg er da fuldstændig ligeglad med om det er i Arsenal tråden eller ej. Hvis jeg går ind i United tråden og skriver at Arsenal er en flot franske bøserøve der puler hinanden i røven.. Er det så i orden? Nej det syntes jeg faktisk ikke det er, selvom det er i United tråden. Det her er stadig et forum hvor man skal forsøge at opføre sig ordenligt.

Nu er jeg klar over sammenhængen mellem flystyrtet og navnet, men nu er det jo sådan at manure betyder gylle på dansk, og derved er det jo et sjovt "kælenavn".. Nu er det jo sådan, at man selv vælger hvilken sammenhæng man vil læse tingene i. Hvis du allerede har valgt at det skal læses som en tilsvining, så er der jo ikke noget sarcas kan gøre ved det.

Nu tror jeg ikke han selv er kommet på det øgenavn, og jeg syntes det er meget respektløs at bruge. Han havde skrevet Fattigrøvsklub, heldige svin, The United States of Manchester eller bare Man united scums, så havde det være en anden sag.
Nu er det her et FM forum, hvor folk er fans af elle mulige klubber, også skal man altså have en ordenlig opførsel. Den her tråd er ikke kun for Arsenal fans, den er her for at diskutere fodbold klubben Arsenal, ikke for at svine andre. Det er heller ikke en lukket tråd kun til Arsenal fans, hvis man ønsker det, så må man finde et Arsenal forum, herinde skal man stadig opføre sig ordenligt.

Det er muligt at knægten kun er 13 år og ikke ved hvad øgenavnet betyder, men der ligger efter min mening stadig en meget meget skidt holdning i det udtryk, der ikke sviner en klub, men nogle mennesker der døde under en tragisk hændelse.

Det kan godt være jeg bare er blevet en gammel vrisnen mand  Wink Men jeg syntes man skal forsøge at opføre sig med respekt overfor andre, jeg kan forstå hvis der kommer grimme ord under en kamp, In the heat of the moment så at sige. Men her er det jo tydeligvis ikke tilfældet  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7060: 06 Jan 2011, 15:56 »

Næ men du genralisere United fans, så det er vel ikke anderledes.
Og jeg er da fuldstændig ligeglad med om det er i Arsenal tråden eller ej. Hvis jeg går ind i United tråden og skriver at Arsenal er en flot franske bøserøve der puler hinanden i røven.. Er det så i orden? Nej det syntes jeg faktisk ikke det er, selvom det er i United tråden. Det her er stadig et forum hvor man skal forsøge at opføre sig ordenligt.

Ville også ændre i det, og skrive, at du godt må klage over, at han skriver sådan nogle ting om United. Men synes stadig det er bedre, end Jeton som vælger konstant at skrive i Arsenal tråden, ting som hører til i United tråden. Sarcas' hører i det mindste til i denne tråd.

Og ja, jeg har også indrømmet, at jeg generaliserede. Det kan du læse på en af de forrige sider. Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jan 2011, 16:01 af ItaliensLarsen » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #7061: 06 Jan 2011, 16:02 »

Jamen vi er da enige i stort set det hele Smiley

Men kan man så aldrig kalde Man utd for Gylle mere, eller hvordan? Det er et af de rent faktisk gode øgenavne vi har at dele ud af... Hvis man ser på vores klubnavn, så får vi sgu rigeligt igen af den skuffe Wink

Thore
Manager

« Svar #7062: 06 Jan 2011, 16:06 »

Ville også ændre i det, og skrive, at du godt må klage over, at han skriver sådan nogle ting om United. Men synes stadig det er bedre, end Jeton som vælger konstant at skrive i Arsenal tråden, ting som hører til i United tråden. Sarcas' hører i det mindste til i denne tråd.

Jeg forsvare bestemt heller ikke  Jeton, som jo tydeligvis heller ikke er moden nok til at opføre sig på et forum  Smiley Der er den forskel at Jeton tydeligvis gør det for provokere, og det er bestemt direkte tåbligt. Hvis der skal være sådan noget, så høre det chatten til.
Det syntes jeg nu også at Sarcas indlæg gør, da det dels ikke bidrager med noget som helst, og dels er meget respektløst.
Men det lyder til at vi er nogenlunde enige, så for min skyld kan vi godt lade den ligge her  Smiley
Begge klubber har åndsvage fans (måske har United flere) og det skal vi andre nogen gange lide under  Smiley

Jamen vi er da enige i stort set det hele Smiley

Men kan man så aldrig kalde Man utd for Gylle mere, eller hvordan? Det er et af de rent faktisk gode øgenavne vi har at dele ud af... Hvis man ser på vores klubnavn, så får vi sgu rigeligt igen af den skuffe Wink

Som jeg har sagt før, så syntes det er meget respektløs, da det ikke er rettet mod klubben, men mod de folk der døde under flystyrtet.
Hvis vi nu havde et øgenavn til Leeds, som hentyde til det to fans der blev dræbt i Tyrkiet, så ville jeg aldrig kunne finde på og bruge det

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Szczesny
Manager

« Svar #7063: 06 Jan 2011, 16:16 »

Som jeg har sagt før, så syntes det er meget respektløs, da det ikke er rettet mod klubben, men mod de folk der døde under flystyrtet.
Hvis vi nu havde et øgenavn til Leeds, som hentyde til det to fans der blev dræbt i Tyrkiet, så ville jeg aldrig kunne finde på og bruge det

Det kommer jo an på, om man hentyder til klubben eller flystyrtet. Jeg vil da vælge at kalde klubben manure, fordi de er rivaler, og jeg mener de stinker (som gylle).
Flystyrtet er en sørgelig episode, men jeg har aldrig nogen grund til at kommentere det.

Nej, og det kan jeg også godt forstå, hvorfor skulle man det?

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7064: 06 Jan 2011, 16:18 »

Når ja, med snakken om, at Nasri kunne skifte til Barcelona, så er Nasri meget tæt på en ny kontrakt på 4 år. Hans far har sagt, at han tror, at hans udvikling skal foregå i Arsenal, og ikke andre klubber. Han fortsætter også med, at Arsenal er klubben som er tættest på Nasris hjerte. Tunge

Sider: 1 ... 469 470 [471] 472 473 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010