home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23354
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Winlioprock
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348813 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6870: 04 Jan 2011, 19:15 »

I øvrigt dejligt at høre at FA har tildelt Bowyer 3 dages karantæne for den sviner på Sagna mod Birmingham. Dommeren udtalte at han ville have givet direkte rødt for den, så det er helt på sin plads.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6871: 04 Jan 2011, 19:32 »

Ja vi var vist mange der troede at han skulle spille mere regelmæssigt da han blev nr. 11, men han er ikke lige vist at han har fortjent det.

Med hensyn til morgendagens kamp, mangler City både Balotelli og Silva, der imo er deres to bedste spillere (sammen med Tevez). Derudover har Toure været oppe og slåsse med Adebayor (nui jeg håber han gav ham nogle slag), så der er lidt uro hos dem op til kampen. De har dog stadig et skræmmende hold, men jeg tror vi vinder på dagen. Det er ihf. værd at smide en rimelig stor bunke freak$ på Smiley

Undskyld jeg endnu engang bryder ind, men Yaya Toure (går ud fra det er ham), har været fantastisk for City, så et City hold med Tevez og Toure som de centrale offensive, kan jeres forsvar få det rigtig svært, især nu hvor Vermaelen stadig er ude. Selvfølgelig en kæmpe fordel for jer, at både Balotelli og Silva er ude, for hvis ikke de var det, ville jeres forsvar få det rigtig svært (eller det tror jeg i hvert fald). Sidst blev det jo 3-0 til jer, godt nok med en mand i overtal, men City var uden tvivl udspillet (sådan husker jeg det, ret mig hvis jeg tager fejl). Trods i måske er små favoritter, ser jeg City som vindere af kampen. Smiley

Jeres offensiv er skræmmende, men i transfervinduet her, ser jeg gerne at Bendter ryger for porten (ikke fordi han er dårlig, ser ham som bedre en Chamakh ihvertfald, og til dels også Van Persie.), han får ikke spilletid nok, fordi Wenger ikke tror på ham, selvom han ofte scorer når han endelig får chancen. Hvis i kan få Bendter solgt, så kunne i evt. købe jer en ny angriber, som er bedre end både Chamahk (har virkelig ikke meget til overs for ham, han går rundt, og virker som en der er faret vild på banen. Samtidig så kan han ikke finde ud af at spille bolden, han fejler altid i hans afleveringer). Van Persie er virkelig svingende, og brænder meget, så skaf jer en ny og klasse angriber, og i kan måske nå United, og øge jeres chancer i CHL mod Barca. Smiley.

Liverpool F.C

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6872: 04 Jan 2011, 20:08 »

Undskyld jeg endnu engang bryder ind, men Yaya Toure (går ud fra det er ham), har været fantastisk for City, så et City hold med Tevez og Toure som de centrale offensive, kan jeres forsvar få det rigtig svært, især nu hvor Vermaelen stadig er ude. Selvfølgelig en kæmpe fordel for jer, at både Balotelli og Silva er ude, for hvis ikke de var det, ville jeres forsvar få det rigtig svært (eller det tror jeg i hvert fald). Sidst blev det jo 3-0 til jer, godt nok med en mand i overtal, men City var uden tvivl udspillet (sådan husker jeg det, ret mig hvis jeg tager fejl). Trods i måske er små favoritter, ser jeg City som vindere af kampen. Smiley

Jeres offensiv er skræmmende, men i transfervinduet her, ser jeg gerne at Bendter ryger for porten (ikke fordi han er dårlig, ser ham som bedre en Chamakh ihvertfald, og til dels også Van Persie.), han får ikke spilletid nok, fordi Wenger ikke tror på ham, selvom han ofte scorer når han endelig får chancen. Hvis i kan få Bendter solgt, så kunne i evt. købe jer en ny angriber, som er bedre end både Chamahk (har virkelig ikke meget til overs for ham, han går rundt, og virker som en der er faret vild på banen. Samtidig så kan han ikke finde ud af at spille bolden, han fejler altid i hans afleveringer). Van Persie er virkelig svingende, og brænder meget, så skaf jer en ny og klasse angriber, og i kan måske nå United, og øge jeres chancer i CHL mod Barca. Smiley.

Hvis du hentyder til om det var Yaya der var oppe og slåsse med Adebayor, så nej, det var Kolo som allerede var godt og grundig træt af ham i Arsenal..
Men ja, jeg tror da heller ikke at det bliver en nem kamp, men det hold vi har stillet med mod Chelsea og Birmingham har set rigtig godt ud. Nasri er stadigr brandvarm, Van Persie kommer snart i form, Fabregas begynder at ligne sig selv, og det samme gør Walcott. Samtidig ser Koscielny og Djourou sammen ud til at få en smule fat på forsvaret. Hjemme på Emirates tror jeg ikke at City bliver et problem uden Silva og Balotelli, så en sejr kommer.

Jeg er enig i at Bendtner godt kan sælges. Chamakh har været svingende, men han er også vant til en vinterpause i Frankrig, så han er træt. Han så rigtig godt ud de første to måneder, og når han først vænner sig til tempoet i England og især Arsenal, tror jeg han bliver rigtig farlig. Van Persie var med i finalen i VM og blev derefter skadet et par gange, så han har været et stykke fra sin topform. Men hvis han fortsætter med at være skadesfri, er jeg sikker på at han bliver rigtig farlig igen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6873: 04 Jan 2011, 20:16 »

Nå okay, troede det var Yaya Smiley.

Hmm, er ikke helt enig i det med Van Persie, synes ikke han er en klassespiller, og mener ikke han har niveaet til Arsenal. Smiley

Liverpool F.C

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #6874: 04 Jan 2011, 20:18 »

... van Persie er sku da en topklasse spiller :S?!?!?!

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6875: 04 Jan 2011, 20:19 »

Ikke i mine øjne

Liverpool F.C

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6876: 04 Jan 2011, 20:38 »

Vi har rigtig gode kampe tilbage IMO, hvoraf mange af dem er på Emirates. City er en stor mundfuld, og selvom Tevez laver mål på stribe på trods af personlige problemer, tror jeg på en sejr. Vi har så mange offensive muligheder for at ødelægge City taktisk, og netop dét plejer Wengér at være dygtig til. Og som Gazlgor siger, så er vores forsvar ved at blive mere stabilt. Djourou gjorde det imo eminent imod Chelsea

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6877: 04 Jan 2011, 20:52 »

Ikke i mine øjne

Van Persie har ikke spillet godt endnu i denne sæson nej. Men når han først er i top-form er der ingen tvivl om at han er blandt de bedste angribere i verden.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6878: 04 Jan 2011, 21:21 »

Dzeko, Tevez, Rooney, Drogba, Torres, Villa, Higuain, Ibrahimoviz og Forlan. Alle disse angribere er da klart bedre, når de er i topform.

Liverpool F.C

PhilipFlink
Manager

« Svar #6879: 04 Jan 2011, 21:25 »

Dzeko, Tevez, Rooney, Drogba, Torres, Villa, Higuain, Ibrahimoviz og Forlan. Alle disse angribere er da klart bedre, når de er i topform.

overhoved ikke .. Van Persie er en af de bedste tekniske spillere i verden ( når han er i topform )

Har du set når han er i topform, for ellers kan du ikke udtale dig Smiley Det kan godt være de score mange mål, det har Persie ikke formået endnu, men han er teknisk 10x bedre end dem der

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6880: 04 Jan 2011, 21:26 »

Van Persie har ikke spillet godt endnu i denne sæson nej. Men når han først er i top-form er der ingen tvivl om at han er blandt de bedste angribere i verden.
RvP er muligvis så god når han er i form, men han er jo ALDRIG i form...

« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 21:36 af Messi1987 » Logged

ptrN
Manager

« Svar #6881: 04 Jan 2011, 21:29 »

Chamakh har været en kanon spiller her i starten, og var i de 2 første måneder, i mine øjne, Premier Leagues bedste køb sammen med VDV.

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #6882: 04 Jan 2011, 21:30 »

Men han er jo aldrig i form...

hmm .. hvor gammel er du Smiley?
 Ellers har du ikke fulgt ret meget med i de forgangende sæsoner hvor Van Persie har været klar Opstemt

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6883: 04 Jan 2011, 21:39 »

overhoved ikke .. Van Persie er en af de bedste tekniske spillere i verden ( når han er i topform )

Har du set når han er i topform, for ellers kan du ikke udtale dig Smiley Det kan godt være de score mange mål, det har Persie ikke formået endnu, men han er teknisk 10x bedre end dem der

Flot Smiley. Han er god teknisk ja, men så kan han vel bare spille kant, eller off. midt, for han score sgu ikke meget, så som decideret angriber, er disse klart bedre i topform: Dzeko, Tevez, Rooney, Drogba, Torres, Villa, Higuain, Ibrahimoviz og Forlan

Edit: En af de bedste tekniske i verden, tror du selv på det? Kan vel nævne 15-20 spillere der er bedre.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 21:44 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

PhilipFlink
Manager

« Svar #6884: 04 Jan 2011, 21:45 »

Flot Smiley. Han er god teknisk ja, men så kan han vel bare spille kant, eller off. midt, for han score sgu ikke meget, så som decideret angriber, er disse klart bedre i topform: Dzeko, Tevez, Rooney, Drogba, Torres, Villa, Higuain, Ibrahimoviz og Forlan

Det kommer helt an på hvordan klubben vil have en angriber?? Hvis Arsenal har købt en spiller som Van Persie fordi de vil have en angriber der er mere teknisk og kan give guld bolde til sine medspillere, så er det den bedste angriber for klubben? hvis de er ligeglade med hvem der score målene, bare en eller anden score dem .. Det er sådan det skal være. Så skal man ikke være afhængig af 1 spiller til at gøre arbejdet oppe foran Smiley som f.eks Når Torres ikke er med for Liverpool.. Så score de ikke ret mange mål Smiley

Sider: 1 ... 457 458 [459] 460 461 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010