home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Mar 2026, 19:42 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23354
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Winlioprock
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348895 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6840: 01 Jan 2011, 22:17 »

Rigtig fodbold er da for filan noget af det mest subjektive. Selvfølgelig mener vi da, at Arsenal spiller det rigtige fodbold, det er vel en af grundene til vi holder med dem. Newcastle spiller vel også rigtig fodbold, ud fra det de nu har spillermateriale til, det gør alle hold vel? Rigtig fodbold er i min bog flot fodbold. Spillere der er kreative, og skaber chancer ud af intet. Barcelona og Arsenal spiller i min bog rigtig fodbold. Det har andre helt sikkert en anden holdning til, derfor vil sådan en diskussion være fuldstændig nytteløs.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6841: 01 Jan 2011, 23:07 »

Dejlig, DEJLIG sejr i dag. Vi viser at vi er PLs bedste hold, spiller Birmingham ud af banen og viser hvor middelmådige de er, når de møder et hold der spiller god fodbold. Men der var godt nok også mange svinestreger fra Birmingham, man skulle tro at det var deres taktik. Johnson skulle have været udvist for den stempling på Fabregas, det samme skulle Bowyer for to af hans svinestreger, og derudover var der utallige andre.. Men nok om det, hold kæft hvor var vi stærke i dag - Når vi kan stille det hold som vi gjorde i dag, er der sgu ingen der kan stoppe os. Fuck jeg glæder mig til vi rundbarberer Man Shitty på lørdag. Og jeg håber inderligt at Van Persie flæsker Adebayor igen.

Og er du gal hvor er Fab og Nasri gode sammen! <3

Optimist.. Sælg jeres træner og køb lidt flere rutinerede spillere .. Så kan det være i ender som 2'er bare.. Er det ikke også fint nok når i plejer at ende som 3'er eller 4'er hvergang.. Kom tilbage når i vinder PL eller CHL.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6842: 01 Jan 2011, 23:09 »

Optimist.. Sælg jeres træner og køb lidt flere rutinerede spillere .. Så kan det være i ender som 2'er bare.. Er det ikke også fint nok når i plejer at ende som 3'er eller 4'er hvergang.. Kom tilbage når i vinder PL eller CHL.

Og mig som troede at denne diskussion var lukket. Jeg håbede i hvert fald på det. Men smut nu over i United tråden og blær dig med at i fører Premier League efter jeres "fantastisk spil" og at i "overhovedet ikke" har været heldige med noget som helst. Det er jo kun for at provokere du skriver det der.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6843: 01 Jan 2011, 23:10 »

Hvad laver du overhovedet i denne tråd? Du har nu gang på gang kommet med udmelding om at Arsenal ingen trussel er? Vi har fattet din usaglig holdning. Der er pt. 5 hold der kan vinde PL, og Arsenal er i den grad en af dem. Absolut. Det der, er bare dumt. Hvis Arsenal vinder PL, vil jeg huske dette.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6844: 01 Jan 2011, 23:12 »

Smut nu bare over i din United-tråd. Vil vi høre din usaglige holdning, skal vi nok kalde på dig, men du behøves ikke fyre sådan noget lort af.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6845: 01 Jan 2011, 23:13 »

Hvad laver du overhovedet i denne tråd? Du har nu gang på gang kommet med udmelding om at Arsenal ingen trussel er? Vi har fattet din usaglig holdning. Der er pt. 5 hold der kan vinde PL, og Arsenal er i den grad en af dem. Absolut. Det der, er bare dumt. Hvis Arsenal vinder PL, vil jeg huske dette.

Jeg vil dælme også huske dette! Og jeg håber dælme inderligt meget Arsenal slår Scumchester United d. 30 april! Så jeg vælger virkelig at huske det her.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6846: 01 Jan 2011, 23:13 »

Og mig som troede at denne diskussion var lukket. Jeg håbede i hvert fald på det. Men smut nu over i United tråden og blær dig med at i fører Premier League efter jeres "fantastisk spil" og at i "overhovedet ikke" har været heldige med noget som helst. Det er jo kun for at provokere du skriver det der.

Som jeg skrev tidligere i tråden.. Det er facts og det ved i også godt selv.. I er bare ikke stærke nok, og det går selvfølgelig ud over United fordi vi er så "svine heldige". Jeg er ligeglad om det er uden eller med held, bare at vi vinder mesterskabet iår!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6847: 01 Jan 2011, 23:15 »

Som jeg skrev tidligere i tråden.. Det er facts og det ved i også godt selv.. I er bare ikke stærke nok, og det går selvfølgelig ud over United fordi vi er så "svine heldige". Jeg er ligeglad om det er uden eller med held, bare at vi vinder mesterskabet iår!
Statistikker kan jo ikke bruges til noget som helst. Men dejligt du er selvsikker. Fordi hverken Chelsea, Arsenal, Tottenham eller City har jo efter dit hoved en chance. Jeg håber inderligt i smider hele lortet væk.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6848: 01 Jan 2011, 23:16 »

Wow, hvis du har skrevet det tidligere, hvorfor helvede bringer du så emnet op igen?

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6849: 01 Jan 2011, 23:17 »

Man tror altid i er en trussel.. Men det ændre sig på den her del af kampprogrammet.. I laver ufattelige mange pointtab og bliver smadret af de store hold.. (Og jo jeg ved godt i lige har slået Chelsea, men det er sku også længe siden i har slået et så stort hold) Det er grunden til jeg ikke tror på jer.. Alt for urutinerede spillere og en alt for uskarp træner.. Det er nok derfor i ikke har vundet PL siden 2004 elelr hvornår det nu var Wink

Chamberlain15
Manager

« Svar #6850: 01 Jan 2011, 23:19 »

Man tror altid i er en trussel.. Men det ændre sig på den her del af kampprogrammet.. I laver ufattelige mange pointtab og bliver smadret af de store hold.. (Og jo jeg ved godt i lige har slået Chelsea, men det er sku også længe siden i har slået et så stort hold) Det er grunden til jeg ikke tror på jer.. Alt for urutinerede spillere og en alt for uskarp træner.. Det er nok derfor i ikke har vundet PL siden 2004 elelr hvornår det nu var Wink

Så i dine øjne er det KUN United som har mulighed for at vinde mesterskabet? Nøøøøj jeg glæder mig til den 30. april!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6851: 01 Jan 2011, 23:20 »

Jeg tror godt de er klar over hvornår de sidst har vundet Premier League. Men United smider også mange point. Vi har fattet din mening, og jeg tror ikke Arsenal-fansne gider høre mere på dig.

Ariana Grande
Manager

« Svar #6852: 01 Jan 2011, 23:20 »

Hvem mener du egentlig er en trussel for jer? Er vi, Manchester City en trussel? For vi plejer nemlig også at svinge meget i præstationerne og lave dumme point tab, men du skriver lidt ligesom om at der ikke er noget hold der er en trussel for jer.

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6853: 01 Jan 2011, 23:21 »

Statistikker kan jo ikke bruges til noget som helst. Men dejligt du er selvsikker. Fordi hverken Chelsea, Arsenal, Tottenham eller City har jo efter dit hoved en chance. Jeg håber inderligt i smider hele lortet væk.

Arrrrgh det har jeg nu aldrig sagt.. Nu er vi inde på Arsenals tråd og jeg skriver om deres mesterskabschancer. . Ikke om City, Chelsea, eller Tottenham.. Men hvis du vil have det på det rene, så er jeg meget bange for Chelsea og City.. Chelsea er jo bare Chelsea, og fra min side vil de nok altid være den største konkurrent.. City ved jeg så ikek om man kan regne med.. Men Arsenal.. Dem tror jeg slet ikke på.. Det bliver enten os eller Chelsea!

verdenskrig
Manager

« Svar #6854: 01 Jan 2011, 23:24 »

Jeton du siger sgu ikke særlig meget fornuftigt.. Det er fair nok at du ikke helt tror på Arsenal i det lange løb, men din måde at fremstille det på er pinlig.. Pt er Arsenal det bedst spillende hold i PL og den største konkurrent til jer..

Hvis du ikke kan se det, så burde du nok overveje at droppe snapsen mens du ser pl for fremtiden Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 455 456 [457] 458 459 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010