Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Dec 2025, 22:07
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere:
23194
2 Brugere, 646 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
449
450
[
451
]
452
453
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1312436 gange)
Szczesny
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #6750:
01 Jan 2011, 19:36 »
Ved godt det kun er første januar, men den her tråd må da nomineres til årets sjoveste tråd
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #6751:
01 Jan 2011, 19:37 »
Citat af: DavidMadsen 01 Jan 2011, 19:17
Det var sgu da pisse ringe sparket af Odemwingie. Aston Villa kørte os ud af banen i de første 80 minutter, men hvad fanden hjælper det, når de ikke kunne score mere end to gange, når vi kun skulle bruge 10 minutter på at score en tilsvarende mængde mål? Parks første mål var pga. ringe opdækning, og køligt sat ind. Det andet mål var jo bare fantastisk lavet af Park. Hvis han havde scoret det mål i det 75. minut, ville du jo ikke brokke dig. Det er bare fordi, det skete i overtiden.
@ItaliensLarsen:
Jeg siger jo ikke, at vi spiller godt? Desuden er det pisse ringe, at de ikke kunne score flere mål, når de nu var så gode.
Det ændrer jo ikke ved det er utrolig heldigt for jer. I kan ikke have indflydelse på sparket. Ergo er det heldigt. I var også pisse ringe i alle 3 nævnte kampe, og fortjente intet. I fik to randomme chancer mod Villa, som var jer totalt overlegen. I kan ikke komme udenom i er heldige.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6752:
01 Jan 2011, 19:37 »
Messi888: Så holder det jo ikke at bruge det som et argument imod at I har været heldige, at I har vundet i de tre kampe..
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #6753:
01 Jan 2011, 19:38 »
Kan det ikke være ligemeget om United har været heldige, og har spillet dårligt? De ligger nummer 1, hvilket jeg er sikker på de er ganske godt tilfreds med, og så er United sikkert også fuldstændig ligeglad med hvor heldige, og hvor dårlige de har spillet når sæsonen er færdig, og de står med trofæet i hænderne... Men hvis man vinder, eller bare fører ligaen halvvejs, så burde man da også ku' noget? eller mener jer Arsenal fans noget andet. Jeg er af den klare overbevisning at United er et bedre hold end Arsenal.
Liverpool F.C
Newton Heath
Manager
«
Svar #6754:
01 Jan 2011, 19:38 »
Citat af: pepsigiggs 01 Jan 2011, 19:28
Hold kæft United fans er blevet ulidelige at høre på efter at de blevet nummer et.
For det var Chelsea-fans ikke, eller?
Citat af: Gazlgor 01 Jan 2011, 19:32
Du mener ikke seriøst at Villa pointet og sejren i dag var pga. et 'godt comeback'? WBA var langt bedre i hele kampen - det samme var Villa.
I fik et par tilfældige chancer og scorede. Det er held, det er sgu ikke dygtighed.
I øvrigt flot Messi888 at du nævner at United har slået Liverpool (svært?), Tottenham hjemme (uuuh) og Arsenal (ikke just imponerende kamp). Fuck jeg glæder mig til når I kommer til at spille nogle hårde udekampe og forhåbentlig ikke besidder det samme ufattelige held som hidtil mod forholdsvis ringe hold.
Bullshit. Fletcher ligger den af med hælen og Macheda klasker den i krydset. Ikke heldigt. Nani tryller på kanten og smækker et gudeindlæg i panden på en iskold Vidic. Heldigt? Næppe.
Vi har været heldige i nogle kampe og uheldige i andre. Men jer Arsenal-fans eller i hvert fald dig overdriver i sådan en grad at det er ulideligt at høre på. Vi har langt fra været lige så heldige som du får os til at være.
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #6755:
01 Jan 2011, 19:40 »
Citat af: Gazlgor 01 Jan 2011, 19:30
Som tidligere crew burde du vide noget om at skrive kommentarer i klubtråde blot for at provokere. Det er jo generelt det eneste JG bruger siden til, og den kommentar var så intetsigende og lam som noget kunne være, så selvfølgelig hørte den ingen steder henne. Det burde du vide.
Hvis du virkelig ønsker at udtale dig om sådanne ting, så bedes du først læse mine indlæg. Bruger jeg kun siden til at provokere?
Læs og forstå - vol 3.
.
Men okay... det er lettere at udtale sig om ting, man tror man ved, i stedet for at undersøge sig frem til et korrekt svar.
Madrid888
Ynglingespiller
«
Svar #6756:
01 Jan 2011, 19:40 »
ja okay, men arsenal har også haft deres held
EDIT: MADRID888
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6757:
01 Jan 2011, 19:41 »
Citat af: Gazlgor 01 Jan 2011, 18:25
Det er virkelig utroligt så blåøjede og naive jer United fans er, der aldrig kan finde fejl i jeres eget hold. Det er ligesom jer der udråber United til mestre fordi de har fået et par sejre i træk, på trods af at de har et langt sværere program end f.eks. Arsenal har. Og vildt at I ikke tør stå ved at United har været heldige med mange af deres point i denne sæson. Det kan enhver anden se, selv Morten Bruun indrømmer det til tider. Hvordan du kan finde 'vilje og talent' i dagens rædselsfulde kamp af United, er mig virkelig en gåde. Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden, og indrøm dog at United var heldige med at få en sejr i dag - Og har været det adskillige gange i løbet af denne sæson. Men jeg er ikke uvant til at Man Scum fansene kalder os andre for tudefjæs fordi vi kalder dem heldige. De ord kommer tit ud af jeres munde når vi kritiserer jeres hold. Tag brillerne af og se virkeligheden.
Fantastisk hold! Vi skal nok sænke dem i dag. Jeg sætter lige lidt flere freak$ på kampen, ærgerligt at oddset er så lavt
Egentlig lidt synd at Arsenal-tråden skal fedtes ind i en diskussion om Utds held eller mangel på samme, men når nu diskussionen er i gang, er jeg ikke for god til at holde mig ude af den.
Hvad er du vil høre sige? At vi ikke fortjener 1. pladsen? At vi ikke spiller god fodbold? At vi er heldige i dag og i andre kampe?
Til det første kan jeg kun sige: Latterligt. Og det mener jeg virkeligt fra bunden af mit hjerte og det er mangel på respekt at mene andet, også selvom den mening kommer til kende i Arsenal-tråden. Det hold der ligger nr. 1 har fortjent det fordi de fået flest point og/eller bedre målscore. Og det er uanset om det er Utd, Arsenal eller Blackpool. Alt andet er mangel på respekt og typisk snak der kommer fra klubber hvor man har mod til hele tiden at forsøge at spille flot fodbold, og først dernæst kommer resultaterne i fokus. Bagefter vælger man så at blive mopset over når andre ikke vælger samme stil og i stedet fokuserer på at vinde først og derfor hiver flere trofæer i land. Uanset spillestil, uanset held og ditten og datten, så er det fortjent at lægge nr. 1.
Til det andet: Nej det gør vi dælme ikke altid, specielt ikke pt. Det er møg frustrerende at se kampen i dag, for det var satme skidt. Vi kunne ikke aflevere, vi kunne ikke kæmpe os ind i kampen fysisk og defensivt stod vi af h.... til. Det har ikke været vores bedste sæson nogensinde spillemæssigt. Alligevel ligger vi så nr. 1. DET gør os stolte og giver os troen på, at NÅR vi rammer formen så vinder vi mesterskabet.
Og til det tredje: Jeps vi har haft heldet på vores side igen i denne sæson. Men vi har OGSÅ haft uheldet. Det er bare sjovt, at det at vi OFTE har heldet på vores side, så hurtigt bliver til at vi ALTID har heldet med os. Og det er sjovt at på trods af at vi "altid" har heldet med os, så er der få modstander-fans der vil indrømme, at det "held" KUNNE have noget at gøre med evner/talent og vilje. Man skal altså opsøge heldet, man kan ikke bare stille sig tilbage og vente på at det kommer til én. Der vil være enkelte kampe hvor man er pisse heldige. En af dem var i dag. Men man kunne vælge at se det fra en anden vinkel også: Vi er heldige at WBA ikke formår at udnytte deres chancer, og at dommeren ikke dømmer straffe til WBA og udviser Neville, MEN vi er altså også skarpe når så chancen viser sig OG vi viser viljen i form af en skadet Rooney der kom tilbage på banen, og tog del i kampen. Nu koster det så tilsyneladende to ugers pause.
Det eneste jeg siger: Vis bare en anelse respekt, det ville være lækkert.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #6758:
01 Jan 2011, 19:41 »
I øvrigt flot Messi888 at du nævner at United har slået Liverpool (svært?), Tottenham hjemme (uuuh) og Arsenal (ikke just imponerende kamp). Fuck jeg glæder mig til når I kommer til at spille nogle hårde udekampe og forhåbentlig ikke besidder det samme ufattelige held som hidtil mod forholdsvis ringe hold.
1. Det er ihvertfald svært for Arsenal at slå Liverpool
2. Det er ihvertfald svært for Arsenal at slå Tottenham
3. United var Arsenal så meget overlegne i deres kamp, Arsenal havde, hmm, uhh, hmm næsten en halv chance. Skal vi ikke klappe af det?
Liverpool F.C
verdenskrig
Manager
«
Svar #6759:
01 Jan 2011, 19:43 »
Altså man kan da sige at Arsenal hverken har slået Tottenham, Liverpool, eller United i denne sæson så det er måske lidt hovmodigt at påstå at de to første er lette kampe
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DavidMadsen
Manager
«
Svar #6760:
01 Jan 2011, 19:43 »
Du mener ikke seriøst at Villa pointet og sejren i dag var pga. et 'godt comeback'? WBA var langt bedre i hele kampen - det samme var Villa. I fik et par tilfældige chancer og scorede. Det er held, det er sgu ikke dygtighed.
Jo? Selvfølgelig gør jeg det. Det viser sgu da klassen, at vi scorer på vores chancer. At de så ikke engang var tilfældige, det er noget andet. Er igen enig med Newton - og KongFjong rammer også sømmet på hovedet.
Kan i øvrigt godt lide at du skriver "Tottenham hjemme (uuuh)", når I tabte mod Spurs på Emirates. Og som VK nævner, smed I da også point mod 'Pool, hvor I var "heldige" (Eller Reina og dommeren var ringe).
«
Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 19:49 af DavidMadsen
»
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6761:
01 Jan 2011, 19:45 »
Du mener ikke seriøst at Villa pointet og sejren i dag var pga. et 'godt comeback'? WBA var langt bedre i hele kampen - det samme var Villa. I fik et par tilfældige chancer og scorede. Det er held, det er sgu ikke dygtighed.
Vis nu bare en knivspids respekt. Er det ikke dygtighed at kunne slå til når man så får chancen og modstanderne dummer sig? Kampen mod Villa var ikke et pragteksempel på hvor dygtige vi er, men den er satme heller ikke et eksempel på at vi lever af held og ikke andet. Den er et eksempel på, at vi er heldige fordi Villa ikke scorer mere og til sidst dummer sig, men det er fandme også dygtighed at vi så udnytter chancerne der kommer...
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #6762:
01 Jan 2011, 19:46 »
Citat af: verdenskrig 01 Jan 2011, 19:43
Altså man kan da sige at Arsenal hverken har slået Tottenham, Liverpool, eller United i denne sæson så det er måske lidt hovmodigt at påstå at de to første er lette kampe
Hæhæ +1
Jeton2750
Ynglingespiller
«
Svar #6763:
01 Jan 2011, 19:46 »
Citat af: Gazlgor 01 Jan 2011, 18:25
Det er virkelig utroligt så blåøjede og naive jer United fans er, der aldrig kan finde fejl i jeres eget hold. Det er ligesom jer der udråber United til mestre fordi de har fået et par sejre i træk, på trods af at de har et langt sværere program end f.eks. Arsenal har. Og vildt at I ikke tør stå ved at United har været heldige med mange af deres point i denne sæson. Det kan enhver anden se, selv Morten Bruun indrømmer det til tider. Hvordan du kan finde 'vilje og talent' i dagens rædselsfulde kamp af United, er mig virkelig en gåde. Prøv nu lige at få en anelse indblik i virkeligheden, og indrøm dog at United var heldige med at få en sejr i dag - Og har været det adskillige gange i løbet af denne sæson. Men jeg er ikke uvant til at Man Scum fansene kalder os andre for tudefjæs fordi vi kalder dem heldige. De ord kommer tit ud af jeres munde når vi kritiserer jeres hold.
Tag brillerne af og se virkeligheden.
Fantastisk hold! Vi skal nok sænke dem i dag. Jeg sætter lige lidt flere freak$ på kampen, ærgerligt at oddset er så lavt
Det eneste jeg kan se når jeg tager brillerne af, er at United ligger NR 1. Indse det nu Arsenal fans, vi slår jer altid og vi kan altid spille godt mod de store hold. Det er noget andet når Chelsea fans snakker om United, de har noget at have det i. I snakker og snakker, og alligevel vinder i ikke en skid. Vi er NR 1, og så er jeg pisse hamrende ligeglad om vi har været heldige eller hvad vi nu har.. Hvis vi vinder PL på det så kan jeg sku godt lide heldet. Vi har også været uheldige et par gange, men sådan er fodbold..
Desværre Arsenal.. I er ikke en trussel!
Newton Heath
Manager
«
Svar #6764:
01 Jan 2011, 19:47 »
Citat af: verdenskrig 01 Jan 2011, 19:43
Skal vi ikke bare kalde det møghamrende dumt?
Citat af: Jeton2750 01 Jan 2011, 19:46
Desværre Arsenal.. I er ikke en trussel!
Stille og roligt. Jeg har heller ikke haft den store fidus til Arsenal i denne sæson, men pt. ser de stærkere ud end Chelsea og måske også City IMO.
«
Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 19:50 af Newton Heath
»
Sider:
1
...
449
450
[
451
]
452
453
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »