home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:37 Broen13 Blogs #27 Youth to Gold
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311191 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6540: 13 Dec 2010, 18:19 »

Er sådan set ligeglad med hvem der vinder. Bare det bliver en underholdende kamp hvor begge hold vil frem af. United er dog små favoritter pga de sidste mange indbyrdes opgør og de er på hjemmebane. Kunne være nice vis Bendtner kom ind i overtiden og afgjorde det hele Smiley
« Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 18:22 af Messi1987 » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #6541: 13 Dec 2010, 18:27 »

Nice at JKJ nu er blevet Arsenal fan Opstemt

Huh Huh Huh

Det sker så ALDRIG!!

Tør næsten ikke skrive det i denne tråd, men Gunners er et hold jeg altid har elsket at se tabe, og det så lang tid tilbage som jeg kan huske  Djævel

Og det er altså nogen år efterhånden  Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6542: 13 Dec 2010, 18:52 »

- og vi kan lide at se Liverpool tabe. Det sker så heldigvis lidt oftere, haha.

Brodersen93
Gæst

« Svar #6543: 13 Dec 2010, 18:55 »

Det ville virkelig være lækkert med en sejr her til aften, og så mod United det ville være den bedste gave man kunne ønske sig, men frygter dog stadigvæk det værste fordi jeg føler stadigvæk vores forsvar sejler rundt i den engelske kanal :-)

JKJ
Gæst

« Svar #6544: 13 Dec 2010, 18:56 »

- og vi kan lide at se Liverpool tabe. Det sker så heldigvis lidt oftere, haha.

Hehe ja de seneste par sæsoner må jeg da indrømme det er os der har været i taberens rolle de fleste gange Wink

Men sidst i 70'erene og op gennem 80'erne var det nu sjovest at være Liverpool fan. I starten af dette årtusinde var det også sjovt og hvem husker ikke 2005 Smiley

Men det er altsammen gode minder, lige pt er det som sagt ikke så sjovt  Græder

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6545: 13 Dec 2010, 19:27 »

Huh Huh Huh

Siden vk skrev 'i' om Arsenal til dig Wink

I starten af dette årtusinde var det også sjovt og hvem husker ikke 2005 Smiley

Ja det var jo det år vi vandt vores seneste trofæ - En FA Cup! (hvilket i øvrigt er SÅ meget mere værd end en CL pokal!) Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #6546: 13 Dec 2010, 20:59 »

Så fik vi alligevel en debutant på mål, så må vi håbe han klare sig godt, og at vi vinder så jeg kan få håneretten over min far som er Man U fan!  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6547: 13 Dec 2010, 21:50 »

Det var godt nok en rodet første halvleg. Begge hold smider bolden væk som var det vks søster. Der er masser af fight men intet spil. Det virker ikke til at vi kan sætte mere end 4 afleveringer sammen og det er ikke helt nok. Målet er som forventet totalt tilfældigt, men sådan er det jo nu engang. Lad os trøste os med at vi kun kan spille bedre i 2. halvleg og har folk som Fab, Van Persie og Walcott på bænken. Mon ikke vi kommer til lidt mere i anden halvleg?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager

« Svar #6548: 13 Dec 2010, 21:52 »

Det var godt nok en rodet første halvleg. Begge hold smider bolden væk som var det vks søster. Der er masser af fight men intet spil. Det virker ikke til at vi kan sætte mere end 4 afleveringer sammen og det er ikke helt nok. Målet er som forventet totalt tilfældigt, men sådan er det jo nu engang. Lad os trøste os med at vi kun kan spille bedre i 2. halvleg og har folk som Fab, Van Persie og Walcott på bænken. Mon ikke vi kommer til lidt mere i anden halvleg?
Grin funny

Men ja, rodet halvleg. Vi virker stadigvæk for nervøse og smider alt for mange bolde væk. Håber vi kan levere en bedre indsats, ellers bliver det vel endnu en 'another-day-at-the-office' for os mod topholdene?
« Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 21:55 af AFC » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #6549: 13 Dec 2010, 21:52 »

Begge hold smider bolden væk som var det vks søster.
Bah du aner absolut intet om den søster jeg ikke har Grin  Forlegen

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6550: 13 Dec 2010, 21:53 »

Bah du aner absolut intet om den søster jeg ikke har Grin  Forlegen

Mor*

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6551: 13 Dec 2010, 21:56 »

Ud med Chamakh og Arshavin, ind med Walcott og RVP.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #6552: 13 Dec 2010, 21:59 »

Ud med Chamakh og Arshavin, ind med Walcott og RVP.
Præcis. Chamakh har sgu ikke været god for os de seneste kampe, og Arshavin ligeså.

verdenskrig
Manager

« Svar #6553: 13 Dec 2010, 22:01 »

Bah Hawk, pas på jeg ikke får dig bannet for krænkende adfærd Cool.. Så kan jeg samtidigt få min hævn for alle de gange du har bannet mig Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6554: 13 Dec 2010, 22:02 »

Vk, du ved godt at jeg altid har været imod dine bans ikke? Jeg har bare ageret talerør for crewet, deraf det falske hate mod dig <3  Kys

Sider: 1 ... 435 436 [437] 438 439 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010