home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
11 Dec 2025, 10:26 Broen13 Blogs #26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57 Broen13 Klubsøgnin... Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45 RasmusA12 Blogs Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere: 23192
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: pchubshop
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1311055 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6285: 23 Aug 2010, 13:45 »

Lækkert køb af Squillaci, han er klasse. Til målmandsposten håber jeg, at vi henter Shay Given, som efter min mening, er den bedste målmand i Premier League.

Szczesny
Manager

« Svar #6286: 23 Aug 2010, 13:52 »

Jeg er enig, i at Given vil være den bedste investering, vi kan hente i PL... Dog mener jeg, at der findes bedre keepere - dog kun marginalt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6287: 23 Aug 2010, 13:55 »

Imponerende at have 20 franske landskampe, når man kun har været back-up, i hele sin karriere!

Aldrig rigtig fast, og back-up, er ikke helt det samme, men hvis det er det i din verden, så fred være med det Wink

Szczesny
Manager

« Svar #6288: 23 Aug 2010, 16:09 »

Aldrig rigtig fast, og back-up, er ikke helt det samme, men hvis det er det i din verden, så fred være med det Wink

Så fred være med at 62 kampe på to sæsoner for Lyon ikke er rigtig fast. Og sjovt, at en mand - som aldrig rigtig var fast - gik ind som starter på det Lyon-hold, som dominerede den franske liga. Han var sjovt nok også "rigtig fast" (ja, lyder klamt, I know), i Sevilla, indtil skader stoppede det.

Jeg tror på at han er starter. Hvad er idéen ellers? Hvem køber en 30-årig til back-up? Det virker underligt - især Arsenals indkøbspolitik in mente!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SørenA
Gæst

« Svar #6289: 23 Aug 2010, 16:18 »

Jeg synes ikke han er god nok til at starte.
Det kan sagtens være han har været meget skadet, men synes bestemt ikke han har været fantastisk de gange jeg har set ham i Sevilla, men som jeg tidligere nævnte, synes jeg han er en god spiller, og han skal da nok komme til at spille en del kampe i år.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6290: 24 Aug 2010, 13:12 »

Det er meget svært at sige hvem der vil starte. Jeg tror det vil variere en del fra kamp til kamp, indtil han kan vurdere om Koscielny eller Squillaci bedst/hurtigst vænner sig til PL. Man kan dog umiddelbart forestille sig at Squillaci starter de næste par kampe eftersom Koscielny lige mangler lidt fysisk for at være klar. Men det kommer nok an på kampen, ligesom Walcott/Eboue og Nasri/Rosicky/Diaby konstellationen også kommer an på modstanderen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #6291: 26 Aug 2010, 14:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Franskmand-paa-plads-i-Arsenal

Så er Squillaci på plads. Dejlig handel. Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6292: 26 Aug 2010, 14:26 »

Så fred være med at 62 kampe på to sæsoner for Lyon ikke er rigtig fast. Og sjovt, at en mand - som aldrig rigtig var fast - gik ind som starter på det Lyon-hold, som dominerede den franske liga. Han var sjovt nok også "rigtig fast" (ja, lyder klamt, I know), i Sevilla, indtil skader stoppede det.

Jeg tror på at han er starter. Hvad er idéen ellers? Hvem køber en 30-årig til back-up? Det virker underligt - især Arsenals indkøbspolitik in mente!

Ja, i Lyon var han fast og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har set ham spille siden Lyon. Så da jeg læste, hans kampstatistikker i Sevilla, troede jeg bare ikke, at han var fast, derfor kom der "ikke rigtig fast". Smiley
Jeg synes Koscielny spillede rigtig godt imod Liverpool, men stadig er det da en fantastisk erhvervelse af Squillaci. Hvis han er bedre end Koscielny, så skal han da helt sikkert starte, men det må tiden vise. Altid dejligt, med lidt bredde i truppen.
Nu skal den målmand bare hentes!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6293: 26 Aug 2010, 19:11 »

Ja det er sgu rart at se at Wenger handler. Lad os håbe at der kommer en keeper i stalden før september... Der er dog intet på vores officielle side om Squillaci, men mon ikke det snart kommer?

I CL kom vi i følgende pulje:
Arsenal
Shakhtar Donetsk
Braga
FK Partizan

Ingen tvivl om at vi kommer i et par heksekedler, men med neutrale øjne må det siges at være en overkommelig pulje. Der bør ligge en førsteplads til os der.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #6294: 26 Aug 2010, 19:25 »

Stenet at Arsenal FC på FB kan offentliggøre købet før hjemmesiden. Informationsalderen har taget webmasteren med storm, høhø Smiley

Edit: Kommer i tvivl om den er officiel, selvom den har 1,3 mio fans...
« Seneste Redigering: 26 Aug 2010, 19:27 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Goikoetxea
Gæst

« Svar #6295: 26 Aug 2010, 19:28 »

Ja det er sgu rart at se at Wenger handler. Lad os håbe at der kommer en keeper i stalden før september... Der er dog intet på vores officielle side om Squillaci, men mon ikke det snart kommer?

I CL kom vi i følgende pulje:
Arsenal
Shakhtar Donetsk
Braga
FK Partizan

Ingen tvivl om at vi kommer i et par heksekedler, men med neutrale øjne må det siges at være en overkommelig pulje. Der bør ligge en førsteplads til os der.

Braga ude er ikke noget dårligt sted at spille, og Shaktar Donetsk har altså et kæmpe stadion hvor det slet ikke er nogen heksekedel. Det er Partizan derimod.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6296: 26 Aug 2010, 21:54 »

Bliver dejligt at få lov at hilse på Eduardo igen, kan lige passe at han sender os ud af CL Opstemt

Bortset fra det er jeg ikke alt for glad for puljen, 2 østeuropæiske modstandere, og med undtagelse af Shaktar er det ikke nogen voldsomt spændende hold.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6297: 27 Aug 2010, 00:53 »

Bliver dejligt at få lov at hilse på Eduardo igen, kan lige passe at han sender os ud af CL Opstemt

Bortset fra det er jeg ikke alt for glad for puljen, 2 østeuropæiske modstandere, og med undtagelse af Shaktar er det ikke nogen voldsomt spændende hold.

Ja havde da lige glemt at Dudu nu spiller i Shakhtar! Men nej, man skal nok ikke regne med at vi kan se nogen af Arsenals gruppekampe i TV medmindre man har Viasat abonnement. Mon ikke de viser alle FCKs og så Uniteds på Tv2 Sport som sædvane? Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #6298: 27 Aug 2010, 00:56 »

Ja havde da lige glemt at Dudu nu spiller i Shakhtar! Men nej, man skal nok ikke regne med at vi kan se nogen af Arsenals gruppekampe i TV medmindre man har Viasat abonnement. Mon ikke de viser alle FCKs og så Uniteds på Tv2 Sport som sædvane? Smiley

Så er der bare endnu en undskyldning for at tage ned og drikke øl på Southern Cross Wink

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6299: 27 Aug 2010, 13:17 »

Ja, der er bare lidt langt for mit vedkommende...

Men nu blev handlen med Squillaci officiel:

Sider: 1 ... 418 419 [420] 421 422 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010