home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312664 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6000: 23 Aug 2009, 01:01 »

Ja. 0-3.

Tak for dit input.

Hvis i lige nærstuderer listen, står jeg der faktisk også.
"David Stylsvig Madsen fra Varde" - Jeg vandt nemlig også en Arsenal-trøje i samme konkurrence, istedet for de højt ønskede støvler. Hvorfor spiller der ikke en dansker i United, så jeg havde vundet deres trøje istedet? (;

Hehe stærkt - 2 fra FmF som ikke er Arsenal-fans vinder en trøje. Jeg skulle da vist have været med i den konkurrence, det må have været nemt at vinde Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #6001: 23 Aug 2009, 01:05 »

Hehe stærkt - 2 fra FmF som ikke er Arsenal-fans vinder en trøje. Jeg skulle da vist have været med i den konkurrence, det må have været nemt at vinde Wink
Ikke nødvendigvis. Jeg plejer at være heldig i konkurrencer, som ikke betyder så meget igen. Men når det er noget jeg virkeligt gerne vil have, plejer jeg at blive skuffet. Typisk Tunge

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6002: 23 Aug 2009, 02:32 »

I konkurrencen skulle man svare på hvilken dansk klub han havde været i vidst.

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6003: 23 Aug 2009, 06:22 »

Synes dog det var en utrolig dum handel at sælge Adebayor, og vi kan jo se at han faktisk bare bliver ved med at score!

First of all.. WHAT? bliver med at score? Mener du bortset fra den pause han tog sidste sæson hvor han var mega ringe og overhovedet ikke gad at kæmpe for holdet da han vidste at han kunne få flere penge i Barca, Milan og Man C? Det vil ALDRIG være en fejl/dum handel at sælge Adebayor, manden er jo divaen over alle divaer. Fy føj...

Der er ikke så meget mere at sige til kampen i dag end der er blevet sagt. Lad os se frem mod de næste og regne med 4/6-1 til The Gunners Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bave
Gæst

« Svar #6004: 23 Aug 2009, 15:17 »

Synes dog det var en utrolig dum handel at sælge Adebayor, og vi kan jo se at han faktisk bare bliver ved med at score!
Ikke enig Smiley
Bruddet har vel været godt for begge parter:
Arsenals 2 Første PL kampe 6-1&4-1.
Adebayors 2 Første PL kampe har resulteret i 2 mål.

Så måske er Arsenal & Adebayor bare bedst adskilt  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6005: 23 Aug 2009, 15:20 »

Adskillige af spillerne har givet hints om at stemningen i truppen og i omklædningsrummet er blevet bedre efter salget af Adebayor og Toure, og flere udtalelser om at alle spiller for holdet nu underbygger at det har været fornuftigt at sælge.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6006: 23 Aug 2009, 18:20 »

Jeg må sige, at jeg er imponeret over den sæsonstart Arsenal har fået indtil videre. De fleste var nok rimeligt overraskede over 6-1 sejren på Goodison. Det er vidst nogle år siden det sidst er sket. Efterfølgende går man ud og vinder på Celtic Park, et sted mange store klubber før Arsenal, har haft (store) problemer. Og i går gør man det forventede, men med manér,da man vinder hjemme med 4-1 over Portsmouth.

Jeg havde en fornemmelse før sæsonen, bare lige for at spille lidt bagklog, om at Arsenal og Wenger, kunne overraske folk i år. Nu har de ikke mødt nogle af Top 4 klubberne, eller Man City endnu, så man har naturligvis noget at bevise endnu, men det kan for mit vedkommende kun være forsvaret der er spørgsmålstegn ved nu.

Ingen kan vel betvivle, at man har et angreb med stor klasse. Spørgsmålet er self, med angrebets alder in mente, om man så også har et højt bundniveau, men som det ofte er med "unge" hold, så har selvtillid en næsten endnu større indvirkning på dem, end på hold med en højere gennemsnitsalder.

Jeg tror vi kommer til at se Arsenal med fremme i rigtig lang tid i år. Jeg tror ikke de snupper mesterskabet, men det vil på ingen måde undre mig, hvis vi skal et godt stykke hen i sæsonen, før man må give fortabt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6007: 23 Aug 2009, 18:31 »

Nu har de ikke mødt nogle af Top 4 klubberne, eller Man City endnu

De 2 næste kampe i ligaen er ude mod Man Utd og derefter ude mod Man City, så det kan være at der bliver besvaret nogle spørgsmål der... Smiley

AFC
Manager

« Svar #6008: 23 Aug 2009, 18:42 »

Jeg er virkelig stolt af at være Arsenal fan nu. Det er længe siden jeg har set så flot fodbold fra vores side af nu. Vi har fået en rigtig flot sæsonstart og vi spiller virkelig flot fodbold. Det er måske for tidligt at kalde det mesterbold, men vi spiller altså bedre end alle de andre tophold for tiden. Jeg sad også med en fornemmelse inden sæsonstart at vi måske kunne gå ud og overraske resten af holdene i år og det må man sige vi har gjort indtil videre. Jeg tror dog ikke vi bliver mestre, for vi løb jo lidt ud i sandet, selvom vi startede godt sidste sæson også og endte nummer 4, men man har vel lov til at håbe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6009: 23 Aug 2009, 18:57 »

selvom vi startede godt sidste sæson også og endte nummer 4, men man har vel lov til at håbe.

Det var vist nærmere omvendt... Vi tabte 5 ud af de første 14 kampe, og spillede derefter 21 kampe i streg uden nederlag.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #6010: 23 Aug 2009, 19:02 »

Jeg er virkelig stolt af at være Arsenal fan nu.

Det tror jeg vi alle er!

Når min hverdag har sin gang, skal jeg igen og igen høre på de *bfuyrgklhgdkg* medløbere, som alle er United-, Liverpool-, eller Chelsea-"fans"! Og hvor bliver man da helt i godt humør, når man hører deres, især United-medløbernes, brok over deres dårlige sæsonstart og deres evindelige træng til at være åh så bagkloge. Hver gang en lille gruppe United-plastics snakker om ovenstående, kan man/skal man gøre én af to ting.

1. Sidde og fnise i stilhed over hvor meget de kan lære det!
2. Sætte en finger helt op i fjæset på dem og triumferende hviske: "Så kan I lære det!"

Vælg selv, men nummer 2 er min favorit...

Nå, spøg til side. Vi er kommet rigtig godt fra start, og har virkelig fejet alt modstand til side, so far, og jeg kan SLET ikke kæfte nok op om, hvor meget jeg håber på, at det fortsætter, og at vi går hele vejen!

GO GUNNERS!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6011: 23 Aug 2009, 19:54 »

De 2 næste kampe i ligaen er ude mod Man Utd og derefter ude mod Man City, så det kan være at der bliver besvaret nogle spørgsmål der... Smiley

Ja præcis. Der er helt sikkert nogle ting det unge hold skal bevise. Bl.a. at man har en "hård" sæsonstart med de mange kampe på stribe, men omvendt er vi i starten af sæsonen så det bør vel ikke have den store betydning.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6012: 24 Aug 2009, 01:34 »

Det tror jeg vi alle er!

Når min hverdag har sin gang, skal jeg igen og igen høre på de *bfuyrgklhgdkg* medløbere, som alle er United-, Liverpool-, eller Chelsea-"fans"! Og hvor bliver man da helt i godt humør, når man hører deres, især United-medløbernes, brok over deres dårlige sæsonstart og deres evindelige træng til at være åh så bagkloge. Hver gang en lille gruppe United-plastics snakker om ovenstående, kan man/skal man gøre én af to ting.

1. Sidde og fnise i stilhed over hvor meget de kan lære det!
2. Sætte en finger helt op i fjæset på dem og triumferende hviske: "Så kan I lære det!"

Vælg selv, men nummer 2 er min favorit...

Nå, spøg til side. Vi er kommet rigtig godt fra start, og har virkelig fejet alt modstand til side, so far, og jeg kan SLET ikke kæfte nok op om, hvor meget jeg håber på, at det fortsætter, og at vi går hele vejen!

GO GUNNERS!

Det er da nærmest umuligt at være Liverpool fan og medløber..er jo et stykke tid siden deres succestid var  Tunge

19-18!

Bave
Gæst

« Svar #6013: 24 Aug 2009, 01:57 »

Det er da nærmest umuligt at være Liverpool fan og medløber..er jo et stykke tid siden deres succestid var  Tunge
Virkelig off-topic.

Men det er et argument alle Liverpool fans bruger.
Det er noget vi alle er begyndt at tro på.
Men de fleste nye Liverpool fans stammer fra 05 hvor de vandt CL Tunge

kie
Landsholdsspiller

« Svar #6014: 24 Aug 2009, 12:07 »

Dejligt med endnu en klar sejr!
Det er bare virkelig dejligt at vi  spiller så godt fortiden...

Jeg så dog ikke kampen mod Portsmouth og jeg ville jer om der er nogle som der har et link til hvor man kan se højdepunkter fra kampen af?

Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010