home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 10:34:33 GlitchGleam Træningsbanen How to Steal A Brainro...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23195
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313006 gange)
- MESSI -
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5745: 29 Jul 2009, 21:23 »

Men omvendt så er konstruktiv kritik også med til at forme en person. Hvis Wenger ville tage noget af kritikken til sig, og ikke trække det hele i langdrag (som med Arshavian), ville det ikke kun skabe stabilitet for OS fans, men formentlig også i hans spillertrup. Jeg ved sgu egentlig ikke hvor seriøst det er at han kritiserer Cecc for hans udfald (ambitioner), for der efter at sælge spillere der ville gøre en forskel. Om personen har en uddannelse eller ej, har i mine øjne ingen betydning, så længe han opfylder de krav han bliver stillet.

Du skal være velkommen til at hovere alt det du vil, jeg tager gerne 10 spark et vist sted, hvis det skulle lykkes dem at vinde.

Chakana
Manager

« Svar #5746: 29 Jul 2009, 21:23 »

Jeg har lyst til at trække dynen over hovedet og så bare tude. Vi sælger en spiller som vi købte for omkring en million og har været i Arsenal i hele sin professionelle karriere. Nu sælger vi ham selvfølgelig for sølle 150 mio. kr. (det er ikke meget hvis man tænker på hvad spillere koster nu om dage) og så til en klub som efterhånden er blevet konkurrente i tabellen. Det er til at brække sig over hvor dårligt et træk det er af os. Er mundlam...

Arsenal Football Club

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5747: 29 Jul 2009, 21:25 »

Det der, Mathié er en så dum kommentar, da den i mine øjne er et elendigt forsøg på et VERBALT "angreb" rettet mod mig, og med elendigt, mener jeg virkelig elendigt. Endda så dårligt, at jeg end ikke vil svare på det.

Haha, min "kommentar" var slet ikke en kommentar. Jeg trykkede på godkend efter at have skrevet indlægget, hvor du i mellemtiden havde skrevet dit indlæg, og derfor blev jeg bremset af: "Advarsel - mens du læste, er der oprettet et nyt indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit ændlæg"

...

Cesc
Gæst

« Svar #5748: 29 Jul 2009, 21:26 »

Jeg har lyst til at trække dynen over hovedet og så bare tude. Vi sælger en spiller som vi købte for omkring en million og har været i Arsenal i hele sin professionelle karriere. Nu sælger vi ham selvfølgelig for sølle 150 mio. kr. (det er ikke meget hvis man tænker på hvad spillere koster nu om dage) og så til en klub som efterhånden er blevet konkurrente i tabellen. Det er til at brække sig over hvor dårligt et træk det er af os. Er mundlam...

Word.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5749: 29 Jul 2009, 21:29 »

Men omvendt så er konstruktiv kritik også med til at forme en person. Hvis Wenger ville tage noget af kritikken til sig, og ikke trække det hele i langdrag (som med Arshavian), ville det ikke kun skabe stabilitet for OS fans, men formentlig også i hans spillertrup. Jeg ved sgu egentlig ikke hvor seriøst det er at han kritiserer Cecc for hans udfald (ambitioner), for der efter at sælge spillere der ville gøre en forskel. Om personen har en uddannelse eller ej, har i mine øjne ingen betydning, så længe han opfylder de krav han bliver stillet.

Jeg er helt enig her, og uddannelse i sig selv er heller ikke lig genialitet, men blandet med de andre kvaliteter han besidder, må man altså tage hatten af for Wenger, og se ham som værende smart her. Især at det er en økonomi-uddannelse hjælper nok lidt på den del med handlerne Smiley. Omkring kritikken er jeg dog helt enig, da det er den eneste ting, der har det med at kunne genere mig med Wenger, men hvem ved? Han er en ret mystisk karakter, der muligvis allerede er i gang med at forberede en alternativ plan. Jeg husker ihvertfald noget med, at han skulle "starte forfra med projektet" næste år, hvis ikke der kom trofæer ind. Her regner jeg med at han mener, at han vil ændre politik, men hvem ved? Uanset hvad synes jeg, du kom med nogle rigtigt gode pointer her, som jeg er ganske enig i.
Du skal være velkommen til at hovere alt det du vil, jeg tager gerne 10 spark et vist sted, hvis det skulle lykkes dem at vinde.

Opstemt:D I så fald ser jeg frem til næste maj!

EDIT: @ Mathié: I så fald trækker jeg min udtalelse tilbage, og undskylder dybt. Jeg troede, du pegede det ud på grund af mit indlæg, som du forsøgte at lave sjov med. Jeg må desværre indrømme at jeg har tendens til at forvente det værste af folks beskeder på internettet. Jeg undskylder mange gange Smiley
« Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 21:32 af Emeight » Logged

- MESSI -
Gæst

« Svar #5750: 29 Jul 2009, 21:33 »

Desværre er det jo bare sådan at pengene styrer fodbolden. Bedste eksempel er vel RM, som køber spillere, for derefter at bruge dem som reklamesøjler. Det er forretning det hele, og der halter Arsenal sgu en smule efter lige nu. Hvor kynisk det end måtte lyde, så er fodbolden kommet i 2. række. Jeg ønsker også at det var den største faktor spillernes egenskaber, sådan fungerer det desværre bare ikke længere.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #5751: 29 Jul 2009, 21:35 »

EDIT: @ Mathié: I så fald trækker jeg min udtalelse tilbage, og undskylder dybt. Jeg troede, du pegede det ud på grund af mit indlæg, som du forsøgte at lave sjov med. Jeg må desværre indrømme at jeg har tendens til at forvente det værste af folks beskeder på internettet. Jeg undskylder mange gange Smiley

Det er helt iorden da Wink

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5752: 29 Jul 2009, 21:37 »

Just præcis, min ven, og det er derfor, jeg er "tilfreds" (hvilket jeg egentlig ikke er, men jeg kan forstå årsagerne) med at Wenger tænker økonomi og kommende sæsoner fremfor den kommende sæson. Det sårer mig dybt at se hvordan tingene står til, men jeg stoler på Wenger, og foretrækker en økonomisk manager i stedet for en rigmand der tror, han er Gud. Græder

Chakana
Manager

« Svar #5753: 29 Jul 2009, 21:42 »

Desværre er det jo bare sådan at pengene styrer fodbolden. Bedste eksempel er vel RM, som køber spillere, for derefter at bruge dem som reklamesøjler. Det er forretning det hele, og der halter Arsenal sgu en smule efter lige nu. Hvor kynisk det end måtte lyde, så er fodbolden kommet i 2. række. Jeg ønsker også at det var den største faktor spillernes egenskaber, sådan fungerer det desværre bare ikke længere.

Det er noget pjat at sige. De to største klubber i verden pt. Man Utd og Barcelona gør netop IKKE sådan, og ja de halter også efter hvis fodbolden er sådan som du siger, men det går fantastisk for dem alligevel. Vi skal ikke købe store navne sådan som du siger det, vi skal bare holde bedre på vores stjerner og købe stærkt ind på de pladser vi mangler, vi skal ikke købe pga. navnet men pga. at vi mangler en spiller på en plads.

Hvis vi bare kunne holde på de spillere der blomstrer, ville vi hver eneste sæson være titeludfordrere.

Arsenal Football Club

- MESSI -
Gæst

« Svar #5754: 29 Jul 2009, 21:44 »

Det er også vigtigt for Arsenals eksistens at man har personligheder som Wenger. Han har om nogen evnen til at få dem tilbage, der er bare i mine øjne, nødt til at ske noget drastisk. Det er sgu for sent at reagerer næste år, når krisen står for døren i år. Det er ligesom at udskyde en dummebøde, og så håbe på at ham den 2 meter høje rocker har glemt dig. Den går bare ikke. Det eneste man kan være sikker på i denne verden, det er at hvis man skylder folk penge, så skal de nok få dem på den ene eller anden måde.

- MESSI -
Gæst

« Svar #5755: 29 Jul 2009, 21:50 »

Det var så slet ikke det jeg sagde. Måske du skulle have læst lidt flere indlæg, end bare det sidste, for at forstå betydningen. Men du vil så ikke mene at ManU og Barca bruger deres spillere som reklamesøjler? Det er så derfor bl.a. United har været i Asien og spille fodbold? Fordi der er et dejligt klima, eller fordi der potentielt er MANGE penge at hente i Asien? Det er måske også derfor at Kaka blev præsenteret med trøjer med bl.a. kinesisk, japansk og arabisk navn på? Unicef er en smuk gestus, men mon ikke den giver "lidt" opmærksomhed alligevel? Jeg er ikke modstander af at købe etableret spillere, men jer er modstander af at sælge de bedste og så ikke agere konstruktivt på dette.

arsenalistic
Manager

« Svar #5756: 29 Jul 2009, 22:01 »

Hvor skulle der også hentes nogen ind, JKJ? Midtbanen, måske, men Denilson er klart undervurderet, og Song var IMO verdensklasse i den sidste tredjedel af 08/09-sæsonen, så det er ikke en kæmpe nødvendighed. Desuden er der også Diaby og Ramsey, hvis der skulle forekomme skadeproblemer. Selvfølgelig kunne man godt ønske sig en etableret stjerne, men hvem skulle det være? Jeg kan ikke komme i tanke om så meget som EN centralmidtbanespil ler, der både er mulig at få til Arsenal pt. (uden at betale en latterligt høj sum), og ville være at foretrække frem for førnævnte.
Forsvaret mangler ikke noget, da vi pt. har 7 i førsteholdstruppen, så selv hvis Kolo skulle forsvinde, er der stadig 6, og af de 6 spillere er ingen decideret "unge", hvilket er årsagen til, at jeg har svært ved at følge det med, at han skulle "satse på de unge spillere". Nej, han satser på etablerede spillere, samt et nyt indkøb - Ajax' anfører, som træneren dernede ville bygge hele defensiven op omkring.
Skulle du tænke på angrebet grundet salget af Adebayor, mener jeg også, at du er helt ude i skoven, da Eduardo er en langt mere målfarlig spiller end togoleseren. Godt nok har Adebayor en bedre fysik, men Bendtner er trods alt endnu stærkere end Adebayor, og selvom han ikke har samme hastighed, kan Walcott & Vela bruges i kampe, hvor dette er nødvendigt. Selvfølgelig kræver det mere rotation, men det er i mine øjne en god ting, da det udvikler dem alle, eftersom de kommer til at føle, at der er mere konkurrence om pladsen, og at de alle har muligheden for at få den.

Faktisk mener jeg, at Arsenal som klub har bedre chancer for at blive i top 4, end Manchester United og Liverpool (hvis de mister Mascherano, anyway. Ellers bliver de nok nummer 3 eller 4). Chelsea tror jeg dog på som liga-vindere, da de ikke lader til at miste nogen deciderede stjerner.

Denilson er en sidepasser uden lige, der ikke formår at læse eller bryde spillet særlig godt. Lad os få en decideret DM'er og ikke en dårligere Cesc-a-iike med defensive pligter. Selvom det er sørgeligt, så er det sådan DM'er, at Cesc åbenbart kræver for at blomstre. Song kan være spændende, hvis han holder formen fra sidste sæsons afslutning (der var tegn på det i aftenens kamp), men at kalde ham verdensklasse? Nej, det er jeg meget langt fra at gøre. Diaby måtte gerne blive solgt eller skudt eller efterladt i udlandet uden pas og penge eller... Ramsey er spændende, men er stadig meget, meget rå. Vi bliver b*llet på midten næste år, hvis der ikke sker noget.

Jeg giver dig mere eller mindre ret i det med CB-problematikken, men husk på at vi er nede på seks nu, Song er den ene og Silvestre (God help us) er en anden - fire tilbage. Lad os så sige at Sende bliver solgt, hvilket forhåbentligt ikke sker, så ser det tyndt ud og Silvestre er tæt på spilletid (God help us). Og på den note - fuck Hangeland, overpris for middelmådighed. Sende med selvtillid er bedre.

Er som dig heller ikke nervøs for, at togoleseren har fundet nye græsgange, nærmere lettet. Angrebet og offensiven i helhed er skræmmende stærk.

Og så lige undskyld for at gå et par sider tilbage og svare - håber ikke jeg gentager noget, der er blevet sagt.

Husk på Wengers historie mht. at sælge aldrende spillere. Jeg holder utrolig meget af Kolo, men Citeh kan godt have købt katten i sækken. Læste også lige på Citehs hjemmeside at Hughes roste Kolos evne til at læse spillet... Hmmm, gad vide om de har scoutet ham? Hæ-Hæ.
« Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 22:07 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5757: 29 Jul 2009, 22:12 »

Betegnelsen "verdensklasse" var nu kun for nogle af de sidste kampe i 08/09-sæsonen, ikke om ham som generel spiller. Hvad jeg prøvede at sige var, at hvis han kunne spille på samme måde hele året ud, ville han kunne kaldes verdensklasse. Denilson er IMO udmærket når det drejer sig om at læse spillet, men du har ret i, at han er mere Cesc-agtig, end decideret defensiv. Husk dog på at Cesc også har defensive kvaliteter, og en fuldt udviklet Denilson nok ville kunne dele de offensive samt de defensive pligter med Cesc. Uanset hvad vælger jeg at kalde ham undervurderet. Grunden til at jeg valgte det ord var netop, at det ikke hentyder at han er fantastisk, en frelser, eller på anden måde noget helt specielt, men at han trods alt er en acceptabel spiller, selv på det niveau, og at han har potentiale til at blive mere end det. Potentiale er selvfølgelig ikke alt, og vi kan ikke forvente, at vi hele tiden skal vente på resultaterne, men jeg stoler, som jeg tidligere skrev på, at der nok kommer andre boller på suppen når City og Madrids transfer-frenzy er overstået, og priserne bliver normale igen.
Ramsey er meget ung, ja, men kan godt bruges som reserve, hvis nogen skulle gå hen og blive skadet.

Omkring forsvaret har du ret i, at vi nu er nede på seks, hvoraf Silvestre heller ikke er min foretrukne, eller noget nær det. Ville ønske, at han var blevet solgt i Kolos sted. Senderos skal der holdes på, men det er jeg også overbevist om, at Wenger vil sørge for.

arsenalistic
Manager

« Svar #5758: 29 Jul 2009, 22:19 »

Betegnelsen "verdensklasse" var nu kun for nogle af de sidste kampe i 08/09-sæsonen, ikke om ham som generel spiller. Hvad jeg prøvede at sige var, at hvis han kunne spille på samme måde hele året ud, ville han kunne kaldes verdensklasse. Denilson er IMO udmærket når det drejer sig om at læse spillet, men du har ret i, at han er mere Cesc-agtig, end decideret defensiv. Husk dog på at Cesc også har defensive kvaliteter, og en fuldt udviklet Denilson nok ville kunne dele de offensive samt de defensive pligter med Cesc. Uanset hvad vælger jeg at kalde ham undervurderet. Grunden til at jeg valgte det ord var netop, at det ikke hentyder at han er fantastisk, en frelser, eller på anden måde noget helt specielt, men at han trods alt er en acceptabel spiller, selv på det niveau, og at han har potentiale til at blive mere end det. Potentiale er selvfølgelig ikke alt, og vi kan ikke forvente, at vi hele tiden skal vente på resultaterne, men jeg stoler, som jeg tidligere skrev på, at der nok kommer andre boller på suppen når City og Madrids transfer-frenzy er overstået, og priserne bliver normale igen.
Ramsey er meget ung, ja, men kan godt bruges som reserve, hvis nogen skulle gå hen og blive skadet.

Omkring forsvaret har du ret i, at vi nu er nede på seks, hvoraf Silvestre heller ikke er min foretrukne, eller noget nær det. Ville ønske, at han var blevet solgt i Kolos sted. Senderos skal der holdes på, men det er jeg også overbevist om, at Wenger vil sørge for.

I mine øjne er Denilson ikke til mere end squad player pt., og skulle i min ideale trup ikke have mere end en halv halvleg hist og her (overdrivelse fremmer...). Jeg er enig med Ramsey, men som jeg sagde, han er meget rå, så lad os ikke forvente for meget. Og lad os håbe, at vi ikke bruger 5 (!!!) mio. pund på et talent denne sommer.

Er meget sikker på at hele Senderos-situationen er meget uafklaret, jvf. Wengers udtalelser for nyligt om, at Senderos havde flere tilbud og måtte bestemme sig for, hvad han ville. Han var helt sikkert på transferlisten, men det kan jo havde ændret sig efter i dag.

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #5759: 29 Jul 2009, 22:23 »

Du mener at vi forretningsmæssigt halter efter fordi? Vi som en af de få større klubber handler inden for vores økonomiske formåen?

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010