home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
I går kl. 13:12:35 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313370 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5580: 15 Jul 2009, 18:05 »

Hehe, der er gang i redigeringen på Klaas-Jan Huntelaar-siden på Wikipedia. Lige nu står der fx følgende:

He is currently negotiating a transfer to Arsenal because he has a fetish for girls panties!

og

In July 2009, Klaas-Jan Huntelaar signed a four year contract worth £15 million. This is the highest fee paid in Arsene Wengers reign as Arsenal FC manager.

Arsene Wenger commented " This is the first indication of the change in spending policy at the club, I will look to bring in some high profile player."

http://en.wikipedia.org/wiki/Klaas-Jan_Huntelaar

EDIT: Og nu dette:

Huntelaar on the possibilities of bringing the title to the Emirtates " I believe I will add much needed experiences to an already youth dominated side, I have spoke to Mr Wenger and he says he will be adding a few experienced heads in pursuit of the title, one name that has been mentioned alot will be Patrick Viera who is also linked to their superior rivals Spurs.

Opstemt

« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 18:07 af g00n » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5581: 15 Jul 2009, 19:36 »

Hahaha, det er godt at se folk med humor Opstemt
Patrick Vieira .. Grin I think not!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Gæst

« Svar #5582: 15 Jul 2009, 19:39 »

Jeg har brugt lidt tid på at undersøge den kære Klass-Jan Huntelaar, og jeg kan kun sige: Køb, køb, køb! Flere og flere medier skriver, at Arsene Wenger er interesseret - og jeg synes bare han skal få fingren ud, og hente ham med det samme. Der er vidst også snak om, at han har sagt, at han vil til en Champions League-klub, og så er vi jo godt stillet! Man skal lede længe, for at finde en lige så målfarlig angriber som ham, og hans otte mål i 20 kampe for Real Madrid vidner også om det! Det er altså en pænt god statistik, taget i betragtning af, at han er helt ny i klubben - og i et land, hvor han med sikkerhed ikke kunne sproget, da han kom. Jeg er lige glad om han er så er ligeså doven som Adebayor, men scorer han på 80 % af sine chance, betyder det jo ingen ting at han er lidt doven. Adebayor brænder 80 % af sine chancer - og der finder vi forskellen på de to spillere her!

Tjek den her statistik, drenge. Det er for sygt:

EDIT: Kom også lige i tanke om, at Huntelaar før har vist at han kan score på Emirates! Han var jo faktisk den første til at score på det nye stadion, da han bragte Ajax foran i Bergkamps afskedskamp.
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 19:48 af Cesc » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #5583: 16 Jul 2009, 12:26 »

Jeg synes det her er for sjovt!

Da Huntelaar spillede i Ajax, og høvlede mål ind, så ville alle have til deres klub. United, Real Madrid, Arsenal, Liverpool - alle klubber ville have den pragtfulde angriber. Nu, fordi han har skuffet i Real Madrid, synes alle han stinker for vildt. Det er så sjovt.

Henry, skuffede han ikke også i Juventus? Så kom han til Arsenal og blev verdens bedste angriber? Ville det ikke være en fantastisk historie, hvis Huntelaar gjorde det samme?

Og det har han jo faktisk ikke gjort når det kommer til stykket. Han scorede trods alt 8 mål i 20 kampe, og i en del af dem kom han først ind til sidst som fyld, og så er det svært at lave alverden på ingen tid...

Desuden vil jeg påstå det er sværer at score i LA Liga end i den hollandske æresdivision, så snittet er faktisk godkendt imo...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5584: 16 Jul 2009, 12:27 »

Alt taget i betragtning er Huntelaars scoringssnit i Real Madrid mere end godkendt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5585: 17 Jul 2009, 16:40 »

Så er det i morgen det går løs med sæsonens første træningskamp mod mægtige Barnet, og truppen er netop blevet offentliggjort:

Manuel Almunia
Vito Mannone
William Gallas
Johan Djourou
Mikael Silvestre
Thomas Vermaelen
Tomas Rosicky
Andrey Arshavin
Jack Wilshere
Thomas Cruise
Craig Eastmond
Luke Ayling
Conor Henderson
Francis Coquelin
Jay Emmanuel-Thomas
Mark Randall
Emmanuel Frimpong
Gilles Sunu
Sanchez Watt
Jay Simpson
Nacer Barazite

Det skal især blive spændende at se nyindkøbet Vermaelen og Rosicky, som vel næsten også kan betegnes som en ny spiller. Udover det er det naturligvis altid interessant at følge de talentfulde youngstars. Især glæder jeg mig til at se Ayling og JET's videre udvikling i klubben.

fc-hansen
Manager

« Svar #5586: 17 Jul 2009, 16:45 »

nogen der ved hvorfor bendtner ikke er med? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5587: 17 Jul 2009, 16:49 »

Tjah, eftersom det traditionelt er en blanding af de unge og førsteholdet vil der altid være nogen som ikke er med. Gibbs og Walcott har eksempelvis fri pga. U21 EM, og folk som van Persie, Nasri, Sagna, Clichy, Adebayor (af indlysende årsager) er heller ikke med.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5588: 17 Jul 2009, 19:33 »

Barnet er så vidt jeg ved den dårligste af de klubber vi skal spille mod, så derfor er det generelt mest de førsteholdsspillere der har et stort behov for kamptræning, der spiller med. Derudover har vi jo selvfølgelig et nyindkøb, der skal ses an.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5589: 17 Jul 2009, 19:51 »

Uden at vide det, tror jeg nu ikke at de østrigske hold SC Columbia og Szombathelyi H. er meget bedre. Vi mødte vist sidstnævnte sidste år også så vidt jeg husker.

Desuden skal et Arsenal XI bestående af mest ungdomsspillere også møde Lincoln og Maidstone som vel er på samme niveau eller endda under.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5590: 18 Jul 2009, 00:46 »

Kunne godt se ud som om jeg tog fejl så.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5591: 18 Jul 2009, 03:22 »

Hah, jeg er så heldig, at jeg lige pt. sidder i London, med billetter til kampen i morgen. Vil så vidt som muligt prøve at komme med et kort referat af kampen, samt mine første indtryk af Vermaelen.

For lige at blande mig lidt i den tidligere debat, ser jeg personligt Barnet som en sværere modstander end de østrigske hold. Husk antallet af mål i de kampe sidste år, hvorimod vi mod The Bees var bagud ved pausen, og at vi blot reddede en 2-1 sejr i anden halvleg.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5592: 18 Jul 2009, 06:03 »

Hehe cool nok - overvejede selv at skaffe billetter, men syntes det var lige langt nok med toget for at se en træningskamp...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5593: 18 Jul 2009, 20:26 »

2-2 mod Barnet i dag - det skal man naturligvis ikke lægge så meget i. Rosicky var anfører fra kampens start, og spillede en fin 1. halvleg, indtil 10 spillere (alle undtagen Vermaelen) blev skiftet ud i halvlegen.

I 2. halvleg vist Ayling endnu engang hans store potentiale - jeg har store forventninger til den knægt. Barazite scorede et flot mål efter Arshavin i 1. halvleg havde bragt os foran 1-0.

Og så er Adebayors skifte i øvrigt blevet officielt:

http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2009/July/adeybayor-signs-for-blues

Så bliver det spændende at se om der bliver hentet en erstatning eller om pengene bruges på en central midtbanespiller.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5594: 18 Jul 2009, 21:14 »

Fantastisk at skiftet nu er blevet officielt, så har det hele ikke været en drøm! Ja, det bliver spændende at se hvem vi nu henter. Jeg tror faktisk ikke at Wenger henter en angriber, det synes jeg heller ikke selv at vi har brug for, men hvem ved.

Nu vil jeg gerne have at der er en der lægger målene ud på nettet et sted Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010