home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:44:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 16:11:28 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313460 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5520: 14 Jul 2009, 19:36 »

Enig med dig, g00n, personligt synes jeg ikke vi kan bruge Chamakh til noget som helst. Vi har Van Persie, Eduardo, Bendtner, Walcott og Vela til de 1-2 pladser vi har i angrebet. Hvis vi skal købe en erstatning i angrebet, skal det ikke være til bredden, og jeg synes egentlig slet ikke vi skal købe en angriber til. Så langt hellere en rigtig dygtig fløjspiller, så vi ikke hele tiden skal smide Walcott, Bendtner og Vela ud på fløjen. Pt. kan jeg kun se at vi har Nasri, Arshavin og Rosicky der er gode på fløjen, og sidstnævnte er jo ikke den mest skadesfrie spiller. Desuden så jeg gerne at vi fik nogle kantspillere der kan forsvare lidt bedre end Arshavin og Rosicky, da vores backs tit bliver overladt til dem selv. Om ikke andet så jeg endda hellere at vi brugte pengene til at afbetale gæld end til at købe en ny angriber.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5521: 14 Jul 2009, 23:28 »

Ja jeg ser bestemt heller ingen grund til at investere i en angriber. Som du nævner har vi Van P og Bendtner og derudover Eduardo, Vela, Arshavin og Walcott. Mon ikke 6 angribere er nok? Fløjen synes jeg egentlig også er dækket OK ind med Nasri, Walcott, Arshavin og Rosicky. Der er trods alt kun brug for to fløje, og når en af de nævnte er skadet er der jo en ganske kompetent afløser. Derudover har vi også en Wilshere som sagtens vil kunne bruges hvis vi har 3 fløjspillere skadet samtidigt (hvilket jo ikke just er sandsynligt).. Lad os få hentet den MC'er og gerne et navn som vi kender, så vi er sikre på kvaliteten og så gutterne bliver glade for en superstar der kommer til klubben.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Gæst

« Svar #5522: 14 Jul 2009, 23:37 »

Jeg ved faktisk ikke helt om det er nok i, kun at have Bendtner som en targetman, hvilket Adebayor jo var. Vi har ikke samme klassespillere som Barcelona, og kan derfor ikke tillade os, at køre kun med små angribere. Forsvarene i PL vil også bare kunne holde dem begge ude. Der mangler noget højde, styrke og sådan, og det er ikke nok kun i Bendtner. Hvert fald ikke min bog! Jeg er dog samtidig ked af at måske stille verdens største talents udvikling lidt på standby (Vela). Det er en svær situation vi står i, for vi har spændende angribere, men Bendtner er ikke nok som eneste rimelig stærke angriber..

Vi vil ingen mål få på indlæg overhovedet, og derfor føler jeg, at vi nok skal hente en. Det vigtigste er dog, at vi får en rigtig stærk defensivmidt til klubben - det er virkelig et must buy! Samtidig håber jeg på, at Silvestre snart forlader skuden, og måske en Hangeland eller ham den høje fra Middlesbrough kommer til - Weahter hedder han vidst.. 22 år og 34 meter! Yes sir!

En fløj a la Robben vil også være dejligt...

Lidt skuffet over Wenger ikke har holdet klar! Han sagde højt og tydleligt, at han ville have holdet klar inden første træningskamp. Det er lørdag, og jeg tror næppe alt er på plads der...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5523: 15 Jul 2009, 11:02 »

Hvis diverse medier kan, så kan jeg også.

Ifølge pålidelige kilder (en af mine kolleger som er Arsenal-fan!), har Adebayor bestået lægetjekket og vil blive præsenteret i Manchester City senere i dag når en 'work permit hearing' er overstået. Tak for £25M.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5524: 15 Jul 2009, 11:04 »

Det lyder da spændende, personlig kan jeg godt forstå Arsenal er træt af hans arrogante væremåde Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5525: 15 Jul 2009, 11:46 »

Jeg kan dog ikke forstå Arsenal, hvem skal lave alle hans mål nu?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5526: 15 Jul 2009, 11:54 »

For det første præsterede han kun 10 mål i ligaen sidste sæson.

For det andet har vi stadig masser af offensive kræfter:

van Persie
Bendtner
Eduardo
Vela
Walcott
Arshavin

For det tredje ville det ikke være usandsynligt at nogle af pengene investeres i en ny angriber.

£25M for Adebayor er et super salg, og der kan findes angribere som er bedre end ham til mindre penge end det. Sammenlæg det med hans lade attitude, løbevilje, arbejdsiver osv., så har du grunden.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5527: 15 Jul 2009, 11:59 »

Bendtner og Eduardo er de eneste "rigtige" boksspiller, og de er ikke gode nok, rigtigt nok arbjedede han ikke for det, og havde en dårlig attitude, men nogen af pengene skal virkelig bruges på en boksspiller.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5528: 15 Jul 2009, 12:02 »

Well, det tror jeg som sagt også de bliver.

Sandsynlig: Chamakh
Håb: Huntelaar

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5529: 15 Jul 2009, 12:04 »

Chamakh er klasse efter min mening Smiley

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5530: 15 Jul 2009, 12:05 »

Kan ikke se hvorfor Huntelaar skal købes, han spiller ikke godt i Real Madrid?

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5531: 15 Jul 2009, 12:08 »

Huntelaar har jo stort set ikke fået chancen i Real Madrid, men har alligevel scoret 8 mål i 20 kampe (hvoraf størstedelen sikkert ikke har været fra start).

Han har i mine øjne bevist at han banker kasser ind på et hvilket som helst niveau, hvilket 143 mål i 203 kampe på klubplan, samt 13 mål i 21 landskampe kan bevidne.

Szczesny
Manager

« Svar #5532: 15 Jul 2009, 12:10 »

Nu ved jeg godt at jeg er meget utopisk, men en nærmest gratis Trezeguet er helt klart det bedste bud. Har ingenting at have det i, men for pokker det ville være en gæv signing!

At Adebayor skifter til City og har klaret lægetjek - skønt kan man vel bare sige. Det giver muligheden for at agere med lidt større armbevægelser på transfermarkedet. Først nu ser jeg lidt godhed i Abu Dhabi Group Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #5533: 15 Jul 2009, 12:11 »

Huntelaar spillede i Ajax, det bevidner ikke noget, Arsenal er noget helt andet

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5534: 15 Jul 2009, 12:13 »

Hehe Trezeguet var da på min ønskeliste for hvad.. 5-6 år siden. Men en nu 31-årig angriber som vel er på sidste etape af karrieren og måske med en vis rigtighed kan kaldes udbrændt er nok ikke topprioritet lige nu. Jeg ville da nok også tabe både næse og mund hvis Wenger præsterede dette krumspring.

Sider: 1 ... 367 368 [369] 370 371 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010