Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:44:05
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 16:11:28
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 640 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
361
362
[
363
]
364
365
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1313583 gange)
Ludlow
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #5430:
17 Jun 2009, 20:40 »
Citat af: Roslev3 17 Jun 2009, 20:34
Beløbet kan formentlig også godt stige en del, da e to Milan-klubber også er interreseret i ham, og så er jeg da først helt sikker på at Wenger springer fra.
Det kan da kun være en fordel for Arsenal, at Milan-klubberne ligeledes er interesseret i Melo. Hvorfor sælge ham til en direkte konkurrent, når man kan sende ham til en udenlandsk klub i stedet? Det gør prisen hos de italienske klubber meget høj - men ikke skræmmende høj for Arsenal.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #5431:
17 Jun 2009, 21:02 »
Arsenal har da brugt mange penge på Nasri og Arshavin, og hvorfor ikke gøre det her?
Er helt enig i dette, rigtig godt set: Hvorfor sælge ham til en direkte konkurrent, når man kan sende ham til en udenlandsk klub i stedet?
Roslev3
Reserveholdsspiller
«
Svar #5432:
17 Jun 2009, 21:07 »
Citat af: Ludlow 17 Jun 2009, 20:40
Det kan da kun være en fordel for Arsenal, at Milan-klubberne ligeledes er interesseret i Melo. Hvorfor sælge ham til en direkte konkurrent, når man kan sende ham til en udenlandsk klub i stedet? Det gør prisen hos de italienske klubber meget høj - men ikke skræmmende høj for Arsenal.
Jo, men hvis Inter er villige til at byde 170 og Arsenal kun 130, så tror jeg Fiorentina er ligeglade med rivaliseringen.
«
Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 21:11 af Roslev3
»
M-T
Ynglingespiller
«
Svar #5433:
18 Jun 2009, 00:39 »
Citat af: Roslev3 17 Jun 2009, 21:07
Jo, men hvis Inter er villige til at byde 170 og Arsenal kun 130, så tror jeg Fiorentina er ligeglade med rivaliseringen.
Melo skulle vist have en buy-out-klausul i sin kontrakt på 20 mio. euro. Så tror ikke, at der bliver budkrig..
Skal nok lige prøve at finde link!
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
JKJ
Gæst
«
Svar #5434:
18 Jun 2009, 11:58 »
Så ser det ud til i ender med at få ham Vermaelen inden for ganske kort tid...
Hvad i præcis vil bruge ham til er mig stadig lidt af en gåde, og især hvis han skal bruge en hel sæson på at vende sig til PL, så er £11 mio altså rigtig mange penge at bruge...
http://www.setanta.com/uk/Articles/Football/2009/06/18/PremEredivisie-Vermaelen-claims-medical/gnid-57401/
Roslev3
Reserveholdsspiller
«
Svar #5435:
18 Jun 2009, 12:08 »
Citat af: M-T 18 Jun 2009, 00:39
Melo skulle vist have en buy-out-klausul i sin kontrakt på 20 mio. euro. Så tror ikke, at der bliver budkrig..
Skal nok lige prøve at finde link!
Ja okay, hvis det er rigtigt så er det jo en anden sag
Ludlow
Gæst
«
Svar #5436:
18 Jun 2009, 13:35 »
Kampprogrammet
for Premier League 09/10 er netop blevet offentliggjort.
De første fire kampe for Arsenals vedkommende ser således ud:
Everton A
Portsmouth H
Manchester United A
Manchester City A
En svær start med tre udebanekampe ud af fire mulige. Goodison er specielt et stadion Arsenal ikke plejer at have det let, og holdet skal kæmpe røven ud af bukserne, for at skaffe point i premierekampen.
Arsenal render ind i United H, Chelsea A og Liverpool H fra den 30 januar til den 9 februar - i African Nations Cup perioden. Eftersom Arsenal vel nok er det hold i Europa, der har flestre præsentanter ved ANC, kommer det til at gå hårdt ud over bredden. Det bliver en helvedesuge.
M-T
Ynglingespiller
«
Svar #5437:
18 Jun 2009, 14:16 »
Citat af: JKJ 18 Jun 2009, 11:58
Så ser det ud til i ender med at få ham Vermaelen inden for ganske kort tid...
Hvad i præcis vil bruge ham til er mig stadig lidt af en gåde, og især hvis han skal bruge en hel sæson på at vende sig til PL, så er £11 mio altså rigtig mange penge at bruge...
http://www.setanta.com/uk/Articles/Football/2009/06/18/PremEredivisie-Vermaelen-claims-medical/gnid-57401/
Dig en gåde?
Det er mig en gåde, at du syntes, at Vermaelen-skiftet er en gåde.
Grunden til, at Wenger vælger at hente Vermaelen ind, er helt sikkert pga. den store usikkerhed i forsvaret. Vi har simpelthen haft et for svagt et forsvar, og jeg ser det kun som et kæmpe skridt i den rigtige retning, at Wenger henter Thomas Vermaelen ind, som ikke kun er ung, men stadig har masser af erfaring og denne her no-nonsense-stil, som Arsenal mangler i sit lettere vaklende forsvar.
Gallas og Toure har klaret det udemærket i forhold til de arbejdsvilkår, der har slidt dem begge op. Gallas har ovenin købet været lidt skadesplaget i den forgangne sæson, og om det er tegn på, avt han er ved at være over-the-hill, det skal jeg ikke kunne sige.
De eneste erstatninger til Gallas og Toure er Senderos (som i øvrigt skulle være på vej væk) og Johan Djourou, som heller ikke har imponeret trods massere af chancer for at gøre det godt.
''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''
verdenskrig
Manager
«
Svar #5438:
18 Jun 2009, 14:31 »
Citat af: M-T 18 Jun 2009, 14:16
Dig en gåde?
Det er mig en gåde, at du syntes, at Vermaelen-skiftet er en gåde.
Grunden til, at Wenger vælger at hente Vermaelen ind, er helt sikkert pga. den store usikkerhed i forsvaret. Vi har simpelthen haft et for svagt et forsvar, og jeg ser det kun som et kæmpe skridt i den rigtige retning, at Wenger henter Thomas Vermaelen ind, som ikke kun er ung, men stadig har masser af erfaring og denne her no-nonsense-stil, som Arsenal mangler i sit lettere vaklende forsvar.
Gallas og Toure har klaret det udemærket i forhold til de arbejdsvilkår, der har slidt dem begge op. Gallas har ovenin købet været lidt skadesplaget i den forgangne sæson, og om det er tegn på, avt han er ved at være over-the-hill, det skal jeg ikke kunne sige.
De eneste erstatninger til Gallas og Toure er Senderos (som i øvrigt skulle være på vej væk) og Johan Djourou, som heller ikke har imponeret trods massere af chancer for at gøre det godt.
Og hvad får helt præcist dig til at tro at Vermalen kan løfte jeres forsvar... Jeg har slet ikke set ham nok til at give den endelige bedømmelse, men helt ærligt så tvivler jeg også på at du har det..
Man skal altid forsvare nyindkøb for ens klub sådan er det, men lige her mener jeg i sku have sigtet efter en bedre og mere etableret spiller.. For når i kan give så mange penge for en spiller som kan blive enten eller, så syntes jeg også man kan give den smule ekstra for en spiller man ved har de kvaliteter der med det samme ikke blot løfter forsvaret men også hele holdet !
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Ludlow
Gæst
«
Svar #5439:
18 Jun 2009, 14:50 »
Citat af: verdenskrig 18 Jun 2009, 14:31
Og hvad får helt præcist dig til at tro at Vermalen kan løfte jeres forsvar... Jeg har slet ikke set ham nok til at give den endelige bedømmelse, men helt ærligt så tvivler jeg også på at du har det..
Man skal altid forsvare nyindkøb for ens klub sådan er det, men lige her mener jeg i sku have sigtet efter en bedre og mere etableret spiller.. For når i kan give så mange penge for en spiller som kan blive enten eller, så syntes jeg også man kan give den smule ekstra for en spiller man ved har de kvaliteter der med det samme ikke blot løfter forsvaret men også hele holdet !
Jeg gider ikke forsvare Vermaelen igen igen. Manden har mange kvaliteter, og har holdt niveau længe i en formstærk Eredivisie og på et ellers svagt Ajax-mandskab. At du kan tillade dig at stille spørgsmålstegn ved manden, når du, som du selv skriver, intet ved om ham, er dybt grinagtigt.
Ydermere tror jeg, du blander priserne IRL og i FM sammen. Man kan ikke gå ud og kaste 11 mio pund efter en verdensklasse central forsvarsspiller, man på forhånd ved præsterer uge efter uge i PL. Jeg ved ikke, hvad du forventer og forlanger. Realistisk set er prisen IMO fornuftigt.
verdenskrig
Manager
«
Svar #5440:
18 Jun 2009, 14:57 »
Citat af: Ludlow 18 Jun 2009, 14:50
Jeg gider ikke forsvare Vermaelen igen igen. Manden har mange kvaliteter, og har holdt niveau længe i en formstærk Eredivisie og på et ellers svagt Ajax-mandskab. At du kan tillade dig at stille spørgsmålstegn ved manden, når du, som du selv skriver, intet ved om ham, er dybt grinagtigt.
Ydermere tror jeg, du blander priserne IRL og i FM sammen. Man kan ikke gå ud og kaste 11 mio pund efter en verdensklasse central forsvarsspiller, man på forhånd ved præsterer uge efter uge i PL. Jeg ved ikke, hvad du forventer og forlanger. Realistisk set er prisen IMO fornuftigt.
Holdt niveau i den holladnske liga.. Ja min kære ven, jeg ved ikke helt hva du regner arsenal/pl for, men pl og arsenal er begge KLASSER over den hollandske liga.. Prøv f.eks at se hvor svært PSV og ajax har det internationalt.. De har jo ikke skyggen af succes, og ajax var vel ikke engang i cl i år..
At du tror at en Vermalen, som sikkert er en dygtig forsvarsspiller, der har nogle fine kompetencer, kan løfte jeres hold på sigt, når rutinerede spillere som gallas og toure ikke engang formår det er imo dybt grinagtigt..
Specielt set ud fra det sysnpunkt at manden ingen rutine fra pl har, og ikke har prøvet specielt meget i sin karriere.. Jeg siger bare at hvis manden var så god som du påstår(dybt naivt i øvrigt, du lyder så farvet at man ik kan undgå at se det) så undrer det kig bare at Arsenal er noget nær den eneste klub der kalder sig storklub som vil have ham.. Det fortæller imo sin egen lille søde historie om Vermalen
Men altså jeg er ikke Arsenal fan, så imo kan jeg jo være ligeglad.. Jeg ved bare at jeg ville være fortørnet over at man henter en urutineret spiller, som ingen rigtig ved om besidder noget nær de kvaliteter der skal løfte ens hold, når man lige har haft en LORTEsæson hvor intet har fungeret rent defensivt..
Men så længe du er glad er alt jo fint
.. så må vi se hva der sker i sæsonen!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #5441:
18 Jun 2009, 15:09 »
Jeg tror egentlig ikke at Vermaelen oprindeligt var førstevalg, der har i hvert fald været rimeligt plausible rygter om at Wenger har været efter både Lescott og Hangeland, men at han i begge tilfælde har måttet give op.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5442:
18 Jun 2009, 15:17 »
Jeg vil lige indskyde, at £11M også var prisen for C Ronaldo, og han var endnu yngre med endnu mindre rutine bag sig. Jo, han var self ikke kæmpe talent og ikke mindst angriber/offensiv spiller som er med til at øge prisen, men synes ikke £11M er så vildt trods alt.
Hvis han er en no-nonsense forsvarsspiller må man jo sige det er det Arsenal søger. Samtidigt kommer han fra Ajax, så han må være teknisk okay funderet, hvilket jo passer fint ind i Arsenal. Så indtil jeg har set ham spille, erdet svært at vurdere hans eksakte værdi og evner.
Det er self ikke en transfer hvor man køber en Vidic, men det eraltså svært at finde en forsvarsspiller der er etableret til under 150 mio kr. pt., og alt herunder vil lede til at man køber en spiller der endnu ikke er færdigudviklet. Noget indikerer samtidigt at Arsenals økonomi ikke er i stand til at hente en spiller til meget større summer, med mindre man så vil nøjes med den ene i transfervinduet, og det tvivler jeg på Arsenal vil
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #5443:
18 Jun 2009, 15:19 »
Citat af: KrookDale 18 Jun 2009, 15:09
Jeg tror egentlig ikke at Vermaelen oprindeligt var førstevalg, der har i hvert fald været rimeligt plausible rygter om at Wenger har været efter både Lescott og Hangeland, men at han i begge tilfælde har måttet give op.
Det kan jo også være tilfældet. Måske det har været en overvejelse fra Wenger der gik på, at de alle tre, Lescott, Hangeland og Vermaalen har samme potentiale, men de førstnævnte var længere i deres udvikling og kender PL, så de var første prioriteter, men altså ikke mulige at få
JKJ
Gæst
«
Svar #5444:
18 Jun 2009, 17:50 »
Citat af: verdenskrig 18 Jun 2009, 14:31
Citat af: verdenskrig 18 Jun 2009, 14:57
Holdt niveau i den holladnske liga.. Ja min kære ven, jeg ved ikke helt hva du regner arsenal/pl for, men pl og arsenal er begge KLASSER over den hollandske liga.. Prøv f.eks at se hvor svært PSV og ajax har det internationalt.. De har jo ikke skyggen af succes, og ajax var vel ikke engang i cl i år..
At du tror at en Vermalen, som sikkert er en dygtig forsvarsspiller, der har nogle fine kompetencer, kan løfte jeres hold på sigt, når rutinerede spillere som gallas og toure ikke engang formår det er imo dybt grinagtigt..
Specielt set ud fra det sysnpunkt at manden ingen rutine fra pl har, og ikke har prøvet specielt meget i sin karriere.. Jeg siger bare at hvis manden var så god som du påstår(dybt naivt i øvrigt, du lyder så farvet at man ik kan undgå at se det) så undrer det kig bare at Arsenal er noget nær den eneste klub der kalder sig storklub som vil have ham.. Det fortæller imo sin egen lille søde historie om Vermalen
Men altså jeg er ikke Arsenal fan, så imo kan jeg jo være ligeglad.. Jeg ved bare at jeg ville være fortørnet over at man henter en urutineret spiller, som ingen rigtig ved om besidder noget nær de kvaliteter der skal løfte ens hold, når man lige har haft en LORTEsæson hvor intet har fungeret rent defensivt..
Men så længe du er glad er alt jo fint
.. så må vi se hva der sker i sæsonen!
Jeg kan kun være enig...
Tak fordi du svarede for mig iøvrigt...
Sider:
1
...
361
362
[
363
]
364
365
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »